das isch scho möglich. dr unterschiid ligt jedoch do drin, dass die dütsche und d amerikaner uf ärnschtfäll vorbereitet wärde! die mien denn mol würklich uf e mensch schiese oder s wird uf se gschosse! s goht also ums überläbe, was bi uns definitiv nid dr fall isch!Balotelli hat geschrieben:Die Nationen der Welt machen einen Militärmarsch. Der Deutsche kommt ins Ziel und sagt nach 100 KM: Das war hart, aber jetzt bin ich stolz. Der Amerikaner kommt ins Zielund sagt: Wir sind die besten, nur Marines schaffen das. Dann kommt der Schweizer mit beiden Händen in den Hosentaschen: Ey ja, chly spaziere, Militär isch wie Ferie!
scheiss militär ?!
Und genau do isch dr Hund begrabe!canon hat geschrieben:das isch scho möglich. dr unterschiid ligt jedoch do drin, dass die dütsche und d amerikaner uf ärnschtfäll vorbereitet wärde! die mien denn mol würklich uf e mensch schiese oder s wird uf se gschosse! s goht also ums überläbe, was bi uns definitiv nid dr fall isch!

Würdisch du d Auto priefig mache, wenn de vo Ahfang ah genau wüsstisch, dass des zu 99.9 % nie muesch ihsetze?
Würdsch du freiwillig ins Militär go, wennde vo Ahfang wüsstisch, dass de zu 99.9 % nie in ere Kampfzone bisch?
Okay, kasch in Kosovo go, was die meischte mach zum Gäld ufd Site due, abr suscht?
Okay, die meischte do inne sage jetzt notürlich, dass sy nie im Läbe würde welle in e Kriegsgebiet go, und als allerletschts freiwillig. Vrständlich, ich will das au nid. Aber schlussändlich zieht genau das vrdammt viel jungi Männer ah. Jo, wennde us ere Pazifischte Familie kunnsch wahrschinlich weniger, abr du suechsch dr Kick, Gäld und Erfahrig. Und willsch denn notürlich au als geile Siech do stoh. Odr wieso gönn so viel jungi Brite ind Armee? Und au in Amerika bestoht d Armee nid nur us Latinos us de Ghettos. Dütschland, Frankrich, Dänemark und ebe Norwäge. Und s goht do jetzt nid nur um Hüserkampf, sondern au umd Friedensarbet in Krisegebiet, Wiederufbau, Kommunikation, Sicherheit etc.
i ha d autopriefig, aber bi sit joore nüme gfahre! schlächte verglich :-)
i wär NIE ins militär gange, wenni gwüsst hät, dassi mol neume in e krisegebiet mues, wo uf mi gschosse wird und ich uf öber mues schiese! NIE hätti mi fürs militär entschide!
i bi gange, willi gwüsst ha, dass ich nie e ärnschtisatz wird ha, wo i uf öber mues schiese! i ha wölle an mini gränze cho, sportlich und körperlich gforderet wärde! das bini au! s isch "gueti" erfahrig gse, unbestritte!
für friidensarbet, wiederufbau, kommunikation und sicherheit brucht me sicher kei schwiizer armee wo so viel gäld verlocht!!! sinnlos!!!
i wär NIE ins militär gange, wenni gwüsst hät, dassi mol neume in e krisegebiet mues, wo uf mi gschosse wird und ich uf öber mues schiese! NIE hätti mi fürs militär entschide!
i bi gange, willi gwüsst ha, dass ich nie e ärnschtisatz wird ha, wo i uf öber mues schiese! i ha wölle an mini gränze cho, sportlich und körperlich gforderet wärde! das bini au! s isch "gueti" erfahrig gse, unbestritte!
für friidensarbet, wiederufbau, kommunikation und sicherheit brucht me sicher kei schwiizer armee wo so viel gäld verlocht!!! sinnlos!!!
Du nid, ich nid, abr vieli anderi scho.canon hat geschrieben:i ha d autopriefig, aber bi sit joore nüme gfahre! schlächte verglich :-)
Ich glaub sowieso nid, dass unseri armee, egal wie me so umstrukturiert, extrem viel günschtiger wird. Wennde überall guets Material willsch, ind Forschig vo neue Waffe entwicklisch, d Armee einigermasse usrüschte willsch und regelmässig Iebige machsch koschtet das halt öppis. Was sich natürlich für d Privatwirtschaft würd ändere sind d Opportunitätsköschte. D Frog isch halt immer, wie ischs jetzt? Ischs dramatisch? Ischs okay? Ka me drmit läbe? D Armee 21 het allwä au e vrmöge koschtet, also wenn me öppis vränderet muesses eifach vrdammt guet plant sy, komplett duregrächnet und zwor langfrischtig.
Wie gseit, d Armee muess sich witerentwickle, d Diskussion isch wichtig. Ich find das bi de Norwäger gar nid so schlächt. Jede Ma und jedi Frau het grundsätzlich Wehrpflicht und alli mien and ushebig, abr schlussändlich mien ca. 15% ins Militär (weiss die genaui Zahl nümm). So ka d Armee vo de beschte Uswähle, uf die Lüt zrugggriffe wo sy in dr aktuelle Situation brucht und je nach Lag au mehr Lüt wie 15% ihzieh. Imne andere Land wärde zuesätzlichi Soldate per Losentscheid ihzoge (wenn sich zwenig freiwilligi mälde). Stell dr mol vor, wie de do dr schwarzi Peter ziehsch

