25. April 2013: EL 1/2-Finale FC Basel - Fc Chelsea

Diskussionen rund um den FCB.
Schmutzfinkli
Benutzer

Beitrag von Schmutzfinkli »

sehr gut beobachtet.....
Am Tottenham-Spiel wären viele Fremdenführer, Platzanweiser, Dialektforscher, Melkmaschinenmechaniker usw nötig gewesen um all die Unwissenden in den rechten Sektor und Platz zu führen..

The_Dark_Knight
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The_Dark_Knight »

ScoUtd hat geschrieben:frog doch di mami
in der witzkiste geschlafen?
Z'Basel an mym Rhy

Z'Basel an mym Rhy

adriano91
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adriano91 »

Bin ich froh, dassi Samstig frieh uffgstande bi und mir mini Tickets gholt han :-)

Han es Sau guets gfuehl, was das Spiel betrifft.. Die werde soo hüllllllleeeee!!!! :D :D :D :D :D :P
1893 1903

adriano91
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adriano91 »

fixi hat geschrieben:Ich kauf nur e JK wenn ich eine find wo mit mir denn au immer ins Joggeli kunnt. Guet hed's bi dir klappt aber bi mir isch es halt nid eso. Und ich finds überhaupt nid guet, wenn me öbber eifach öbbis unterstellt.
Gang au nid gern allei an'd Spiel. Bini aber ebbe au scho.. Weiss nid ha mi immer mit einem döt agfründet :-D
einisch ish aber en sau schräge neb mir ghockt. Sit denn gangi nümm allei :-D

Wenn ich mol Sunntigs mehr Zyyt hätt holi grad 2 mitem Brueder zämme 8-)
1893 1903

DomiBale
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DomiBale »

adriano91 hat geschrieben: einisch ish aber en sau schräge neb mir ghockt.
als bueb im alte joggeli an mim erste match bin ich mitem nochborspape näbe 2 type gsässe wos prädikat "vollassis" erfunde hän :-) alli körperöffnige hän sie gnutzt.
Kämpfe ! - Siege !
Beni Thurnheer zu Salahs unzählig vergebenen Chancen im Spiel gegen Zenit - 07.03.2013: "vielleicht sind in Ägypten die Tore so hoch wie Pyramiden ! (?)"

Uassimo
Benutzer

Beitrag von Uassimo »

fixi hat geschrieben:Ich kauf nur e JK wenn ich eine find wo mit mir denn au immer ins Joggeli kunnt. Guet hed's bi dir klappt aber bi mir isch es halt nid eso. Und ich finds überhaupt nid guet, wenn me öbber eifach öbbis unterstellt.
Abr gege Chelsea wänn denn alli Klassekamerade go? :rolleyes:

plopp.
Neuer Benutzer

Beitrag von plopp. »

Fassen wir zusammen:

- Problem 1: dass es überhaupt möglich ist, 10 oder mehr Karten pro Person beziehen zu können
- Problem 2: Rosinenpicker (natürlich sind das nicht alle!), die unbedingt dabei sein wollen und diese überwucherten Preise überhaupt bezahlen! DAS ist doch genau der Grund, warum es überhaupt so viele Tickethändler gibt, weil sie wissen, dass die Preise bezahlt werden und so die Nachfrage generieren. Ist doch bei "grossen" Konzerten genau das gleiche. Ich persönlich nerve mich immer sehr, dass es Leute gibt, die solch überrissenen Preise überhaupt bezahlen, nur um "dabei" gewesen zu sein.

