Jo aso me muess sich au nit wundere, dass die Ahnigslose NEI stimme, wenn inere Sändig agäblich kompetänti Mensche vo Cannabis, Mord, Aids, Sprützi und Heroin im gliche Satz rede.....no besser: Raser! (edit: offroad-Raser!!!)
Und no was: Dä Hockeytyp, brrrrrrrrrrrrr nei i verkneif mrs...
Politk: Hanf-Initiative und Referendum BetmG
Extrem unterschti die Diskussion. Und wär am meischte kaputtgmacht het isch där Hanflade-Mongo gseh... perfekts Feindbild, garantiert em Spektakel wäge vo SF anegstellt worde. Die Art Häppchen-Diskussion kame nit ernscht näh, wenn überhaupt muess me die zwei in dr Mitti rede loh ohni die pöbelnde Glöön uff dr Siite.
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Jojo aso sone richtigs Argmumänt wo ilüchtenderwis drgege spricht hani bis hüt vo niemerem ghört! S einizige Problem woni seh sin d Schwobe und d Waggis wo die ganz zit übere cho würde, aber au das kame löse. Wie kame e Wahl gwünne ohni ei einzigs Argumänt?? Nur mit falscher Probaganda und Ansgchtmacherei. bitter.
Jo, mi reggts au brutal uff. Es hett nid ei rationals Argumänt gäge die Initiative. Aber die komischi Frau vo dere Familie-Organisation i de Arena isch repräsentativ für d' Gegner: "Kiffe isch schlächt, ich ha Angscht um mini Chind, Kiffer sind Mörder...."Riesespächt hat geschrieben:I döff gar nümm dra dänke, i reg mi nur uff...
E 70-30% gits öbbe, d Lüt meine s git denn Läde, do ligt denn dr Hamf näb dr Kinderüberraschig und em Heroin und alli MIENs kaufe![]()
Aaargh. Als obs um das goh würd ! Als Moderator müesst mer dere grad s' Mikrofon abchlemme ! Aber ebbe: Kai rationals Argumänt, nur s' Buuchgfühl und s' konservative Härzli wo Schiss hett....
Oder um es mit em Stephen Colbert z'sage: "We are divided between those who think with their head and those who know with their heart."
TED: The Real Difference Between Liberals and Conservatives
Interessanter Video, erklaert fuer mich einiges.
Interessanter Video, erklaert fuer mich einiges.
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer