SFV-Gegen FCB-Fan-Buch

Diskussionen rund um den FCB.
Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

duurige hat geschrieben:das gros der pyromanen hat doch eingesehen das die eigenverantwortung hoch sein muss um im block zu zünden. anders sieht es da an cup- oder meisterschaffts-feiern aus. da ist das "zünden" ja beinahe schon volkssport.
Und das isch wo's würgligg gföhrlich isch. Eimol hän dört näbe uns e paar zündet und gar nit realisiert dass meh das Teil zerscht müesst usezieh bevor meh's azündet. Zum guete Glück isch nütt passiert.
Aber ebbe das isch nit im Stadion gsii (die Mitläufer resp. Mitzünder hätte's a) gar nit ine brocht und wäre b) au gar nie s'Risiko igange verwütscht z'wärde).
[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf :cool:
11Freunde Ticker zu Basel vs. Bayern 1:0[/CENTER]

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Chilli hat geschrieben:apropo kinder chönne das nid.. du hesch e ahnig und no so verklemmt, sorry....

wieso brucht meh platz.. macht er öpis guets, nid würklich oder??

lueg ich mein numme, ich finds nid guet.. im algemeine für kinder und für euche Verein..

Ich hoff es passiert emol öpis, denn chamme die uslache wos guet finde oder drübr stritte...
S'Niveau isch jo tief gsii bishär aber das isch abartig. I hof du schützisch dini Chinder vor dir will eso eine wo andere Unfäll wünscht isch jo s'schlimmscht Vorbild wo's cha gäh :eek:
[CENTER]Wir wissen auch: Der FC Basel ist gefährlich wie eine Klapperschlange auf Amoklauf :cool:

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

Beckenpower hat geschrieben:S'Niveau isch jo tief gsii bishär aber das isch abartig. I hof du schützisch dini Chinder vor dir will eso eine wo andere Unfäll wünscht isch jo s'schlimmscht Vorbild wo's cha gäh :eek:
junge, erstens isch das e alti gschicht und zweitens, das bezieht sich uf e strof vom sfv.

minuspünkt, geisterspiel usw. uf so sache, hehe :D

heieiei... bitte alles lässe denn poste, ich danke :D ;)
[CENTER]Ich bitte um eine kleine Spende...[/CENTER]
[CENTER]http://tuning4life.de?i=560[/CENTER][CENTER]Ich danke herzlich für die Klicks... Und ja niemals aufhören damit ;) hehe[/CENTER]

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

mimpfeli hat geschrieben:Jetzt bin ich nitt nur e böse böse Kinderfrässer uss dr MK, nei, jetzt bin ich au no e Terrorischt.
Sags bloss nit em Blick/10vor10/Rundschau/usw. ;) :D

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

[quote="Chilli"]junge, erstens isch das e alti gschicht und zweitens, das bezieht sich uf e strof vom sfv.

minuspünkt, geisterspiel usw. uf so sache, hehe :D

heieiei... bitte alles lässe denn poste, ich danke :D ]
Ha dört gar nit gmerggt das no so viel chunnt. :D
(D'Ussag hett so oder so genau das suggeriert)

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

Beckenpower hat geschrieben:Ha dört gar nit gmerggt das no so viel chunnt. :D
(D'Ussag hett so oder so genau das suggeriert)
hehe :D fehler passiere ;) hihi...

das isch denn ei diskussion gsi, nid normal :D
[CENTER]http://tuning4life.de?i=560[/CENTER][CENTER]Ich danke herzlich für die Klicks... Und ja niemals aufhören damit ;) hehe[/CENTER]

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

Nur soviel von meiner Seite:

Wäre Pyro legal, würde sicher weit weniger passieren, als es jetzt gehanhabt wird.

1. Man müsste sich nicht vermummen.
2. Es würde viel kontrollierter abgebrannt, das heisst jeder der Pyro abbrennen will kann an seinem Platz stehen bleiben und die Fackel bis zum Schluss in der Hand behalten. Und nicht aus lauter Angst die Fackeln noch brennend auf den Boden werfen.
3. Sicher würden auch keine Fackeln aufs Spielfeld oder andere Sektoren geworfen.
4. Die Leute müssten sich nicht verstecken und könnte bevor gezündet wrd einen Sicherheitsabstand verlangen. Das heisst nicht erst wenn gezündet wird, gehen alle auseinander, weil sie erschrocken sind.
5. Man könnte die Aktion ganz legal vorher ankündigen.
6. Die Überreste der Fackeln könnten in bereitgestellten Metalleimer entsorgt werden.