Laufi
Erfahrener Benutzer

Polizeieinsatz! BVB-Fans prügeln sich um Karten

Beitrag von Laufi »

Solang's nid eso ändet, isch doch alles halb so schlimm, oder nid :p
http://www.welt.de/sport/fussball/bunde ... arten.html
Alles für BS

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

plopp. hat geschrieben:Fassen wir zusammen:

- Problem 1: dass es überhaupt möglich ist, 10 oder mehr Karten pro Person beziehen zu können
- Problem 2: Rosinenpicker (natürlich sind das nicht alle!), die unbedingt dabei sein wollen und diese überwucherten Preise überhaupt bezahlen! DAS ist doch genau der Grund, warum es überhaupt so viele Tickethändler gibt, weil sie wissen, dass die Preise bezahlt werden und so die Nachfrage generieren. Ist doch bei "grossen" Konzerten genau das gleiche. Ich persönlich nerve mich immer sehr, dass es Leute gibt, die solch überrissenen Preise überhaupt bezahlen, nur um "dabei" gewesen zu sein.
und fasse mir das nomol zämme gits nämlich gar keini problem und die mit problem händ nüd anders verdient!

ständig das mümümümümümü.......

und gege zenit und konsorte hesch no 10 freii Plätz und meh gha!
:rolleyes:
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Laufi hat geschrieben:Solang's nid eso ändet, isch doch alles halb so schlimm, oder nid :p
Jö, nur € 300.- uf em Schwarzmärt? Härzig... :p
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

adriano91
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adriano91 »

Wtf? cha me 10 Tickets kaufe? ha immer gmeint 5
1893 1903

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

adriano91 hat geschrieben:Wtf? cha me 10 Tickets kaufe? ha immer gmeint 5
5 joorescharte
und 5 für die wo au gäge molde etc. (also bis jetzt alli spiel gseh händ)
die wo mi jetzt plötzlich wider kenne für die hannis uff de oore

adriano91
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adriano91 »

Ach e so.. :-)
1893 1903

Laufi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Laufi »

Trekbebbi hat geschrieben:Jö, nur € 300.- uf em Schwarzmärt? Härzig... :p
komischi Ussag jetzte vom Watzke:
"Diesen unfassbaren Ansturm haben wir unterschätzt, das müssen wir uns auf die Fahne schreiben", sagte Watzke: "Wir werden unsere Lehren daraus ziehen und einen freien Vorverkauf wie diesen künftig nicht mehr anbieten. Diese Maßnahme wird uns auch dabei helfen, den Schwarzmarkthandel noch effektiver bekämpfen zu können."
Und mir rede grad devoh, dass durchs' ahstooh de Schwarzmarkt bekämpft wird :confused: !? Es git im Moment eifach no kei optimali Lösig...nid nur bi uns, so wie's ussieht
http://www.bvb.de/?%87%ECZ%1B%E7%F4%9C%5Cj%E4%87%9F
Alles für BS

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Trekbebbi »

Laufi hat geschrieben:komischi Ussag jetzte vom Watzke:

Und mir rede grad devoh, dass durchs' ahstooh de Schwarzmarkt bekämpft wird :confused: !? Es git im Moment eifach no kei optimali Lösig...nid nur bi uns, so wie's ussieht
Personalisierti Tickets und ID-Kontrolle bim Iigang... isch aber nid wirklich machbar, denn hesch e Schlange bis ans Dreispitz uffe.
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

Brummler-1952
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brummler-1952 »

Laufi hat geschrieben:Und mir rede grad devoh, dass durchs' ahstooh de Schwarzmarkt bekämpft wird :confused: !? Es git im Moment eifach no kei optimali Lösig...nid nur bi uns, so wie's ussieht
S' gröscht Problem isch doch, dass me im freie Vorverkauf sowohl via Internet als au bim Aastoh offebar 10 oder no meh Billjée pro Person hett chönne kaufe. Das isch doch nit normal. Wenn eine miessti 10 Lütt aastelle zum chönne 20 Billjée uff em Schwarzmärt verkaufe, glaubet mir - e mänge wurd sich das überlege, ob är nit doch besser d' Finger vo somene (Dräggs-) Gschäft loo wurdi.
Und däne Trottle, wo so Billjée zu derart exorbitante Bryse chaufe, isch eh nümme z' hälfe. :mad:
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!

Längi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Längi »

ScoUtd hat geschrieben:hör mr doch uff

300.-- oder so durch 12 mönet, macht 25.-- dr monet.

wär das nid hett ka sich jo grundsätzlig verschiesse
Es goht nid jedem so guet wie vielne do inne :eek: :D :cool: ich han 3 JK, aber mues ich desswege de Spacko spiele?

