Aber eben - als Sender sinds für mich einfach die 2 genannten Gründe.
whizzkid hat geschrieben: 23.05.2025, 14:07 Was denkt ihr von Ignacio Aliseda als Backup von Traore? Vertrag läuft im Sommer aus.
https://www.transfermarkt.ch/ignacio-al ... ler/604616
Ich finde, wir brauchen bessere Spieler als die von dir aufgezählten. Durch die Dreifachbelastung werden die Kaderspieler 14-17 viel mehr Einsatzzeit erhalten als in dieser Saison. Momentan ist das Gefälle aber zu gross, sprich wir brauchen meiner Meinung nach mehr Spieler, die Stammspieler sein könnten oder ziemlich nah dran sind und keine Lückenfüller-Spieler fürs Kader. Die kannst du auch mit unseren eigenen Junioren füllen.Serj hat geschrieben: 26.05.2025, 14:23 Spiler vo (Fast)Abstyger, wo unseri Kadebreiti für vrhältnismässig wenig Gäld könnte vrbessere:
Gora Diouf (Sion):
Wott si Vrtrag im Wallis nid vrlängere und wär dämentsprächend ablösefrei z ha. Sowyt ich weiss, ischer au scho mitm FCB in Vrbindig brocht worde. Als Linksfuess-IV het er e spannends Profil und in däre Saison e gueti Entwicklig anegleggt. Ich würd ihn aktuell keinem vo unsre IV vorzieh, abr Potenzial het er sicher.
Loïc Lüthi (Winterthur):
Ähnlichi Situation wie bim Diouf; jung, gueti Entwicklig in däre Saison, wär nid vrkehrt für d Breiti in de Verteidigung, abr no nid ganz ufm Niveau vo sinre potentielle Konkurränz uff däre Position. Vor paar Daag hets gheisse, er sigi kurz vor dr Unterschrift bim FCB, syt denn hanni abr nüt me ghört. Moll luege.
Moussa Baradji (Yverdon):
Isch wohrschinlich dr beschti Yverdon-Spiler gsi die Saison. Als zweikampfstarke Box-to-Box-Spiler könnt me ihn als Spilertyp guet bruche. Sini Passstatistike sin nid wahnsinnig guet, abr das ka guet an de Qualität vo sine Mitspiler lige. Usserdäm hämmer au nid wirklich Bedarf an Spilmacher. Er wär wohrschins dr türschti in dere Liste, abr ka mr kum vorstelle, dass Yverdon ihn wird könne halte. Ich dänk, s wär e Vrsuech wärt, moll dört azklopfe.
S GC-Kader weckt bi mir ehrlichgsait absolut gar kei Fantasie. Die einzige wonni mir einigermasse könnt schön suffe, sin die beide Basler in ihrem Team (und au nur will si Basler sin). Am Justin Hammel könnti potentiell zuetraue sich zumne adäquate Stammgoalie für uns z entwickle, abr solang dr Hitz wytermacht (und nid völlig abstürzt), würdi uff gar kei Fall an sim Stuel rüttle. Dr Pascal Schürpf wär sonne Meme-Transfer, wonni uff dr Playstation würd mache. Ich dänk abr in so undankbare Göpp-Match gege unterklassigi Gegener könnt me ihn scho bruche; dört schmeisst meh in denn eifach ine und losst dr Shaq ei Flanke nach dr andere uff sini Stirn zimmere, bis halt moll eine inekeit. Isch abr wirklich maximal e halb-ärnschte Vorschlag.![]()
Generell wäri e Fan drvo, sich e kli in de untere Tabällehälfti z bediene. Durch d Mehrfachbelastig nägscht Joor, wird grad in dr Maischterschaft dr eint odr ander Stammspiler miesse gschohnt wärde. Bi de schlächtere Teams wird me potentiell für wenig Gäld Spiler finde, wone Rotationsrolle würde anä und durchus NLA-Niveau hännd.
Serj hat geschrieben: 26.05.2025, 14:23 Generell wäri e Fan drvo, sich e kli in de untere Tabällehälfti z bediene. Durch d Mehrfachbelastig nägscht Joor, wird grad in dr Maischterschaft dr eint odr ander Stammspiler miesse gschohnt wärde. Bi de schlächtere Teams wird me potentiell für wenig Gäld Spiler finde, wone Rotationsrolle würde anä und durchus NLA-Niveau hännd.
