3. Runde: FC Luzern - FC Basel | So. 31. Juli 2022, Bundesfeier

Diskussionen rund um den FCB.
Quo
Erfahrener Benutzer

Re: 3. Runde: FC Luzern - FC Basel | So. 31. Juli 2022, Bundesfeier

Beitrag von Quo »

Goldust hat geschrieben: 09.11.2022, 22:47 +Sieg
+Diouf

-zittewiis vo luzärn ischnüere loh, als wäre si s verdammte manchester city
- mimimi, ich ha vor 8126 joor als u-9 junior mol e viertelstund für luzärn gspielt, ich juble nid. gugus züüg. 

Es ist immer wieder interessant zu lesen, wie extrem auseinander die Meinungen hier drin oft gehen. Während für dich Dioufs Leistung von gestern zu den positiven Punkten gehört, meinte ein anderer, dass Diouf gestern JEDEN Ball verlor.
Für mich war seine Leistung gestern auch nicht gut. Er verlor wirklich sehr viele Bälle. Das ist wohl das Hauptproblem unserer Offensivabteilung: dass die Bälle meist einfach unglaublich schnell verloren werden - sei es durch miserable Passgenauigkeit oder Zweikampfschwäche.

BaslerBasilisk
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaslerBasilisk »

Bei Diouf bleibt der Ball mMn eher zu lange in seinem Besitz und versucht ein Dribbling mehr, als den geeigneten Pass zu spielen.
#Erfolg isch nit alles im Läbe
#bi Sunneshiin und Räge

Baslerbueb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Baslerbueb »

BaslerBasilisk hat geschrieben: 10.11.2022, 12:35 Bei Diouf bleibt der Ball mMn eher zu lange in seinem Besitz und versucht ein Dribbling mehr, als den geeigneten Pass zu spielen.
An dieser Krankheit leiden leider viele Spieler in unseren Reihen.   :(

RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

Baslerbueb hat geschrieben: 10.11.2022, 14:25
BaslerBasilisk hat geschrieben: 10.11.2022, 12:35 Bei Diouf bleibt der Ball mMn eher zu lange in seinem Besitz und versucht ein Dribbling mehr, als den geeigneten Pass zu spielen.
An dieser Krankheit leiden leider viele Spieler in unseren Reihen.   :(

ist halt wohl auch eine Altersfrage... du musst reifer sein, um in diesen Momenten die Übersicht zu haben und einen besser postierten Mannschaftskollegen zu sehen/ihn wahrzunehmen. Denke dies kommt schon noch :)

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Goldust hat geschrieben: 10.11.2022, 08:46
Konter hat geschrieben: 10.11.2022, 08:06 Dasch e solidi Leischtig gsi. Ich ha dr Sieg überhaupt nid unverdient gfunde. E bitz glücklich, jä, abr sicher nid gstohle. 

Wie oft in däre Saison hämmer scho Grosschance vergäh, so wie Luzärn gester. Jetzt simmer halt mol uf dr bessere Sitte.

Jetzt muess unbedingt no e Sieg ane gege GC und denne kame durchus e gniegendi Note für die Hirundi vergäh. Es het vieli gueti Sache gäh und vieli Schlächts, abr alles in allem isch sgrosse Problem dKonstanz. Öbis woni mer erhoff, dass es in dr Rückrundi besser wird. 

Trotzdäm muess me sage mer händ CFL-Quali gschafft, mer überwintere, sin no im Cup und könnte uf Platz 3 ind Winterpause. 

