Er ist Sportdirektor beim SV Waldhof Mannheim. Von Anfangs November bis Ende Dezember war er Interims-Trainer von Mannheim.Anti-Zi!rü hat geschrieben:was macht eigentlech maurizio gaudino?
Was wurde eigentlich aus.....
hab den letzten januar bei einem hallenturnier mit mannheimer beteiligung wieder mal in aktion gesehen. war witzig, wie er vom hallenchef zum schlichten aufgerufen wurde.minkes hat geschrieben:Er ist Sportdirektor beim SV Waldhof Mannheim. Von Anfangs November bis Ende Dezember war er Interims-Trainer von Mannheim.

- Domingo
- Erfahrener Benutzer
ist auch noch nicht definitivQuerdängger hat geschrieben:Auf der home Page vom FC Southampton unter Transfer und auch unter
News steht nichts geschrieben über den Zuzug von Nyarko.
Allerdings war es in den Medien zu lesen, das Abel Xavier und Alex vor dem Wechsel zu den Saints stehen
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Hertig ist soviel ich weiss irgendwie als Sachbearbeiter oder Berater fürs Verwalten von Einkommen von Sportstars und ähnlichen "Grossen" bei der UBS angestellt...redblueDevil hat geschrieben:was lauft mitem Marco Walker? Philip Hertig?
Hier ein Artikel darüber: http://www.definance.de/artikel_3035.html
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
Ich fand den mal richtig sympathisch und so, aber seit er bei Sat1 soo dümmliche Kommentare abgibt, die mich jedesmal rasend machen vor Wut, regt mich diese Charaktersau nur noch auf. Zum Glück besuche ich die Spiele live, dann muss ich den Scheiss wenigstens nicht hören, wenn Basel spielt...el presidente hat geschrieben:Dä schiebt jetzt d'SAT1 Kugele durch d'Gegend!![]()
soweit ich mich erinnern kann hatte er einen kreuzbandriss....warf ihn recht zurück! er gab dannach mal sein comeback nach ix monaten im nachwuchs...der spielte dazumals auch noch im alten joggeli...war da anwesend und sah wie er rein kam und nen genailen freistoss versenkte...ist so mein letzter gedanke an ihn...Sim hat geschrieben:het de nid in Basel müesse sini Karriere beände, wege irgend öbbis xundheitlichem?? Bi abr nüm ganz sicher..
bin mir nicht sicher, ob der fcb tatsächlich der letzte verein von ihm als profi war.
dr tabacovic läbt glaub mit sinere familie in basel und isch trainer und schafft suscht no öbbis....hmm scho so lang läb dä in basel und si dütsch isch öbbe gliich guet wie das vo dr emineörjan berg hat geschrieben:do gits no en hufe, wo meh scho lang nüt me vo ihne ghört het:
zuffi
steingruber
hueber
tabakovic
jeitziner
karrer
.......und no vieli, vieli meh.

The Dude minds!
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
1999/2000 stand er im Kader der Hibernians (Schottland).mob hat geschrieben:irgend jemand ne ahnung was aus fabrice henry wurde???
ging von basel aus, so glaube ich, zu nem schottischen/englischen verein...
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
@ supersonic
arsenal hett kei grossi zyt, ä grossi mannschaft würd in dr cl andersch ufschpiilä, v.a. in entscheidendä schpiil zuäschloh und nid immer ä mentali blockadä ha. wenn du d'premier league aluägsch isch klar, dass sie so guät sin, denn gwüssi mannschaft sin schpilerisch doch arg limitiert, do het arsenal natürlich eifachs schpiil. ä grossi mannschaft muäss aber mind. ämol in cl-final ko, wenn immer im 4-final stopp isch, wird irgenöbbis falsch gmacht, und nur ä verglich mit valencia, wo weiss gott nid diä finanziellä kapazitätä wiä anderi europ. topclubs in europa het, seit eigendlich scho alles ( 2cl-final, 1uefacupsieg). und wenn 1 cupsiegercup ä grossi zyt repräsentiert, wie übergalaktisch isch denn diä zyt vo l'pool zwüschä 77-84 mit 4 meischtercupsieg ?! (vo real in dä 50-er mümmäer scho gar nid redä.)
arsenal hett kei grossi zyt, ä grossi mannschaft würd in dr cl andersch ufschpiilä, v.a. in entscheidendä schpiil zuäschloh und nid immer ä mentali blockadä ha. wenn du d'premier league aluägsch isch klar, dass sie so guät sin, denn gwüssi mannschaft sin schpilerisch doch arg limitiert, do het arsenal natürlich eifachs schpiil. ä grossi mannschaft muäss aber mind. ämol in cl-final ko, wenn immer im 4-final stopp isch, wird irgenöbbis falsch gmacht, und nur ä verglich mit valencia, wo weiss gott nid diä finanziellä kapazitätä wiä anderi europ. topclubs in europa het, seit eigendlich scho alles ( 2cl-final, 1uefacupsieg). und wenn 1 cupsiegercup ä grossi zyt repräsentiert, wie übergalaktisch isch denn diä zyt vo l'pool zwüschä 77-84 mit 4 meischtercupsieg ?! (vo real in dä 50-er mümmäer scho gar nid redä.)
genau, würd mi au interessiere. Ich ha dä persönlig anere Hotelbar in BaselRALE BALE hat geschrieben:sergej Derkatch , dä het mir eigentlig no gfalle vom kicke här....??``!!!!
kenneglehrt und bi mit ihm uffs Bruederholz in e Russischs Restaurant go
ässe gange. Wenn I mi nit duesch, her er sogar e paar Mol für die russischi
Nati gspielt. Isch e begnadete Techniker und typische Flügelstürmer gsi.
Het leider Päch kah und het sich gli am Afang vo sinere FCB Karriere im Trai-
ning schwer verletzt und denn a paar Monet spöter in het en dr FCB wieder
nach Russland abgschobe..
Zur gliche Zyt het bim FCB a Aengländer Smith het er glaub kaise spielt. Isch vo Luzern cho. Da het mer au no guet gfalle. Isch e bitz e Gentleman Fuessballer gsi und privat isch er immer mit Kravatte umegloffe... Isch au nit lang derbi gsi und isch gli wieder uf d' Insle abkaue.
Dr Stefan Huber isch Chef vo dr GC Family-Organisation. Weiss nid öb ihn das uslaschtet oder öb är drnäbä no was macht. By Interässä chönnet Dir diräkt nochäfrogä by:örjan berg hat geschrieben:do gits no en hufe, wo meh scho lang nüt me vo ihne ghört het:
zuffi
steingruber
hueber
tabakovic
jeitziner
karrer
.......und no vieli, vieli meh.
GC-Family Stefan Huber 01 447 46 34

