Fabio Celestini

Diskussionen rund um den FCB.
dittlig
Erfahrener Benutzer

Re: Fabio Celestini

Beitrag von dittlig »

Basilou hat geschrieben: 21.05.2025, 13:34
maradoo hat geschrieben: 21.05.2025, 13:08 CHRISTIAN STREICH
Wo ka me unterschryybe?

Unterschriftensammlung, Pro-Streich-Demo, Pro-Streich-Choreo, Crowdfunding, was weiss ich... los, organisieret mol öppis! :D

ein absolut nicht unrealistischer Wunsch :

- Streich ist Freiburg. Sprich der würde sicher zu keinem anderen BuLi gehen , bzw. ist er ja auch nicht ein Thema bei einem Top 6 Club.
- er hatte nun ein Jahr Pause. Batterien sollten also wieder voll sein. Mit 59j wäre er ja auch nicht zu alt.
- er ist von Freiburg. Gibt wohl also keinen attraktiveren Verein als der FCB, wenn ihm das familiäre Umfeld wichtig ist. Sprich er kann sein Wohnort behalten.
- Mit einem Konzept ihn überzeugen und einem langjährigen Vertrag. Weil der würde sicher nicht wechseln beim nächst besten Angebot

gifty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gifty »

dittlig hat geschrieben: 21.05.2025, 13:48
- er ist von Freiburg. Gibt wohl also keinen attraktiveren Verein als der FCB, wenn ihm das familiäre Umfeld wichtig ist. Sprich er kann sein Wohnort behalten.

Streich ist in Eimeldingen aufgewachsen. Viel näher an Basel geht also kaum... :p

dittlig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dittlig »

gifty hat geschrieben: 21.05.2025, 14:00
dittlig hat geschrieben: 21.05.2025, 13:48

Streich ist in Eimeldingen aufgewachsen. Viel näher an Basel geht also kaum... :p

noch besser ;) - bezog es darauf dass er glaub ich in Freiburg noch immer wohnt.

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

dittlig hat geschrieben: 21.05.2025, 13:48 - Streich ist Freiburg. Sprich der würde sicher zu keinem anderen BuLi gehen , bzw. ist er ja auch nicht ein Thema bei einem Top 6 Club.
Schätze ich auch so ein. Scheint einer zu sein, der ein familiäres Umfeld und eine gewisse Harmonie und Kontinuität braucht. So was findet man in der BuLi halt fast nur in Freiburg. Er ist nicht der Typ "Haifischbecken".

Keine Ahnung ob er jetzt immer noch in Freiburg wohnt, aber er stammt aus Weil am Rhein. Definitiv "aine vo uns"! :cool:

gifty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gifty »

dittlig hat geschrieben: 21.05.2025, 14:01
noch besser ;) - bezog es darauf dass er glaub ich in Freiburg noch immer wohnt.

Hast schon recht, ja. Wäre also ein kurzes Fährtli zum Trainingsgelände bei uns. ;)

Costanzo Girl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Costanzo Girl »

https://www.sport1.de/news/fussball/bun ... yro-aktion

Seine Einstellung zu Pyro müsste er in Basel vielleicht überdenken

Costanzo Girl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Costanzo Girl »

Ich weiß nicht, ob sie besonders cool sein wollten, weil sie in der Hauptstadt sind», sagte Streich nach der Begegnung am achten Spieltag in der Fußball-Bundeslig: «Du kommst raus auf den Platz und in der Kurve brennen die Bengalos. Das ist eine Katastrophe, das können wir gar nicht gebrauchen.»