Christian Witzig fändi stark! Bim Hajdari ischs wohrschins leider kli z spot. Dä wird wohl ind Bundesliga wächsle. Villicht de Bislmi? Wär wie de Witzig au eher e offensive Mittelfäldspiler. Kunnt halt ganz druff ah, was me für Spilerprofil suecht.Usswärtsfahrer hat geschrieben: 26.05.2025, 15:54Serj hat geschrieben: 26.05.2025, 14:23 Generell wäri e Fan drvo, sich e kli in de untere Tabällehälfti z bediene. Durch d Mehrfachbelastig nägscht Joor, wird grad in dr Maischterschaft dr eint odr ander Stammspiler miesse gschohnt wärde. Bi de schlächtere Teams wird me potentiell für wenig Gäld Spiler finde, wone Rotationsrolle würde anä und durchus NLA-Niveau hännd.
Bin absolut bei dir. Etwas arrogant formuliert, sollten wir uns um die besten Spieler der Mittelfeldclubs bemühen, um Zeichen zu setzen
Für mich wären das z.B.
- Christian Witzig: bin nicht zu 100% auf dem Laufenden, aber scheint bei einem mittelmässigen SG schon etwas zu stagnieren. Zwar "schon" 24, aber viel Potenzial und bereit für den nächsten Schritt.
- Aleksander Stankovic: könnte teuer werden, aber Luzern wird den kaum halten können - und im Gegensatz zum Jashari-Transfer sind wir keine direkte Konkurrenz mehr ()
- Koba Koindredi: von Sporting an LS ausgeliehen, starker Box to Box-Spieler. Entspricht doch genau dem DD-Beuteschema.
- Albian Hajdari: hat eine grosse Zukunft, gehört als Basler einfach zu uns darf auch etwas kosten.
- Lars Villiger: ähnlich wie bei Witzig, viel Potenzial, scheint etwas zu stagnieren bei Luzern, sollte den nächsten Schritt machen. Aber wir haben schon zu viele Kandidaten für die Mittelstürmer-Position.
- Junior Ligue: schäme mich fast einen Stricher zu erwähnen und möchte den selbstverständlich nicht bei uns sehen. Aber ist schon ein grosses Talent, könnte verheizt werden im aktuellen Umfeld.
Ohne dich hätte ich SubCos Witz nicht verstanden, danggscheen!4058_sqln hat geschrieben: 26.05.2025, 16:44
Damals als er noch ganz jung war, stand das tatsächlich mal zur Diskussion - als Leihe von FCB zu FCB...
Bin aber unschlüssig ob ich den jetzt noch haben will.
Stobologyth hat geschrieben: 26.05.2025, 16:46Ohne dich hätte ich SubCos Witz nicht verstanden, danggscheen!4058_sqln hat geschrieben: 26.05.2025, 16:44
Damals als er noch ganz jung war, stand das tatsächlich mal zur Diskussion - als Leihe von FCB zu FCB...
Bin aber unschlüssig ob ich den jetzt noch haben will.
Where is Mohamed Salah?
Felipe hat geschrieben: 26.05.2025, 17:40 Abgäng generell müesst me punktuell no ersetze (zBAvdullahu). Wo ich ohni Abgäng no Verbesserigspotenzial gse:
- RV: dr Mendes isch ok, aber wenn ich dörft wünsche, denn lieber e dominantere RV.
- 10er: Wenn de Shaq usfall, simmer Stand hüt am A. Isch halt dFrog wer me könnt hole wo sich als Shaq-Ersatz gseht. E Typ Calla as 10er brüchts.
Nii hat geschrieben: 27.05.2025, 00:47 -------- Müller
Traoré - Shaq - Otele
--- Granit - Rakitic
Old but gold oder "für die NLA reicht's noch".
battlefield hat geschrieben: 27.05.2025, 05:49 Granit und Müller (für Carlos). Dann noch einen RV (für Rüegg, da zu oft verletzt).
Der Rest bleibt.
Dann wärs für mich perfekt.
Mir gefällt das "Original" von User Battlefield besser...Käppelijoch hat geschrieben: 27.05.2025, 09:16battlefield hat geschrieben: 27.05.2025, 05:49 Granit und Müller (für Carlos). Dann noch einen RV (für Rüegg, da zu oft verletzt).
Der Rest bleibt.
Habs angepasst.
Quo hat geschrieben: 27.05.2025, 09:48Mir gefällt das "Original" von User Battlefield besser...Käppelijoch hat geschrieben: 27.05.2025, 09:16battlefield hat geschrieben: 27.05.2025, 05:49 Granit und Müller (für Carlos). Dann noch einen RV (für Rüegg, da zu oft verletzt).
Der Rest bleibt.
Habs angepasst.