Vogelgrippe
[quote="Müüsli"]Jo i mein Poulet isch au bis jez no nie so tüür gsi ]
Es längt, wenn e paar Analyschte meine, dass du's kaufsch. Denn kaufe si Roche und dr Kurs stygt.
D'Masse reagiert eifach irrational, und ybersehn die Katastrophe, wo Alli betryfft und wo ys in de näggschte Johre und Johrzähnt vyyl mehr z'schaffe macht als soone lächerlige Gummiadlervirus:
d'Klimakatastrophe!
Es längt, wenn e paar Analyschte meine, dass du's kaufsch. Denn kaufe si Roche und dr Kurs stygt.
D'Masse reagiert eifach irrational, und ybersehn die Katastrophe, wo Alli betryfft und wo ys in de näggschte Johre und Johrzähnt vyyl mehr z'schaffe macht als soone lächerlige Gummiadlervirus:
d'Klimakatastrophe!
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
-
- Erfahrener Benutzer
So wie ich das verstehe habe, verhindern/riskieren die privaten Tamiflu-Käufer, dass man die (mutierte und von Mensch zu Mensch übertragbare) Vogelgrippe dort wirksam bekämpfen kann, wo es nötig wäre. Wäre eine wirksame Bekämpfung möglich, wäre die Gefahr für die Schweiz ingsesamt kleiner.mason hat geschrieben:Wirklich heere Absichten die ein paar Leute hier drinn haben. Man solle kein Tamiflu "horten".... Wie stellt ihr euch das denn vor? Wenn es wirklich zu einer Pandemie kommt? Glaubt ihr dann einfach ins Spital spazieren zu können und der Arzt überreicht euch dann ne Packung...?
Jeder der dann nur einen kleinen Schnupfen hat, wird unter Panik zum Arzt rennen und sich spätestens dann (im Wartezimmer) von anderen Patienten mit der richtigen Vogelgrippe anstecken. Weiter sollte Tamiflu in den ersten 24 h nach AUftreten der Symptome eingenomen werden....! Der Test, ob es eine Vogelgrippe ist oder bloss eine normale Grippe dauert ein paar Tage... das Gesundheitssytem kann also gar nicht allen, die an einer Grippe resp Vogelgrippe erkrankt sind prophylaktisch Tamiflu abgebenè Dafür sind die Bestände viel zu klein. Und nach den 4 Tagen, bis der Testbericht da ist, wirts Du zwar wahrscheinlich Tamiflu erhalten, nur wird es Dir dann nichts mehr nützen...
Und nun zum Punkt, dass Privatkäufer egoisten seien, weil sie Bedürftigen das Medikament wegnehmen:
Der Bund schafft sich sowieso "nur" ein LAgar an für ein Viertel der Gesellschaft. Ganz egal ob es noch private Käufe gibt. Wer also sein Tamiflu privat kauft (und auch selbst bezahlt!!), der lässt im Pandemiefall eines mehr übrig für einen Bedürftigen. Wieso soll ich also nicht für mich selber vorsorgen dürfen/können, wenn absehbar ist, dass ich im ernstfall nicht zum auserwählten Viertel der Gesellschaft (Spitalpersonal, LAndwirtschaft, Regierungselite, Journalisten etc...) gehören würde??
-
- Erfahrener Benutzer
Hatte gestern ein Pfauhirnsüppchen mit gedämpften Fasanenrosettchen.... vorzüglich....Müüsli hat geschrieben: Und dörfi mol Froge wär scho alles kei Gflügel/Änte oder keini Eier me isst vo euch?!?
Wenn die böööördfluuuuu dann reinkickt geh ich dann schnell zu den kranken Tamilen und hol mir diese momentan trendige Grippe.... Tamilfluuuu
Check urself b4 u wreck urself
-
- Erfahrener Benutzer
Tamiflu bei einer normalen Grippe ist schon OK. Das Problem ist wohl eher, dass man umgangsprachlich relativ schnell von einer Grippe redet, aber einfach verkältet ist und nicht die Grippe hat...Müüsli hat geschrieben:Jo super, und den meint jede wo e normali Grippe het er stirbt gli......odr was?!?
