an alle taucher

Der Rest...
team17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von team17 »

Was ist den noch der Unterschied zwischen dem Tauchen mit x Tigerhaien und Bullenhaien zu dem Tauchen mit einem grosser Weissen?

Gut der ist nochmal 2-3 Meter grösser, aber bei allen dreien reicht ja ein "Schnupperbiss" und man hat ernsthafte Probleme. Sind die Weissen den noch neugieriger bzw. agressiver?

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Joker59 hat geschrieben:leider hat der hai- und walfischtourismus auch seine schattenseite. dann wenn der mensch aus lauter "in" sein wollen, als störfaktor in die lebensräume der tiere eindringt und das leider immer mehr.

empfehle zu diesem thema "der schwarm" von frank schätzing.

der schwarm
Genau deswegen kommt es darauf an wie man solche Dinge unternimmt. Ich als Taucher respektiere die Unterwasserwelt und halte mich an gewisse Regeln wie nichts anfassen, genügend Abstand, etc.
Leider gibt es heute überall auf der Welt diese Massentouren wie z.b. Whale-Watching, Delfinschwimmen, Rudelschnorcheln und weiss gott noch was alles. Aber dies sind eben für Leute die nicht Tauchen und so auch keinen grossen Bezug zur Unterwasserwelt pflegen. Bei diesen Touren wird nicht sonderlich darauf geachtet, da wird zu nah an die Objekte gegangen, mit Boot und als Mensch. Schnorchler marschieren zu dutzenden über Kolrallenriffe und zerstören so ganze Riffe. Auch gibt es dutzende Käfigtauch Anbieter in Südafrika mit grossen Booten mit über 25 Leuten drauf die alle keine Taucher sind. Oder im Barrier Reef in Australien Boote mit 300 Leuten, 90% davon Schnorchler.
Dies alles geht mir und anderen Tauchern total gegen den Strich und wir reden auch vor Ort mit solchen Anbietern dies bitte zu ändern und die Natur so wenig wie möglich zu stören. Denn die meisten Taucher halten sich daran. Die Russen ausgenommen... :mad:
team17 hat geschrieben:Was ist den noch der Unterschied zwischen dem Tauchen mit x Tigerhaien und Bullenhaien zu dem Tauchen mit einem grosser Weissen?

Gut der ist nochmal 2-3 Meter grösser, aber bei allen dreien reicht ja ein "Schnupperbiss" und man hat ernsthafte Probleme. Sind die Weissen den noch neugieriger bzw. agressiver?
Für mich sind grosse Haie der absolute Hit und liebe es mit ihnen zu tauchen. Natürlich würde ein Gaumenbiss bei diesen drei reichen um sich lebensbedrohende Verletzungen zuzufügen. Aber dazu muss es ja nicht kommen. ;)

Die Tiger- und Bullhaie zählen zu den gefährlichsten Haie überhaupt und die meisten Unfälle gehen auf diese zwei Haie. Der Weisse ist der Dritte und mit seiner Grösse und seinem leider schlechten Ruf, der wohl der meistgefürchteste unter allen Haien. Ich bin überzeugt, dass mit allen dreien ohne Käfig tauchen kann wenn man sich an die Regeln hält und das Verhalten der Haie kennt. Der Weisse reagiert ähnlich wie ein Tigerhai, ist ähnlich neugierig und kommt nahe an einen ran. Dazu noch ein paar Meter grösser.

Für einen Nichttaucher und wenn man kein Haifan ist, dann ist dies auch schwer nachvollziehbar, aber für mich ist das das Grösste überhaupt. Man kann mit Haien auch eine Art Beziehung aufbauen, habe das bei den Tigerhaien selbst erlebt. Nicht, dass diese zahm würden, aber sie spühren, wie ein Hund auch, dass man keine Angst hat und er auch keine haben muss. Auch ein Tigerhai ist sehr vorsichtig und ängstlich, eine kleine falsche Bewegung und er ist weg. Verhält man sich ruhig und gelassen, dann kommen sie bis auf Berührungsnähe an einen ran. Es ist einfach ein ubeschreiblich tolles Gefühl mit ihnen zu tauchen.