Also ich wäre ganz klar dafür, dass Pyro wieder legal würde.
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

bumbui hat geschrieben:Nur soviel von meiner Seite:

Wäre Pyro legal, würde sicher weit weniger passieren, als es jetzt gehanhabt wird.

2. Es würde viel kontrollierter abgebrannt, das heisst jeder der Pyro abbrennen will kann an seinem Platz stehen bleiben und die Fackel bis zum Schluss in der Hand behalten. Und nicht aus lauter Angst die Fackeln noch brennend auf den Boden werfen.
3. Sicher würden auch keine Fackeln aufs Spielfeld oder andere Sektoren geworfen.
4. Die Leute müssten sich nicht verstecken und könnte bevor gezündet wrd einen Sicherheitsabstand verlangen. Das heisst nicht erst wenn gezündet wird, gehen alle auseinander, weil sie erschrocken sind.

hey hey hey... das wäre ja auch gut... ausser bei punkt 3. solche sachen passieren immer.. aus wut, aus der freude, usw.

sonst wäre ich auch mit diesem einverstanden

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

Chilli hat geschrieben:hey hey hey... das wäre ja auch gut... ausser bei punkt 3. solche sachen passieren immer.. aus wut, aus der freude, usw.sonst wäre ich auch mit diesem einverstanden
naja, do wär i mir nit so sicher: wenn isch s letschte mol e faggle uss dr mk uff s fäld gflooge?

edit: grosses kino gsi die diskussioon :D

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

Schooffseggel hat geschrieben:naja, do wär i mir nit so sicher: wenn isch s letschte mol e faggle uss dr mk uff s fäld gflooge?

edit: grosses kino gsi die diskussioon :D
hehe :D ;) ...

jo ok, aber jetzt muesch überlege.. fcz bi uns dehei und gliche us denn wär die ersti möglichkeit, oder wenn si in füehrig gönd... do sehsch glaub nüd meh in de hand palte, oder?

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

[quote="Chilli"]hehe :D ]

Hesch du schomol gseh, das Pyro zündet worde isch, wenn dr Gegner es Goal schiesst? :rolleyes:

Und wenn dr FCB s Goal schiesst, wird au ersch denne zündet und nid scho bevor s Goal gfalle isch. Auso müesst me eigentli nüd schiesse.

Bi immerno dr Meinig, es wird gschosse, will me Angscht het verwüscht z werde. Und das wäri bi legale Pyro nid dr Fall.
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Chilli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chilli »

bumbui hat geschrieben:Hesch du schomol gseh, das Pyro zündet worde isch, wenn dr Gegner es Goal schiesst? :rolleyes:

Und wenn dr FCB s Goal schiesst, wird au ersch denne zündet und nid scho bevor s Goal gfalle isch. Auso müesst me eigentli nüd schiesse.

Bi immerno dr Meinig, es wird gschosse, will me Angscht het verwüscht z werde. Und das wäri bi legale Pyro nid dr Fall.
es het scho öpis... das stimmt nämli scho... hmmmm....

schrib dr sfv.. isch nämlich würklich wohr... meh macht eifach mit de bulle usw. ab das es zündet wird usw. finds guet so.. würd denne mol schribe..

mit dene argument...!

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

bumbui hat geschrieben:Nur soviel von meiner Seite:

6. Die Überreste der Fackeln könnten in bereitgestellten Metalleimer entsorgt werden.

Sehr gute Argumente. Zu Schneebergers Zeiten hat man doch mal rumgetönt, man würde sich beim Verband wenigstens fürs Abbrennen rauchfreier Fackeln einsetzen. Hat sich auch stillschweigend totgelaufen.
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

B-A-S-E-L
Benutzer

Beitrag von B-A-S-E-L »

herrlich, isch jo nüt anders zerwarte gsi vom sfv, ich mein es kunt vo Basel und den kömme no pyros drin vor :eek: ab ind nati b mit däm sauclub
:rolleyes:

abräumer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von abräumer »

seth hat geschrieben:wieso mues me sich immer vo allem distanziere, au wenns nüt z distanziere git?
das isch e buech über unseri fankultur.(punkt)
hed sowas vo gar nüt z tue öb är das guet findet odr nit...
ich persönlich bi, obwohl i öbbis gege pyro in dr masse ha, nid gege das buech, mir passt eifach die schönrederei vo ihm nid.

