countdown bis zum weekend

Der Rest...
f_i_u_e_FCB!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von f_i_u_e_FCB!! »

no 5stund und 30minute...man goht das no lang... :(
**Ich glaube, daß der Tabellenerste jederzeit den Spitzenreiter schlagen kann.**

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

[quote="eleven"]
Scho scho, würd au gärn bis am Mittwuch frei ha... aber im Aargau wohne? :eek:

]

Im Aargau schaffe.......es bringt Dir e fiechte wenn Du im Aargau wohnsch und z'Basel schaffsch.... ;)
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

[quote="mimpfeli"]Im Aargau schaffe.......es bringt Dir e fiechte wenn Du im Aargau wohnsch und z'Basel schaffsch.... ]

ahjo. sorry, fehlüberlegig... hehe. so umme chames verstoh. ;)
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

mimpfeli hat geschrieben:Du läbsch vielleicht zum go schaffe, ich gang go schaffe zum Läbe.
Ich bi au kei Workaholic und bi au froh, wenn Fürobe oder ebe Wuchenänd isch. Aber ich gang au (nid immer, zuegäh) gärn go schaffe. Und 's Weekend wär jo gar nüt speziells, wenn me drzwüsche nid würd go schaffe.

Aber wenn me immer speziell muess betone, wie sehr me sich doch ufs Weekend freut und sogar muess e Countdown mache, denn hani dr Idrugg, dass dr räscht vo dr Wuche zimli besch...eide muess si. That's what i mean!
's Runde muess ins Eggige!

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

penalty hat geschrieben:und sogar muess e Countdown mache

4h7

zäääähZ
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

penalty hat geschrieben:Ich bi au kei Workaholic und bi au froh, wenn Fürobe oder ebe Wuchenänd isch. Aber ich gang au (nid immer, zuegäh) gärn go schaffe. Und 's Weekend wär jo gar nüt speziells, wenn me drzwüsche nid würd go schaffe.

Aber wenn me immer speziell muess betone, wie sehr me sich doch ufs Weekend freut und sogar muess e Countdown mache, denn hani dr Idrugg, dass dr räscht vo dr Wuche zimli besch...eide muess si. That's what i mean!
Also nonemol.

Es hett bi de meischte nütt dodrmit ztue dass d'Arbet Müll isch (kah's au gäh...), sondern dodrmit dass die meischte Lütt mit Ihrer Zytt wäsentligg bessers afoh könnte als go schaffe.

Und genau dorum freu ICH MI persönligg immer sehr uff s'Weekend. Ich kah mit minere Zytt mache was ich will, kah au numme emol umesitze und nütt mache etc etc

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

mimpfeli hat geschrieben:dass die meischte Lütt mit Ihrer Zytt wäsentligg bessers afoh könnte als go schaffe.
D' Frog isch wie lang... Frog mol Langzytarbetslosi, ob si nur wägem Gäld wider wänn go schaffe...

Und irgendwie isch es doch trurig, wenn me sich vo 7 Dääg in der Wuche nur uf 2 cha freue.

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

penalty hat geschrieben:D' Frog isch wie lang... Frog mol Langzytarbetslosi, ob si nur wägem Gäld wider wänn go schaffe...

Und irgendwie isch es doch trurig, wenn me sich vo 7 Dääg in der Wuche nur uf 2 cha freue.
Verbind nitt Existänzängscht und s'Gfühl vo Unzuelänglichkeit wo halt leider jede Arbetsloose irgendwenn hett mit em Gfühl vo Freizytt.

Dass sinn wie Öpfel und Biire verglyche.

Wo isch Di Problem drmitt dass sich halt viele Mensch uff's Weekend mehr freue als uff d'Arbetsdääg?

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

Schaffe isch jo eigentlich gar nid eso schlimm. Git nur einzellni Täg wome halt dr gröscht Scheiss mues mache. Was mi vill mehr akotzt isch s uffstoh.... ich hass glaub nüt mehr als früeh uffstoh... aarrrggh :mad: :(

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

penalty hat geschrieben:D' Frog isch wie lang... Frog mol Langzytarbetslosi, ob si nur wägem Gäld wider wänn go schaffe...

3 vo 7 dag (80%-stell) :D
und freue duen ich mich nur uf die 3 dag... die räschtliche 4 sind au i.o., aber freue? neee

Ludwig van
Neuer Benutzer

Beitrag von Ludwig van »

ah, und bi mir gohts öbe no 3 stund... (und frei hani sa/so/mo)

ebe de
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ebe de »

am 16.15..................WEEKEND
Fc Basel 1893

dirtyG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dirtyG »

no ca. 4h 15min

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

no 2h30

goil

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

mimpfeli hat geschrieben:Verbind nitt Existänzängscht und s'Gfühl vo Unzuelänglichkeit wo halt leider jede Arbetsloose irgendwenn hett mit em Gfühl vo Freizytt.
Nei, klar chames nid vergliche. Aber meinsch, Du hättsch immer no so vill Spass an Dinere Freizyt, wenn de nur no Freizyt hättsch?
mimpfeli hat geschrieben:Wo isch Di Problem drmitt dass sich halt viele Mensch uff's Weekend mehr freue als uff d'Arbetsdääg?
Ich ha kei Problem drmit, dass me sich ufs Weekend freut. Nur, dass me's eso muess betone, dass ich 's Gfühl ha, dass dr Räscht vom Läbe zimli beschisse muess si.

Jänu, jedem si Meinig. Ich freu mi au ufs Weekend. Aber ohni Countdown und ohni 's müesse an die grossi Glocke hängge.

Und ich freu mi aber au uf e Zischtig. Wiso? Will 's denn am lengschte goht, bis wider Mäntig isch... :D

dirtyG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dirtyG »

2 h 40min :(

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

dirtyG hat geschrieben:2 h 40min :(
durebisse!!! :D

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

no chli mehr als e stund. fedd...

dirtyG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dirtyG »

no ca. 2h :(

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Open end - dräcks Server patchen ;)

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

eigentlich würdi jetzt go... aber mach doch no e halb stund länger. hehehe

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

3,2,1 Feierabend!

bricktop
Benutzer

Beitrag von bricktop »

HKV hat geschrieben:3,2,1 Feierabend!
Bild

No ne Stund!

dirtyG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dirtyG »

no 1 stund.....

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

No genau 22 Stund und 45 Minute :mad:
CR7 Fanboy

chuba
Neuer Benutzer

Beitrag von chuba »

HKV hat geschrieben:3,2,1 Feierabend!
schön wärs...
ich muess immerno e stund bügle :( aber die goht au no vrbii!

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

weekend ich chumm... peace zämme

dirtyG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dirtyG »

45min........

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

chuba hat geschrieben:schön wärs...
ich muess immerno e stund bügle :( aber die goht au no vrbii!
Jesses Gott! :eek: Hoffentlich überläbsch es! :rolleyes:

dirtyG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dirtyG »

20 min......

es kunnt nöcher

Antworten