Auf Hawaii git es einen, der schwimmt jeden Tag mit dem selben Tigerhai, wie andere mit Delfinen. Auch an anderen Orten, wie z.b. die Fijis gibt es solche Tatsachen.

Wie gesagt, der Hai ist kein Monster, der hat es nicht auf die Menschheit abgesehen.

Ich habe an einem Tag sogar mit einer blutenden Wunde mit ihnen getaucht. Waren zwar nur zwei kleinere Risswunden, welche aber doch recht geblutet haben. Die Haie hat das gar nicht interessiert.

Hier noch ein Video, aufgenommen an der selben Küste wo ich jetzt war:

http://www.youtube.com/watch?v=S2QeSII_ ... re=related
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Sharky hat geschrieben:So, nachdem die Tauchgänge mit den Bullen- und Tigerhaien problemlos verliefen schreit es bereits wieder nach mehr...
Jetzt wurde ich soeben von einem Tauchkollegen von Südafrika angeschrieben und gefragt, ob ich nächstes Jahr mit nach Guadelupe komme um mit den Weissen Haien zu tauchen...Guadelupe ist der weltweit beste Spot um die Weissen Haie bei guter Sicht und angenehmer Wassertemperatur zu sehen. Dazu sind dort die weltweit einzigen Anbieter, welche die Käfige auf rund 12 Meter runterlassen und nicht wie in Südafrika oder Australien nur knapp unter der Wasseroberfläche sind. Für ganz mutige besteht dort auch die Möglichkeit sich auch auf den Käfig, dann komplett ohne Schutz, zu stellen. :eek: :cool:
Das einzige was noch dagegen spricht sind die Kosten...ist nicht gerade billig das Ganze...
Bin am Sonntag gerade aus Südafrika zurückgekommen und habe nur mit den Vorbereitungen auf das nächste Abenteuer in Guadeloupe begonnen. In Gaansbai habe ich jetzt mal den ersten Käfigtauchgang gemacht:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Sharky hat geschrieben:In Gaansbai habe ich jetzt mal den ersten Käfigtauchgang gemacht:
Lieber Du als ich... :)

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Nächster Trip im nächsten Oktober, gleiche Leute wie in diesem kurzen Film :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=ui6j6Trd ... e=g-crec-f

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

2013 bis jetzt gebucht Mexico Cenoten, Mexico Banco Chinchorro, Australien Great Barrier Reef, Papa Neuguinea, Malediven Süd-Atolle und Kroatien (Kornaten). In der Schwebe sind noch Kapverden und Belize (Great Blue Hole)

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Bobadischa hat geschrieben:2013 bis jetzt gebucht Mexico Cenoten, Mexico Banco Chinchorro, Australien Great Barrier Reef, Papa Neuguinea, Malediven Süd-Atolle und Kroatien (Kornaten). In der Schwebe sind noch Kapverden und Belize (Great Blue Hole)
Nicht schlecht alles in einem Jahr ;)

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

Sharky hat geschrieben:Nicht schlecht alles in einem Jahr ;)
Wenn man geschäftlich viel unterwegs ist, kann man auch mal ein verlängertes Wochenende dranhängen statt direkt nach Hause zu fliegen

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

i wird näggschtjohr u.a. an dr ostküschte vo australie, uff bali und lombok, uff costa rica und cuba si... aber leider kanni noni tauche und wird wohl au kai zitt ha das no zlerne. muess mi also uff schnorchle beschränke... obwohl mr das irgendwie unheimlicher erschient, als no als kind aifach im mittelmeer :o . do wirdi lieber tauche, so an dr wasseroberflächi umehänge gfallt mr irgendwie nid hehe

BaselGunner
Benutzer

Südafrika

Beitrag von BaselGunner »

Hoi Sharky,

wie war denn Südafrika? Mal vom Tauchen abgesehen :-). Wie hat Dir Kapstadt gefallen? Warst Du in einem der Restaurants welche ich Dir angegeben habe? Bin ebenfalls wieder zurück und es war besser wie je zuvor. Gaansbai war ebenfalls genial, werde Morgen auch ein paar Bilder hochladen, aber so spektakulär wie Deine sind sie nicht :-).