Falcão hat geschrieben:Event-Bachelis. Jä, die kömme jetzt us ihrne Löcher kroche und sin die erschte, wo am Spiel gege Chelski dr erscht Fehlpass vomene Spiler in Rotblau wärde idiotisch kommentiere,
vo wege "ihr verdienet gnueg um e grade Pass z'spile" usw.
Und die Idiote sehsch denn in A'dam vor de Coffeeshops umelungere und pinlichi Sache vo sich geh, will si nid emol e Joint könne rauche ;-)
Ich wird evtl. nid go will i denn alli um mir ume khör säge "Ich bin de geileri FCB FAN allls die wo sunscht nid do sind, vieli sind do nur wäge Chelski usw. chöme" das goht mr so uf d'nerve das ich fernblyb! Gönd wägem FCB und nid zum de geili Fan usehängge! Und wäge Joints, muess mr desswege extra uf Adam?? :rolleyes: Frühner isch Basel besser als Adam gxi! :cool:
[CENTER]____________________

© Längi - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

Uassimo hat geschrieben:Abr gege Chelsea wänn denn alli Klassekamerade go? :rolleyes:
ohje mir gön au sunst aber es längt däne nid für e JK. wirdsch jo grad ahgfickt wenn me kei JK het. :rolleyes:

Mayor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mayor »

Lustig, dass am Schluss vo jedere Diskussion (au wenns um nur um Pizza, Ussgang, Auti oderwasauimmer goht) s nur no drum goht wär dr besser Fan isch und d Berächtigung für welles Spiel het.

Gniesset doch eifach dass mr im Halbfinal (wayne gege wär) sin. Für die meischte isch es jo eh kei Problem an Tickets z ko (JK) und die andere wos halt uss irgend emene Grund nidd gschafft hän, isch halt päch. Dasch denn halt schlussändlig au dr Noochteil wenn me kei JK het - und das isch kei Vorwurf an die wo kein Händ; Gründ gits gnueg und s muess au keine Rächeschaft abgäh wurum. Und vorallem sin die Diskussione wär was für e guete und richtige Fan isch, so öbbis für müssig! Es söll doch e jede so oft (oder wenig) ins Stadion go wien är will. Es git glaub kei Mindestazahl an Mätsch wo me bsuecht ha muess zum sich e richtige Fan z nenne. Für mi isch ein wo Wuche für Wuche dr Gingg im TV luegt und alli Düüme druggt nidd dr schlächter Fan wie dä wo immer im Stadion isch.

Und wenns jezz halt so isch, dass e paar gäldgierigi Sieche Aagstande sin und sich z viel Tickets bsorgt hän, denn isch das au OK. s Kaufe jo nur Gloryhunters so Tickets und bi däne isch es OK wenn sie z viel zahle.

Wass ych eigentlich sage will: Leben und leben lassen und hüület nidd jedesmol wägem glyyche. Die wo wän und könne sin am Start! Vorallem göhn mr die Belehrige vowäge "Kauf dr e JK", "gang zerst an alli Usswärtsmätsch bevor de d Schnuure uffrissisch" etc so öbbis uff e Sagg. Es söll doch jede dä Fan syy won är für sich richtig findet (und so au akzeptiert syy).

4059
Erfahrener Benutzer

Beitrag von 4059 »

fixi hat geschrieben:ohje mir gön au sunst aber es längt däne nid für e JK. wirdsch jo grad ahgfickt wenn me kei JK het. :rolleyes:
mol abgseh drvo dass sich jede e JK leischte cha wo au wirklich will
ha absolut kei problem mit lüt wo keini hän, aber denn muess me sich au nid beschwere wenns pro johr mol zwei drei spiel git wos halt schwieriger isch an tickets zcho

Blade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blade »

Längi hat geschrieben:Es goht nid jedem so guet wie vielne do inne :eek: :D :cool: ich han 3 JK, aber mues ich desswege de Spacko spiele?