Sorry, bis jez het me e normali Grippe au ohni Tamiflu ewäg becho.....
-
- Erfahrener Benutzer
Tamiflu horte bringt doch nüt !
Für e Pandemie muess sich dr Vogelgrippevirus zerscht mit eme herkömmlige Grippevirus im Mensch vereinige und biochemisch e neue Virus bilde, wo denn gföhrlig isch für d'Menschheit. Also gilt's in erschter Linie z'verhindere, dass me e normali Grippe fasst. Und dodrfür isch Tamiflu nit geeignet als Mittel.
Für e Pandemie muess sich dr Vogelgrippevirus zerscht mit eme herkömmlige Grippevirus im Mensch vereinige und biochemisch e neue Virus bilde, wo denn gföhrlig isch für d'Menschheit. Also gilt's in erschter Linie z'verhindere, dass me e normali Grippe fasst. Und dodrfür isch Tamiflu nit geeignet als Mittel.
Jo aber unterscheid zwüsche Verkeltig, wo me dr Schnupfe het und Hueschte, unds eim zwar scheisse goht (schwere Gopf und so) und ere Grippe mit Gliedschmärze, wo me sich fascht nüm ka bewege und so kennt me glaubs scho......Captain Sky hat geschrieben:Tamiflu bei einer normalen Grippe ist schon OK. Das Problem ist wohl eher, dass man umgangsprachlich relativ schnell von einer Grippe redet, aber einfach verkältet ist und nicht die Grippe hat...
Hmmm und susch chas au dr Arzt sage, vo däm här bringts e nüt vor em Arzttermin afo Tamiflu ne, ussert me het zviel Gäld.....
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Wurde letzte Woche schon gepostet, aber dieser Artikel ist so gut, dass er aus meiner Sicht auf jede Seite in diesem Thread gehört.Mätzli hat geschrieben:Gesundheit!
Von Mathias Plüss
(...)
Darum auch von mir: Lesen! Wenn's sein muss auch 2x.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
Ich iss au immer Eier und Poulet etc.....und den....Ruudie hat geschrieben:Hatte gestern ein Pfauhirnsüppchen mit gedämpften Fasanenrosettchen.... vorzüglich....
Wenn die böööördfluuuuu dann reinkickt geh ich dann schnell zu den kranken Tamilen und hol mir diese momentan trendige Grippe.... Tamilfluuuu
Minere Meinig isch unseri Bevölkerig e sälber schuld dases so schlimmi Virene git....und i däng so Virene muesses au ge, die hets jo schliessli au friener scho ka......und vor allem kame sich nun halt mol nid schütze.....
Right said Fred.Mätzli hat geschrieben:Es längt, wenn e paar Analyschte meine, dass du's kaufsch. Denn kaufe si Roche und dr Kurs stygt.
Und do jo immer neyi Gwinn-Rekord ane mien, isch s'Spyl mit dr Paranoia hitte e gärn g'nutzti Taggtig, um sich und sim Produggt e Vordail z verschaffe.
Dass die Vire mutyere und dass das e nidd z'underschätzendi Problemaatigg beinhaltet isch nidd vo dr Hand z wyyse, aber sy bestooht au scho sytt mehr als zäh joohr, ohni das bis jetzt 1. was passyert wär(dämentsprächend wird vo Sytte vo dr Forschig zwor druff hygwyyse und noch Leesige gsuecht, aber s wird nidd Wältuntergangsstimmig verbraittet) und 2. d'Wärbebranche das zu ihrne Gunschte ussgnutzt hätti.
Nur schyyne hittzuedaags sämtligi faire Wäägli scho so usstrampt z sy, das dye allgemaini Paranoia vom Otto-Normalkonsumyerer grad rächt kunnt um sich in neyi Gwinn-Sphäre z' katapultyere.
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Werde ihn auf der nächsten Seite nochmal posten. Vielleicht hilft's - man soll die Hoffnung nicht so schnell aufgeben!Mätzli hat geschrieben:Habs eben bemerkt. Messi.

