HKV an der Theorieprüfung-Wie viele fehler?

Der Rest...

wie viel fähler?

0-13
24
28%
13-20
11
13%
20-30
13
15%
30-40
4
5%
40-60
33
39%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 85

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

BB85 hat geschrieben:die theoreipriefig isch jo wirklich nit schwer,wär do durekeit...naja ich weiss nit...
weis nid ebs hüt au no so isch: friener hets so kleini fötteli druff gha und wenn e alts exemplar gha hesch, sinds eifach nur no falte gsi und heschd fötteli nümmi gseh... (also kei ahnig gha eb e stop oder e haifisch oder gar nüt det isch gsi undso).

bi 7be bildli han i gar nüt gseh... bi 7be mol zum experte führe go froge was jetzt druff isch... 7be mol antwort gäh er erkennt au nüt...sell doch eifach eppis ahstriche wenn die den falsch sind chöne mrs jo ahluege...
nujo die 7be sind falsch gsi = 14 fähler, plus 2 fähler sunst = 16 -grummel-

dä expert den: jo hetisch bi däne 7be eifach nüt ahkrüzt den währs jo locker gsi, soviel wie sie sunst gwüsst händ...kurz voerem jochbeibruch gsi dä typ.

aber dasch jetzt au scho 7 joor här...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Haltestelle hat geschrieben:Hö? Ich ha nur em HKV gratuliert. Oder han i do was missverstande?
Dann hab ich's wohl falsch verstande, dachte aber dein YEAHHH bedeutet du hättest die Prüfung bestanden (beim HKV ist ja auch schon 7 Monate her, also ein wenig spät zum gratulieren) ....

Antworten