Politk: Hanf-Initiative und Referendum BetmG

Der Rest...
Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Riesespächt »

Jo aso me muess sich au nit wundere, dass die Ahnigslose NEI stimme, wenn inere Sändig agäblich kompetänti Mensche vo Cannabis, Mord, Aids, Sprützi und Heroin im gliche Satz rede.....no besser: Raser! (edit: offroad-Raser!!!)

Und no was: Dä Hockeytyp, brrrrrrrrrrrrr nei i verkneif mrs...

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

Extrem unterschti die Diskussion. Und wär am meischte kaputtgmacht het isch där Hanflade-Mongo gseh... perfekts Feindbild, garantiert em Spektakel wäge vo SF anegstellt worde. Die Art Häppchen-Diskussion kame nit ernscht näh, wenn überhaupt muess me die zwei in dr Mitti rede loh ohni die pöbelnde Glöön uff dr Siite.

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Joker59 hat geschrieben: zem hanfladebsitzer gidds nur no ains szage. jo es gidd soddigi wos besser wär, si würde nidd rauche.
haha, typische fall gsi...! :p :D

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

I döff gar nümm dra dänke, i reg mi nur uff...

E 70-30% gits öbbe, d Lüt meine s git denn Läde, do ligt denn dr Hamf näb dr Kinderüberraschig und em Heroin und alli MIENs kaufe :eek:

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

D'Bevölkerig isch schlicht z'dumm drmit das duurekunnt.

Riesespächt
Erfahrener Benutzer

Jojo aso sone richtigs Argmumänt wo ilüchtenderwis drgege spricht hani bis hüt vo niemerem ghört! S einizige Problem woni seh sin d Schwobe und d Waggis wo die ganz zit übere cho würde, aber au das kame löse. Wie kame e Wahl gwünne ohni ei einzigs Argumänt?? Nur mit falscher Probaganda und Ansgchtmacherei. bitter.

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Ha gmeint dr Wohnsitz muess in dr CH sii, drmit mr zum Hanf kunnt? Denn zellt das Argumänt jo au nid.

Apollo11
Benutzer

Beitrag von Apollo11 »

Riesespächt hat geschrieben:I döff gar nümm dra dänke, i reg mi nur uff...

E 70-30% gits öbbe, d Lüt meine s git denn Läde, do ligt denn dr Hamf näb dr Kinderüberraschig und em Heroin und alli MIENs kaufe :eek:
Ne, ne! Der Hanf wird im Überraschungsei sein!

Turiddu
Neuer Benutzer

Beitrag von Turiddu »

Riesespächt hat geschrieben:I döff gar nümm dra dänke, i reg mi nur uff...

Jo, mi reggts au brutal uff. Es hett nid ei rationals Argumänt gäge die Initiative. Aber die komischi Frau vo dere Familie-Organisation i de Arena isch repräsentativ für d' Gegner: "Kiffe isch schlächt, ich ha Angscht um mini Chind, Kiffer sind Mörder...."

Aaargh. Als obs um das goh würd ! Als Moderator müesst mer dere grad s' Mikrofon abchlemme ! Aber ebbe: Kai rationals Argumänt, nur s' Buuchgfühl und s' konservative Härzli wo Schiss hett....

Oder um es mit em Stephen Colbert z'sage: "We are divided between those who think with their head and those who know with their heart."

Soriak
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Soriak »

TED: The Real Difference Between Liberals and Conservatives

Interessanter Video, erklaert fuer mich einiges.

Master Chief
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master Chief »

Apollo11 hat geschrieben:Ne, ne! Der Hanf wird im Überraschungsei sein!
:D

Bild

Antworten