Petric oder das verbotene Thema

Diskussionen rund um den FCB.
rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

the kaiser. hat geschrieben:hätte petric allerdings einmal gesagt, der fcb wäre ein scheissverein, hätte ich die gleiche meinung wie alle petric hasser, denn da wäre auch bei mir die schwelle des tolerierbaren überschritten.
Hingege hettr mitm verbrenne vommene FCB Schal welle sini liebi zum FCB zeige... :rolleyes:
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

rotoloso hat geschrieben:Hingege hettr mitm verbrenne vommene FCB Schal welle sini liebi zum FCB zeige... :rolleyes:
bitte nicht immer von einem extrem ins andere, ich möchte auch nicht tausendmal meine bubenstreich- und ehreheorie wiederholen, bin jetzt auch zu faul zum linken oder kopieren.

etwas anderes: warum kannst du petric nicht akzeptieren, ich meine jetzt aus psychologischer sicht, welche abwehrmechanismen würden in dir vorgeben, und wenn du es doch vollzogen hättest, wärst du dann deinen baslerstolz los, oder hättst du eine langandauernde dissonanz in deinem inneren, die erst dann verschwinden würde, wenn du deine meinung wieder rückgängig gemacht hättest ?

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

the kaiser. hat geschrieben:etwas anderes: warum kannst du petric nicht akzeptieren, ich meine jetzt aus psychologischer sicht, welche abwehrmechanismen würden in dir vorgeben, und wenn du es doch vollzogen hättest, wärst du dann deinen baslerstolz los, oder hättst du eine langandauernde dissonanz in deinem inneren, die erst dann verschwinden würde, wenn du deine meinung wieder rückgängig gemacht hättest ?
Ich ka öbber wo dr FCB eso uffs übelschte beleidigt het nid im FCB-Dress dulde, that's all, keini Psychofloskle...
[/CENTER]

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben:Ich ka öbber wo dr FCB eso uffs übelschte beleidigt het nid im FCB-Dress dulde
du muäsch dich wohl drmit abfindä ...

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

the kaiser. hat geschrieben:du muäsch dich wohl drmit abfindä ...
WÄR BRUCHT SCHO DR MLADEN... 3-0 (Däge, Delgado, Eduardo)
[/CENTER]

Eugen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eugen »

rotoloso hat geschrieben:WÄR BRUCHT SCHO DR MLADEN... 3-0 (Däge, Delgado, Eduardo)
Weisch rotoloso, dass Du e privats Problem mit em Petric hesch, isch s'einte. Aber dass de gliechzitig kei Ahnig vo Fuessball hesch, bedänklich.... Oder würdsch au sage, mr bruche dr Ergic, Yakin und Quennoz nit?

Mittlerwiele isch es eifach nur no lächerlich.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Eugen hat geschrieben:Weisch rotoloso, dass Du e privats Problem mit em Petric hesch, isch s'einte. Aber dass de gliechzitig kei Ahnig vo Fuessball hesch, bedänklich.... Oder würdsch au sage, mr bruche dr Ergic, Yakin und Quennoz nit?
Nütt Privats, mi problem mitm isch öffentlich und isch übrigens au nid numme mis. Wennme scho e spieler iistellt wo sich über dä Team luschtig gmacht het, denn sölls mindeschtens eine si wo wirklich öbbis wärt isch... und nid e bänkliwärmer! Ha ha ha, Yakin wäg, Jimmy wäg und dä hoggt trotzdämm no uffem Bänkli... MERCI GROSS!!
[/CENTER]

Eugen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eugen »

rotoloso hat geschrieben:Nütt Privats, mi problem mitm isch öffentlich und isch übrigens au nid numme mis. Wennme scho e spieler iistellt wo sich über dä Team luschtig gmacht het, denn sölls mindeschtens eine si wo wirklich öbbis wärt isch... und nid e bänkliwärmer!
Und das hesch natürlich au nach em Hattrick gseit, oder? Weisch was wirklich wohr isch? Du kasch e akzeptierte und guete Spieler vom FCB nid akzeptiere. Und wär gege d'Spieler vom FCB isch, isch au gege dr FCB. Insofärn bisch Du gliech wie d'Zürcher, wo hütte dr Zubi usspfiffe hänn. Nenn Di bitte nie me FCB Fan, will das bisch bim beschte Wille scho lang nümm. Nur no e realitätsfremde Trötzeler wo will ummezünde. Oder wurum hesch Di Bemerkig miesse in 2 Threads erfasse? Ts ts ts...

