http://www.youtube.com/watch?v=8ZDpdpUXP9E
hehe so geil...Firefrog hat geschrieben:Ich verreck fascht vor lache .... weiss nid, öbs scho postet worde isch![]()
http://www.youtube.com/watch?v=8ZDpdpUXP9E
An den Produzenten von diesem und ähnlicher Clips:fc_BasEl hat geschrieben:http://www.youtube.com/watch?v=0LXasT3nxWs
Ziemlich dämlichs Video. Wird erwachse ... !!fc_BasEl hat geschrieben:http://www.youtube.com/watch?v=0LXasT3nxWs
hm jo....han emol glese die wo ganzi Sendige bi youtoube ihnestelle vo SF bekömme au kei ärger...grund so langs im Sender nid schadet......und sünscht bekummi kei videomaterial über....geforce hat geschrieben:gutes video... aber pass auf mit den ausschnitten von zf könnten noch ärger bereiten
jo chum jetztNorma hat geschrieben:An den Produzenten von diesem und ähnlicher Clips:
Wer hat dir erlaubt dieses Material mit Smileys, kindischen und idiotischen Texten zusammen geschnipselt zu veröffentlichen?!
![]()
:
1 schoof gumpt über e haag...der Räscht hinde drii!!!Arcanis hat geschrieben:hab ich mich auch shcon gefragt.
habe auch auf dem weg ins stadion in bern mehrer leute darauf angesprochen. Keiner konnte mir eine erklärung liefern. trotzdem grölten alle mit.
Jamiroquai hat geschrieben: wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
Für das bruchts nidd mol so Videos! Ha das Wuchenänd grad mitme Journalischt lang drüber gredet. Und zwar isch är absolut kai Sportjournalischt, sondern eifache FCB-Fan. Är isch schokiert, was är in letschter Zyt an Judefyyndliche Lieder (Jude-Luzern, s U-Bahn-Lied, etc.), oder au nur Üsserige ghört hett (De Schiri isch e Jud, etc.). Är isch überhaupt kai Szenekenner und grad das isch ussschlaggäbend, dass är e schlächts Bild vo de Kurve hett. Är isch eine wo nüdd weiss was abgoht, gseht aber in de Kurve Glatzene, wie die Seeleruhig so Saich singe könne, goht nach Luzärn und muess vo "Normalos" uff de Strooss s Jude-Luzärn loose, oder luegt e Match vor enere Bar und hört immer widr Antsemitischi Ussdrügg.Italiano hat geschrieben:am beschte s natel nä und am bodeschmeisse...
isch doch scheisse... morn (bsp.) muess i wider 20 min ufschloh und was gsehni basler singen juden luzern am bhof in bern...![]()
![]()
überleget doch moll was ihr machet mit dene scheiss videos wome eh nüt druff erkennt. me schadet nur dr kurve![]()
und wenns scho so scheisse isch denn stellet die videos doch bitte nit au no uf youtube.
Bin au nid würklich ä Befürworter vo so Sprüch, aber die Sprüch git's scho sehr lang (und ich dänk die meischte meine das sowieso nur ironisch). Kommischerwies werde so Fangsäng/sprüch erscht in letschter Zyt in de Zytige usenander gnoh. Schalt eifach emol dr Fernseh i, dört ghörsch grad so schlims.Mayor hat geschrieben:Für das bruchts nidd mol so Videos! Ha das Wuchenänd grad mitme Journalischt lang drüber gredet. Und zwar isch är absolut kai Sportjournalischt, sondern eifache FCB-Fan. Är isch schokiert, was är in letschter Zyt an Judefyyndliche Lieder (Jude-Luzern, s U-Bahn-Lied, etc.), oder au nur Üsserige ghört hett (De Schiri isch e Jud, etc.). Är isch überhaupt kai Szenekenner und grad das isch ussschlaggäbend, dass är e schlächts Bild vo de Kurve hett. Är isch eine wo nüdd weiss was abgoht, gseht aber in de Kurve Glatzene, wie die Seeleruhig so Saich singe könne, goht nach Luzärn und muess vo "Normalos" uff de Strooss s Jude-Luzärn loose, oder luegt e Match vor em Irish-Pub in de Steine und hört immer widr Antsemitischi Ussdrügg.
Ych weiss, dass es in de letschte Joohre viel besser worden isch und dass die Lüt (im Normalfall) nidd zue de Szene ghöre. Für e Usserstehende isch das aber nidd ersichtlich, und isch zuerächt schokiert!
Naja s'Problem isch dass das "nit so schlaue Zügs" d'Basler Fans als rächtsradikali dostoh losst. Wie unvorteilhaft das isch, bsunder in Zytte vo dr ganze Rütlidiskussion, chasch dr hoffentlich sälber vorstelle.BS-Supporter hat geschrieben:Mein Gott, suscht no anderi Problem? I schrei jo au nit immer alles grad mit, aber das mit Jude-Luzärn findi jetzt ächt nit so schlimm. Die Gsäng gits scho sit X-Johre. Sicher nit super schlau so Zügs, aber es git wohl schlimmers.
klar und drumm ische au nid so schlimmBS-Supporter hat geschrieben:Mein Gott, suscht no anderi Problem? I schrei jo au nit immer alles grad mit, aber das mit Jude-Luzärn findi jetzt ächt nit so schlimm. Die Gsäng gits scho sit X-Johre. Sicher nit super schlau so Zügs, aber es git wohl schlimmers.
In Basel gibts aber noch mehr....Hobu hat geschrieben:In Kriens-Obernau gibt es einige Juden, kommt vieleicht von da her ??????????
Y weiss nidd ob ych scho Postings vo Dir gläse ha, aber das ghört sicher zue de dümmere!BS-Supporter hat geschrieben:Mein Gott, suscht no anderi Problem? I schrei jo au nit immer alles grad mit, aber das mit Jude-Luzärn findi jetzt ächt nit so schlimm. Die Gsäng gits scho sit X-Johre. Sicher nit super schlau so Zügs, aber es git wohl schlimmers.
Jude gits in Züri, Basel, Gänf, Bärn, Lausanne, Lugano etc...Hobu: In Kriens-Obernau gibt es einige Juden, kommt vieleicht von da her ??????????