Schweizer «Nati» Faden
-
- Erfahrener Benutzer
Ich nimm a, du mainsch d "mi interessiert d nati nit" User? Wen jo, do bi ich. Und jä au ich ha dr Match gluegt aber ich lueg so ziemlich jedesmol wen irgend e Spiel irgend neume überdreit wird und wens Madeira-Guimares isch. Trotzdäm muess ich sage, dass es in letsterzyyt rächt asehbare Fuessball isch.Balotelli hat geschrieben:Wo bleiben die ganzen nörgeler und mir interessiert die WM nicht user im Forum?
Allerdings wen ich jetzt England - Ukraine lueg isch das vorhär eher e Plauschmätschli gsi.
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
was wilsch? d wm interessiert mi absolut, nur was d schwiz macht nit. zum hüttige spil? blibbet uff em bode, pflichtsig nit me und nit weniger. grosses theater bruchts drzue nit.Balotelli hat geschrieben:Wo bleiben die ganzen nörgeler und mir interessiert die WM nicht user im Forum?
s gliche gilt hyt für d bundes-adler.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
naja, vor dänne zwei mannschafte muess sich d'schwiiz nid versteckeTHOR29 hat geschrieben:Ich nimm a, du mainsch d "mi interessiert d nati nit" User? Wen jo, do bi ich. Und jä au ich ha dr Match gluegt aber ich lueg so ziemlich jedesmol wen irgend e Spiel irgend neume überdreit wird und wens Madeira-Guimares isch. Trotzdäm muess ich sage, dass es in letsterzyyt rächt asehbare Fuessball isch.
Allerdings wen ich jetzt England - Ukraine lueg isch das vorhär eher e Plauschmätschli gsi.
England lebt doch seit Jahrzehnten nur von ihrem Ruf, überschätzen sich selbst masslos und erreichen nichts. Die Ukraine ist nicht mehr als biederer Durchschnitt, da verfügt die Schweiz über mehr Potential!
... davor will sich Dragovic noch von seinen Wegbegleitern in Basel verabschieden: "Ich danke Gott jeden Tag dafür, dass ich zu diesem Topverein gegangen bin. Es ist in Basel noch viel besser gelaufen, als ich es mir erträumt habe"
individualiste? nennt me so jetzt schlächti fuessballer?Balotelli hat geschrieben:England ist scheisse! Die sind ein Team mit 11 individualisten die nicht harmonieren. Es würde mich nicht wundern wenn sich Montenegro für die WM qualifiziert.
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o