Kurz vor dem Anpfiff wurde im Stadion An der Alten Försterei im Gästeblock Pyrotechnik gezündet. Auch in der zweiten Halbzeit gab es einen ähnlichen Vorfall - sehr zur Verwunderung Streichs. «Ich kenne das gar nicht. Ich weiß gar nicht was das soll», sagte Streich und ergänzte erzürnt: «Das nervt total. Vielleicht ist es ihnen in den Kopf gestiegen, dass wir 14 Punkte haben, aber jetzt ist der Kopf wieder klar und wir wissen, wo wir stehen.»

adashelbygains
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adashelbygains »

dr christian streich wär e traumlösig falls es zum celestini-abgang kunnt, ich denk aber nid, dass er scho wieder e neui stell ahneh will. si hauptgrund zum s kapitel freiburg beende isch gsi, dass er mol usem fuessballbusiness use will und biz pause bruucht. öb er denn scho uf nägsti saison wieder gnueg motiviert wär zum bim fcb als trainer ahzfo? ich weiss nid...
es wär aber echt e perfect match, ich denk wenn ihn no öbis reize würd us dr region denn im usland und das miest fast dr fcb si.

dittlig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dittlig »

adashelbygains hat geschrieben: 21.05.2025, 14:22 dr christian streich wär e traumlösig falls es zum celestini-abgang kunnt, ich denk aber nid, dass er scho wieder e neui stell ahneh will. si hauptgrund zum s kapitel freiburg beende isch gsi, dass er mol usem fuessballbusiness use will und biz pause bruucht. öb er denn scho uf nägsti saison wieder gnueg motiviert wär zum bim fcb als trainer ahzfo? ich weiss nid...
es wär aber echt e perfect match, ich denk wenn ihn no öbis reize würd us dr region denn im usland und das miest fast dr fcb si.

Wenn nicht jetzt wann dann? ;)

1 Jahr Pause sollte aussreichen ausser er will gar nie mehr im Tagesgeschäft als Trainier tätig sein.
Eine zulange Pause als Trainer kann "tödlich" sein.
Genau wie ich auch der Meinung bin dass Urs Fischer (nun schon 1,5 Jahre) wohl zu lange weg ist um was attraktives zu erhalten.

adashelbygains
Erfahrener Benutzer

dittlig hat geschrieben: 21.05.2025, 14:24
adashelbygains hat geschrieben: 21.05.2025, 14:22 dr christian streich wär e traumlösig falls es zum celestini-abgang kunnt, ich denk aber nid, dass er scho wieder e neui stell ahneh will. si hauptgrund zum s kapitel freiburg beende isch gsi, dass er mol usem fuessballbusiness use will und biz pause bruucht. öb er denn scho uf nägsti saison wieder gnueg motiviert wär zum bim fcb als trainer ahzfo? ich weiss nid...

1 Jahr Pause sollte aussreichen ausser er will gar nie mehr im Tagesgeschäft als Trainier tätig sein.
Genau wie ich auch der Meinung bin dass Urs Fischer (nun schon 1,5 Jahre) wohl zu lange weg ist um was attraktives zu erhalten.
uf mi wirkt dr streich wie eine wo komplett druf schisst öb jz grad e stell offe wird oder nid, wenn er parat isch denn macht ers und wenn nonig denn nid egal öbs grad e perfekti glägeheit gäbt. bzw ich has gfühl es wär gar nid eifach ihn z überzüge, wenn er nonig ready isch.
dr urs fischer würd ich btw au mit handkuss neh wär au e toplösig für mi.

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Er sei auch sonst oft im Joggeli gewesen. Mit seinem Vater und seinem Onkel. Er habe Lauscher, Demarmels und Odermatt gesehen. Europapokal der Landesmeister. NLA. «Als Bub habe ich im Fernsehen immer Schweizer Liga geschaut Samstag und Sonntag», so der 57-Jährige.

https://www.blick.ch/sport/fussball/sup ... 09824.html

AUF falls der Celestini goht

Seron
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Seron »

maradoo hat geschrieben: 21.05.2025, 14:33 Er sei auch sonst oft im Joggeli gewesen. Mit seinem Vater und seinem Onkel. Er habe Lauscher, Demarmels und Odermatt gesehen. Europapokal der Landesmeister. NLA. «Als Bub habe ich im Fernsehen immer Schweizer Liga geschaut Samstag und Sonntag», so der 57-Jährige.

Falls Streich nicht mag, was macht eigentlich der Bundestrainer Jogi?

