Tipps&Infos Sporting Lissabon:FCB 1.10.08

Diskussionen rund um den FCB.
Hützer
Benutzer

Beitrag von Hützer »

Back in town hat geschrieben:Wir hätten eigentlich 4:0 oder 5:0 verlieren müssen mit den Latten und Pfostenschüssen von Sporting, welches bis zum 1:0 nur auf Standgas spielte.
Klar, Zanni ist nicht schuld. Wäre er nicht sinnlos im Getümel rumspaziert, wäre es gar nicht erst zum 1:0 gekommen und der FCB hätte mit viel Glück das 0:0 über die Zeit retten können.
alte, heschs gfüel es nimmt dich no öpper ernscht!!! :confused: :mad:
BLAU UND ROT BIS IN TOD

Atkin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Atkin »

panda hat geschrieben:dass es eben DOCH der FCB war der da spielte. Zumal die Leistung schon massiv besser als in den letzten Spielen war
Für mich nunmal nicht, ganz einfach.

Back in town
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Back in town »

Hützer hat geschrieben:alte, heschs gfüel es nimmt dich no öpper ernscht!!! :confused: :mad:
Alte, heschs gfüel, ich loss mer vo dir öppis säge ? Wenn kei eigni meinig hesch, halt dr rand.

Hützer
Benutzer

Beitrag von Hützer »

Back in town hat geschrieben:Alte, heschs gfüel, ich loss mer vo dir öppis säge ? Wenn kei eigni meinig hesch, halt dr rand.
gang emol kli witer ufe!!!!

PS: Wenn ich mal froge darf...was bruchts eigentli damit du mitem FCB zfride bisch?
BLAU UND ROT BIS IN TOD

ebichu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ebichu »

basler hat geschrieben:ei grosse fähler. dr streller bekunnt für eimol händ verwärfe grad gäll, und d portugiese sin nach jedem foul vomene basler zum schiri gsegglet und hän nie e karte gseh, vorallem dr postiga und moutinho sin extrem gsi
naja, diskutiere und händ vrwärfe isch ebe nid ganz s gliiche. Anyway, isch e detail ^^
[CENTER]Mir sin d Muttenzerkurve
Us em Riich vo dr Tradition
Userere Wält vo de Emotione
Vonere andere, vonere andere Dimension[/CENTER]

[CENTER]MK|BS[/CENTER]

JöNnNi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von JöNnNi »

Super Leistig Basel ... schaad isch ni me dinne gläge ... mir hättets verdient ...

Hammer Stimmig vo de rund 150 Basler ....

GC wir kommen!
[CENTER]
MUTTENZERKURVE BASEL
[/CENTER]

Back in town
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Back in town »

Hützer hat geschrieben:gang emol kli witer ufe!!!!

PS: Wenn ich mal froge darf...was bruchts eigentli damit du mitem FCB zfride bisch?
Die erscht Halbzyyt isch guet gsy, so binis zfryde. Trotzdem derfi motze, wenn i bogg ha und mini Meinig vrträtte. Du labersch eh nur andere noche. Bisch e Hyyndli.

steven666
Benutzer
Beitrag von steven666 »

Hei Gott nerven diese ewig-quälenden Antworten von Roto, Back in Town, Rotblau, Edberg & Co.!!!! Von denen kommt wohl nur ausschlieslich oberdümmstes Geschwafel (Obwohl sich die zwei Letztgenannten noch nicht zu Wort gemeldet haben...wird wohl nicht mehr lange dauern)
goooogle hat geschrieben:ja. der fc basel hat sich gut verkauft und darauf bin ich stolz! tschuldigung, muss es aber gross schreiben
Darkseed hat geschrieben:Da bin ich mit Dir einig
100 Prozent WORD

badcop
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badcop »

basler hat geschrieben:do spielt me gege e mannschaft wo viel höhers budget het, viel besseri spieler und me spielt e sehr guete match, ka sich au 2-3 chance usespiele und kassiert e dumms goal. s goal am schluss isch e konter gsi wo so passiert bi däm spielstand!
....letztsch samstig häm mir au sviel höhere budget und die bessere spieler gha....und gege yb trotzdäm verlore....also kasch dini ussag grad vergässe. sporting het 10 goalmöglichkeite kah und zwei goal gmacht...basel het 1 möglichkeit kah und zero goal gmacht...so gseht us. international längt das eifach nid punggt und fertig

