der einzig schlaui entscheid, wo der staff über johr gha het, isch gsi, dass mer der thorsten verpflichtet het, ä überhebliche schwob (im positive), wo offensiv taktiert het und in entscheidende partie (bis ufs 2:2 bim fcz, das isch glück gsi) isch der fcb uf perfektem level gsi.
aber die übrige entscheid sind über johr nid grad optimal gsi. me het ä retro coach, wo bis ca zum reto transfer perfekti arbet erledigt het, aber nochär nümm gnüegt het, akteure loh verpflichte wo nid gnüegend gsi sind. der fcz isch 3 mol uf rang 1 gsi.
und nochär no dä choschteufwändige vertrag, wo der staff nach 20 wuche merkt: das isch konzeptionell nid das, wo mir möchte. me het glück gha, dass der vfb ihn verpflichtet het und är nid bock gha het uf 2 johr pause. und jetz ä dejavu, der zocker isch kei orakel, aber ich behaupt, dass mer dä entscheid, dass mer der murat möcht, über wuche plant het.
vertraued ihr amne jurischt, wo die bemerkige loht lo gheie, wo der supporter ghöre möcht, der zocker vertraut ihm nid. ich behaupt nid, dass är lügt, aber är isch eifach hüfig nid ächt.
ich erkenn eifach ä amateurisierig, wo zuegno het, ä journi, wo über verpflichtige entscheidet

. wenn am murat keine driplauderet, und är ä nla defensivteam möcht, wo är ideologisch verursacht der plausch dra het, hets demnächscht die nächscht 3 retos im team. kei kritik am reto, isch zu beginn ä vernünftige rm gsi