Bebbinho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbinho »

Seron hat geschrieben: 21.05.2025, 14:37
maradoo hat geschrieben: 21.05.2025, 14:33 Er sei auch sonst oft im Joggeli gewesen. Mit seinem Vater und seinem Onkel. Er habe Lauscher, Demarmels und Odermatt gesehen. Europapokal der Landesmeister. NLA. «Als Bub habe ich im Fernsehen immer Schweizer Liga geschaut Samstag und Sonntag», so der 57-Jährige.

Wartet auf eine Nationalmannschaft für die WM 2026

https://sportbild.bild.de/fussball/wm-2 ... 1cc27b5c33

Tsunami
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tsunami »

Seron hat geschrieben: 21.05.2025, 14:37

Grübelt in der Nase rum und überlegt sich dabei immer noch den nächsten Schritt.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

adashelbygains hat geschrieben: 21.05.2025, 14:29

uf mi wirkt dr streich wie eine wo komplett druf schisst öb jz grad e stell offe wird oder nid, wenn er parat isch denn macht ers und wenn nonig denn nid egal öbs grad e perfekti glägeheit gäbt. bzw ich has gfühl es wär gar nid eifach ihn z überzüge, wenn er nonig ready isch.

dass es wirklig lütt git, wo sich dä safety first ischloof fuessball zruggwünsche, isch für mi völlig nid nochvollziehbar. grad wemme jetzt gseht, was für füessball me ka erfolgriich spiile...

battlefield
Erfahrener Benutzer

Beitrag von battlefield »

Bitte weder Fischer noch Rahmen zurück falls Cele geht.. Beide zu langweilig für meinen Geschmack. Der einzige ehemalige, welcher wohl auch annähernd den Fussball spielen würde, der Degen vorschwebt wäre Fink. Das war geiler Fussball damals.

adashelbygains
Erfahrener Benutzer

MistahG hat geschrieben: 21.05.2025, 15:56

dass es wirklig lütt git, wo sich dä safety first ischloof fuessball zruggwünsche, isch für mi völlig nid nochvollziehbar. grad wemme jetzt gseht, was für füessball me ka erfolgriich spiile...
dr fischer het mit dr besti punkteschnitt wo je e trainer gha het bim fcb und au bi union glieferet. s attraktive bim fcb aktuell isch vor allem dr shaqiri und dä hät me au unter em fischer no. unter em celestini hämer e grossteil vo dr saison jz au nid grad d sterne vom himmel gspielt. meister wirsch normalerwiis mit konstant solide leistige und ere stabile defensive, all das würd dr fischer mitbringe und es isch jz au nid so, dass mir unter ihm offensiv gar nüt könne hän. die meiste hän eifach generell öbis gege ihn well er zürcher isch.

adashelbygains
Erfahrener Benutzer

adashelbygains hat geschrieben: 21.05.2025, 16:38
MistahG hat geschrieben: 21.05.2025, 15:56

dr fischer het mit dr besti punkteschnitt wo je e trainer gha het bim fcb und au bi union glieferet. s attraktive bim fcb aktuell isch vor allem dr shaqiri und dä hät me au unter em fischer no. unter em celestini hämer e grossteil vo dr saison jz au nid grad d sterne vom himmel gspielt. meister wirsch normalerwiis mit konstant solide leistige und ere stabile defensive, all das würd dr fischer mitbringe und es isch jz au nid so, dass mir unter ihm offensiv gar nüt könne hän. die meiste hän eifach generell öbis gege ihn well er zürcher isch.
wenn mir au nägsti saison d pokäl hole wänn denn seh ich das mit eme fischer trainertyp viel eher als miz eme zeidler heavy metal typ wo s denn heisst hauptsach fürerenne und hinte permanent drilaufe und riese löcher loh.