In Basel-Land jagt jetzt das Militär Einbrecher:
http://www.blick.ch/news/schweiz/basel/ ... 73948.html
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
Ja wer soll es denn tun, wenn die Polizei durch Radarkontrollen und Parkbussen ausstellen total überfordert ist?Larry hat geschrieben:In Basel-Land jagt jetzt das Militär Einbrecher:

Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!
wieder mal typisch blick. alles verdreht und eine völlig falsche schlagzeile konstruiert... unglaublich. die Militärpolizei unterstützt die Polizei bei Verkehrskontrollen. dadurch habe die Polizei mehr Kapazität für die Jagd auf einbrecher. der blick sagt dann, dass die Militärpolizei somit (indirekt) die einbrecher jage... so ein quatsch kann nur dem oberhohlen blick einfallen.Larry hat geschrieben:In Basel-Land jagt jetzt das Militär Einbrecher:
Habe soeben einen Brief erhalten mir der Rekrutierung am 14.07 - 15.07.2014, natürlich inmitten der Sommerferien, wo ich nicht da bin. 
Anscheinend kann ich einen Gesuch schreiben, ein entsprechendes Formular sei vorhanden auf deren Internetseite. Jedoch habe ich nichts gefunden. Wo werde ich fündig?
Danke im Voraus.

Anscheinend kann ich einen Gesuch schreiben, ein entsprechendes Formular sei vorhanden auf deren Internetseite. Jedoch habe ich nichts gefunden. Wo werde ich fündig?
Danke im Voraus.
- Baslerbueb
- Erfahrener Benutzer
du bekommst dein WK-Aufgebot erst 3 Monate im voraus? chumm itze....fixi hat geschrieben:Habe soeben einen Brief erhalten mir der Rekrutierung am 14.07 - 15.07.2014, natürlich inmitten der Sommerferien, wo ich nicht da bin..
aha, sorry: sehe erst jetzt, dass es sich nur um 1 Tag handelt. Dennoch, viel zu kurzfristig für die beste Armee der Welt
fixi hat geschrieben:Habe soeben einen Brief erhalten mir der Rekrutierung am 14.07 - 15.07.2014, natürlich inmitten der Sommerferien, wo ich nicht da bin.
Danke im Voraus.
http://www.vtg.admin.ch/internet/vtg/de ... rlaub.html
Brot für Brüder, Fleisch für mich.
Einfach hier anrufen 056 460 47 47 (rekrutierungszentrum windisch). Verschieben sollte kein Problem sein.fixi hat geschrieben:Habe soeben einen Brief erhalten mir der Rekrutierung am 14.07 - 15.07.2014, natürlich inmitten der Sommerferien, wo ich nicht da bin.
Danke im Voraus.
Das Problem ist, ich habe noch nicht gebucht.Baslerbueb hat geschrieben:Schreib einfach einen Brief, 2-3 Zeile reichen und lege die Buchungsbestättigung bei und es ist erledigt.![]()

