Spezi81 hat geschrieben:do jo ab Basel au interkontinentali Flüg abgfertigt wärde würd i e regelmässigi Verbindig nach New York sehr begriesse. Wieso kunnt das nit?
Cha mr do öber e Uskunft ge? (Fätze?)
I versuechs emol:
1. Will d'Swiss(air) kai Interässe dra het ab Basel zfliege (die wänn primär Klote usslaschte)
2. Will au d'Air France kai Interässe dra het (die wänn CDG usslaschte)
3. Will die hiesige Wirtschaft ungniegendi Lobby-Arbet macht (obwohl die d'Power drzue hät) und nid fähig isch, esone Verbindig tätsächlig bi dr Swiss(air) yyzfordere. E Knackpunkt isch au, dass unseri grosse Multis nochwievor an langfrischtigi Kontingänt-Verträg mit dr Swissair bunde sind, und die Flüg exclusiv ab Hüb Züri aabote wärde.
4. Will Basel (no) nid die kritischi Grössi fyr ussländischi (z.B. amerikanischi) Airlines het, damit me do ane Diräggtflüüg aabietet. Vellicht änderet sich das, wenn mr emol die 5 Mio Passagiergränze erreicht hän, den sinn mr für derartigi Airlines allefalls interessant und 'dauche uff ihrem Radar uff'.
Eins isch jedoch klar. S'Passagieruffkomme hän mr eh, und wenn d'Airlines konsequänt aafön, kleineri Maschine mit längerer Ryychwitti yzsetze so wie das z.B. d' Lufthansa oder d' Quatar mache (die hän A319er long range mit über 6500 nm !! Ryychwitti im Ysatz), denn isch es nur e Froog vo dr Zyt, wenn die erste Langstrecke ab Basel fliege. Denn I gseh d'Zuekunft - au im Langstreggebereich - im sogenannte point-to-point Verkehr, sprich me duet diräggt verbinde und goht nid via grossi Hubs. I gseh disbezüglig fyr dr EAP e gueti Zuekunft vorus. Vellich wärde mr in näggschter Zuekunft neui Interkontinentalverbindige ex Basel seh, z.B. NY-Newark, Moskau, Dubai und TelAviv...

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