eifach noch em motto: isch doch sone schöns buech, luege mr doch über d pyro hinwägg, die glichi schönrednerischi argumentation wie bi de herre lämmli/benoit/truthahn, das wo uns nid passt, dömmer am beschte nid erwähne, isch doch sunscht alles so wunderbar.

vrtritt dr fcb zu däm thema kosequänt si haltig, ka är teil vo däm buech nid guetheisse. "das buech isch nid vom fcbasel usebrocht worde, offebar isch pyro e wichtige beschtandteil vo dr fankultur" isch jo scho ok. aber das mit eme schöne buech als beschwichtigung ka är sich schpare, heisst jo nüüt anders, als dass är drüber hinwägseht. denn söll er zum inhalt am beschte kei schtellig näh.
Derjenige, dessen Verstand durch Ideale vernebelt wird, ist nicht mehr in der Lage, über eine fundierte, objektive und neutrale Meinung zu verfügen, eine weitverbreitete Seuche innerhalb unserer Gesellschaft.

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte. :p

subseven
Benutzer

Beitrag von subseven »

kannst dein Nick immer wieder ändern, um das Forum mit deinen Ergüssen vollzulabern, ein Trottel bleibst du für immer

abräumer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von abräumer »

subseven hat geschrieben:kannst dein Nick immer wieder ändern, um das Forum mit deinen Ergüssen vollzulabern, ein Trottel bleibst du für immer
es fehlt dr nid nur an aschtand, glunggi, de kasch nid emol richtig dütsch :p
Derjenige, dessen Verstand durch Ideale vernebelt wird, ist nicht mehr in der Lage, über eine fundierte, objektive und neutrale Meinung zu verfügen, eine weitverbreitete Seuche innerhalb unserer Gesellschaft.

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte. :p

abräumer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von abräumer »

subseven hat geschrieben:kannst dein Nick immer wieder ändern, um das Forum mit deinen Ergüssen vollzulabern, ein Trottel bleibst du für immer
es fehlt dr nid nur an aschtand, glunggi, de kasch jo nid emol richtig dütsch :p

abräumer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von abräumer »

es fehlt dr nid nur an aschtand, glunggi (wenn me halt nid glernt het, anderi meinige z reschpektiere), de kasch jo nid emol richtig dütsch :p :p

abräumer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von abräumer »

es fehlt dr nid nur an aschtand und reschpektierig vo andere meinige, glunggi, de kasch jo nid emol richtig dütsch :p (oder bisch, wo dr in dr schuel dr akkusativ duregno händ, grad am ummebaschtle gsi :p )

abräumer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von abräumer »

es fehlt dr nid nur an aschtand und reschpektierig vo andere meinige, glunggi, de kasch jo nid emol richtig dütsch :p (oder bisch, wo dr in dr schuel dr akkusativ duregno händ, grad am ummebaschtle gsi :p )

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

abräumer hat geschrieben: , glunggi, de kasch jo nid emol richtig dütsch :p (oder bisch, wo dr in dr schuel dr akkusativ duregno händ, grad am ummebaschtle gsi :p )
auch das pervekte deutsch macht deine beiträge nicht gehaltvoller

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

abräumer hat geschrieben:ich persönlich bi, obwohl i öbbis gege pyro in dr masse ha, nid gege das buech, mir passt eifach die schönrederei vo ihm nid.

eifach noch em motto: isch doch sone schöns buech, luege mr doch über d pyro hinwägg, die glichi schönrednerischi argumentation wie bi de herre lämmli/benoit/truthahn, das wo uns nid passt, dömmer am beschte nid erwähne, isch doch sunscht alles so wunderbar.