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

brewz_bana hat geschrieben:i wird näggschtjohr u.a. an dr ostküschte vo australie, uff bali und lombok, uff costa rica und cuba si... aber leider kanni noni tauche und wird wohl au kai zitt ha das no zlerne. muess mi also uff schnorchle beschränke... obwohl mr das irgendwie unheimlicher erschient, als no als kind aifach im mittelmeer :o . do wirdi lieber tauche, so an dr wasseroberflächi umehänge gfallt mr irgendwie nid hehe
PADI OpenWater hesch in 3 Täg und isch 1 Tag Theorie und Pool (oder in seichtem Wasser). Hesch schnäll gmacht - Schnorchle isch nid mol e Bruchteil so geil wie Scuba Diving

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Bobadischa hat geschrieben:PADI OpenWater hesch in 3 Täg und isch 1 Tag Theorie und Pool (oder in seichtem Wasser). Hesch schnäll gmacht - Schnorchle isch nid mol e Bruchteil so geil wie Scuba Diving
hmmm uff lombok bini e wuche am gliche ort.
wenn me das do mache kah denn machis villicht:
http://www.dsmlombok.com/dive/

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

brewz_bana hat geschrieben:hmmm uff lombok bini e wuche am gliche ort.
Open Water isch jo uf dr Lischte. Schribsch se vorhär per Mail ah wenn du dört bisch, denn düend die eine Plane. Ich ha mine ellei kah damals ufere chline Indonesische Insle. Aber ich ha das vorhär klar gmacht mitne ....

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Bobadischa hat geschrieben:Open Water isch jo uf dr Lischte. Schribsch se vorhär per Mail ah wenn du dört bisch, denn düend die eine Plane. Ich ha mine ellei kah damals ufere chline Indonesische Insle. Aber ich ha das vorhär klar gmacht mitne ....
das wirdi dämfall mache. eigentli e gueti idee. die wuche lombok hani nur zum "chille" iplant und do isch so biz lerne tauche sicher no e gueti abwächslig/zittvertrieb ;)

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

brewz_bana hat geschrieben:hmmm uff lombok bini e wuche am gliche ort.
Wenns chasch irichte, machs dört. Es got jo au nit dr ganzi Tag, hesch am Vormittag und an Nomittag je ca. 2h ztue, dr räscht hesch jo glich frei und chasch mache was de willsch.

Glaub, du machsch doch e Weltreisli oder? Wär denn nätürlich scho geil wenn überall emol chöntsch go tauche. Luegsch, dass uffe Dütschi Basis chuntsch, dass Prüefig und Theorie uf Dütsch chöntsch mache. Usser chasch guet Englisch, denn gots natürlich überall au.

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

brewz_bana hat geschrieben:das wirdi dämfall mache. eigentli e gueti idee. die wuche lombok hani nur zum "chille" iplant und do isch so biz lerne tauche sicher no e gueti abwächslig/zittvertrieb ;)
jo chund guet. Und wenn's mol gmacht hesch wirsch in jede Ferie mol 1-2 Täg go tauche. Es isch eifach e gueti abwächslig und me lernt intressanti Lütt kenne Bild :D

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Sharky hat geschrieben:Wenns chasch irichte, machs dört. Es got jo au nit dr ganzi Tag, hesch am Vormittag und an Nomittag je ca. 2h ztue, dr räscht hesch jo glich frei und chasch mache was de willsch.

Glaub, du machsch e doch e Weltreisli oder? Wär denn nätürlich scho geil wenn überall emol chöntsch go tauche. Luegsch, dass uffe Dütschi Basis chuntsch, dass Prüefig und Theorie uf Dütsch chöntsch mache. Usser chasch guet Englisch, denn gots natürlich überall au.
jop bi denn uffere wältreis. und ebbe uff lombom am längschte am gliche ort (am meer). ägnlisch kanni eigentli gnueg guet als dassi mr sone kurs uff änglisch zuetrau.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

BaselGunner hat geschrieben:Hoi Sharky,

wie war denn Südafrika? Mal vom Tauchen abgesehen :-). Wie hat Dir Kapstadt gefallen? Warst Du in einem der Restaurants welche ich Dir angegeben habe? Bin ebenfalls wieder zurück und es war besser wie je zuvor. Gaansbai war ebenfalls genial, werde Morgen auch ein paar Bilder hochladen, aber so spektakulär wie Deine sind sie nicht :-).
War wirklich absolute spitze! :cool: :)