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

ebichu hat geschrieben:naja, diskutiere und händ vrwärfe isch ebe nid ganz s gliiche. Anyway, isch e detail ^^
wenns nur diskutiere wär, wärs jo ok, aber ständig geschte mache wo dr schiri uffordere gäl z zeige isch scho chli schlimmer als eimol händ verwärfe... und wie gseit, bim streller isches eimol, bim postiga und moutinho mehrmols
badcop hat geschrieben:....letztsch samstig häm mir au sviel höhere budget und die bessere spieler gha....und gege yb trotzdäm verlore....also kasch dini ussag grad vergässe. sporting het 10 goalmöglichkeite kah und zwei goal gmacht...basel het 1 möglichkeit kah und zero goal gmacht...so gseht us. international längt das eifach nid punggt und fertig
jojo blablabla s viel hörere budget als yb, träum witter :rolleyes: mir sin e schwizer mannschaft und do isch dr unterschied zumene spitzeteam vo portugal e andere als zwüsche uns und yb. usserdäm het s spiel gege yb ungefähr glich usgseh wie hüt nur hän mir gege yb 10 chance ka und nur eini gnutzt. wer erwartet dass mir gege sporting mehreri chance könne usespiele und ebebürtig sin het eifach e egge ab :rolleyes:
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Wenns euch eifach spass macht alles schön z'rede... bitte. An unterstützig fählt's jo nid.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Hützer
Benutzer

Beitrag von Hützer »

Back in town hat geschrieben:Die erscht Halbzyyt isch guet gsy, so binis zfryde. Trotzdem derfi motze, wenn i bogg ha und mini Meinig vrträtte. Du labersch eh nur andere noche. Bisch e Hyyndli.
isch aber vo mir us scho vil konstruktiveri kritik gsi vo dir jetz.

ha a nüt gege di, ich hasse eifach schwarzmaler kritik ohni positivi erkenntniss!!
BLAU UND ROT BIS IN TOD

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

rotoloso hat geschrieben:Wenns euch eifach spass macht alles schön z'rede... bitte. An unterstützig fählt's jo nid.
wenns dir spass macht alles schlächt z rede... bitte :rolleyes:

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

rotoloso hat geschrieben:Wenns euch eifach spass macht alles schön z'rede... bitte. An unterstützig fählt's jo nid.
Kasch du mir mol vrrote, was du erwartet hesch als de fcb sich für d cl qualifiziert hett?? :confused:
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Hützer hat geschrieben: ha a nüt gege di, ich hasse eifach schwarzmaler kritik ohni positivi erkenntniss!!
Wenn's in mine Auge nütt positivs git, wieso muess i z'erscht öbbis positivs erfinde nur demit i denn au s'negative sage dörf?? Also ehrlig...
[/CENTER]

ebichu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ebichu »

erfolg isch nid alles im läbe... odr wie isch das gsi? :rolleyes:
[CENTER]Mir sin d Muttenzerkurve
Us em Riich vo dr Tradition
Userere Wält vo de Emotione
Vonere andere, vonere andere Dimension[/CENTER]

[CENTER]MK|BS[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Kurtinator hat geschrieben:Kasch du mir mol vrrote, was du erwartet hesch als de fcb sich für d cl qualifiziert hett?? :confused:
1-2 gueti Iikäuf, 100% Iisatz vo alli Spieler und mindeschtens dr Versuech mit z'halte. Famagusta macht's vor.
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

ebichu hat geschrieben:erfolg isch nid alles im läbe... odr wie isch das gsi? :rolleyes:
Iisatz (vo Spieler und au vo dr VL (siehe transfers noch erreichti Quali)) hett nid unbedingt mit Erfolg z'tue.
[/CENTER]

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

rotoloso hat geschrieben:1-2 gueti Iikäuf, 100% Iisatz vo alli Spieler und mindeschtens dr Versuech mit z'halte. Famagusta macht's vor.
andersits stön mir aber besser do als mannschafte wie bordeaux und marseille, nit vo de pünkt, aber vom goalverhältniss und chance här...

maches die au vor? :rolleyes:

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

basler hat geschrieben:andersits stön mir aber besser do als mannschafte wie bordeaux und marseille, nit vo de pünkt, aber vom goalverhältniss und chance här...

maches die au vor? :rolleyes:
S'gitt Milione vo Verein wo schlächter sinn, d'Folg vom sich Ständige mit de schlächtere z'Mässe und sich ständig mitm Minimum z'friede z'geh, gsehtme syt immer im Schwizzer Fuessball. Holland und Portugal hänn nid wirklich vill meh Mittel als d'Schwizz und doch schaffe sie's e rächte Niveau z'halte. Villicht will sie sich nid ständig demit z'friede gänn dass e schlächtere gitt?

Wie mitm Auto, me fahrt dört aane wo me luegt... wenn me ständig nach de schlächtere luegt, landetme früener oder spörter dört.
[/CENTER]

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

rotoloso hat geschrieben:S'gitt Milione vo Verein wo schlächter sinn, d'Folg vom sich Ständige mit de schlächtere z'Mässe und sich ständig mitm Minimum z'friede z'geh, gsehtme syt immer im Schwizzer Fuessball. Holland und Portugal hänn nid wirklich vill meh Mittel als d'Schwizz und doch schaffe sie's e rächte Niveau z'halte. Villicht will sie sich nid ständig demit z'friede gänn dass e schlächtere gitt?