Wo sin eigentlig jetzt wieder all die Glöön, wo in de letzte Wuche immer wieder gschriebe händ, dass mer nöcher ume Barrageplatz spiele, als ume Meistertitel?
naja, 12 punkt abstand ufd barrage, 11 punkt abstand ufe leader. also rein mathematisch ... :D

aber im ärnscht: abgse vo dr startviertelstund isch das halt scho au kei glanzleistig gsi und dr schuss vom meyer, dä vom draeger und die notfall abwehr vom comas - me het ganz schön schwein gha. sieg isch sieg und morn schwätzt keine meh drvo, aber do mues scho e steigerig ane. vor allem au in de laufwäg und generell im zämespiel. dr alex het jo wider betont, dasme scho 29. spiel gha heig die saison - das erklärt d miedigkeit, aber gmässe an 29. spiel isch halt d spielharmonie vo däm team no immer schwach

Ich sag au, dass e Steigerig ahne muess, wobi ich mehr guets gseh ha gest, wie numme dStartviertelstund. Sgrosse Problem gest sin die viele Fählpäss im Umschaltspiel nach vorne gsi. Trotzdäm findi het mes relativ solid verteidigt und in dr zweite HZ isch Luzärn jetzt au nümme wirgglig allzu gföhrlich worde. Do händ mir in dr Summe klar die bessere Chance ka. 

Und das mit dr Igspieltheit isch halt sone Sach. Jä, me het scho e mängs Spiel gspielt, abr uf grund vo dr Frequenz vo de Spiel isch me zu vielne Rotatione zwunge gsi. Gest het e Xhaka uf rächts gspielt, e Pelmard uf dr 6. Hets die Kombi au schomol gäh? 

Ich bi abr überzügt, dass dr Alex gseht, was noni basst und in dr Winterpause het meh sehr viel Zyt zum das trainiere. Ich erwart e klari Leistigssteigerig vom Team in dr Rückrundi, sunnsch wirds äng füre Alex.

Und mi Schlussstatement isch nid numme wäge dr Rächnerei so, sondern isch e Antwort uf die baar Stimme, wo meine mer sins GC vo 2011 und mer wänd wie dr Cabanas nid igseh, dass mer numme e Mittelfäldclub sin. Immerno dr grössti Brunz woni in däm Forum im 2022 gläse ha, und das wott öbis heisse. 

Goldust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldust »

d liga isch halt nöcher zämegruggt. luzärn, gülle oder d maistiiger sin halt friener meh do gsi zum e weng mitschutte, mittlerwiile hänsi fuessballerisch zuegleggt.

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

ich gseh das chli anders - vo mir us hett d Liga stetig abbaut - YB International nid drbi, FCZ Kannonefueter und dr FCB knapp uf dr 2. Platz gschafft inere Liga woni bi 2 Gegner nid gwüsst ha us wölem land sie chöme. Grossi Stars hetts kaum mehr - FCB ultra unkonstant und ohni plan und dennoch ufem 3. Platz. Sälbscht YB gitt konstant unnötig Punkt ab ... us däm grund isch d Liga nöcher binenand. Es gitt nid 1 scho gar keini 2 Mannschafte wo irgendwie konstant sind
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

basler II.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler II. »

Goldust hat geschrieben: 10.11.2022, 09:22
Yazid hat geschrieben: 10.11.2022, 09:16
Goldust hat geschrieben: 09.11.2022, 22:47 +Sieg
+Diouf

-zittewiis vo luzärn ischnüere loh, als wäre si s verdammte manchester city
- mimimi, ich ha vor 8126 joor als u-9 junior mol e viertelstund für luzärn gspielt, ich juble nid. gugus züüg. 

Guet, dr Fink het halt scho vo ca. 8 bis 16i füre FCL gspielt. Und är isch au erscht 19...
isch nid so persönlich gmeint gsi. ich find halt pathos und so theatralik immer e biz piinlig. und es het generell völlig überhand gno. es isch eifach sone hohli, inflationäri geste worde. zuedäm längts jo, weme eifach nid jublet, aber die übertribeni demonstration vom nicht-jubel isch e zimmlichs theater...

Zuedäm findis au zimli respäggtlos gegeüber em momentane arbeitgäber...

bcffcb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bcffcb »

basler II. hat geschrieben: 10.11.2022, 16:37

Guet, dr Fink het halt scho vo ca. 8 bis 16i füre FCL gspielt. Und är isch au erscht 19...
isch nid so persönlich gmeint gsi. ich find halt pathos und so theatralik immer e biz piinlig. und es het generell völlig überhand gno. es isch eifach sone hohli, inflationäri geste worde. zuedäm längts jo, weme eifach nid jublet, aber die übertribeni demonstration vom nicht-jubel isch e zimmlichs theater...

