Schwiizer Hip-Hop / Wär isch do bescht ???
- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer
du bisch wohl sone viva kucker und kennsch genau das zügs wo det lauft...unit_bs hat geschrieben:Ha gfunde es wär mol interessant welle Rapper am beschte achunt...
Das die Umfroog überhaupt e chli Ussagekraft kriegt wärs no guet wemme probiert das Ganze möglichscht objektiv azluege und nid nur uss Basler Sicht.
PS.: Weiss irgenöbber wenn ändlich em Griot si neus Album usechunnt? Ich ha glaub mol ghört in de erschte Dezämberwuche.
tafs und nüt anders

Bier ist ein Grundnahrungsmittel
-
- Erfahrener Benutzer
- DangerMouse
- Erfahrener Benutzer
ich bi jo kei hiphop freak aber dr kolleg zeigt mr immer wieder wenni bi ihm bi sälberproduzierti sache (eiges studio) het aber no nüt offiziell dusse bis sie gnueg material zämme hänn zum durestarte.
uf jedefall gfalle sogar mir als techno/electro hörer sini beats und si baseldytsche rhyme
si name: Sir Skill vo Goldenthugs (http://www.goldenthugs.ch)
uf jedefall gfalle sogar mir als techno/electro hörer sini beats und si baseldytsche rhyme
si name: Sir Skill vo Goldenthugs (http://www.goldenthugs.ch)
nananana, wenn me dä track erwähnt dörf me nid nur taktpakt erwähne!!! denn s heisst doch sogar im track; ich spliff gras mit de jungs us sissach (oder so ähnlich). isch wirklich e absolut geniale track. ein vo de geilschte ch tracks ever... eifach brutal, ländlich halt. komisch das euch stadtfütz das gfallt.SCAR hat geschrieben:-Taktpakt....Rocke mit Gartebaiz

sunscht no bitz öbbis zum thema.
s oberbaselbiet het vill guete Rap:
dr TAFSquad isch sicher öbbis vom geilschte. s album 44 isch wohl dr oberhammer. wie au s 44 Live. Wär eifach wirklich geiler gsi wennsi das am one year united 44 uffgno hätte. minutelangi probs für die jungs usem wb-tal. absolut genial! natürlich dörf me au älteri sache wie 8i bahnhof, züüg für dlüüt, mir bringe, em taz sis album etc. etc. etc. nid verachte... (und natürlich d tracks uf dr homework vo dimos)
freakanoid (Thierrey, LorroOne, DJ RikLee, DJ Hakim, Stare) us dr region sissach/läufelfinge. verbalisation au us dr region sissach/läufelfinge, bald chunnt d debut-ep. amici del rap (letscht joor rap bim dänkmol gwunne). denn rapreflex us gälterchinde, e fetti EP usegeh letscht joor, mit hammer freestyles. natürlich fehle in dere lischte dr geil siech shape (wrecked mob, dynamic duo etc.) und dr poet nid.
basel und s nöche baselbiet het natürlich au vill guete rap:
black tiger, griot, taktpakt (Abart, Salamander, DJ Tho) Grundstai isch e hammer ep, brandhärd (Fetch, Mr. Fierce und DJ Johny Holiday (Zweierleier, geils tape vo ihm)), mosaik, kalmoo, mc rony, stuuberocker (Zitral, Maggi und DJ Freak (freakshow geils tape vo ihm)), underclassmen, vinylbros und und und (mir falle keini me ii...)
us em kt. bärn gits natürlich d crew chlyklass mit allne mitglieder; thomes & baze, pvp (Phantwo, Greis, Krust und Poul Prügu), wurzel 5 (serej, tiersch, diens und dj link) und dr dj skoob. d chlyklass isch halt immerno s fettischte usem bärnische. am beschte gfalle mir dr serej, dr greis und dr baze.
so s bündnerland und umgäbig oder säge mir ab rapperswil richtig oschte, dört regiere d bauers (hmmm) allne vorus sicherlich d sektion kuchikäschtli (rennie, Stimpee Kutz, claud), denn plan b (toni lonoce, DJ Onear, Ro), Luut & Tüütli (Bandit, Shpoiz, DJ Aldäwaldä

Denn hämer no dr spooman, fetti sache gmacht mit dr AOH Family, Wrecked Mob (Läbenslauf, ganz e geili schiibe), Dynamic Duo (Spoo, Shape, Def Cut) aber wird immer komischer dä siech, findi. S neue album isch schreg...
Jäjä. Züri züri züri

usem komische aargau gits sicher no paar, also us rhyfälde (has aber vergässe und sunscht im ag isch nid grad vill los, hiphoptechnisch) und us solothurn het dr bensch (oder wie dä heisst) öbbis usebrocht und jo mol driilose viellicht... oder au nid!
Usem weschte. stress, nega; double pact
Alle angaben ohne gewähr und es simer sicher vill sache entfalle... easyway

Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
pf... in San Galle recorded worde... so öbis behinderts!eleven hat geschrieben:wie au s 44 Live. Wär eifach wirklich geiler gsi wennsi das am one year united 44 uffgno hätte. minutelangi probs für die jungs usem wb-tal.
do fehle no einige, und vorallem d'jungs vo rappartment.ch!!basel (...)
do fehlt no b-town records!bern (...)
do fehlt dr hans nötig!!!aargau
Love is like Graffiti on a train meaning love isn't easy to explain
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Monchstone, wenn ich bitten darf...eleven hat geschrieben:nananana, wenn me dä track erwähnt dörf me nid nur taktpakt erwähne!!! denn s heisst doch sogar im track]euch stadtfütz [/B]das gfallt.

Richtig, d Freaks hani gar nit erwähnt..Au die ländle nadirligg mit uf dere geile Schiibe..

Und zum "Stadtfütz.."Als Münchestainer Agglo(

SCONVOLTS BASILEA 98