sagemers mol so, si dialäggt ghört nit ind kurveanalog hat geschrieben:du ghörsch no weniger in d mk !vixer!

unbestritten gibt es sehr talentierte ballettänzer, was jedoch an der tatsache nichts ändert, das diese typen sowas von beschissen aussehen und käumlichst auf diese bühne gehören!B-A-S-E-L hat geschrieben:ok leuts
e zicke bini zwar überhaupt nit, aber e frau. es isch eifach zum kotze wenn ich wider emol hör das fraue keini fans könne sy! wiso denn nit, e aständige grund hani bis jetzt nonie ghört. es macht halt scho weh wenn öpper seit das ich kei richtige fan ka si nur wel ich e frau bi. ich lieb dr fcb und er bedütet mir vrdammt viel, ich könnt eifach nit ohni dr fcb,mues mr aber glich ahör das das jo offesichtlich nit got, aber schliesslich ka ich jo au nüt drfür das ich jetzt halt e frau bi und glich fuessballfan bi!( miend euch mol vorstelle, euch würd öpper sage ihr könntet kei richtige fan vo däm club sy, us irgend somne doofe grund, würd scho au kli weh mache oder?) und das mit em tief singe, ha mr das agwöhnt, bi zwar immer nohär zwei daag heiser aber irgendwenn gwöhne sich au mini stimmbänder dra, schienbar ischs au nit so gsund aber jo,was me nit alles macht.
also bitte frau isch nit gleich tussi! vo dene gits wirkli gnueg in dr mk do händer rächt, aber die sinn jo eifach numme lächerlich, leider gits aber au immer me männer wo nit mitsinge,also nit immer de fraue tschuld gä
so hani jetzt eifach miese loswärde, aber wohschinli vrstönders jo glich nit...
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
genauso wie die jeenschte aargauer glatze wo ufem brügglifäld bi uns im block stön! dene ihres härz schlaht au nu für de efcebe!vonlanthen4ever hat geschrieben:chan nüt defür das ich im aargau wohne. aber weg dem schlaht mis herz glich nur für de fcb!
und au dr ballettänzer ka nüt drfür das er jetzt halt eifach gärn ballet tanzt! genauso wie e schwule nüt drfür ka das er männer liebt, das seht jo au blöd us...baslerstab hat geschrieben:unbestritten gibt es sehr talentierte ballettänzer, was jedoch an der tatsache nichts ändert, das diese typen sowas von beschissen aussehen und käumlichst auf diese bühne gehören!
siehe signatur!
Also i nimm scho ah dass es Arschgauer gitt wo scho länger als sitt 2002 FCB-Fan sinn. Eb das bim Vonlanthen zuetrifft weiss i halt nid.vizekönig hat geschrieben:genauso wie die jeenschte aargauer glatze wo ufem brügglifäld bi uns im block stön! dene ihres härz schlaht au nu für de efcebe!
wärdet doch thun-fan...dr fcb isch zwar cool, aber si sin nüm so guet wie vor 2 johr...vilicht merke si das au no bi de rüeblibuure irgendwenn!
Wennd em Baseldütsch nid mächtig bisch, denn schribsch Hochtoitsch. Anderi Dialäkt wärde nid akzeptiert. Fertig aus. Wieso begriffe dir Landeier das nid. Jedem vo euch mues mes 100 Mol sage bis es irgendwenn vilicht schnallet.vonlanthen4ever hat geschrieben:vo dir lo ich mer gar nüt säge!!! du hure möchtegern geile wo nüt im hirn hät!
jo das hani au nid behauptet dases die nid scholänger git...aber sit 02 nimmt eifach in jedem stadion vo dr schwiz dr ateil vo lokalbevölkerig zue...in aarau dunkts mi extrem...(kei wunder bi däm scheissverein wo die hän)ScoUtd hat geschrieben:Also i nimm scho ah dass es Arschgauer gitt wo scho länger als sitt 2002 FCB-Fan sinn. Eb das bim Vonlanthen zuetrifft weiss i halt nid.
Hä?B-A-S-E-L hat geschrieben: überleg mol wenn du e frau wärsch, würdsch di au ufrege wenn so komentär kämte
Mir Männer wüsse wie Fraue sötte si...ScoUtd hat geschrieben:Zum Glück muess mr das nid überleege.
Aber ich glaub i wurd am Sunntig mim Schätzli ä riichhaltigs zMorge mache, denn würdem ä Sandwich und ä Bierbatze mit an Match gäh. Die 5 Stund woner wäg isch wurd i mi glaub biz ume Huushalt kümmere. Wenn er denn haime kunnt würdem glaub zerscht, wenn er will, eins blo.... Währendäm er denn d Sportschau luegt, wurdi s zNacht vorbereite. Wenn er denn spöter uff em Wäg ins Pub isch, wurdi langsam ins Bett.
ist es bei dir etwa nicht soScoUtd hat geschrieben:Zum Glück muess mr das nid überleege.
Aber ich glaub i wurd am Sunntig mim Schätzli ä riichhaltigs zMorge mache, denn würdem ä Sandwich und ä Bierbatze mit an Match gäh. Die 5 Stund woner wäg isch wurd i mi glaub biz ume Huushalt kümmere. Wenn er denn haime kunnt würdem glaub zerscht, wenn er will, eins blo.... Währendäm er denn d Sportschau luegt, wurdi s zNacht vorbereite. Wenn er denn spöter uff em Wäg ins Pub isch, wurdi langsam ins Bett.
lol doch immer wider witzig was für vorstellige männer hän, wie fraue sette syyScoUtd hat geschrieben:Zum Glück muess mr das nid überleege.
eh nid! Zum s luschtig ha het me doch Kollege...B-A-S-E-L hat geschrieben:(...)
tja aber die zyte sin vrbi... aber weisch, wär doch irgendwie au langwilig so e frau
B-A-S-E-L hat geschrieben: aber weisch, wä]au langwilig [/U]so e frau
hejo könntscho jo nie stritte. so richtig hushaltsmeitli style, was sött do dra scho toll sy! den vrwägslisch di frau jo no mit dinere mueterrotoloso hat geschrieben:I wär froh um die Langiwiil... goht's no... was söll ammene Frau wo uff Komando blost, z'morge ins Bett bringt und nie motzt, langwiilig si???
Mini Muetter machtmr sicher nid "gwüssi" sache...B-A-S-E-L hat geschrieben:hejo könntscho jo nie stritte. so richtig hushaltsmeitli style, was sött do dra scho toll sy! den vrwägslisch di frau jo no mit dinere mueter