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Eugen hat geschrieben:Und das hesch natürlich au nach em Hattrick gseit, oder? Weisch was wirklich wohr isch? Du kasch e akzeptierte und guete Spieler vom FCB nid akzeptiere. Und wär gege d'Spieler vom FCB isch, isch au gege dr FCB. Insofärn bisch Du gliech wie d'Zürcher, wo hütte dr Zubi usspfiffe hänn. Nenn Di bitte nie me FCB Fan, will das bisch bim beschte Wille scho lang nümm. Nur no e realitätsfremde Trötzeler wo will ummezünde. Oder wurum hesch Di Bemerkig miesse in 2 Threads erfasse? Ts ts ts...
Ohhh, jä wenn du säisch das ich käi FCB Fan bi denn wird das wohl stimme :rolleyes: ... s'gliiche ka ich vo dir behaupte, du applaudiersch und was no schlimmer isch, du verteidigsch einew wo DINI Vereinsfarbe verbrennt het!!!!

P.S.: Die 2 Biiträg sinn 1. nid identisch und 2. hänn sie in beidi Theme öbbis z'sueche ka oder verwaltisch au no s'Forum?
[/CENTER]

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben:Nütt Privats, mi problem mitm isch öffentlich und isch übrigens au nid numme mis. Wennme scho e spieler iistellt wo sich über dä Team luschtig gmacht het, denn sölls mindeschtens eine si wo wirklich öbbis wärt isch... und nid e bänkliwärmer! Ha ha ha, Yakin wäg, Jimmy wäg und dä hoggt trotzdämm no uffem Bänkli... MERCI GROSS!!
är isch uff dr bangg wil är agschlagä isch, oder hesch si phänomenalä ufftritt vor 14 daag scho vrgässä.

das hani gmeint mit exzentrisch: du magsch n voll dr dumm siäch findä, ä eländä söldner ohni loyalität und ehr, ä vrröter etc., abr du müstisch zuägä , dass är , au uffgrund vo sinä scorerpüggt, ä hervorragändi saison schpylt, dass meini mit vrschtand argumentiärä. du kasch also nümm nach faggdä go , und suächsch nach irgändwelchä fadäschiinigä und unkorräggtä gründ , um ihn schlächtz'redä, näggschtä argumänt isch wahrsch., dass mr kei schpyler bruuchä könnä , wo immer vretzt isch, do hättisch allerdings rächt.

Eugen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eugen »

rotoloso hat geschrieben:Ohhh, jä wenn du säisch das ich käi FCB Fan bi denn wird das wohl stimme :rolleyes: ... s'gliiche ka ich vo dir behaupte, du applaudiersch öbbertem wo DINI Vereinsfarbe verbrennt het!!!!

P.S.: Die 2 Biiträg sinn 1. nid identisch und 2. hänn sie in beidi Theme öbbis z'sueche ka oder verwaltisch au no s'Forum?
Due doch eifach no e chli trötzele. Es bliebt drbi, dass Du e Spieler verachtisch, wo unseri Clubfarbe treit. Was är bi GC gmacht het, interessiert mi nit. Das isch e eimoligi Aktion gsi. Aber mit jedem vo Dine Posts mach Du dr gliech Fähler vo neuem. Das isch wietus schlimmer als e Ussrutscher im Suff.

Und wieso söll ich nid definiere, was e Fan isch, und was nid? Du nimmsch für Di au in Aspruch, über anderi z'richte und ihri Aktione in d'Ewigkeit z'verdamme. Also ka ich doch s'glieche mache? Oder nid? Bisch Du allwissend und Dir wachst Gras uss de Händ? Lustitsch....

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Eugen hat geschrieben:Due doch eifach no e chli trötzele. Es bliebt drbi, dass Du e Spieler verachtisch, wo unseri Clubfarbe treit. Was är bi GC gmacht het, interessiert mi nit. Das isch e eimoligi Aktion gsi. Aber mit jedem vo Dine Posts mach Du dr gliech Fähler vo neuem. Das isch wietus schlimmer als e Ussrutscher im Suff.

Und wieso söll ich nid definiere, was e Fan isch, und was nid? Du nimmsch für Di au in Aspruch, über anderi z'richte und ihri Aktione in d'Ewigkeit z'verdamme. Also ka ich doch s'glieche mache? Oder nid? Bisch Du allwissend und Dir wachst Gras uss de Händ? Lustitsch....
Du willst doch nicht "ernsthaft" mit Roto über Petric diskutieren, oder? :D

Angus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Angus »

Eugen hat geschrieben:Und das hesch natürlich au nach em Hattrick gseit, oder? Weisch was wirklich wohr isch? Du kasch e akzeptierte und guete Spieler vom FCB nid akzeptiere. Und wär gege d'Spieler vom FCB isch, isch au gege dr FCB. Insofärn bisch Du gliech wie d'Zürcher, wo hütte dr Zubi usspfiffe hänn. Nenn Di bitte nie me FCB Fan, will das bisch bim beschte Wille scho lang nümm. Nur no e realitätsfremde Trötzeler wo will ummezünde. Oder wurum hesch Di Bemerkig miesse in 2 Threads erfasse? Ts ts ts...
Bingo - so sehnis mittlerwiele au.
Süscht müsst das Theater jo emol ume si.
Tja Rotti, d'Charte werde immer schlechter, sogar do inne!
Echt Zyt zum e bits objektiver werde?