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

adashelbygains hat geschrieben: 21.05.2025, 16:38 dr fischer het mit dr besti punkteschnitt wo je e trainer gha het bim fcb und au bi union glieferet. s attraktive bim fcb aktuell isch vor allem dr shaqiri und dä hät me au unter em fischer no. unter em celestini hämer e grossteil vo dr saison jz au nid grad d sterne vom himmel gspielt. meister wirsch normalerwiis mit konstant solide leistige und ere stabile defensive, all das würd dr fischer mitbringe und es isch jz au nid so, dass mir unter ihm offensiv gar nüt könne hän. die meiste hän eifach generell öbis gege ihn well er zürcher isch.
S'Attraktive isch nit nur Shaq. Es isch die offensivi Ussrichtig. Vorem Che het me viel Ballbsitz kah. Damit wär scho viel erklärt.

Ich ha nüt gege dr Fischer. Falls dr Che goh würd, brüüchti es e Trainer, wo s'Werk vom Che wiiterführe und erwiitere kah. Und das wird au d'Sportkommission wohl so sehe und entsprächend Vorschläg mache. Wobii me do intern wohl scho viel wiiter isch.

alte Datteri
Benutzer

Beitrag von alte Datteri »

Ich ha gmeint, dr Fischer unterschrybi by Köln, wenn sie uffstyge, was ho mittlerwyl dr Fall isch.

Bebbinho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbinho »

1. Cele muss uns zuerst verlassen
2. Fischer kommt zu 10000% nicht zum FCB zurück
3. Streich ist in Rente

Bebbinho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbinho »

Aso d BAZ schribt vo Rahmen oder Zeidler.

Bitte nid!!!

Hoffe mr mol, dass Celestini blibt. Sige mr ehrlich...e Mittelfäldclub in Spanie ohni e Chance ha jemols in Europa z spiele?
Oder no 1-2 Joor bim FCB blybe, Titel sammle und in Europa no chli überrasche und do chömme denn ganz anderi Kaliber.

Gänn däm Celestini e saftigi Lohnerhöhig und e längere Vertrag und denn sött das guet sy.

adashelbygains
Erfahrener Benutzer

SubComandante hat geschrieben: 21.05.2025, 16:46
adashelbygains hat geschrieben: 21.05.2025, 16:38 dr fischer het mit dr besti punkteschnitt wo je e trainer gha het bim fcb und au bi union glieferet. s attraktive bim fcb aktuell isch vor allem dr shaqiri und dä hät me au unter em fischer no. unter em celestini hämer e grossteil vo dr saison jz au nid grad d sterne vom himmel gspielt. meister wirsch normalerwiis mit konstant solide leistige und ere stabile defensive, all das würd dr fischer mitbringe und es isch jz au nid so, dass mir unter ihm offensiv gar nüt könne hän. die meiste hän eifach generell öbis gege ihn well er zürcher isch.
S'Attraktive isch nit nur Shaq. Es isch die offensivi Ussrichtig. Vorem Che het me viel Ballbsitz kah. Damit wär scho viel erklärt.

Ich ha nüt gege dr Fischer. Falls dr Che goh würd, brüüchti es e Trainer, wo s'Werk vom Che wiiterführe und erwiitere kah. Und das wird au d'Sportkommission wohl so sehe und entsprächend Vorschläg mache. Wobii me do intern wohl scho viel wiiter isch.
nei nid nur, aber ohni ihn wäre mir die saison nie im läbe meister worde sprich dr celestini het sicher si ahteil am erfolg, aber ohni shaqiri hät er uns nid zum titel coached (behaupt ich jz eifach mol). ich hät au lieber e trainer wo attraktive fuessball spiele losst, aber wenn d konsequenz denn isch, dass me wieder ihbricht und yb dr titel überlosst denn hani lieber dr fischer wo vlt weniger spektakuläre ball spiele losst drfür erfolgriich.

