Danke!

Unterschti was do wieder abgoht

Ich find zwar au dass dr Zanni e riese Scheiss gspielt het, aber ihn allei us dem "Hiehnerhuufe" picke isch au nid richtig. Es händ ALLI eifach numme scheiss gspielt, und das schöne rede vom Gross goht mir langsam au uffe Sack. Ich bi e Riese Gross Fan, aber sini Zyt isch eifach umme. Wer als Nochfolger geeignet isch chani im Beschte Wille au nid sage, aber dr Hunger vom Gross isch eifach nümm do, friehner hätt er nie so ne Leischtig versueche schön z rede. So jetzt muess me eifach hoffe, dass de Abstand zu Züri bis Ändi vo dr Hirundi nid zgross wird und denn in dr Rückrundi versueche neu azgriffe.sirpfli hat geschrieben:gseh-n-i genau so! 100%
das dr zanni nid grad superduper-wältklass isch, isch jo klar, und e saich gspielt hett är au - aber är lauft uf in RotBlau! und nid nur wägedäm findi's massiv schwach, derart usfällig z'wärde gege ihn!
und langsam wüsse alli do im forum, dass es e paar het, wo ihn nid kenne usstoh - dangge! und bitte berücksichtige, dass nid alli e lecherbeggi hän als biire: me muess nid immer alles ständig und ständig und ständig wiederhole...!! isch au langsam ermattend!
soweit ich mich erinnere, gabs rot und freistoss, da das foul von lehmann auserhalb war.yeo hat geschrieben:Fehler können jedem mal unterlaufen. Aber Zanni ist der RAV des "besten" Clubs aus der Schweiz und wird in einem Spiel mind 10x von nem Spieler überlaufen, dessen Name ich mir nicht mal merken kann & letztes Jahr noch irgendwo in der 1. Liga gespielt hat.
--> das sagt ja wohl alles.
- rot & Elfmeter ist richtig.. scheiss Regel, aber richtig (wurde auch beim CL-Final Arsenal gg Barca gefpfiffen)
Wir war das als Jürgen Giasula in "RotBlau" von den eigenen Fans in Basel gnadenlos ausgepfiffen wurde, war das nicht auch schwach?sirpfli hat geschrieben:gseh-n-i genau so! 100%
das dr zanni nid grad superduper-wältklass isch, isch jo klar, und e saich gspielt hett är au - aber är lauft uf in RotBlau! und nid nur wägedäm findi's massiv schwach, derart usfällig z'wärde gege ihn!
und langsam wüsse alli do im forum, dass es e paar het, wo ihn nid kenne usstoh - dangge! und bitte berücksichtige, dass nid alli e lecherbeggi hän als biire: me muess nid immer alles ständig und ständig und ständig wiederhole...!! isch au langsam ermattend!
Zwischen den beiden gibt es einen kleinen aber entscheidenden Unterschied...UNDERTAKER hat geschrieben:Wir war das als Jürgen Giasula in "RotBlau" von den eigenen Fans in Basel gnadenlos ausgepfiffen wurde, war das nicht auch schwach?
Aber einen Fussballgott wie Zanni auszupfeiffen gehört sicht halt nicht, wäre vielleicht einmal an der Zeit damit ihn Gross endelich mal auf die Bank setzt
Gits denn im Schwizer Fuessball keini klare Regle?Domingo hat geschrieben:Ist und war korrekt!
DANKEE!!!nidganzbache hat geschrieben:caicedo 20
geh den fc egerkingen supporten, oder halt olten...
einer wie du wird mit an 100% gewissheit grenzender sicherheit NICHT fussballprofi...
ob man mit dem fcb zufrieden ist oder nicht ist das eine, dass man aber einfach eine charakterlose person ist, dass andere...
wieso habt ihr es nötig,die spieler auf diese art und weise zu diffamieren & beleidigen?
wer sachliche kritik bringt, big up,
alle anderen sind einfach nur lächerliche gestalten ohne rückgrat!
edberg, schreib über irgendwelche zahlenspiele im zusammenhang mit dem jahresbudget des fcb, das mag dir liegen.
Man pfeift keine eigenen Spieler aus.UNDERTAKER hat geschrieben:Wir war das als Jürgen Giasula in "RotBlau" von den eigenen Fans in Basel gnadenlos ausgepfiffen wurde, war das nicht auch schwach?
Aber einen Fussballgott wie Zanni auszupfeiffen gehört sicht halt nicht, wäre vielleicht einmal an der Zeit damit ihn Gross endelich mal auf die Bank setzt