Adidas für Nike?

Diskussionen rund um den FCB.
RotBlauGääl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RotBlauGääl »

Delgado hat geschrieben:Auch im weissen sind es Rauten, man siehts wegen dem schlechteren kontrast nicht so gut. Aber die Strickfolge ist sie selbe.
Ich würde das eher als quadrate bezeichnen und bei Bayern sinds Rauten, es ist im gleichen Style aber nicht dasselbe ;)
[CENTER]Champions stehen wieder auf
-AF-[/CENTER]

Chrisixx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chrisixx »

RotBlauGääl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RotBlauGääl »

Chrisixx hat geschrieben:Mehr Bilder

https://www.footyheadlines.com/2018/07/ ... t.html?m=1
Das 125 Joor wirkt irgendwie lieblos noch draufgeklatscht...
[CENTER]Champions stehen wieder auf
-AF-[/CENTER]

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

Das Auswärtstrikot gefällt mir besser als das Heimtrikot. Aber im Grunde halte ich es wie User RotBlauGääl: So viel Potential verschenkt :(
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

Geil wär gsi wenn sie die Shirts gmacht hätte wo so in de 80er Joor gsi wär (inkl. Pax-Wärbig) aber find uf däm Trikot isch au s alte Logo biz deplaziert, au wenn y s alte Logo besser find.
Kämpfe Basel

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Isch das eigentlich s erschte logo?? Bi dr meinig nei. Find jetzt aber uss de ferie nit grad e site mit de logos (dank schlächter verbindig)

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Hüt offiziell vorgstellt - 125 daag vor em 125 joor-jubiläum. Dr Online-Shop isch aber scho down :rolleyes:
Kämpfe Basel

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Gone to Mac hat geschrieben:Hüt offiziell vorgstellt - 125 daag vor em 125 joor-jubiläum. Dr Online-Shop isch aber scho down :rolleyes:
Welch ein Wunder. Wie dilettantisch ist das denn, das neue Trikot wo die ganze Region darauf wartet nur im Online-Shop zu präsentieren.

Wetten, 95% der Zugriffe aktuell sind nur auf dem Webshop, weil sie ein Bild sehen wollen. Kaufen tun es heute die wenigsten.

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Delgado hat geschrieben:Welch ein Wunder. Wie dilettantisch ist das denn, das neue Trikot wo die ganze Region darauf wartet nur im Online-Shop zu präsentieren.

Wetten, 95% der Zugriffe aktuell sind nur auf dem Webshop, weil sie ein Bild sehen wollen. Kaufen tun es heute die wenigsten.
isch jo nüt neus, v.a wenn uf dr Homepage nit mol s ganze trikot abbildet isch.
Kämpfe Basel

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schambbediss »

D-Balkon hat geschrieben:Isch das eigentlich s erschte logo?? Bi dr meinig nei. Find jetzt aber uss de ferie nit grad e site mit de logos (dank schlächter verbindig)
I ha immer gmaint, dass isch aifach sone quasi alts logo vo dr MK designed :D
MSNK - Die Bewegung des löblichen Mannes!

MSNK Member Präsi

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Gone to Mac hat geschrieben:isch jo nüt neus, v.a wenn uf dr Homepage nit mol s ganze trikot abbildet isch.
Das weis ja keiner im voraus.

Schade, man hätte definitiv mehr daraus machen können, nicht nur Design-technisch, sondern auch Vermarktungstechnisch. Aber das in diesem Bereich der FCB noch in der Amataur-Liga spielt, wissen ja die meisten.

Nello
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nello »

Emmol ganz ehrlich: Wäm gfallst?
Keep Calm and Win the Grümpeli!