-
- Erfahrener Benutzer
dä het sich doch im erschte match gege ob nach öbe 30 minute schwer verletzt.(was s grosse glück gseh isch vom lupo)Querdängger hat geschrieben:genau, würd mi au interessiere. Ich ha dä persönlig anere Hotelbar in Basel
kenneglehrt und bi mit ihm uffs Bruederholz in e Russischs Restaurant go
ässe gange. Wenn I mi nit duesch, her er sogar e paar Mol für die russischi
Nati gspielt. Isch e begnadete Techniker und typische Flügelstürmer gsi.
Het leider Päch kah und het sich gli am Afang vo sinere FCB Karriere im Trai-
ning schwer verletzt und denn a paar Monet spöter in het en dr FCB wieder
nach Russland abgschobe..
Zur gliche Zyt het bim FCB a Aengländer Smith het er glaub kaise spielt. Isch vo Luzern cho. Da het mer au no guet gfalle. Isch e bitz e Gentleman Fuessballer gsi und privat isch er immer mit Kravatte umegloffe... Isch au nit lang derbi gsi und isch gli wieder uf d' Insle abkaue.
-
- Erfahrener Benutzer
das sinn nur öbe 6 joor dezwüsche gseh. mit em smith sin mir abgstiege und dr derkatch het im uffstiegsjoor bi uns gschuttet. dezue isch är doch schott gseh und isch uss ängland zue uns cho (ha ich zumindescht gmeint)Querdängger hat geschrieben: Zur gliche Zyt het bim FCB a Aengländer Smith het er glaub kaise spielt. Isch vo Luzern cho. Da het mer au no guet gfalle. Isch e bitz e Gentleman Fuessballer gsi und privat isch er immer mit Kravatte umegloffe... Isch au nit lang derbi gsi und isch gli wieder uf d' Insle abkaue.
-
- Erfahrener Benutzer
Doo isch der Smith s letscht Mool im Joggeli uffgloffe...D1-Balkonhocker hat geschrieben:das sinn nur öbe 6 joor dezwüsche gseh. mit em smith sin mir abgstiege und dr derkatch het im uffstiegsjoor bi uns gschuttet. dezue isch är doch schott gseh und isch uss ängland zue uns cho (ha ich zumindescht gmeint)

Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
- Hoellenhund
- Benutzer
Definitiv, Freistoss in Lugano, aus dem Stand ins Tor!Hoellenhund hat geschrieben:was macht Mats Van Duren, sein erstes und einziges Tor für den FCB war ein abartig geiles Freistostor!![]()
...dann hat er sich auf diesen Lorbeeren ausgeruht und nie mehr etwas gezeigt!
Btw. Was macht eigentlich Morten Olsen?

ich werde gegen meinen Willen hier festgehalten!
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
bei arsenal gebe ich dir recht.the kaiser. hat geschrieben: und wenn 1 cupsiegercup ä grossi zyt repräsentiert, wie übergalaktisch isch denn diä zyt vo l'pool zwüschä 77-84 mit 4 meischtercupsieg ?! (vo real in dä 50-er mümmäer scho gar nid redä.)
aber definier mir mal "eine grosse zeit". m.m. nach kann man die auch ohne CL-final haben.
everton hatte seine grosse zeit. dass liverpool erfolgreicher war bestreite ich nicht, nichtsdestotrotz hatte everton seine grosse zeit. cupsiegercup musste erst mal machen, auch englischer meister und cupsieger.
ZANNI RAUS
-
- Neuer Benutzer
auuuutsch, scheisse! klar, hesch natürlig rächt!spacewalker hat geschrieben:Dä isch sicher immer no irgendwo Trainer...!
Ich nimm mol a du meinsch dr Lars Olsen?! Aber ha au kei Ahnig was dä macht...
äsche über mis haupt und schand über mi und mini familie!!!
aber was er macht würd mi trotz däm no interessiere!

ich werde gegen meinen Willen hier festgehalten!