"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
-
- Erfahrener Benutzer
Bei klarem Kopf kennt man vielleicht denn Unterschied. Aber im Moment ist ja eher Panik und blinder Aktivismus angesagt...Müüsli hat geschrieben:Jo aber unterscheid zwüsche Verkeltig, wo me dr Schnupfe het und Hueschte, unds eim zwar scheisse goht (schwere Gopf und so) und ere Grippe mit Gliedschmärze, wo me sich fascht nüm ka bewege und so kennt me glaubs scho......
Hmmm und susch chas au dr Arzt sage, vo däm här bringts e nüt vor em Arzttermin afo Tamiflu ne, ussert me het zviel Gäld.....
[quote="adsge"]Right said Fred.
Und do jo immer neyi Gwinn-Rekord ane mien, isch s'Spyl mit dr Paranoia hitte e gä]
Ehrligerwyys muess me saage, dass es jo nid Roche isch, wo die Hysterie schürt, sondern d'Medie. Abgseh drvo isch me sich nid sicher, dass Tamiflu yberhaupt ebbis wurd nutze im Fall der Fälle.
Y gang drvo us, dass es au im negativschte Fall nid eso vyyl Lyt lipft, wie anno 1918. Alles anderi ka-n-y sowieso nid beyyflusse, und dorum isch es mir au wurscht.
Mir macht 's Klima mehr Sorge, ehrlich gsait.
Und do jo immer neyi Gwinn-Rekord ane mien, isch s'Spyl mit dr Paranoia hitte e gä]
Ehrligerwyys muess me saage, dass es jo nid Roche isch, wo die Hysterie schürt, sondern d'Medie. Abgseh drvo isch me sich nid sicher, dass Tamiflu yberhaupt ebbis wurd nutze im Fall der Fälle.
Y gang drvo us, dass es au im negativschte Fall nid eso vyyl Lyt lipft, wie anno 1918. Alles anderi ka-n-y sowieso nid beyyflusse, und dorum isch es mir au wurscht.
Mir macht 's Klima mehr Sorge, ehrlich gsait.

FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
[quote="Pinkel"]Das wü]
Jo mi nimmts jo wunder wie den d Roche do stoht wenns Tamiflu gar nüt wirkt.....
Hei nämets doch chli eifacher das ganze......das cha doch zur Zyt nid überall s Thema Nummere eins si....
1. isch no nüt
2. isch nid gseit das öpis wird si
und 3. sött me zerscht mol abwarte was sich ergit...
Jo mi nimmts jo wunder wie den d Roche do stoht wenns Tamiflu gar nüt wirkt.....
Hei nämets doch chli eifacher das ganze......das cha doch zur Zyt nid überall s Thema Nummere eins si....
1. isch no nüt
2. isch nid gseit das öpis wird si
und 3. sött me zerscht mol abwarte was sich ergit...
Jo aber was wottsch mache gege s Klima?!? meinsch irgendöpert würd öpis ändere vo däm woner jez het?!?Mätzli hat geschrieben:Ehrligerwyys muess me saage, dass es jo nid Roche isch, wo die Hysterie schürt, sondern d'Medie. Abgseh drvo isch me sich nid sicher, dass Tamiflu yberhaupt ebbis wurd nytz im Fall der Fälle.
Mir macht 's Klima mehr Sorge, ehrlich gsait.![]()
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Scheiss Analysten, scheiss Roche, scheiss Gigi, Petric raus....Mätzli hat geschrieben:Es längt, wenn e paar Analyschte meine, dass du's kaufsch. Denn kaufe si Roche und dr Kurs stygt.
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
Sogar wenn vo morn aa ALLI wurde Wasserstoffauti fahre, mit Atom- oder Solarenergie wurde heize und kaini Bäum meh wurde abholze, wurdi dr aktuelli Trend vom Klima erscht ebbe in 40 Johr positiv beyyflusst. Es isch also so oder so z'spoot. Genau das macht mir Sorge. Das ka no ganz verreggt uusekoh.Müüsli hat geschrieben:Jo aber was wottsch mache gege s Klima?!? meinsch irgendöpert würd öpis ändere vo däm woner jez het?!?
