Lost
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Anomalie!! Jetzt Oder Nie!!!
Ok, no 2 Stund bis Mittach und denn no e chli döggele und denn muessi gläb zerscht e Bier trinke bevor mr denn genüsslich die 1. Folg vom 3Teiler inezieh und mi denn aschliessend sofort uffreg, dass i e Wuche warte muess. Mann, has geschter dänkt: Ich bi definitiv Lost-Freak worde!!! Das schwirrt mr täglich in de Gedanke ume hehehe
Ok, no 2 Stund bis Mittach und denn no e chli döggele und denn muessi gläb zerscht e Bier trinke bevor mr denn genüsslich die 1. Folg vom 3Teiler inezieh und mi denn aschliessend sofort uffreg, dass i e Wuche warte muess. Mann, has geschter dänkt: Ich bi definitiv Lost-Freak worde!!! Das schwirrt mr täglich in de Gedanke ume hehehe
isch das jetzt hart wenn i dir sag das den 2 wuche warte muesch??Riesespächt hat geschrieben:Anomalie!! Jetzt Oder Nie!!!

Basel ai Liebi!!!
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
HAHAAAAAAA! i cha aber erscht am sunntig die aktuelli folg luege...Riesespächt hat geschrieben:neinei i weiss jo, hami verschriebe, i know i know. Wie hart findsch es, dass du, Godfather Linus der Maradone in Madeira bisch denn?? her her her

[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Habe mir den ersten Teil reingezogen!
Spoiler: Natürlich noch kein Spektakel, die Weichen für die Finalissima wurden gestellt und ausserdem wurden ein paar Dinge "aufgelöst", die wir schon lange wussten... O6, Jack ist Claire's Bruder etc.
Freue mich auf Teil 2+3! Wie wird wohl die Insel verschoben? Wie wird sich Ben aus der misslichen Lage befreien? "I always have a plan!"... geile siech
Richard und seine Gang sind auch wieder einmal zu sehen. Die Vorzeichen für 2 actionreiche Episoden stehen gut! Auf jetzt!
Spoiler: Natürlich noch kein Spektakel, die Weichen für die Finalissima wurden gestellt und ausserdem wurden ein paar Dinge "aufgelöst", die wir schon lange wussten... O6, Jack ist Claire's Bruder etc.
Freue mich auf Teil 2+3! Wie wird wohl die Insel verschoben? Wie wird sich Ben aus der misslichen Lage befreien? "I always have a plan!"... geile siech

Richard und seine Gang sind auch wieder einmal zu sehen. Die Vorzeichen für 2 actionreiche Episoden stehen gut! Auf jetzt!
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Geili Folg gsi (S04E12), wo d storyline witer chli vorwärts cho isch. Aber dennoch e Frog:
Wieviel Stutz abfindig hänt die wohl jeweils becho für dr Absturz, da ja d Sun d Mehrheit vo dr Firmeateil kauft het vo ihrem Vater und ich mir jetzt mol dänk, dass das e Milliarde Unternähme wird si...
Usserdem, sie isch jo immerno schwanger gsi, wo sie die Ateil kauft het, aber i dänk mir nit, dass in de Staate sooo schnäll das Gäld bechunsch.
Und grad dr Vater als Boss vo sinere eigene Firma, het nit mitbecho dass se versuecht Ateil z kaufe..
Voll unlogisch das Ganze. Wiedermol e purs "shock-TV" moment gsi.
Wieviel Stutz abfindig hänt die wohl jeweils becho für dr Absturz, da ja d Sun d Mehrheit vo dr Firmeateil kauft het vo ihrem Vater und ich mir jetzt mol dänk, dass das e Milliarde Unternähme wird si...
Usserdem, sie isch jo immerno schwanger gsi, wo sie die Ateil kauft het, aber i dänk mir nit, dass in de Staate sooo schnäll das Gäld bechunsch.
Und grad dr Vater als Boss vo sinere eigene Firma, het nit mitbecho dass se versuecht Ateil z kaufe..
Voll unlogisch das Ganze. Wiedermol e purs "shock-TV" moment gsi.
-
- Erfahrener Benutzer
@ Malinalco:
Hmmm das wär e Möglichkeit... stimmt.
I find eifach, wenns fantasy isch und sci-fi den isch alles erlaubt, wills jo kei logik git, aber in dr reale wält, sötts den scho witer chli glaubhafter si.
Aber meischtens gsehts jo bi Lost chli anderscht us und s ka je nach dem 2 Staffle goh, bis me ufklärt wird. Bitches das! HAHA.
Aber muess sage, jetzt het d Serie wieder dampf ufgnoh..
I find eifach, wenns fantasy isch und sci-fi den isch alles erlaubt, wills jo kei logik git, aber in dr reale wält, sötts den scho witer chli glaubhafter si.
Aber meischtens gsehts jo bi Lost chli anderscht us und s ka je nach dem 2 Staffle goh, bis me ufklärt wird. Bitches das! HAHA.
Pascilicious hat geschrieben:@ Malinalco:
also sooooo vil kohle cha d'sun nid becho ha... stellet euch mol vor. die miesste jo mindeschtens fünf mol so vil gäld aneblättere (bechunnt dr glai aaron au öpis?) und debi oceanic immer noni in abgrund tribe... dasch nid machbar... wobi i mi langsam frog wie gross em herr pape sun sis gschäft wirklich sich... obe an dr stääge schiints jo ohni vorzimmerdame diräggt in sis büro z'goh... isch das ächt nur e grossgchotzts eimaa unternähme??

-
- Erfahrener Benutzer
schwiige wird sicher nid mit gäld abgolde... sondern mit drohige gege shintschööööööööötschin und co...maradoo hat geschrieben:dir glaubet jo nit das die absturz abfindig vo dr oceanic alles gsi isch?
ihres schwiege wird dängg au no einiges koschtet ha!!
-
- Erfahrener Benutzer
Hmmmmm.... s längt glich nit!maradoo hat geschrieben:dir glaubet jo nit das die absturz abfindig vo dr oceanic alles gsi isch?
ihres schwiege wird dängg au no einiges koschtet ha!!

Aber i weiss uf was de use wotsch, au wieder e meeglichkeit!
Was lauft eigentlich mit dr Penny? Die hets au nüme nötig...hehe.
dä isch jo geil... me gsehts au ganz dütlich uf de bilder...
"When we get a close up on Keamy's face, you can see that he has grey hair. Even more prominently though, when it cuts to Omar, he has not one coloured hair on his head! Is it possible that Keamy's group must have aged at some point? I assumed that this happened when they entered the island's boundaries, but Lapidus looks normal, so it may be that Keamy's group has aged AT the orchid station! "

"When we get a close up on Keamy's face, you can see that he has grey hair. Even more prominently though, when it cuts to Omar, he has not one coloured hair on his head! Is it possible that Keamy's group must have aged at some point? I assumed that this happened when they entered the island's boundaries, but Lapidus looks normal, so it may be that Keamy's group has aged AT the orchid station! "

- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Was?? Villicht het er eifach Staub am Grind? Das schnalli jetzt nit so wirklich...Barty hat geschrieben:dä isch jo geil... me gsehts au ganz dütlich uf de bilder...
![]()