Wir waren ja nur 4 ganze Tage in CT und sind praktisch immer in der näheren Umgebung vom Hotel essen gegangen, der Hotelbesitzer hat uns jeden Abend was anderes empfohlen und gleich reserivert. Dachte ich war in einem oder zweien von deiner Liste. Wir sind ja danach noch 4 Wochen rumgereist, ich weiss echt nicht mehr wo ich überall gegessen habe... :D Ich weiss nur noch, dass es in Kapstadt super zum Essen war, je weiter weg von Kapstadt desto mehr Amilike (Burger & Steak mit Chips) wurde es...Aber im gegensatz zu den Amis wissen sie wie man ein Steak oder ein Filet grillt :) Und Fisch, Scampis und Calamaris gabs ja auch noch überall.

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

Sharky hat geschrieben:War wirklich absolute spitze! :cool: :)

Wir waren ja nur 4 ganze Tage in CT und sind praktisch immer in der näheren Umgebung vom Hotel essen gegangen, der Hotelbesitzer hat uns jeden Abend was anderes empfohlen und gleich reserivert. Dachte ich war in einem oder zweien von deiner Liste. Wir sind ja danach noch 4 Wochen rumgereist, ich weiss echt nicht mehr wo ich überall gegessen habe... :D Ich weiss nur noch, dass es in Kapstadt super zum Essen war, je weiter weg von Kapstadt desto mehr Amilike (Burger & Steak mit Chips) wurde es...Aber im gegensatz zu den Amis wissen sie wie man ein Steak oder ein Filet grillt :) Und Fisch, Scampis und Calamaris gabs ja auch noch überall.
puuurer neid!!!!

wau...bekomme gleich feuchte Hände...wenn ich die Bilder sehe!

Grandios!
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

LiveForever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LiveForever »

brewz_bana hat geschrieben:jop bi denn uffere wältreis. und ebbe uff lombom am längschte am gliche ort (am meer). ägnlisch kanni eigentli gnueg guet als dassi mr sone kurs uff änglisch zuetrau.
Aber nit e ganzi Wuche Trawangan?? :eek:

Do stirbsch vor langwil USSER kasch wirklig lebe mit zobe Party und tagsüber umehänge/tauche uf eifachem Niveau. Ich ha nach 2 Tag nüm gwüsst was mache und s Tauche isch uf Bali zwar aaspruchsvoller, aber um einiges besser.

Zwar, wenn e OW machsch dört, denn lohts sich evt ushalte. ;) As Tauchaafänger isch s Erlebnis vo dr Schwerelosigkeit scho alei e Attraktion.

No as Tip: Dir werdet sicherlich e Speedboat neh vo Bali uf Lombok. Es git sehr viel Aabieter und sie sin teilwis nit ganz suuber was Sicherheit aagoht. UF KEI FALL mit Marina Srikandi fahre. Ha de September de Fehler gmacht bi grobem Wellegang. Das Schissboot isch fast abgsoffe und keine het e ahnig kha was me mache söll. Mitte ufm Meer Panne und nüt me gange währenddem d Welle höher as Boot selber gsi sin. Die Aagstellte nur no am Panik schiebe und kotze gsi und kei Info irgendwelcher Art bis me mol gstuermt het ("ömmm steering broken, big wave") Am Schluss im Schrittempo zrugg uf Lombok wo mr usegfunde hän, dass eig kei Speedboat me hät dörfe fahre. :eek:

Bi stinksauer worde uf die Arschlöcher und ha s Geld zruggwelle und teilwis beko. Sin denn am negste Tag uf Bali gfloge (Au e Abentür für sich gsi imene alte chinesische Flugi, aber mit 4h verspötig glich no gstartet).
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

@ Sharky:
Eine vo de Träum, wo mr nonig erfüllt ha! Das muess eifach dr Hammer si!!! Aber ebbe, Südafrika macht mi nid würklig aa und nur für das, reisi nid dört abe.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

so scho epper erfahrige mit Mauritius? irgend eppis wo mr dert bim tauche muess go ahluege, oder eifach nur gniesse?