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
D Wält wird e irgendeinisch untergo....Mätzli hat geschrieben:Sogar wenn vo morn aa ALLI wurde Wasserstoffauti fahre, mit Atom- oder Solarenergie wurde heize und kaini Bäum meh wurde abholze, wurdi dr aktuelli Trend vom Klima erscht ebbe in 40 Johr positiv beyyflusst. Es isch also so oder so z'spoot. Genau das macht mir Sorge. Das ka no ganz verreggt uusekoh.
Klar isch es nidd d Roche diräggt, dye brucht's gar nidd, dye verdyene d Kohle eh drmit, eb's was nutzt oder nidd, elai scho mit dr Tatsach, das sy das Produggt lanciert hänn und d'UNO das eso igschätzt hett. Dye wo jetzt tätig wärde sin in aigener Sach underwäggs und in irgendere Form am Gwinn und Erfolg vo däm Produggt bedailigt.Mätzli hat geschrieben:Ehrligerwyys muess me saage, dass es jo nid Roche isch, wo die Hysterie schürt, sondern d'Medie. Abgseh drvo isch me sich nid sicher, dass Tamiflu yberhaupt ebbis wurd nytz im Fall der Fälle.
Mir macht 's Klima mehr Sorge, ehrlich gsait.![]()
S Klima isch fyr dye wo jetzte in de Ämter und Positione sin, wo sy was kennte undernäh drgege, noonig oder nidd wirgglig intressant, will's fyr sy ischnyydendi Massnahme wurd bedytte(was jo au emene Gwinnversluscht däät glychkohh). Und do sy sehr wohrschyynlig eh nidd tangiert wärde, will sy dr Leffel scho abgäh hänn, isch das au nidd Punggt ains uff de Traggtande.
Vogelgrippe Zertifikat
Wär no ruchloser will mitspekuliere als der Dräggskapitalischt Mätzli ka das jetze dangg dr UBS
:
Aktienkorb mit 10 Werten
Vogelgrippe-Zertifikat
Ob die Vogelgrippe für die europäische Bevölkerung zu einer nachhaltigen Bedrohung wird oder nicht – Fakt ist, dass die Medikamente und Impfstoffe gegen die "Geflügelpest" oder "Avian Influenza" derzeit reißenden Absatz finden.
Deshalb fasste UBS zehn Firmen in einem Aktienkorb zusammen, die im Falle einer weiteren Ausbreitung der Vogelgrippe voraussichtlich zu den Gewinnern gehören werden. Anstatt sich nun dem Risiko einer Einzelveranlagung auszusetzen, kann sich ein Anleger, der sich zum Kauf einer der im Basket enthaltenen Aktien entschließt, ab sofort in Form eines Basket-Zertifikates, das die Hoffnungsträger im Kampf gegen die Vogelgrippe beinhaltet, ins Depot legen.
Die zehn Gesellschaften sind in diesem Korb bei Laufzeitbeginn des Zertifikates jeweils mit 10% gewichtet, weitere Anpassungen erfolgen nicht. Deshalb werden sich die Kräfteverhältnisse in diesem Aktienkorb in den kommenden drei Jahren zu Gunsten der gut performenden Werte verschieben. Die Aktien mit schlechterer Kursentwicklung werden somit automatisch an Gewicht verlieren. Unter anderem befinden sich die Aktien von Roche, GlaxoSmithKline, Sanofi,Aventis und Medimmune in diem Aktienkorb.
Das UBS-Zertifikat auf den International Vaccine Basket, ISIN CH0023049585 läuft bis 28.10.08. Dividendenzahlungen werden an die Inhaber des Zertifikates weitergegeben, als Managementgebühr behält UBS 0,4% pro Jahr ein.
Das Zertifikat kann bereits gehandelt werden. Derzeit befindet sich der handelbare Quote an der EUWAX bei 98,50 – 99,66 Euro.