Schadet niemandem, soll er nach dem Tor machen, was er will - der Arbeitgeber freut sich über das Tor und ich mich auch. War kein einfacher Ball.

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Ha d'zämmefassig gluegt: Är macht zerscht die entschuldigungsgeschte, denn aber siegesfuscht in richtig kurve meinti.

Konter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Konter »

Also wenn ich mit dr Fanhistorie, woni etz scho mitem FCB ha und zuedäm no alli Jugendmannschafte vom FCB duuregmacht hät, denn würd ich au nid bime Gool juuble, wenni Profi bime andere Schwizer Club wär. 

SvenBK
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SvenBK »

Und wehe dr FCB Junior bi de Bienli jublet gränzelos, denn isch do inne wieder dr tüüfel los! Herrlich die ganze Fähnli im Wind😂

footbâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von footbâle »

I dängg dr Fink kann mache was er für richtig haltet. Solang unseri Spieler Goals schiesse, könne si juble oder nit, mir eigentlig egal. Lieber drey ohni Jubel als eins mit. 

Bam-Bam
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bam-Bam »

Balotelli über seine Tätigkeit als Stürmer: «Wenn ich treffe, juble ich nicht, denn ich mache nur meinen Job. Jubelt etwa ein Briefträger, wenn er einen Brief einwirft?»

Es wär nur halb so luschtig, wenn das nit dr Balo gseit hätt  :D ​​​​​

RotBlauStift
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RotBlauStift »

footbâle hat geschrieben: 10.11.2022, 17:59 I dängg dr Fink kann mache was er für richtig haltet. Solang unseri Spieler Goals schiesse, könne si juble oder nit, mir eigentlig egal. Lieber drey ohni Jubel als eins mit. 

I dängg für die, wo do öbbis kritisiert hän, bruchts bald e grössers Ventil. Dr Fink macht si Jobb tiptop , er isch jung und rüggsichtsvoll. Do isch nüd gspilt.
Lucas Giuven, NLB.

fcbblog.ch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fcbblog.ch »

Bam-Bam hat geschrieben: 10.11.2022, 20:52 Balotelli über seine Tätigkeit als Stürmer: «Wenn ich treffe, juble ich nicht, denn ich mache nur meinen Job. Jubelt etwa ein Briefträger, wenn er einen Brief einwirft?»

Bild

RotBlauStift
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RotBlauStift »

fcbblog.ch hat geschrieben: 10.11.2022, 21:53
Bam-Bam hat geschrieben: 10.11.2022, 20:52 Balotelli über seine Tätigkeit als Stürmer: «Wenn ich treffe, juble ich nicht, denn ich mache nur meinen Job. Jubelt etwa ein Briefträger, wenn er einen Brief einwirft?»

Bild

Libli abzieh chaner emel.
Lucas Giuven, NLB.

basler II.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler II. »

SvenBK hat geschrieben: 10.11.2022, 17:48 Und wehe dr FCB Junior bi de Bienli jublet gränzelos, denn isch do inne wieder dr tüüfel los! Herrlich die ganze Fähnli im Wind😂

Guet, bim itten isches jo so gsi dasser nach 6 monet luzärn dr jubel im fcb dress gege luzärn demonstrativ verweigeret het, bi goal gege dr fcb aber denn 3 runde jubelnd ims fäld segglet.

I bi do mitem goldust, uf jubel verzichte ka me au ohni demonstrativi geste. Goal schiesse, abdreihe und mit kollege abklatsche und guet isch. Aber sich entschuldigend vor dr gegnerische kurve platziere findi eifach gegeüber de eigene fans und team bitz respäggtlos. Aber jedem das seine ;)

NM1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NM1893 »

Polizei bot «Fanmarsch» an

Grundsätzlich müssen die Auswärtsfans in Luzern mit Extrabussen oder einem Extrazug zum Stadion reisen, erklärt die Luzerner Polizei gegenüber PilatusToday und Tele 1. Im Fall von Basel sei ein kontrollierter Fanmarsch aber sinnvoller. Dies nicht zuletzt wegen der massiven Beschädigung der Busse, was auch die vbl verärgere.

