12. Spieltag | Züri-Basel | 27.10. 16.00h

Diskussionen rund um den FCB.
Quo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quo »

MistahG hat geschrieben:YB gwünnt au amigs nid, aber es isch immer dynamik und bewegig im spiil. wenn sich unseri mol bewege, wirds grad guet, und me gseht s potential, wo die mannschaft eigentlig het... und das regt mi uf. und zwar isch das in fascht jedem spiil eso... aber loos doch mol em koller zue, do weisch, worums kei dynamik in däm spiil het... trotzdäm bini nid drfür, dr koller z wäggsle, es git jo immer wider asätz, und es isch widr e entwigglig sichtbar.
Ich bin ja nur ganz selten deiner Meinung, aber in diesem Punkt sind wir uns einig. Mir fällt auch auf, dass bei YB einfach mehr Spielfreude und somit viel mehr Bewegung im Spiel ist. bei uns ist das leider nur ab und zu zu beobachten. Ansonsten wird Fussball beim FCB wohl hauptsächlich als Arbeit empfunden und dementsprechend Fussball gearbeitet und nicht gespielt.
Ich vermute, dass Pipi genau dies ändern wollte. Leider wollte er dann wohl Fussballarbeit ganz durch Fussballspiel ersetzen, und das geht nicht. Bestes Beispiel für mich sind Transfers wie die von Campo, Kalulu, Zhegrova. das sind alles Fussballspieler, die leider zu wenig berücksichtigen, dass ein Teil des Fussballs halt auch Arbeit ist. Stocker und Frei sind zwei Transfers, die beides vereinen. Leider scheint bei FF manchmal einfach die Motivation zu fehlen. Der müsste vielleicht einen Trainer haben, der etwas mutiger spielen lässt...

barfuesser1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von barfuesser1893 »

MistahG hat geschrieben:wow, gege lugano, dr ufstiiger servette... gege YB drgegeghalte? do hämmr nid dr gliich match gseh, nachem füehrigsgool numme no mit glück nid verlore, vo YB an d wand druggt... PSV jo, hani jo gseit, Krasnodar isch top gsi, Trabzon naja, zwar e geils spiil, aber nid sonderlich abklärt. Getafe isch e top resultat, guete kampf. aber trotzdäm fählts an allne ecke und änd...

aber guet, einige schiine die biedere leischtige z gfalle. wenns mol nid lauft, denn het me kei plan, was me veränderet (siehe LASK oder FCZ oder oder oder). d mannschaft isch zwar sicherer, aber liideschaft isch anderscht. kei wunder, miteme trainer, wo die halb mannschaft scho zum vorstand gange isch, zum sich z beklage. und ich glaub nid, dass e mannschaft das eifach mol so schnäll näbebi macht. dene machts kei spass, gseht me u ufem fäld. und bi mir übertreit sich halt das luschtlose standgekicke vom blatz ufe rang...

YB isch e igspiilts team, si hän e gameplan und e strategie, wenn dä nid ufgoht, si sin variabel, dynamisch, hän power und vorallem freud am spiil. do ka jede junior e andere ersetze, und är wird mitdraage. jede wo neu kunnt, weiss was är z tue het. und me ka jetzt gege dr sousa sage, was me will, aber genau so isch das denn bi uns au gsi. und genau so isch es sit denn ebbe nüm... mir egal, was dr quo und konsorte jewiils predige, dass das nid stimmt, es isch eigentlig offesichtlig.

gang halt go läse, wasi nachem getafe spiil gschriibe ha. aber kennt me jo vo dir, wär nid dinere meinig isch, isch "verwöhnt" oder irgendwie anderwittig miteme verwärfliche attribut ideggbar...

absolut. me luegt uf YB, well a) me stuunt, dass die so us unserem schatte use e sone fuessballspiilkultur hän könne anebaschtle, während mir si aktiv vernichte..., me b) sich grundsätzlich für d superleague interessiert und me checkt, dass das "wir schauen nur auf uns" gelaber genauso antiquiert isch, wie unsere fuessball. und well c) me sich dört mol biz öbbis sött abluege, well, so schad s isch, das z saage, si dört e top arbet leischte im momänt...
Ev. Seoane abwerben im Sommer?

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schambbediss »

barfuesser1893 hat geschrieben:Ev. Seoane abwerben im Sommer?
i weiss nid... dä het sich doch plusminus in e gmachts näscht gsetzt bi yb. klar bi luzärn het är e halbs johr gueti arbet glaischted aber suscht...? nee, dä wott i nid do ha.
MSNK - Die Bewegung des löblichen Mannes!

MSNK Member Präsi

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Bierathlet hat geschrieben:Für dass man ja angeblich nicht kritisieren darf, durftest du in den letzten Jahren ziemlich viel kritisieren würde ich meinen.
Du hast aber schon auch die Antworten auf meine kritischen Beiträge gelesen?
Quo hat geschrieben:Ich bin ja nur ganz selten deiner Meinung, aber in diesem Punkt sind wir uns einig. Mir fällt auch auf, dass bei YB einfach mehr Spielfreude und somit viel mehr Bewegung im Spiel ist. bei uns ist das leider nur ab und zu zu beobachten. Ansonsten wird Fussball beim FCB wohl hauptsächlich als Arbeit empfunden und dementsprechend Fussball gearbeitet und nicht gespielt.
Ich vermute, dass Pipi genau dies ändern wollte. Leider wollte er dann wohl Fussballarbeit ganz durch Fussballspiel ersetzen, und das geht nicht. Bestes Beispiel für mich sind Transfers wie die von Campo, Kalulu, Zhegrova. das sind alles Fussballspieler, die leider zu wenig berücksichtigen, dass ein Teil des Fussballs halt auch Arbeit ist. Stocker und Frei sind zwei Transfers, die beides vereinen. Leider scheint bei FF manchmal einfach die Motivation zu fehlen. Der müsste vielleicht einen Trainer haben, der etwas mutiger spielen lässt...
Genau so seh ich das au. Wo ich dr Anfang vo der Entwicklung asiidle, hämmer jo schon zu genüge diskutiert...
barfuesser1893 hat geschrieben:Ev. Seoane abwerben im Sommer?
Siehe unten...
Schambbediss hat geschrieben:i weiss nid... dä het sich doch plusminus in e gmachts näscht gsetzt bi yb. klar bi luzärn het är e halbs johr gueti arbet glaischted aber suscht...? nee, dä wott i nid do ha.
Nei, ich au nid. es muss öpper könne usem huet zaubert wärde, wie dr fink damals. Bis me so eine gfunde het, isches richtig, dr Koller weiter loh schaffe...

Antworten