vrtritt dr fcb zu däm thema kosequänt si haltig, ka är teil vo däm buech nid guetheisse. "das buech isch nid vom fcbasel usebrocht worde, offebar isch pyro e wichtige beschtandteil vo dr fankultur" isch jo scho ok. aber das mit eme schöne buech als beschwichtigung ka är sich schpare, heisst jo nüüt anders, als dass är drüber hinwägseht. denn söll er zum inhalt am beschte kei schtellig näh.
schönrederei?
das buech isch allerbeschti wärbig für e fcb, hesch schomol kritik imene wärbespot gseh?
(was dä bricht jo au e bitzeli isch - wärbig für e fcb)
mir alli kenne doch eh die offizielli haltig vom fcb bezüglich pyro!
das mag in dine auge gfährlich syy, trotzdäm sehts doch schön uss odr nit?
zum glügg isch dr fcb so "inkonsequänt", vor e paar johre
wär das kei thema gsi, do hed pyro offiziell drzueghört!
also wieso jetzt wägeme bilderband e riise drama mache und öl in füür giesse?
uss prinizip öppis verurteile duet doch niemerem diene, grad jetzt wo s verhältnis
verein-kurve wider so guet worde isch!
dr fcb söll gfälligscht stolz syy uff unseri kurve, au wenn er nit mit allem yyverstande isch :cool: gilt umgekehrt au...
sit 05/13 isch im joggeli nüm zündet worde, das zeigt doch, das beidi sytte
e bitz konzessione mien mache...in jedere gsunde beziehig ischs eso..

btw: bumbui, sehr gueti argumänt für s legalisiere, leider wird halt repression und dämonisierig betriibe, was e diskussion verunmöglicht..
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

Heute 17.30, Buchvernisage an der Buch Basel, Messestand CMV, Anwesend Ivan Ergic, die Buchgestalter.
WE NEVER FORGET MATIAS EMILIO DELGADO 15.08.07.3`.29.08.07.56`.64`

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

robotnik hat geschrieben:Heute 17.30, Buchvernisage an der Buch Basel, Messestand CMV, Anwesend Ivan Ergic, die Buchgestalter.
und um14.45 interview auf radio x

quasimodo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von quasimodo »

robotnik hat geschrieben:Heute 17.30, Buchvernisage an der Buch Basel, Messestand CMV, Anwesend Ivan Ergic, die Buchgestalter.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssss, die Messe unterstützt Pyro ... die sollten sich schämen, das ist Offizialdelikt ... auf jetzt, Telebasel, das gehört ausgeschlachtet ... man könnte vielleicht ein paar Regierungsräte fragen, die im Verwaltungsrat der Messe sitzen ... :rolleyes:
(c) quasimodo 2004-2020 - alle Rechte vorbehalten

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

quasimodo hat geschrieben:Waaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssss, die Messe unterstützt Pyro ... die sollten sich schämen ... auf jetzt, Telebasel, das gehört ausgeschlachtet ... man könnte vielleicht ein paar Regierungsräte fragen, die im Verwaltungsrat der Messe sitzen ... :rolleyes:
naja denen muss man ab und zu feuer unterm arsch machen :cool:

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

quasimodo hat geschrieben:Waaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssss, die Messe unterstützt Pyro ... die sollten sich schämen, das ist Offizialdelikt ... auf jetzt, Telebasel, das gehört ausgeschlachtet ... man könnte vielleicht ein paar Regierungsräte fragen, die im Verwaltungsrat der Messe sitzen ... :rolleyes:
Basel ist halt nicht nur am Silvester und 31.Juli Feuer und Flamme! :D

Aber nicht weiter sagen, gell.
WE NEVER FORGET MATIAS EMILIO DELGADO 15.08.07.3`.29.08.07.56`.64`

Sacha
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Sacha »

k@rli o. hat geschrieben:Sehr gute Argumente. Zu Schneebergers Zeiten hat man doch mal rumgetönt, man würde sich beim Verband wenigstens fürs Abbrennen rauchfreier Fackeln einsetzen. Hat sich auch stillschweigend totgelaufen.
Diese Geschichte wurde nicht stillschweigend totgelaufen.....

.... 2 Tage nachdem das Vorhaben von Schneeberger im Baslerstab abgedruckt wurde, war ein Auswärtsspiel im Berner kleinfeld. Zu beginn des Spiels wurden "ziemlich viele" Fakeln gezündet, einige davon wurden auf den Rasen geworfen.

Dank dieser Aktion wurden wohl alle pro-Argumente niedergebrannt.

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Sacha hat geschrieben:kleinfeld
absicht oder freudscher versprechen?^^
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Antworten