Ich wird evtl. nid go will i denn alli um mir ume khör säge "Ich bin de geileri FCB FAN allls die wo sunscht nid do sind, vieli sind do nur wäge Chelski usw. chöme" das goht mr so uf d'nerve das ich fernblyb! Gönd wägem FCB und nid zum de geili Fan usehängge! Und wäge Joints, muess mr desswege extra uf Adam?? :rolleyes: Frühner isch Basel besser als Adam gxi! :cool:
den spacko spielen nicht, aber du musstest doch noch erwähnen dass du 3 jk besitzt

mein gott sorry aber wenn das ein grund ist dem el halbfinale (scheiss egal gegen wen) fernzubleiben, dann ist dir wirklich nicht mehr zu helfen

Lokalpatriot
Neuer Benutzer

Beitrag von Lokalpatriot »

plopp. hat geschrieben:Fassen wir zusammen:

das grösste Problem ist, dass der Fcb offenbar laufend falsche Informationen rausgibt. Beim Tottenham-Spiel war es doch schon so, dass sie sagten, man solle sich erst wegen Tickets melden, wenn eine Info von Ihnen kommt. Trotzdem haben sie dann denen die Karten verkauft, die von anfang an gestürmt haben.
Nun das gleiche, man sagt der offizielle Verkauf geht erst am 22. auf und nun haben sich schon reihenweise Leute ohne Saisonkarte mehrere Tickets gekauft...

da frage ich mich, will der FCB seine korrekten und treuen Fans bescheissen oder was soll das? ich auf jeden Fall fühle mich sehr verarscht.

ahja und noch zu diesen ichbinking-habdiejk globis, ich war an fast allen EL-Spielen dieses Jahr obwohl ich keine JK habe. Aber wo waren denn die ganzen Dauerkartenbesitzer gegen Sporting, oder gegen Genk? Da war die MK auch jedes Mal ziemlich leer.
Hängt anscheinend doch nicht damit zusammen, dass man kein Eventbacheli ist nur weil man eine JK hat :rolleyes:

aber immer schön auf allerdicksten Fan machen. Die einen haben vielleicht nicht das Geld oder die Zeit um eine JK zu kaufen, solange sie ein rotblaues Herz haben und ihre Karten nicht im Internet verkaufen ist mir das hundertmal lieber.

@ mayor: danke, du sprichst mir aus der seele

Larry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Larry »

Lokalpatriot hat geschrieben: da frage ich mich, will der FCB seine korrekten und treuen Fans bescheissen oder was soll das? ich auf jeden Fall fühle mich sehr verarscht.
wie definiersch du treu?

Längi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Längi »

mayor hat geschrieben:lustig, dass am schluss vo jedere diskussion (au wenns um nur um pizza, ussgang, auti oderwasauimmer goht) s nur no drum goht wär dr besser fan isch und d berächtigung für welles spiel het.

Gniesset doch eifach dass mr im halbfinal (wayne gege wär) sin. Für die meischte isch es jo eh kei problem an tickets z ko (jk) und die andere wos halt uss irgend emene grund nidd gschafft hän, isch halt päch. Dasch denn halt schlussändlig au dr noochteil wenn me kei jk het - und das isch kei vorwurf an die wo kein händ; gründ gits gnueg und s muess au keine rächeschaft abgäh wurum. Und vorallem sin die diskussione wär was für e guete und richtige fan isch, so öbbis für müssig! Es söll doch e jede so oft (oder wenig) ins stadion go wien är will. Es git glaub kei mindestazahl an mätsch wo me bsuecht ha muess zum sich e richtige fan z nenne. Für mi isch ein wo wuche für wuche dr gingg im tv luegt und alli düüme druggt nidd dr schlächter fan wie dä wo immer im stadion isch.

Und wenns jezz halt so isch, dass e paar gäldgierigi sieche aagstande sin und sich z viel tickets bsorgt hän, denn isch das au ok. S kaufe jo nur gloryhunters so tickets und bi däne isch es ok wenn sie z viel zahle.

