NLA-Playoffs 06

Der Rest...
YB-ler
Benutzer

Beitrag von YB-ler »

Fribourg ist scheisse... :mad: :mad:
Derbys SCB-Biel sind 100 mal spannender als SCB-Fribourg... :(

noomy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von noomy »

YB-ler hat geschrieben: Derbys SCB-Biel sind 100 mal spannender als SCB-Fribourg... :(
in däm fall pro scb ins b, drmit ers euri seeland-derbys wieder ustrage chönnet!!

p.s. d'tigers dörfet ers au no grad mitnäh... ;)

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

Wär id Ligaqualifikation muess und die ganzi Saison scheisse spielt, het im A genau so wenig öbis z sueche! U mt 3:1 füert u de no 2 Heimspiel verlürt!

I wär eh scho lang derfür, das me s Syschtem vor Superleague würdi übernä!

Dr letschti vor NLA stigt diräkt ab, u dr erschti vor NLB stiggt diräkt uf.

Do würdi sicher mehr spannig ufko, will sich de jedi Mannschaft ir NLA asträngt nid letschte z wärde. Susch belohnt me jo ä schwachi Saison no, idäm me jo weis ir Ligaquali sind mir jo eh meischtens die stärkere u stigge so nid ab.
U dr B-Club bestroft me fürne super Saison wo eigentlig mit em Ufstieg sötti belohnt wärde, mit dere Ligaquali! Finde das eifach nur Unfair!!!

Hopp EHC Biel!!!!!
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

noomy hat geschrieben:JAWOLL

die dräcks-seeländerschwuchtle mit ihrer hinterhältige spielwiis hän voll glutscht gege unverständlich ängschtligi fribourgeois. :p :p

p.s. d'biennois hän im A rein gar nüt vrlore (wär alli 3 heimspiel vrliert - tss.... :o )

p.s. zu schad wenn nächst johr trotzdäm 13 team im A wäre... :
Wär id Ligaqualifikation muess und die ganzi Saison scheisse spielt, het im A genau so wenig öbis z sueche! U mt 3:1 füert u de no 2 Heimspiel verlürt!

I wär eh scho lang derfür, das me s Syschtem vor Superleague würdi übernä!

Dr letschti vor NLA stigt diräkt ab, u dr erschti vor NLB stiggt diräkt uf.

Do würdi sicher mehr spannig ufko, will sich de jedi Mannschaft ir NLA asträngt nid letschte z wärde. Susch belohnt me jo ä schwachi Saison no, idäm me jo weis ir Ligaquali sind mir jo eh meischtens die stärkere u stigge so nid ab.
U dr B-Club bestroft me fürne super Saison wo eigentlig mit em Ufstieg sötti belohnt wärde, mit dere Ligaquali! Finde das eifach nur Unfair!!!

Hopp EHC Biel!!!!!

Bild
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

noomy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von noomy »

bumbui hat geschrieben:Dr letschti vor NLA stigt diräkt ab, u dr erschti vor NLB stiggt diräkt uf.
isch für mi au ok - langnau hätt dr abstieg sowieso am eheste vrdient!!

p.s. und öb biel oder langnau im a - who cares.... ;)

unbekannt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unbekannt »

Fribourg kann am Kurmann DANKE sagen diesem HURENSHON!!!

Ich weiss es ja nicht, aber die Fribourger haben diesen Kurmann gut bezahlen müssen!!!
Das ist ja eine Frechheit, dies ist ein Profischiedsrichter und pfeift einen solchen mist!!!
Würde ich so Arbeiten wie der pfeift hätte ich meine Job schon längst verloren!!!

SCHEISS FRIBOURG FLUTET DIESE STADT

Antworten