----------
Aber wehe, wenn dä dämligi Virus nid mutiert. No kasch denn dä Basket bi 50 - 60 Euro go zämmelääse. Die maischte Wärt sinn nämmli scho rächt uffpumpt. D'Vogelgrippe isch "yypriced", wie me so scheen sait, d.h. e dail vo-n-ere Pandemieentwigglig isch im Kurs enthalte.

Aktienkorb mit 10 Werten
Vogelgrippe-Zertifikat
Ob die Vogelgrippe für die europäische Bevölkerung zu einer nachhaltigen Bedrohung wird oder nicht – Fakt ist, dass die Medikamente und Impfstoffe gegen die "Geflügelpest" oder "Avian Influenza" derzeit reißenden Absatz finden.
Deshalb fasste UBS zehn Firmen in einem Aktienkorb zusammen, die im Falle einer weiteren Ausbreitung der Vogelgrippe voraussichtlich zu den Gewinnern gehören werden. Anstatt sich nun dem Risiko einer Einzelveranlagung auszusetzen, kann sich ein Anleger, der sich zum Kauf einer der im Basket enthaltenen Aktien entschließt, ab sofort in Form eines Basket-Zertifikates, das die Hoffnungsträger im Kampf gegen die Vogelgrippe beinhaltet, ins Depot legen.
Die zehn Gesellschaften sind in diesem Korb bei Laufzeitbeginn des Zertifikates jeweils mit 10% gewichtet, weitere Anpassungen erfolgen nicht. Deshalb werden sich die Kräfteverhältnisse in diesem Aktienkorb in den kommenden drei Jahren zu Gunsten der gut performenden Werte verschieben. Die Aktien mit schlechterer Kursentwicklung werden somit automatisch an Gewicht verlieren. Unter anderem befinden sich die Aktien von Roche, GlaxoSmithKline, Sanofi,Aventis und Medimmune in diem Aktienkorb.
Das UBS-Zertifikat auf den International Vaccine Basket, ISIN CH0023049585 läuft bis 28.10.08. Dividendenzahlungen werden an die Inhaber des Zertifikates weitergegeben, als Managementgebühr behält UBS 0,4% pro Jahr ein.
Das Zertifikat kann bereits gehandelt werden. Derzeit befindet sich der handelbare Quote an der EUWAX bei 98,50 – 99,66 Euro.
----------
Aber wehe, wenn dä dämligi Virus nid mutiert. No kasch denn dä Basket bi 50 - 60 Euro go zämmelääse. Die maischte Wärt sinn nämmli scho rächt uffpumpt. D'Vogelgrippe isch "yypriced", wie me so scheen sait, d.h. e dail vo-n-ere Pandemieentwigglig isch im Kurs enthalte.
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
HASS!Mätzli hat geschrieben:Wär no ruchloser will mitspekuliere als der Dräggskapitalischt Mätzli ka das jetze dangg dr UBS ]Unter anderem befinden sich die Aktien von Roche, GlaxoSmithKline, Sanofi,Aventis und Medimmune in diem Aktienkorb.[/B]
Das Zertifikat kann bereits gehandelt werden. Derzeit befindet sich der handelbare Quote an der EUWAX bei 98,50 u2013 99,66 Euro.
Walter Kozubek, anlagezertifikate.de

Grüsse gehen an alle die es verdienen...
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
ein weiteres Kapitel aus dem Lehrbuch "wie zocke ich meine Kunden ab"....Mätzli hat geschrieben:----------
mannmannmann die kenne scho nix!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
Erst kommt das Fressen und dann die Moral. Falls diese Pandemie wirklich in dem Ausmass käme, wie das von pessimistischen Zeitgenossen befürchtet wird, gäbe es im Nu Fonds oder Baskets basierend auf die 10 grössten Bestattungsunternehmen in der ganzen nördlichen Hemisphäre. C'est la vie!Lou C. Fire hat geschrieben:ein weiteres Kapitel aus dem Lehrbuch "wie zocke ich meine Kunden ab"....
mannmannmann die kenne scho nix!
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!