Wie mitm Auto, me fahrt dört aane wo me luegt... wenn me ständig nach de schlächtere luegt, landetme früener oder spörter dört.
i will mi jo nit mitem schlächte mässe, aber genau glich doof isch unsri situation mit däre vo famagusta z mässe. die wärde wohrschienlich nie mehr in d cl ko und sin umso motivierter. bi uns hets bim erschte mol au so usgseh.

zuedäm hämer jetzt eifach definitiv e mannschaft wo no sehr jung isch und do dörf und ka me nit erwarte dass me immer uf höchschtem niwoo spielt und me dörf vorallem nit erwarte dass me e sporting oder donetsk ka an d wand spiele. wenn mir die mannschaft ka zämmehebe wie si isch wirds nächscht johr wieder in d cl länge und denn wird s resultat au anderscht si...

und vo wäge holland und portugal hän nit mehr mittel.. lueg allei mol ah was für spieler die usem eigene nochwuchs hän, do isch d schwiz scho mol unterläge. denn lueg ah was für spieler die könne kaufe und für wieviel gäld si anderi könne verkaufe. in däne länder isch viel mehr gäld vorhande, vorallem au durch sponsore. s isch jo nit so dass dr fcb wenig gäld het, aber wie vielmol scho gseit worde isch: e spieler miteme einigermasse grosse name wächslet für kei gäld vo dr wält in d schwiz... oder meinsch mir könnee maakay, postiga, quaresma usw. vomene usländische verein hole?

Hützer
Benutzer

Beitrag von Hützer »

rotoloso hat geschrieben:S'gitt Milione vo Verein wo schlächter sinn, d'Folg vom sich Ständige mit de schlächtere z'Mässe und sich ständig mitm Minimum z'friede z'geh, gsehtme syt immer im Schwizzer Fuessball. Holland und Portugal hänn nid wirklich vill meh Mittel als d'Schwizz und doch schaffe sie's e rächte Niveau z'halte. Villicht will sie sich nid ständig demit z'friede gänn dass e schlächtere gitt?

Da muess ich dir leider widerwillig zuestimme!! :o
BLAU UND ROT BIS IN TOD

missy21
Erfahrener Benutzer

Beitrag von missy21 »

rotoloso hat geschrieben:Iisatz (vo Spieler und au vo dr VL (siehe transfers noch erreichti Quali)) hett nid unbedingt mit Erfolg z'tue.
willst du der mannschaft heute mangelnden einsatz vorwerfen?! :confused: ich glaub, du brauchst ne brille!
FCB what else?

ultio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ultio »

Die ernüchternde Erkenntnis ist ja gerade, dass es trotz vollem Einsatz auch gegen ein eher bescheidenes Benfica nicht zu einem Punkt reichte. Nun müssen halt die Katalanen dran glauben. :rolleyes:
Trans(fair)

Expert
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Expert »

rotoloso hat geschrieben:1-2 gueti Iikäuf, 100% Iisatz vo alli Spieler und mindeschtens dr Versuech mit z'halte. Famagusta macht's vor.
bi gschlossenem transfermarkt? ;)

höret doch alli mol uf motze! DAS ISCH CL! Sie händ guet gspiilt .... s beschte gäh , kämpft, guet umgschalte halt bizzli uneffizient gsi aber was solls :D so will ich si seh!!! isch halt bizzli pech drzue ko ka passiere :D in dr schwiiiz hätte si mit sonere leistig alli verruhmt

Danke an alli Basler wo dunte gsi sin, abartigi stimmig :D

Bi stolz uf alli Basler wo dört unte gsi sin!

@rotoloso ... dini ussage sind so was vo nit uf fakte und tatsache beruhend....
e zynische Realischt :cool:

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

ultio hat geschrieben:Die ernüchternde Erkenntnis ist ja gerade, dass es trotz vollem Einsatz auch gegen ein eher bescheidenes Benfica nicht zu einem Punkt reichte. Nun müssen halt die Katalanen dran glauben. :rolleyes:
oooooouh :o

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

basler hat geschrieben:iund vo wäge holland und portugal hän nit mehr mittel.. lueg allei mol ah was für spieler die usem eigene nochwuchs hän, do isch d schwiz scho mol unterläge. denn lueg ah was für spieler die könne kaufe und für wieviel gäld si anderi könne verkaufe. in däne länder isch viel mehr gäld vorhande, vorallem au durch sponsore. s isch jo nit so dass dr fcb wenig gäld het, aber wie vielmol scho gseit worde isch: e spieler miteme einigermasse grosse name wächslet für kei gäld vo dr wält in d schwiz... oder meinsch mir könnee maakay, postiga, quaresma usw. vomene usländische verein hole?
Logisch aber wieso nid? Meinsch wirklich dass in Holand meh Gäld fliesst als in dr Schwizz??? Die hänn sicher die besseri Meischterschaft, die bessere Spieler und meh, vill meh Gäld wo in de Mannschafte investiert wird, aber sicher nid will in Holland meh Gäld umme isch sondern will dene Fuessball öbbis bedüttet. S'gliche gilt für Portugal.