@späcki: landschaftlich isch südafrika super... einsami stränd, djungel, safari, wiesti, gebirge, eifach alles... und chasch schnäll vo eim ihdrug in andere fahre...
oder gits anderi gründ wieso di das land nid ahmacht?
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

LiveForever hat geschrieben:Aber nit e ganzi Wuche Trawangan?? :eek:

Do stirbsch vor langwil USSER kasch wirklig lebe mit zobe Party und tagsüber umehänge/tauche uf eifachem Niveau. Ich ha nach 2 Tag nüm gwüsst was mache und s Tauche isch uf Bali zwar aaspruchsvoller, aber um einiges besser.

Zwar, wenn e OW machsch dört, denn lohts sich evt ushalte. ;) As Tauchaafänger isch s Erlebnis vo dr Schwerelosigkeit scho alei e Attraktion.

No as Tip: Dir werdet sicherlich e Speedboat neh vo Bali uf Lombok. Es git sehr viel Aabieter und sie sin teilwis nit ganz suuber was Sicherheit aagoht. UF KEI FALL mit Marina Srikandi fahre. Ha de September de Fehler gmacht bi grobem Wellegang. Das Schissboot isch fast abgsoffe und keine het e ahnig kha was me mache söll. Mitte ufm Meer Panne und nüt me gange währenddem d Welle höher as Boot selber gsi sin. Die Aagstellte nur no am Panik schiebe und kotze gsi und kei Info irgendwelcher Art bis me mol gstuermt het ("ömmm steering broken, big wave") Am Schluss im Schrittempo zrugg uf Lombok wo mr usegfunde hän, dass eig kei Speedboat me hät dörfe fahre. :eek:

Bi stinksauer worde uf die Arschlöcher und ha s Geld zruggwelle und teilwis beko. Sin denn am negste Tag uf Bali gfloge (Au e Abentür für sich gsi imene alte chinesische Flugi, aber mit 4h verspötig glich no gstartet).
nai e wuche quinci villas uff lombok. glaub nid dass uns langwillig wird... mir wärde in däm halbe joohr gnueg vor ort zu ort stresse denn isch sone wuche nix mache ganz guet ;) .

eigentli hätti welli vo bali uff lombok fliege... au nid zempfähle?

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Späcki hat geschrieben:@ Sharky:
Eine vo de Träum, wo mr nonig erfüllt ha! Das muess eifach dr Hammer si!!! Aber ebbe, Südafrika macht mi nid würklig aa und nur für das, reisi nid dört abe.
Für di als Wintersportliebhaber ischs natürlich nit geignet :D , aber das Land bietet soviel Abwechslig wie dr Mindl au gseit het. Au ischs nit zheiss wenn me in dr richtige Zyt got.
Also ich muess sage, das Land hets mir scho e chli ado und mir gfallts super. Absolut kei Veglich zu anderne afrikanische Länder wie Tanzania oder Kenya woni scho gseh bi. Südafrika isch sehr fortschrittlich und bietet alles was me do au findet. dLüt sind usserordentlich nett und hilfsbereit, fascht scho zue nett :D
Ha glaub no niene uf dr Welt so fründlichi Lüt troffe.

Aber nur wägeme Käfigtauchgang muesch wirklich nit ahnereise. Nur wenn mes mit anderem verbinde cha.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

brewz_bana hat geschrieben:das wirdi dämfall mache. eigentli e gueti idee. die wuche lombok hani nur zum "chille" iplant und do isch so biz lerne tauche sicher no e gueti abwächslig/zittvertrieb ;)
brewz_bana hat geschrieben:jop bi denn uffere wältreis. und ebbe uff lombom am längschte am gliche ort (am meer). ägnlisch kanni eigentli gnueg guet als dassi mr sone kurs uff änglisch zuetrau.
LiveForever hat geschrieben:Aber nit e ganzi Wuche Trawangan?? :eek:

Do stirbsch vor langwil USSER kasch wirklig lebe mit zobe Party und tagsüber umehänge/tauche uf eifachem Niveau. Ich ha nach 2 Tag nüm gwüsst was mache .
dämfall passt das jo perfekt :)

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

Sharky hat geschrieben:Für di als Wintersportliebhaber ischs natürlich nit geignet :D , aber das Land bietet soviel Abwechslig wie dr Mindl au gseit het. Au ischs nit zheiss wenn me in dr richtige Zyt got.
Also ich muess sage, das Land hets mir scho e chli ado und mir gfallts super. Absolut kei Veglich zu anderne afrikanische Länder wie Tanzania oder Kenya woni scho gseh bi. Südafrika isch sehr fortschrittlich und bietet alles was me do au findet. dLüt sind usserordentlich nett und hilfsbereit, fascht scho zue nett :D
Ha glaub no niene uf dr Welt so fründlichi Lüt troffe.

