Telefon-/Internetanschluss

Der Rest...
DerZensor
Erfahrener Benutzer
Beitrag von DerZensor »

Hugentobler hat geschrieben:Leider nit!

Aber ich wart bis Cablecom si eiges Produkt endlich au in Basel uffschaltet. Das isch sicher e gueti alternative zum Swisscom Festnetz.

Ha aber au scho könne vernäh, dass Swisscom/Bluewin e eiges Päkli will schniere und denn alles uff eimol abietet zumene fixe Monetspriis. Das heisst, Festnetz, ADSL, Digital-TV u.s.w.!! Alles us einere Hand und zu eim Priis.
Jepp, das ist wahr, kommt mitte nächstes Jahr und bietet dann einige geile Funktionen wie Werbungen aus dem regulären TV automatisch rausschneiden und so...

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Hugentobler hat geschrieben:Nei du hesch, soviel ich weiss, kei fixi IP. Ich nimm a, dass sie eso Platz mache uf dr Leitig für die wo eifach vergässe hän ihri Kiste abzschalte. Aber das isch nur e Vermuetig.
Scho doof für die wo wänn abelade wenn's dr all 20 Stund e neui IP wänn schiebe. Aber fräch findi dass me für e fixi IP 19 Hämmer pro monet mues zahle, voll dr abriss!
Bi andere Abieter isch das im Paket mit drin.
Copyrights @ el presidente!

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

Hugentobler hat geschrieben:Leider nit!

Aber ich wart bis Cablecom si eiges Produkt endlich au in Basel uffschaltet. Das isch sicher e gueti alternative zum Swisscom Festnetz.

Ha aber au scho könne vernäh, dass Swisscom/Bluewin e eiges Päkli will schniere und denn alles uff eimol abietet zumene fixe Monetspriis. Das heisst, Festnetz, ADSL, Digital-TV u.s.w.!! Alles us einere Hand und zu eim Priis.
ha letschti dr cablecom aglütte und si hän gseit dases digital phone in basel erscht in 2-3 joor git wil d leitige nonig ussgrüschtet sin für das... :mad:

flOX
Erfahrener Benutzer

Beitrag von flOX »

DerZensor hat geschrieben:Jepp, das ist wahr, kommt mitte nächstes Jahr und bietet dann einige geile Funktionen wie Werbungen aus dem regulären TV automatisch rausschneiden und so...
mitti 2006? wil denn würds no länge zum mind. es jöörli econostream zmache...

Hugentobler
Benutzer

Beitrag von Hugentobler »

el presidente hat geschrieben:Scho doof für die wo wänn abelade wenn's dr all 20 Stund e neui IP wänn schiebe. Aber fräch findi dass me für e fixi IP 19 Hämmer pro monet mues zahle, voll dr abriss!
Bi andere Abieter isch das im Paket mit drin.
Tja, es isch e Frächheit aber es zwingt eim jo niemerts drzue.... ;)

[align=center][/color]THE ONLY THING TO FEAR, IS RUNNING OUT OF BEER
[/align]

Hugentobler
Benutzer

flOX hat geschrieben:ha letschti dr cablecom aglütte und si hän gseit dases digital phone in basel erscht in 2-3 joor git wil d leitige nonig ussgrüschtet sin für das... :mad:
Das isch jetzt nit wirklich uffbauend...

[/align]

Hugentobler
Benutzer

DerZensor hat geschrieben:Jepp, das ist wahr, kommt mitte nächstes Jahr und bietet dann einige geile Funktionen wie Werbungen aus dem regulären TV automatisch rausschneiden und so...
Denn wart ich lieber uff die neui Version vo Windows Media Center wo das den au sötti könne mache...!

P.S. Oeppis wo ich doch sehr ka empfähle

[/align]

Zemdil
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zemdil »

nid ganz 's Gyyche aber au e Überlegig wärt:

:cool:
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***

aber nid dr Josef

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

DerZensor hat geschrieben:Fakt ist, ich bin mit Balcab zufrieden - und JA, das Aufstocken funktioniert - Soll heissen, ich kenne 3 Leute die alle in den Quartieren wohnen, in denen bereits aufgestockt wurde (http://www.balcab.ch <- hier gibts ne Übersicht) und alles hat Perfekt (geklappt, auch das neue Modem, ja, das übernimmt Cablecom ja auch) wurde rechtzeitig zugesandt
Heisst das, s neue Modem kunnt (meh oder weniger) gliichzittig mir dr Ufstockig? Denn wär's jo bi mir au bald so wit... :)

Ha ebe kürzlich e Brief kriegt wo si gschibe hän dass in de näggschte Dääg s neue Modem kunnt, aber vonere Ufstockig isch nüt gstande (obwohl's bi mir (Gundeli) im 4. Quartal 2004 fällig gsi wär).
© Basilou, 2024

Hugentobler
Benutzer

Basilou hat geschrieben:Heisst das, s neue Modem kunnt (meh oder weniger) gliichzittig mir dr Ufstockig? Denn wär's jo bi mir au bald so wit... :)

Ha ebe kürzlich e Brief kriegt wo si gschibe hän dass in de näggschte Dääg s neue Modem kunnt, aber vonere Ufstockig isch nüt gstande (obwohl's bi mir (Gundeli) im 4. Quartal 2004 fällig gsi wär).
Normalerwies bekunnsch zerst s'Modem (ca. 1 - 1,5 Monet vorhär) und denn kunnt d'Uffschaltig. Bi mir isch bit anders gloffe. Ha mi neus Modem 3 Monet friehner beko wüll sich mi COM21 Modem in Rauch uffglöst het. Irgendwie no speziell so e Toaster mit Kabelaschluss... :rolleyes:

[/align]

Antworten