adashelbygains
Erfahrener Benutzer

adashelbygains hat geschrieben: 21.05.2025, 17:52
SubComandante hat geschrieben: 21.05.2025, 16:46

nei nid nur, aber ohni ihn wäre mir die saison nie im läbe meister worde sprich dr celestini het sicher si ahteil am erfolg, aber ohni shaqiri hät er uns nid zum titel coached (behaupt ich jz eifach mol). ich hät au lieber e trainer wo attraktive fuessball spiele losst, aber wenn d konsequenz denn isch, dass me wieder ihbricht und yb dr titel überlosst denn hani lieber dr fischer wo vlt weniger spektakuläre ball spiele losst drfür erfolgriich.
sprich bim zeidler wär ich jz nid so sicher, dass mir dr titel verteidige könne. bi sim st. galle hesch des öfteren ufzeigt beko wie krass die defensive im schilf gstande isch sobald s pressing mol nid griffe het. au wenn me die europäische nächt vor auge het find ich die usrichtig eher schwierig, sobald e qualitativ bessers team kunnt isch em zeidler si fuessball wirkigslos und denn sehsch hinte alt us. e biz e abzockteri usrichtig, defensiv solid und mit guetem umschaltspiel denn schnell gege füre seh ich als erfolgsversprechender in europa (als kleine fcb).

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

adashelbygains hat geschrieben: 21.05.2025, 17:52 nei nid nur, aber ohni ihn wäre mir die saison nie im läbe meister worde sprich dr celestini het sicher si ahteil am erfolg, aber ohni shaqiri hät er uns nid zum titel coached (behaupt ich jz eifach mol). ich hät au lieber e trainer wo attraktive fuessball spiele losst, aber wenn d konsequenz denn isch, dass me wieder ihbricht und yb dr titel überlosst denn hani lieber dr fischer wo vlt weniger spektakuläre ball spiele losst drfür erfolgriich.
Das isch halt alles Spekulation. Wenn dr Barry bliebe wär, denn hätti me scho dr Titel hole könne.

D'Abwehr vom FCB isch die, wo in dr Liga am wenigschte Goal becho het.

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

Bebbinho hat geschrieben: 21.05.2025, 17:15 3. Streich ist in Rente
Ist das offiziell? Hat er das jemals gesagt?

Lorenzo von Matterhon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lorenzo von Matterhon »

Bebbinho hat geschrieben: 21.05.2025, 17:45 Aso d BAZ schribt vo Rahmen oder Zeidler.

Bitte nid!!!

Hoffe mr mol, dass Celestini blibt. Sige mr ehrlich...e Mittelfäldclub in Spanie ohni e Chance ha jemols in Europa z spiele?
Oder no 1-2 Joor bim FCB blybe, Titel sammle und in Europa no chli überrasche und do chömme denn ganz anderi Kaliber.

Gänn däm Celestini e saftigi Lohnerhöhig und e längere Vertrag und denn sött das guet sy.

Zeidler Fussball passt nicht wirklich mit Shaq und Rahmen muss jetzt auch nicht schon wieder sein.

Celestini halten macht auch kein Sinn der springt bei nächstbester Gelegenheit ab. Der will unbedingt das Auslandabenteuer.

tinuitinuit
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tinuitinuit »

Lorenzo von Matterhon hat geschrieben:
Bebbinho hat geschrieben: 21.05.2025, 17:45 Aso d BAZ schribt vo Rahmen oder Zeidler.

Bitte nid!!!

Zeidler Fussball passt nicht wirklich mit Shaq und Rahmen muss jetzt auch nicht schon wieder sein.

Celestini halten macht auch kein Sinn der springt bei nächstbester Gelegenheit ab. Der will unbedingt das Auslandabenteuer.

Roger Schmidt
Ralph Hasenhüttl
Alex Frei :-)
Bo Svensson
Mattia Croci-Torti
.........

Gesendet von meinem SM-A336B mit Tapatalk

Alitive
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alitive »

Morgen wird feierlich die Verlängerung des Vetrags verkündet und in einem halben Jahr......

tinuitinuit
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tinuitinuit »

Alitive hat geschrieben:Morgen wird feierlich die Verlängerung des Vetrags verkündet und in einem halben Jahr......
Getafe wott ihn, zu Getafe wott är, Getafe ist sein Zuhause. ...

Gesendet von meinem SM-A336B mit Tapatalk

Antworten