Eugen, Du bisch doch de wo die unterschiedliche Arte vo Fans emol zämmegstellt oder definiert het, bi fascht sicher wenn ich Dini Biträg so liess, dass Du's si muesch.
Stell das doch emol wieder do ihne und zur Komplettierig Dini Definition bezüglich Petric woni ledschdi emol glese ha.
Das isch nämlig Kult gsi im alte (oder sogar im erschde) Forum.

Würd mi Freue, hesch es sicher no, isch jo richtig Arbet gsi. :)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Eugen hat geschrieben:Due doch eifach no e chli trötzele. Es bliebt drbi, dass Du e Spieler verachtisch, wo unseri Clubfarbe treit. Was är bi GC gmacht het, interessiert mi nit. Das isch e eimoligi Aktion gsi. Aber mit jedem vo Dine Posts mach Du dr gliech Fähler vo neuem. Das isch wietus schlimmer als e Ussrutscher im Suff.

Aha, bi dir muessme das zwei mol mache demit du das schlimm findsch oder au denn nid? Hauptsach immer schon das mach wo d'Gigi will oder?
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Angus hat geschrieben: Tja Rotti, d'Charte werde immer schlechter, sogar do inne!
Echt Zyt zum e bits objektiver werde?
:confused: Du meinsch zum e Vorkätschti Standardmeinig z'überneh wie ihr das machet numme demit d'Gigi nid muess truurig si? Puah!
[/CENTER]

Eugen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eugen »

Angus hat geschrieben:Eugen, Du bisch doch de wo die unterschiedliche Arte vo Fans emol zämmegstellt oder definiert het, bi fascht sicher wenn ich Dini Biträg so liess, dass Du's si muesch.
Stell das doch emol wieder do ihne und zur Komplettierig Dini Definition bezüglich Petric woni ledschdi emol glese ha.
Das isch nämlig Kult gsi im alte (oder sogar im erschde) Forum.

Würd mi Freue, hesch es sicher no, isch jo richtig Arbet gsi. :)
Hmm.. muess luege, ob ich das no ha und emol überarbeite.... e paar Jokes verstoht me vermuetlich gar nümm (oder wär kennt dr Marco Tschopp no) ;) )

Was Du mit Definition vom Petric meinsch, weiss ich allerdings nid ;) Aer isch e Stammspieler vom FCB wo momentan guet in Form isch (wenn är nid verletzt isch). Viel me git's do nid z'definiere ;)

Eugen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eugen »

rotoloso hat geschrieben:Aha, bi dir muessme das zwei mol mache demit du das schlimm findsch oder au denn nid? Hauptsach immer schon das mach wo d'Gigi will oder?
Es goht nid um eimol, zweimol oder dreimol. Es goht au nid drumm, was d' Frau Oehri meint. Es goht drumm, dass me jedi Aktion vo me Mensch in dr Relation seht und irgendwenn bi harmlose Sache au emol cha vergässe. That's it.

Weisch Rotoloso, Du läbsch im Gfühl Du heigsch e bsunderi Ehr, will Du d'Clubfarbe vom FCB verteidigsch. Aber gliechzitig merksch gar nid, dass Du mit Dinere Haltig, nämlich dass Du ihm nid emol e Chance hesch chönne gäh, uff d'Clubfarbe spucksch. Und nomol, im Unterschied zu däm, wo dr Petric gmacht het, spucksch Du immer und immer wieder druf. Und jä, das isch anders wie e eimoligi Aktion...

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Eugen hat geschrieben:Es goht nid um eimol, zweimol oder dreimol. Es goht au nid drumm, was d' Frau Oehri meint. Es goht drumm, dass me jedi Aktion vo me Mensch in dr Relation seht und irgendwenn bi harmlose Sache au emol cha vergässe. That's it.

Weisch Rotoloso, Du läbsch im Gfühl Du heigsch e bsunderi Ehr, will Du d'Clubfarbe vom FCB verteidigsch. Aber gliechzitig merksch gar nid, dass Du mit Dinere Haltig, nämlich dass Du ihm nid emol e Chance hesch chönne gäh, uff d'Clubfarbe spucksch. Und nomol, im Unterschied zu däm, wo dr Petric gmacht het, spucksch Du immer und immer wieder druf. Und jä, das isch anders wie e eimoligi Aktion...
Dini Meinig ka dir niemerts neh... aber wenns di glücklich macht...
[/CENTER]

Eugen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eugen »

rotoloso hat geschrieben:Dini Meinig ka dir niemerts neh... aber wenns di glücklich macht...
Isch no schwirig, so ohni Argumänt z'diskutiere, gäll?