Wass ych eigentlich sage will: Leben und leben lassen und hüület nidd jedesmol wägem glyyche. Die wo wän und könne sin am start! Vorallem göhn mr die belehrige vowäge "kauf dr e jk", "gang zerst an alli usswärtsmätsch bevor de d schnuure uffrissisch" etc so öbbis uff e sagg. Es söll doch jede dä fan syy won är für sich richtig findet (und so au akzeptiert syy).
dangge!

Lokalpatriot
Neuer Benutzer

Beitrag von Lokalpatriot »

Larry hat geschrieben:wie definiersch du treu?
willst du jetzt eine defintion hören oder was?
es geht mir ja auch nicht um das wort treu ansich.
es geht mir jetzt mit meiner aussage mehr darum, dass der FCB einfach die bescheisst, die sich an die Regeln halten.
Ich hätte auch am Samstagmorgen ohne JK hingehen können um mir eine KArte zu holen. Ich habe aber die Mitteilung auf FCB.ch gelesen, wo stand, dass der freie Verkauf am 22. anfängt. und gutgläubig wie ich war, habe ich mich daran gehalten...

und die gleiche scheisse war ja gegen tottenham auch schon. Auch da wurden schlussendlich die bevorzugt, die sich nicht an die Regeln gehalten haben und sie sofort mit Mails bombardiert haben.
Ich frage mich da einfach, wie so etwas passieren kann?

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

[quote="Längi"]Es goht nid jedem so guet wie vielne do inne :eek: :D :cool: ich han 3 JK, aber mues ich desswege de Spacko spiele?

sch'guet spacko
CR7 Fanboy

GengBen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GengBen »

Laufi hat geschrieben:Solang's nid eso ändet, isch doch alles halb so schlimm, oder nid :p
Dies passiert bei uns sicher nicht, wir sind schliesslich nicht so primitiv und asozial wie die Affen aus dem Ruhrpott :cool:
PRO FCB - Museum im St. Jakob-Park ! ! !

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Lokalpatriot hat geschrieben:das grösste Problem ist, dass der Fcb offenbar laufend falsche Informationen rausgibt.
das ist schon so
es hiess nämlich das man erst ab dem 15.4. 14.00 tickets per internet bestellen kann, wie man aber hier sieht, konnte das schon am samstag gemacht werden, in dieser zeit hätten jk besitzer ihre eigenen und für den einen oder anderen ständigen begleitzer, ohne jk, ein ticket beziehen können

Käsebrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Käsebrot »

Lokalpatriot hat geschrieben:willst du jetzt eine defintion hören oder was?
es geht mir ja auch nicht um das wort treu ansich.
es geht mir jetzt mit meiner aussage mehr darum, dass der FCB einfach die bescheisst, die sich an die Regeln halten.
Ich hätte auch am Samstagmorgen ohne JK hingehen können um mir eine KArte zu holen. Ich habe aber die Mitteilung auf FCB.ch gelesen, wo stand, dass der freie Verkauf am 22. anfängt. und gutgläubig wie ich war, habe ich mich daran gehalten...

und die gleiche scheisse war ja gegen tottenham auch schon. Auch da wurden schlussendlich die bevorzugt, die sich nicht an die Regeln gehalten haben und sie sofort mit Mails bombardiert haben.
Ich frage mich da einfach, wie so etwas passieren kann?
Auf der Homepage steht lediglich, dass ab dem 22. April diejenigen Tickets, welche sich die JK-Besitzer während der Vorverkaufs-Frist nicht geholt haben, in den freien Verkauf gehen. Da geht es nicht um die Tickets, die nicht für JK-Besitzer reserviert sind.
Und es war imho immer Usus, dass man während der Vorverkaufszeit die nicht reservierten Plätze schon kaufen konnte.

Längi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Längi »

Blade hat geschrieben:den spacko spielen nicht, aber du musstest doch noch erwähnen dass du 3 jk besitzt
ich habe nicht dir geantwortet bzgl. spacko!
Blade hat geschrieben:mein gott sorry aber wenn das ein grund ist dem el halbfinale (scheiss egal gegen wen) fernzubleiben, dann ist dir wirklich nicht mehr zu helfen
Gewisse Posts regen mich auf dann schreibe ich auch noch so ein Mist...

Antworten