Wenn me sich Johrzähnte lang eifach mit "Jo jo mir sinn halt nur d'Schwizz, guet spiele und verliere isch au schön" begnüegt do ka eifach nütt rächts uuseluege. Wieso hämmer in dr Schwizz nid 4-5 Mannschafte wo Milione investiere??? Wieso hänn YB, GC, FCZ und Servette nid Budgets in dr höchi vo min. dä vom FCB??? Denn gäbts au e spannendi Meischterschaft mit immer besseri spieler, d'Schwizz hätt e vill e bessere koeffiziänt und oft 2 Teilnähmer in dr CL und ständig Mannschafte im UEFA Cup wo sich au emol würde getraue z'sage "Hey da UEFA Cup probieremer jetzt emol z'gwünne " ohni das alli lache. Meh Gäld, besseri Spieler, besseri Mannschafte, besseri Meischterschafte... es isch halt alles vernetzt... Italie oder Spanie hänn nid die bessere Mannschafte/Spieler "eifach eso" das wird scho si grund ha.

Gäld isch s'letschte wo in dr Schwizz fählt, do isch meh Gäld vorhande als in alli grossi Fuessballänder aber me ruckts nid uuse will in dr Schwizz dörfe nid zu erfolgrich si im Fuessball sunscht ischme scho un"chic", schad, das macht au die Mannscahfte kaputt wie unsere FCB wo s'potential in jedi Hiisicht hätte.
[/CENTER]

missy21
Erfahrener Benutzer

Beitrag von missy21 »

basler hat geschrieben:oooooouh :o
hätte er nach den goals hingehört, hätte er mitbekommen, was der stadionspeaker da geschrien hat... ob er wohl das spiel nicht gsehen hat?! :rolleyes:
FCB what else?

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Expert hat geschrieben:bi gschlossenem transfermarkt? ;)
In 1 Wuche kame gneug spieler kaufe...

Dr räscht vo dini Ussag kommentier i nid. 2 Spiel 4 gegegols und nie nid emol dr Aasatz vonere chance (und i mein jetzt nid goalchance) lönn sich au mit de beschte rotblaue Brülle nid wägrede.
[/CENTER]

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

rotoloso hat geschrieben:Logisch aber wieso nid? Meinsch wirklich dass in Holand meh Gäld fliesst als in dr Schwizz??? Die hänn sicher die besseri Meischterschaft, die bessere Spieler und meh, vill meh Gäld wo in de Mannschafte investiert wird, aber sicher nid will in Holland meh Gäld umme isch sondern will dene Fuessball öbbis bedüttet. S'gliche gilt für Portugal.

Wenn me sich Johrzähnte lang eifach mit "Jo jo mir sinn halt nur d'Schwizz, guet spiele und verliere isch au schön" begnüegt do ka eifach nütt rächts uuseluege. Wieso hämmer in dr Schwizz nid 4-5 Mannschafte wo Milione investiere??? Wieso hänn YB, GC, FCZ und Servette nid Budgets in dr höchi vo min. dä vom FCB??? Denn gäbts au e spannendi Meischterschaft mit immer besseri spieler, d'Schwizz hätt e vill e bessere koeffiziänt und oft 2 Teilnähmer in dr CL und ständig Mannschafte im UEFA Cup wo sich au emol würde getraue z'sage "Hey da UEFA Cup probieremer jetzt emol z'gwünne " ohni das alli lache. Meh Gäld, besseri Spieler, besseri Mannschafte, besseri Meischterschafte... es isch halt alles vernetzt... Italie oder Spanie hänn nid die bessere Mannschafte/Spieler "eifach eso" das wird scho si grund ha.

Gäld isch s'letschte wo in dr Schwizz fählt, do isch meh Gäld vorhande als in alli grossi Fuessballänder aber me ruckts nid uuse will in dr Schwizz dörfe nid zu erfolgrich si im Fuessball sunscht ischme scho un"chic", schad, das macht au die Mannscahfte kaputt wie unsere FCB wo s'potential in jedi Hiisicht hätte.
jo aber do ka dr fcb nüt drfür... und do ka dr fcb au nüt drfür dasser international meischtens muess gege überlegeni mannschafte spiele wo me eifach mängmol kei chance het

Antworten