Ein paar Zeilen reichen schon? Was ist, wenn das Gesuch abgelehnt wird, denn ich habe vor, so oder so zu gehen. Muss ich Busse zahlen oder wie? Fragen über Fragen..
@ölkj Ich kann das Formular nicht aufmachen

Seisch ihm chef er sell paar liebi wort schriebe de passtsfixi hat geschrieben:Keine Chance�� ich hätte vor Eintrefen des Befehls buchen müssen, aber so lässt sich anscheinend nichts machen. Was passiert wenn ich nicht gehe? Busse sicherlich oder? Verdammt regt mich das auf..gehört fast schon in den hass thread

1893 

hesch jetzt ärnschthaft 2 mönet brucht zum das usefinde?fixi hat geschrieben:Keine Chance�� ich hätte vor Eintrefen des Befehls buchen müssen, aber so lässt sich anscheinend nichts machen. Was passiert wenn ich nicht gehe? Busse sicherlich oder? Verdammt regt mich das auf..gehört fast schon in den hass thread
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
i weiss nit wies bi dr rekrutierig isch, aber i bi mol nit ine wk igruggt (wäge fählendem marschbefähl) - das isch denn vor em militärgricht (ivernahm uff dr stawa ) glandet. ha zwar rächt becho well dr fähler nit bi mir gläge isch, isch aber trotzdäm nit so luschtig gsi.
aber lüt doch mol in windisch ah? das isch noni so tragisch, i dängg dä termin kasch scho schiebe.. sälbscht im militär chame mit de lüt rede
aber lüt doch mol in windisch ah? das isch noni so tragisch, i dängg dä termin kasch scho schiebe.. sälbscht im militär chame mit de lüt rede

Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
- Baslerbueb
- Erfahrener Benutzer
- Baslerbueb
- Erfahrener Benutzer
Doof sind die auch nicht. Zuerst geht es nicht wegen denn ferien und dann plötzlich wegen dem geschäft.RL88 hat geschrieben:Seisch ihm chef er sell paar liebi wort schriebe de passts![]()
Genau solche aktionen sind dafür verantwortlich, dass man nur noch ein nein zur antwort bekommt und nicht mehr mit sich reden lässt..... Und beruflich ist laut verordnung kein grund für eine dienstverschiebung, da der dienst schon länger bekannt ist und man das planen kann, vorallem eine rekr die nur 3 tage geht.
An die Militärexperten hier drin (ich glaube Baslerbueb ist einer):
Ich habe jetzt schon x Geschichten darüber gehört und wüsste einfach gerne mal wies tatsächlich ist (Ja, ich habe im Internet nachgelesen, es sagen trotzdem alle etwas anderes)
Wenn ich vor 12 Monaten 100% Angestellt war (temporär) und dann mit der Arbeit aufhörte, habe ich dann 12 Monate später nach dem WK anrecht auf 80% des Lohnes, welchen ich damals verdiente, oder erhalte ich irgendeinen anderen Betrag, den ich nicht nachvollziehen kann? Die alternative wären ja dann diese 62.- pro Tag, da war es aber wieder mehr.
Ich habe jetzt schon x Geschichten darüber gehört und wüsste einfach gerne mal wies tatsächlich ist (Ja, ich habe im Internet nachgelesen, es sagen trotzdem alle etwas anderes)
Wenn ich vor 12 Monaten 100% Angestellt war (temporär) und dann mit der Arbeit aufhörte, habe ich dann 12 Monate später nach dem WK anrecht auf 80% des Lohnes, welchen ich damals verdiente, oder erhalte ich irgendeinen anderen Betrag, den ich nicht nachvollziehen kann? Die alternative wären ja dann diese 62.- pro Tag, da war es aber wieder mehr.