Arms Kind !!!!
Kaschs dr jo usssueche wär vom Comittee ass es sii kennt (isch schins kains vo de Wyybli gsi)Scott hat geschrieben:modefasnächtler...
...oder sicher eine vo ere gugge gsi![]()
![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
so so....................Scott hat geschrieben:saupuuur!!!
ok, das hätte ich auch nicht gewusst...............bin ja auch kein basler. aber es ist schon peinlich wie gewisse leute hier den max machen und anscheinend selber keine ahnung habenScott hat geschrieben:wär do jetzt dr modefasnächtler isch, nimmt mi no wunder![]()
scheene gsi schluggschpaecht!
zewai!
schluggschpaecht het überhaupt nid dr max gmacht bis jetzt....AVATAR hat geschrieben:ok, das hätte ich auch nicht gewusst...............bin ja auch kein basler. aber es ist schon peinlich wie gewisse leute hier den max machen und anscheinend selber keine ahnung haben
![]()
mr sind ebbe wählerisch! uff em land wohne die wo sich in dr stadt nid händ kenne leischte! merke: me hetts aber me redet nid drüber! deren armut kotzt mich an!AVATAR hat geschrieben:so so....................
darf ich dich bitten alle die basler-stadt-flüchtlinge auf dem lande abzuholen, die versauen hier bei uns die traditionen mit ihren blöden getue. oder habt am schluss ihr die soger aus der stadt geworfen?![]()
Ich froog mol mini Kollegin, ebs dr "scheeni" Raffi gsi ischScott hat geschrieben:kicher kicher! aiaiaiaiaiaiiiiiiiiiii!!! lueg emol die änge heesli bi dere männerclique!!!!!!! aiaiaiaiiiiiiiiiii!!!!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
die gugge scheint mir eh recht hochnässig.. verlangen 800 franken für einen auftritt.. spielen die um geld zu machen, oder weil es spass macht? zudem einen eigenen fanclub, sorry, aber man kann sich ja auch selber zelebrierenMayor hat geschrieben:Ha ghört, dass besagti Gugge geschter (ohni Larve) uff em Rümelinsplatz gspielt hett! Was isch näggscht Joohr? Do dörfe sie denn Zoobe uff em Seibi uffträtte...?![]()
Zum Glügg bin ych am Gässle gsi und ha vo däm nüdd mitbikoh!
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
habe mir die videos auf der fan-hompage reingezogen. klar ist die qualität nicht gerade die beste, aber mir fallen bei uns in der region etliche guggen ein die welten besser sind als das was ich da gehört habe!dasto hat geschrieben:die gugge scheint mir eh recht hochnässig.. verlangen 800 franken für einen auftritt.. spielen die um geld zu machen, oder weil es spass macht? zudem einen eigenen fanclub, sorry, aber man kann sich ja auch selber zelebrieren![]()
schon vorbei.......................eulenspiegel hat geschrieben:tschöss sind ihr armi vollidiote...nüt gschieders z tue als sich z närve und e dummi schnurre z ha....! ihr sind scho die letschte fasnächtler, während dr fasnacht im fcb forum am ummepöble anstatt uf dr gas z si....lächerlich!!!!
ps:bi au drgege das me sich schminkt und ohni larve chunnt...aber das was ihr abziend scho no viel truuriger
hör au uf... schitzophrens gemotze ghört zum fcbforum...eulenspiegel hat geschrieben:tschöss sind ihr armi vollidiote...nüt gschieders z tue als sich z närve und e dummi schnurre z ha....! ihr sind scho die letschte fasnächtler, während dr fasnacht im fcb forum am ummepöble anstatt uf dr gas z si....lächerlich!!!!
ps:bi au drgege das me sich schminkt und ohni larve chunnt...aber das was ihr abziend scho no viel truuriger