Zicken in der MK!

Diskussionen rund um den FCB.

Was haltet ihr von zicken in der MK?

Finde ich echt das letzte!
155
65%
Ach lasst sie doch!
35
15%
Ist mir egal, stört mich nicht!
49
21%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 239

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

analog hat geschrieben:du ghörsch no weniger in d mk ! :mad: vixer!
sagemers mol so, si dialäggt ghört nit ind kurve ;)
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

vonlanthen4ever
Neuer Benutzer

Beitrag von vonlanthen4ever »

analog hat geschrieben:du ghörsch no weniger in d mk ! :mad: vixer!
wo isch dis scheiss problem?!

vonlanthen4ever
Neuer Benutzer

[quote="Basic"]sagemers mol so, si dialäggt ghört nit ind kurve ]

chan nüt defür das ich im aargau wohne. aber weg dem schlaht mis herz glich nur für de fcb!

analog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von analog »

vonlanthen4ever hat geschrieben:chan nüt defür das ich im aargau wohne. aber weg dem schlaht mis herz glich nur für de fcb!
SCHNAUZE HALTE! gofeprdammi .dfdkjfalsödjfx.djf
das leben will einen ausgeben...

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

B-A-S-E-L hat geschrieben:ok leuts
e zicke bini zwar überhaupt nit, aber e frau. es isch eifach zum kotze wenn ich wider emol hör das fraue keini fans könne sy! wiso denn nit, e aständige grund hani bis jetzt nonie ghört. es macht halt scho weh wenn öpper seit das ich kei richtige fan ka si nur wel ich e frau bi. ich lieb dr fcb und er bedütet mir vrdammt viel, ich könnt eifach nit ohni dr fcb,mues mr aber glich ahör das das jo offesichtlich nit got, aber schliesslich ka ich jo au nüt drfür das ich jetzt halt e frau bi und glich fuessballfan bi!( miend euch mol vorstelle, euch würd öpper sage ihr könntet kei richtige fan vo däm club sy, us irgend somne doofe grund, würd scho au kli weh mache oder?) und das mit em tief singe, ha mr das agwöhnt, bi zwar immer nohär zwei daag heiser aber irgendwenn gwöhne sich au mini stimmbänder dra, schienbar ischs au nit so gsund aber jo,was me nit alles macht.
also bitte frau isch nit gleich tussi! vo dene gits wirkli gnueg in dr mk do händer rächt, aber die sinn jo eifach numme lächerlich, leider gits aber au immer me männer wo nit mitsinge,also nit immer de fraue tschuld gä

so hani jetzt eifach miese loswärde, aber wohschinli vrstönders jo glich nit...
unbestritten gibt es sehr talentierte ballettänzer, was jedoch an der tatsache nichts ändert, das diese typen sowas von beschissen aussehen und käumlichst auf diese bühne gehören!

siehe signatur!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

vonlanthen4ever hat geschrieben:chan nüt defür das ich im aargau wohne. aber weg dem schlaht mis herz glich nur für de fcb!
dann erlöse uns und schreibe in schriftsprache ;)

B-A-S-E-L
Benutzer

Beitrag von B-A-S-E-L »

[quote="Basic"]du bisch dämfall die wo wiene transe tönt, jetzt ysch alles klar

nene frauestimm blibt frauestimm, aber mini stimm krieg no öppis vo dr männliche, weisch denn falts nit so uff :D
e transestimm isch den wider gaaaanz eppis anders

vizekönig
Benutzer

Beitrag von vizekönig »

genauso wie die jeenschte aargauer glatze wo ufem brügglifäld bi uns im block stön! dene ihres härz schlaht au nu für de efcebe!

wärdet doch thun-fan...dr fcb isch zwar cool, aber si sin nüm so guet wie vor 2 johr...vilicht merke si das au no bi de rüeblibuure irgendwenn!

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

B-A-S-E-L hat geschrieben: aber mini stimm krieg no öppis vo dr männliche, weisch denn falts nit so uff :D
Aha, wie bi de Damene vom Klingeli
CR7 Fanboy

vonlanthen4ever
Neuer Benutzer

analog hat geschrieben:SCHNAUZE HALTE! gofeprdammi .dfdkjfalsödjfx.djf
vo dir lo ich mer gar nüt säge!!! du hure möchtegern geile wo nüt im hirn hät!

B-A-S-E-L
Benutzer

Beitrag von B-A-S-E-L »

baslerstab hat geschrieben:unbestritten gibt es sehr talentierte ballettänzer, was jedoch an der tatsache nichts ändert, das diese typen sowas von beschissen aussehen und käumlichst auf diese bühne gehören!

siehe signatur!
und au dr ballettänzer ka nüt drfür das er jetzt halt eifach gärn ballet tanzt! genauso wie e schwule nüt drfür ka das er männer liebt, das seht jo au blöd us...
du dänggsch sehr konservativ. überleg mol wenn du e frau wärsch, würdsch di au ufrege wenn so komentär kämte

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

vizekönig hat geschrieben:genauso wie die jeenschte aargauer glatze wo ufem brügglifäld bi uns im block stön! dene ihres härz schlaht au nu für de efcebe!

wärdet doch thun-fan...dr fcb isch zwar cool, aber si sin nüm so guet wie vor 2 johr...vilicht merke si das au no bi de rüeblibuure irgendwenn!
Also i nimm scho ah dass es Arschgauer gitt wo scho länger als sitt 2002 FCB-Fan sinn. Eb das bim Vonlanthen zuetrifft weiss i halt nid.
CR7 Fanboy

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

vonlanthen4ever hat geschrieben:vo dir lo ich mer gar nüt säge!!! du hure möchtegern geile wo nüt im hirn hät!
Wennd em Baseldütsch nid mächtig bisch, denn schribsch Hochtoitsch. Anderi Dialäkt wärde nid akzeptiert. Fertig aus. Wieso begriffe dir Landeier das nid. Jedem vo euch mues mes 100 Mol sage bis es irgendwenn vilicht schnallet.

Pro Uselösche wo in grusige Dialäkt schribe!!!
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

vizekönig
Benutzer

Beitrag von vizekönig »

ScoUtd hat geschrieben:Also i nimm scho ah dass es Arschgauer gitt wo scho länger als sitt 2002 FCB-Fan sinn. Eb das bim Vonlanthen zuetrifft weiss i halt nid.
jo das hani au nid behauptet dases die nid scholänger git...aber sit 02 nimmt eifach in jedem stadion vo dr schwiz dr ateil vo lokalbevölkerig zue...in aarau dunkts mi extrem...(kei wunder bi däm scheissverein wo die hän) :cool:

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

B-A-S-E-L hat geschrieben: überleg mol wenn du e frau wärsch, würdsch di au ufrege wenn so komentär kämte
Hä? :confused: Baslerstab isch doch e Frau...

:D
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

[quote="vonlanthen4ever"]solang d l&#252]

FcBForum. Baseldütsch oder hochdütsch bitte. Gilt VOR ALLEM au für Burepack.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

Gevatter Rhein hat geschrieben:FcBForum. Baseldütsch oder hochdütsch bitte. Gilt VOR ALLEM au für Burepack.

Fräche Sich bisches..................... :p
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

[quote="B-A-S-E-L"]u&#252]

Zum Glück muess mr das nid überleege.

Aber ich glaub i wurd am Sunntig mim Schätzli ä riichhaltigs zMorge mache, denn würdem ä Sandwich und ä Bierbatze mit an Match gäh. Die 5 Stund woner wäg isch wurd i mi glaub biz ume Huushalt kümmere. Wenn er denn haime kunnt würdem glaub zerscht, wenn er will, eins blo.... Währendäm er denn d Sportschau luegt, wurdi s zNacht vorbereite. Wenn er denn spöter uff em Wäg ins Pub isch, wurdi langsam ins Bett.
CR7 Fanboy

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

ScoUtd hat geschrieben:Zum Glück muess mr das nid überleege.

Aber ich glaub i wurd am Sunntig mim Schätzli ä riichhaltigs zMorge mache, denn würdem ä Sandwich und ä Bierbatze mit an Match gäh. Die 5 Stund woner wäg isch wurd i mi glaub biz ume Huushalt kümmere. Wenn er denn haime kunnt würdem glaub zerscht, wenn er will, eins blo.... Währendäm er denn d Sportschau luegt, wurdi s zNacht vorbereite. Wenn er denn spöter uff em Wäg ins Pub isch, wurdi langsam ins Bett.
Mir Männer wüsse wie Fraue sötte si...
[/CENTER]

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

ist es bei dir etwa nicht so :cool:

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Basic hat geschrieben:ist es bei dir etwa nicht so :cool:
nei, i iss kei zMorge...
CR7 Fanboy

B-A-S-E-L
Benutzer

Beitrag von B-A-S-E-L »

lol doch immer wider witzig was für vorstellige männer hän, wie fraue sette syy :D :D :D
tja aber die zyte sin vrbi... aber weisch, wär doch irgendwie au langwilig so e frau

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

B-A-S-E-L hat geschrieben:wär doch irgendwie au langwilig so e frau
*ambodenwälz*

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

B-A-S-E-L hat geschrieben:(...)
tja aber die zyte sin vrbi... aber weisch, wär doch irgendwie au langwilig so e frau
eh nid! Zum s luschtig ha het me doch Kollege...
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

B-A-S-E-L hat geschrieben: aber weisch, w&#228]au langwilig [/U]so e frau
:confused: I wär froh um die Langiwiil... goht's no... was söll ammene Frau wo uff Komando blost, z'morge ins Bett bringt und nie motzt, langwiilig si???
[/CENTER]

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

rotoloso hat geschrieben: :confused: I wär froh um die Langiwiil... goht's no... was söll ammene Frau wo uff Komando blost, z'morge ins Bett bringt und nie motzt, langwiilig si???
Du Arme, bisch immer no am suche :D

B-A-S-E-L
Benutzer

Beitrag von B-A-S-E-L »

rotoloso hat geschrieben: :confused: I wär froh um die Langiwiil... goht's no... was söll ammene Frau wo uff Komando blost, z'morge ins Bett bringt und nie motzt, langwiilig si???
hejo könntscho jo nie stritte. so richtig hushaltsmeitli style, was sött do dra scho toll sy! den vrwägslisch di frau jo no mit dinere mueter

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

B-A-S-E-L hat geschrieben:hejo könntscho jo nie stritte. so richtig hushaltsmeitli style, was sött do dra scho toll sy! den vrwägslisch di frau jo no mit dinere mueter
Bild

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

zrugg zem thema ... sunscht schmeiss y dr thread ins OT :cool: :mad:
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

B-A-S-E-L hat geschrieben:hejo könntscho jo nie stritte. so richtig hushaltsmeitli style, was sött do dra scho toll sy! den vrwägslisch di frau jo no mit dinere mueter
Mini Muetter machtmr sicher nid "gwüssi" sache...
[/CENTER]

Antworten