Goldust hat geschrieben: 10.11.2022, 08:46
Konter hat geschrieben: 10.11.2022, 08:06
Dasch e solidi Leischtig gsi. Ich ha dr Sieg überhaupt nid unverdient gfunde. E bitz glücklich, jä, abr sicher nid gstohle.
Wie oft in däre Saison hämmer scho Grosschance vergäh, so wie Luzärn gester. Jetzt simmer halt mol uf dr bessere Sitte.
Jetzt muess unbedingt no e Sieg ane gege GC und denne kame durchus e gniegendi Note für die Hirundi vergäh. Es het vieli gueti Sache gäh und vieli Schlächts, abr alles in allem isch sgrosse Problem dKonstanz. Öbis woni mer erhoff, dass es in dr Rückrundi besser wird.
Trotzdäm muess me sage mer händ CFL-Quali gschafft, mer überwintere, sin no im Cup und könnte uf Platz 3 ind Winterpause.
Wo sin eigentlig jetzt wieder all die Glöön, wo in de letzte Wuche immer wieder gschriebe händ, dass mer nöcher ume Barrageplatz spiele, als ume Meistertitel?
naja, 12 punkt abstand ufd barrage, 11 punkt abstand ufe leader. also rein mathematisch ... :D
aber im ärnscht: abgse vo dr startviertelstund isch das halt scho au kei glanzleistig gsi und dr schuss vom meyer, dä vom draeger und die notfall abwehr vom comas - me het ganz schön schwein gha. sieg isch sieg und morn schwätzt keine meh drvo, aber do mues scho e steigerig ane. vor allem au in de laufwäg und generell im zämespiel. dr alex het jo wider betont, dasme scho 29. spiel gha heig die saison - das erklärt d miedigkeit, aber gmässe an 29. spiel isch halt d spielharmonie vo däm team no immer schwach
Ich sag au, dass e Steigerig ahne muess, wobi ich mehr guets gseh ha gest, wie numme dStartviertelstund. Sgrosse Problem gest sin die viele Fählpäss im Umschaltspiel nach vorne gsi. Trotzdäm findi het mes relativ solid verteidigt und in dr zweite HZ isch Luzärn jetzt au nümme wirgglig allzu gföhrlich worde. Do händ mir in dr Summe klar die bessere Chance ka.
Und das mit dr Igspieltheit isch halt sone Sach. Jä, me het scho e mängs Spiel gspielt, abr uf grund vo dr Frequenz vo de Spiel isch me zu vielne Rotatione zwunge gsi. Gest het e Xhaka uf rächts gspielt, e Pelmard uf dr 6. Hets die Kombi au schomol gäh?
Ich bi abr überzügt, dass dr Alex gseht, was noni basst und in dr Winterpause het meh sehr viel Zyt zum das trainiere. Ich erwart e klari Leistigssteigerig vom Team in dr Rückrundi, sunnsch wirds äng füre Alex.
Und mi Schlussstatement isch nid numme wäge dr Rächnerei so, sondern isch e Antwort uf die baar Stimme, wo meine mer sins GC vo 2011 und mer wänd wie dr Cabanas nid igseh, dass mer numme e Mittelfäldclub sin. Immerno dr grössti Brunz woni in däm Forum im 2022 gläse ha, und das wott öbis heisse.