Eben, darum gings mir. Ergo ist er wahrscheinlich die beste oder nahe an der besten Lösung.MistahG hat geschrieben:in däre truppe steggt mehr potential, als die letschte joor irgendöpper usegholt het... aber jo, ich wüsst au keine grad, woni würd sage, dä isch in riichwitti vom fcb und dä könnti mit zimmliger wohrschiinligkeit mehr useole, als dr koller... und dr cupfinal gege thun hesch scho gseh, oder? liideschaft isch anderscht. und das isch das wo ich wott gseh. und do bruuchts eigentlig au e trainer, wo sich d spiiler drfür verrisse, und nid wäge ihm zur vereinsleitig renne...
Zum Potential der Mannschaft: Ja, unter früheren Trainern gabs einen dominanteren FCB. Und ja, man hat Spieler mit Potential innerhalb der eigenen Reihen. Wenn ich dich richtig verstehe, wäre dein Lösungsansatz Trainerwechsel und Hurra-Fussball spielen zu lassen. Da bin ich nicht mehr bei dir, weil ich nicht glaube, dass es mit dieser Truppe funktioniert. Dieser "Beamtenfussball" hat schon seine Gründe und man ist einigermassen erfolgreich damit.