Siebenjährige war am 1. März völlig abgemagert und entkräftet an
Erbrochenem erstickt]

sorry, ich hör nid uff. Du kasch es jo eifach nid beachte. Ich find, me sott sich däm stelle. Das passiert, das isch real, obwohl me das fascht nid ka glaube!Blauderi hat geschrieben:Zemdil, hör bitte uff so Züüg z pouschte, y halt das fascht nit uss! Und all die Lüt hän Noochbere und Verwandti ka, wo das alles nit sölle gmerggt ha.
Y könnt kotze.
nei, ich find nid das die lüd "überfordereti eltere" sin. e überfordereti mueter, däre rutscht velicht e mol d hand uss, oder si versifft der eltereobe oder vergisst der sohn am 8 vom fuessball abhole, aber das wo die lüd mache das isch härzlos nid überforderet.beginner hat geschrieben:wie dr titel scho seid....
Ah was, Blödsinn.beginner hat geschrieben:wie dr titel scho seid....
nit ganz s'gliiche aber es god au in die richtig wie die fraue wo immer kömme, "heuuuuuuuuuuuuuuul, mi kind schreit immer, i ka nit schlofe i halts nümm us"mimpfeli hat geschrieben: I sehs scho, vor Gricht....'Buhuuuuu, ich bi e guete Mensch, aber sooo überforderet gsi...buhuuuuu' und s'Kind hett e monatelange oder Johrelange Lyydenskampf hinter sich. Dräggspack, wägsperre und zwangsterilisiere.
Absolut korrekt. für jede Mischt muesch e Priefig ha, aber Kinder uff d'Wält stelle ka jedes Dotteli.Basic hat geschrieben: für alles mues me e priefig mache, nur kinder ka jedi dahergeloffeni drogesüchtige strossenutte ha
jo weisch si hän jo alli gar nid welle schwanger wärde und si hän alli au verhietet...mimpfeli hat geschrieben:Absolut korrekt. für jede Mischt muesch e Priefig ha, aber Kinder uff d'Wält stelle ka jedes Dotteli.
Kinder sinn asträngend und mänggmol sicher au miehsam, tja, dass sött me sich halt bewusst mache bevor me schwanger wird.
genau und der zitpungt wo sis gmergt hän isch gsi wo si deheim uffs wc sin und blötzlich e bebe gebore hän. vorhär hän si 9 mönet lang vo nüd gwüsst.mimpfeli hat geschrieben:...und hänn's au gar nitt gmerggt....
wiso? isch der das auscho bassiert?beginner hat geschrieben:du glaubsch gar nis wasses alles git!!!!!