Legände
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legände »

Nello hat geschrieben:Emmol ganz ehrlich: Wäm gfallst?
Bis jetzt nicht wirklich. Aber man muss zuerst das ganze Trikot sehen bevor das definitive Urteil gemacht werden kann, am Besten noch bei einem Match, ich schlagen heute Abend vor :D

Nello
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nello »

D-Balkon hat geschrieben:Isch das eigentlich s erschte logo??
Ych ha die Research scho mol gmacht, uff das "Adidas für Nike" threat, vor ca. 2 Mönet. Mr hänn's nitt wirkligg uusegfunde. Es isch au scho mol Rund gsi, und au scho mol so "wappe-formig", mit sällem "alte" Logo motiv. Aber mehr hämm'r nitt gfunde, leider.... ych ha welle s'allererschti Logo finde - aber nie gfunde...

Legände
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legände »

Das wurde mal auf Twitter gepostet, anscheinend von 1894:

Legände
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legände »

Nello hat geschrieben:Ych ha die Research scho mol gmacht, uff das "Adidas für Nike" threat, vor ca. 2 Mönet. Mr hänn's nitt wirkligg uusegfunde. Es isch au scho mol Rund gsi, und au scho mol so "wappe-formig", mit sällem "alte" Logo motiv. Aber mehr hämm'r nitt gfunde, leider.... ych ha welle s'allererschti Logo finde - aber nie gfunde...
Das isch mol uf Twitter postet worde, anschienend vo 1894:

https://pbs.twimg.com/media/DdKi9TFW0AAd4gK.jpg

Nello
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nello »

Legände hat geschrieben:Das isch mol uf Twitter postet worde, anschienend vo 1894:

Wenn das eso isch, geil! Denn hett me lieber DAS sölle 'retouchiere' und uffs Jubiläumtrikot due, odr? Ych finds jetzt! Back to the Roots! :)

Goldust
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldust »

Chrisixx hat geschrieben:Die Sterne bleiben gefälligst.
wie alt bisch du? 12?

die scheiss stärn sin grasshopper gepose schissdrägg, das bruche mr do z basel nit. mir sin keini bländer. 20 titel hämmer, das isch schön und die wärde au uf ewig in unserer vereinsgschicht bliibe. aber mir sin keini armseelige würst wo drmit go husiere mues. und vorallem wennde sone altehrwürdigs logo ufd shirts tuesch, denn blibsch gopfrdammi authentisch.

nervt mich auch. und das viele blau ist auch kacke.

Dever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dever »

Goldust hat geschrieben:wie alt bisch du? 12?

die scheiss stärn sin grasshopper gepose schissdrägg, das bruche mr do z basel nit. mir sin keini bländer. 20 titel hämmer, das isch schön und die wärde au uf ewig in unserer vereinsgschicht bliibe. aber mir sin keini armseelige würst wo drmit go husiere mues. und vorallem wennde sone altehrwürdigs logo ufd shirts tuesch, denn blibsch gopfrdammi authentisch.

nervt mich auch. und das viele blau ist auch kacke.
Ich mag die Sterne.

Nakata
Erfahrener Benutzer

Adidas für Nike?

Beitrag von Nakata »

S Trikot hätt me wenigstens no könne glette, so verumpflet wie das usgseht. Bi enttüscht, d Trikotpräsentatione in De Vergangeheit sind guet gseh. Und jetzt so e halbhäzigi Sach mitem Jubiläumstrikot... elei s Foti uf de Homepage macht mi gar ned aa das Ding vorzbstelle. Ab wenn ka mes überhaupt im Shop kaufe? Wots gern zerst mol aaluege.
Zuesätzlich dunkts mi als hätt Adidas Standarttrikot nach Basel glieferet und dr Räscht (Logo, ufdruck) het me do z Basel no schnell schnell druf gmacht.
Ei Pluspunkt het das Trikot: S LOGO ISCH ENDLI WIEDER GSTICKT
S kunnt scho guet :cool:

Nello
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nello »

Nakata hat geschrieben:S Trikot hätt me wenigstens no könne glette, so verumpflet wie das usgseht. Bild
Hahaha, genau, hanni au dänggt. S'nöggscht Mol sötte si halt s'Gletti zerscht yyschtegge vor em glette... :)

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

FC Vaduz het unser 125 Joor Jubiläums Usswärtslibli au...

https://pbs.twimg.com/media/Dh_ZZ1_W4AAJW3b.jpg

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

brewz_bana hat geschrieben:FC Vaduz het unser 125 Joor Jubiläums Usswärtslibli au...