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Eugen hat geschrieben: Insofärn bisch Du gliech wie d'Zürcher, wo hütte dr Zubi usspfiffe hänn.
Di sött doch das gar nid störe... wenn die morn plötzlich entscheide FCB Fans z'wärde wirsch du se mit offene Ärm erwarte oder?
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Eugen hat geschrieben:Isch no schwirig, so ohni Argumänt z'diskutiere, gäll?
Hingege muesses zimmli eifach si bi jedem Argumänt ständig mit Ussage wie "... das isch für mi nid wichtig..." sich uusez'schnure. Es isch au klar, dass du als FCB Aagstellte nid e eigeni Meinig dörfsch ha... zwar truurig aber verständlig.
[/CENTER]

Eugen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eugen »

rotoloso hat geschrieben:Di sött doch das gar nid störe... wenn die morn plötzlich entscheide FCB Fans z'wärde wirsch du se mit offene Ärm erwarte oder?
Nei. Aber wenn sie nur eimol pfiffe hänn (vellicht im Aerger über e Flop in dr Nati), und nochhär ehrlichi Bemiehige würde zeige, e richtige FCB Fan z'wärde, denn gäbt ich ihne zumindest d'Chance sich z'bewähre. Checksch es jetzt?

Eugen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eugen »

rotoloso hat geschrieben:Hingege muesses zimmli eifach si bi jedem Argumänt ständig mit Ussage wie "... das isch für mi nid wichtig..." sich uusez'schnure. Es isch au klar, dass du als FCB Aagstellte nid e eigeni Meinig dörfsch ha... zwar truurig aber verständlig.
Ich bi kei FCB Agstellte. Blöd, gäll? Mir griege zwar e Spese-Entschädigung, aber kei Lohn und hänn au kei Vertrag. Und glaubsch Du wirklich, ich hätt sunscht e anderi Meinig?

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Eugen hat geschrieben:Ich bi kei FCB Agstellte. Blöd, gäll? Mir griege zwar e Spese-Entschädigung, aber kei Lohn und hänn au kei Vertrag. Und glaubsch Du wirklich, ich hätt sunscht e anderi Meinig?
Das kan i wirklich nid sage, kenn di z'wenig oder besser gsäit, gar nid...
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Eugen hat geschrieben:Nei. Aber wenn sie nur eimol pfiffe hänn (vellicht im Aerger über e Flop in dr Nati), und nochhär ehrlichi Bemiehige würde zeige, e richtige FCB Fan z'wärde, denn gäbt ich ihne zumindest d'Chance sich z'bewähre. Checksch es jetzt?
Na toll... :(
[/CENTER]

Angus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Angus »

[quote="Eugen"]Hmm.. muess luege, ob ich das no ha und emol überarbeite.... e paar Jokes verstoht me vermuetlich gar nümm (oder wär kennt dr Marco Tschopp no) ]

Los dr Tschopp doch stoo, die Meischde werde en no kenne.
Ha dir Bitrag woni gmeint ha au nit grad gfunde, aber chasch sicher no öbbis zum intelligente Ärmel useschüttle.
Isch eifach geil gsi und bi sicher hesch es no, suschd cha dr Angelo evtl. helfe.....? :)

Angus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Angus »

rotoloso hat geschrieben: :confused: Du meinsch zum e Vorkätschti Standardmeinig z'überneh wie ihr das machet numme demit d'Gigi nid muess truurig si? Puah!
Rotti, klar, es got um d'Gigi.
Würd emol behaupte mit Standardmeinig het das nit viel ztue, aber isch scho okay für mi - no prob!
Übrigens glaub i chum, dass d'Gigi wege Dir trurig isch.... ;)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

[quote="Angus"]Rotti, klar, es got um d'Gigi.
Würd emol behaupte mit Standardmeinig het das nit viel ztue, aber isch scho okay für mi - no prob!
Übrigens glaub i chum, dass d'Gigi wege Dir trurig isch.... ]
Wäge mi kuum, aber wenn ihr ihre alli eso weh mache würdet und dä "*ç%*+@¦#° wirklich eso behandle wieners verdient, würd sie wohl in träne ussbräche... denn rächt het sie scho ka, nach de erschtge goals sinn do scho alli voll Glücklich.
[/CENTER]

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

da spielt der fcb gegen fcz und ihr könnt über den doch so unwichtigen peddritsch diskutieren :rolleyes:
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Bender
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bender »

Beliebtheit durch Erfolg.

Der EHC bekommt seine Zuschauer Dank seinen Erfolgen, Petric Akzeptanz Dank seinen Toren.

Das dies nicht für alle Zuschauer gilt, ist vielleicht gar nicht so schlecht.

Gesperrt