Für einen Fanmarsch muss jedoch vorgängig ein Gesuch eingereicht werden. Bei diesen werden die Basler Fans von der Luzerner Polizei unterstützt. Gerade deshalb könne die Polizei nicht nachvollziehen, dass für das Spiel am Mittwochabend kein Gesuch für einen Fanmarsch eingereicht wurde.

Kann mich jemand aufklären was hier eigentlich aktuell das Problem ist? Dachte bis anhin das Verbot eines Fanmarsches wäre der Hauptgrund der Differenzen zwischen MK und LU-Polizei. Aber Fanmarsch wäre ja eigentlich sogar vorgesehen gewesen, also woran liegt es eigentlich?

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

NM1893 hat geschrieben: 11.11.2022, 09:21
Polizei bot «Fanmarsch» an

Grundsätzlich müssen die Auswärtsfans in Luzern mit Extrabussen oder einem Extrazug zum Stadion reisen, erklärt die Luzerner Polizei gegenüber PilatusToday und Tele 1. Im Fall von Basel sei ein kontrollierter Fanmarsch aber sinnvoller. Dies nicht zuletzt wegen der massiven Beschädigung der Busse, was auch die vbl verärgere.

Für einen Fanmarsch muss jedoch vorgängig ein Gesuch eingereicht werden. Bei diesen werden die Basler Fans von der Luzerner Polizei unterstützt. Gerade deshalb könne die Polizei nicht nachvollziehen, dass für das Spiel am Mittwochabend kein Gesuch für einen Fanmarsch eingereicht wurde.

Kann mich jemand aufklären was hier eigentlich aktuell das Problem ist? Dachte bis anhin das Verbot eines Fanmarsches wäre der Hauptgrund der Differenzen zwischen MK und LU-Polizei. Aber Fanmarsch wäre ja eigentlich sogar vorgesehen gewesen, also woran liegt es eigentlich?
Hier im Forum wird keine ehrliche Antwort auftauchen.
Spekulation: man will sich doch nicht von der Polizei gängeln lassen. Überhaupt sind Vorschriften wider das Selbstverständnis.

dalbedyych
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dalbedyych »

RotBlauStift hat geschrieben: 10.11.2022, 21:44
footbâle hat geschrieben: 10.11.2022, 17:59 I dängg dr Fink kann mache was er für richtig haltet. Solang unseri Spieler Goals schiesse, könne si juble oder nit, mir eigentlig egal. Lieber drey ohni Jubel als eins mit. 

I dängg für die, wo do öbbis kritisiert hän, bruchts bald e grössers Ventil. Dr Fink macht si Jobb tiptop , er isch jung und rüggsichtsvoll. Do isch nüd gspilt.
isch jo denn no (wennis rächt gseh ha) e chliini schöni geschte richtig fcb fans koo. und im grund gseenis gnau wie footbâle - solang eine trifft kanner e flicflac mache oder e frässi zieh.

no rasch zum match allgemein - mr hän doch paar mätch kah womr aständig gspielt und nid gwunne hän afang saison. Hüt halt eifach gspielt und gwunne. Dr Hitz het zeigt daser e sehr guete goalie isch, Ballverlüscht im Mittelfäld im Vorwärtsgang närve mi unglaublich und sin minere meinig nooch s gröschte problem womer hän, dr diouf pändlet no zwüsche super und weniger super, dr burger zahlt glaub grad dr priis für sini wahnsinnig presänz afangs saison und dr arnau comas isch eine vo de lessigschte verteidiger wo mer sitt langem hän - dä macht mer richtig freud in allne belange und findi e sehr e tolle transfer!

Antworten