Aber nur wägeme Käfigtauchgang muesch wirklich nit ahnereise. Nur wenn mes mit anderem verbinde cha.
Bi au scho 2x in Südafrika gsi (ha au scho e Käfigtauchgang gmacht aber nid in Südafrika und nid wahnsinnig Toll gfunde). Südafrika het es mir persönlich au nid so atoh, aber das hett mir bisher kei Land ufem Afrikanische Kontinänt. Ich bi eher so dr Asie Typ und mit Abstrich Südamerika und natürlich Ozeanie incl Südsee.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Bobadischa hat geschrieben:Bi au scho 2x in Südafrika gsi (ha au scho e Käfigtauchgang gmacht aber nid in Südafrika und nid wahnsinnig Toll gfunde). Südafrika het es mir persönlich au nid so atoh, aber das hett mir bisher kei Land ufem Afrikanische Kontinänt. Ich bi eher so dr Asie Typ und mit Abstrich Südamerika und natürlich Ozeanie incl Südsee.
Ich ha mir sKäfigtauche au töller vorgstellt, als liedeschaftliche Haitaucher bini scho chli entüscht gse. Aber egal, ah eifach mol e Wisse Hai welle gseh und das hämmer zue genüge, grad 13 Stück. Wie gseit, nägschti Tauchreis got noch Mexiko noch Guateloup und dört ischs denn viel extremer und ebbe sogar ohni Käifig möglich. Vorallem het me dört mehr als nur 2-3 Meter Sicht und sWasser isch wärmer.

Bobadischa

Beitrag von Bobadischa »

Sharky hat geschrieben:Ich ha mir sKäfigtauche au töller vorgstellt, als liedeschaftliche Haitaucher bini scho chli entüscht gse. Aber egal, ah eifach mol e Wisse Hai welle gseh und das hämmer zue genüge, grad 13 Stück. Wie gseit, nägschti Tauchreis got noch Mexiko noch Guateloup und dört ischs denn viel extremer und ebbe sogar ohni Käifig möglich. Vorallem het me dört mehr als nur 2-3 Meter Sicht und sWasser isch wärmer.
Bi halt scho au e Warmduscher Taucher. Es stimmt scho am liebschte tauchi bi 27 Grad und mehr ... und s Käfig tauche hani wohl eifach nid so geil gfunde will me ebe s typische Gfühl vom Tauche nid hett - in diräkter Nöchi mit de Tier z sii und d "freii Bewegig". Es isch mehr gsi wie imene Zolli ...

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Bobadischa hat geschrieben:und s Käfig tauche hani wohl eifach nid so geil gfunde will me ebe s typische Gfühl vom Tauche nid hett - in diräkter Nöchi mit de Tier z sii und d "freii Bewegig". Es isch mehr gsi wie imene Zolli ...
dorum gangi jetzt ebbe im Okober noch Guadelupe, 50m Sicht und ca. 24 Grad warms Wasser. Dört gits denn ebbe Freitauchgäng. :cool:

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

Bobadischa hat geschrieben:2013 bis jetzt gebucht Mexico Cenoten, Mexico Banco Chinchorro, Australien Great Barrier Reef, Papa Neuguinea, Malediven Süd-Atolle und Kroatien (Kornaten). In der Schwebe sind noch Kapverden und Belize (Great Blue Hole)
ich tauche ja selbst nicht. War aber auf Belize. Meine Frau tauchte im Great Blue Hole. Sie und auch andere Taucher waren nicht so begeistert. Es ist sehr teuer und eigentlich nichts spezielles. Du tauchst einfach ziemlich tief, sonst siehst du praktisch nichts.

Antworten