Der (uns unserer) Lumpen ist sowas von lächerlich und widerlich! Ich hoffe das kauft nicht noch jemand...

brewz_bana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von brewz_bana »

Nakata hat geschrieben:S Trikot hätt me wenigstens no könne glette, so verumpflet wie das usgseht. Bi enttüscht, d Trikotpräsentatione in De Vergangeheit sind guet gseh. Und jetzt so e halbhäzigi Sach mitem Jubiläumstrikot... elei s Foti uf de Homepage macht mi gar ned aa das Ding vorzbstelle.
das isch e völlig amateurhafti aktion vom fcb. unglaublich schlächti vermaktig und präsentation vom shirt. das sin so handyfötteli wo ammigs vorhär als leaks usegön, aber do ischs tatsächlich sfoti im offizielle fanshop wo glichzittig no als ersti präsentation anehebt.

Chrisixx
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chrisixx »

brewz_bana hat geschrieben:FC Vaduz het unser 125 Joor Jubiläums Usswärtslibli au...

Kein hässliches Trikot, aber peinlich ist es trotzdem.

Apropos, die Heim Shorts sind auch blau... ganz schön viel blau dieses Jahr. :o

https://shop.fcb.ch/Trikot_adidas/Heimd ... 18_19.html

p.s. super Logo Photoshop :D

lpforlive
Erfahrener Benutzer

Beitrag von lpforlive »

Legände hat geschrieben:Das isch mol uf Twitter postet worde, anschienend vo 1894:

Zuviel Retro Bild gleich in die Steinzeit muss man nicht

Gesendet von meinem G8141 mit Tapatalk

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schambbediss »

Die marketingabdailig... die trikotdesigner... allne mol paar penaltys vrdaile ey.
Baidi ärmel blau... baidi! Sinder nid ganz bache oder was?!
Denn das logo... sry aber wenn hets das jemols gäh? Meine fresse ey... wenn scho oldschool denn richtig mit däm logo vo 1894 vo mir us aber doch nid sone halbbatzigi aktion. Denn d'presentation... nati b niveau :o
MSNK - Die Bewegung des löblichen Mannes!

MSNK Member Präsi

barracuda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von barracuda »

Präsentation ist halt echt eine Katastrophe. Man sieht vielleicht 1/3 des Trikots, das auch noch aussieht als hätte man es gerade einer Kuh aus der Fresse gezogen. Ohje...

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Chrisixx hat geschrieben: https://shop.fcb.ch/Trikot_adidas/Heimd ... 18_19.html

p.s. super Logo Photoshop :D
Boah isch das schlächt. Das isch mit Paint gmacht worde?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Ferderinho_1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ferderinho_1893 »

Klingt bestimmt absurd aber für mich zeigt so was banales wie diese Präsentation dass der FCB einfach in seiner entwicklung stehen geblieben ist. Ich meine wer denkt sich den sowas aus! Hier ist keine Liebe oder Interesse vorhanden den Fans etwas zu bieten. Das Auge isst mit und das stört mich bei Basel seit vielen Jahren! Ich Frag mich was da los ist. Genauso auf dem Spielfeld. Ich erkenne kein Feuer nichts.. keine Begeisterung... ich hoffe wirklich das unser aller geliebter Verein die Kurve kriegt und versteht dass wir Fans das Kapital des Vereines sind.. Momentan wirklich amateurhaftes Verhalten in vielen Bereichen. Ich kann nicht der einzige sein der das sieht!

Antworten