Mundharmonika hat geschrieben:Der Posten des CEOs darf von mir aus durch einen Anwalt besetzt sein. Auch von einem, der von Fussball nicht so viel versteht. Wichtiger ist aus meiner Sicht der Posten des Sportchefs oder Sportdirektors. Dieser muss aus meiner Sicht nicht unbedingt von einem ehemaligen Fussballprofi belegt sein. Neben Fussballspielen können dieses Ex-Profis nämlich meist nicht so viel (ich weiss, es gibt da auch Ausnahmen), schon gar nicht kaufmännisch denken oder organisieren.
Ich stelle mir eher jemand vor, der seit Jahren im Fussballgeschäft/Club tätig ist, vielleicht als Junior Fussball gespielt hat, dem es für eine (längere) Aktiv-Karriere aber nicht gereicht hat, weil er eine Ausbildung vorgezogen hat, dem Fussball aber trotzdem verbunden geblieben ist. Einer, der womöglich drei oder vier Sprachen spricht und international ein wenig vernetzt ist, vielleicht auch schon im Ausland gelebt hat.
Was ein Journalist als Sportdirektor zu suchen hat, ist mir hingegen ein Rätsel. Aber wie gesagt, vielleicht tue ich diesem Heitz Unrecht und er verfügt über ein grosses Fachwissen, welches er sich selber zugelegt hat.
wenn ä ceo hesch, ischs perfekt

das isch eifach die schtrukur gsi, wo der fcb am professionellschte gsi isch. aber dass ä vernünftige sportchef gnüegt, isch kei thema. entscheidend isch eifach, dass 2 persone über ä kaderplanig entscheide. jetz nid finanziell, logisch informiert der verein weli finanzielle optione möglich sind, aber wär me verpflichte möcht, isch ufgob vom coach und sportchef.
dass bim fcb aber mehreri persone über verpflichtige entscheide, isch amateurhaft, das isch nid ä ufgobegebiet, wo der staff het. wenn mer kei vertraue mer het in coach/sportchef, isch ä separierig pflicht, aber nid driplaudere.
das 1 person beidi ufgobe erledigt, isch nid schlauer, der kojak isch ä vernünftige coach gsi, bis är beidi sache erledigt het, und das het är und der fcb nid verdreit. und der murat isch der nächscht wo die gier het, das duretrotze wo är möcht.
möglich, dass ich der heitz überflüssig kritisier, aber ich trau ihm nid zue, dass är irgendwo in belgie ä akteur verfolgt und nach 1 schtund entscheidet: das isch dä rm wo mir möchte, är het die und die alage. und är isch journalischt, kei ökonom. heisst, är isch uf beidne gebiet kei fachperson. wenn das kei mauschelei isch, das är die position jetz het

.
und jetz isch gnueg gmotzt, fcb das packsch, mir überrolle die nla die nächschte wuche