Genau, das isch jo s' Problem - s' Glyche ha ich imene friehnere Post au scho gschriebe. Ich find die beschissene Kracher au wäg de chleine Goofe üsserscht problematisch.Gollum hat geschrieben:Ich ha de Sportlounge-Bricht no härzig gfunde. Generell hän sich d Zürcher beno. Die keibe Frauefürz miesste eifach scho nid si. Ka mir kein verzelle, dass die jewyls sicher sin, dass kein dört unde im Maratontor stoht, wenn si ihri Kracher dört abe wärfe.
FC Basel - FC Zürich 14.04.2013
- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
VORWÄRTS - IMMER VORWÄRTS !!
Ehrlig, also ich find so Sprüch wie "Alex Frei Hurensohn" und "em Da Costa sini Mueter..." und das Blowjob-Plakat in dr MK für chliini und mittleri Goofe au eher problematisch.Brummler-1952 hat geschrieben:Genau, das isch jo s' Problem - s' Glyche ha ich imene friehnere Post au scho gschriebe. Ich find die beschissene Kracher au wäg de chleine Goofe üsserscht problematisch.
- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
Das isch unbestrittenerwys und definitiv eso.Mampfi hat geschrieben:Ehrlig, also ich find so Sprüch wie "Alex Frei Hurensohn" und "em Da Costa sini Mueter..." und das Blowjob-Plakat in dr MK für chliini und mittleri Goofe au eher problematisch.
Und: die debili "..Mueter isch...-Singerei" goht mir ehrlig gseit scho syts das gitt, gewaltig uff e Sagg. Ebeso wie Böller schmeisse.
Und jetzt chömme drno d' Kommentär, was ich doch für e Weichbächer syg ...

- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
Isch ok, ich bi nit numme e eher älters Semeschter, sondern definitiv e älters Semeschter. Und ich bi nit "hällblond -koloriert" sondern "natur-Friedhof-blond". Ich ha däm guete Maa à priori nüt schlächts unterstellt. Usser... jo ebbe. Ich ha dä Maa, bis mi dr Admin uffklärt hett, doch nit kennt. Wie alt dass är isch weiss ich nit, könnt mir aber vorstelle, dass är nöcher bi sächzig als bi fuffzig isch. Und ich persönlig finds vomene ältere Semeschter doch ziemlig sportlig und muetig, mit eme Äxtrazug ane usswärtige Match z' fahre, wo me doch nie weiss, was abgoht hütte. Isch aber sy Sach.Laufi hat geschrieben:Sorry Brummler, wundert mi ehrlich gseit, dass grad Du öbbis zum/gege de Imbach seisch!? (bisch jo au eher "s'ältere" Semeschter)
De Typ goht sit knapp 40 Joor an jedes Heimspiel und viel Usswärtsspiel...egal, ob Stricher oder nid das verdient Reschpäkt, find i
PS scho klar, e "Leaderfigur" git er nid grad ab![]()
Reschpäkt verdient är aber, das isch absolut richtig.
-
- Erfahrener Benutzer
ich behaupte mal, wäre die gleiche Situation zum Beispiel mit Chermiti und Drago passiert, hätten nicht wenige auf Schwalbe plädiert, da Stocker schon vor der Berührung mit Beda leicht abhebt.Tycoon hat geschrieben:ab Laufzeit 4:12, urteilt selbst
http://www.srf.ch/sport/fussball/super-league/basel-besiegt-fcz-bei-frei-abschied
So wie Beda jedoch auch in den Zweikampf rutsch, nimmt er eine Berührung auch in Kauf.
Nei ich gsehs nid, dass Du wäge däm söttsch e Weichbächer sy...Brummler-1952 hat geschrieben:Das isch unbestrittenerwys und definitiv eso.
Und: die debili "..Mueter isch...-Singerei" goht mir ehrlig gseit scho syts das gitt, gewaltig uff e Sagg. Ebeso wie Böller schmeisse.
Und jetzt chömme drno d' Kommentär, was ich doch für e Weichbächer syg ...![]()
Im Gegeteil, dä ganzi Scheiss mit Müettere beleidige goht mr scho syt eh und je uf e Sack! Het eifach nüt z sueche im Stadion (und au sunscht niene)!
Sottigi Beleidigunge chöme vo de "krasse Gangsters am Bahnhof z Prattele" (oder ähnliche ganz coole Type), aber als Schwizer Fuessballfan isch es eifach nur no piinlich...
Ha mi ächt gfrogt, was sich d Stricher drbi dänke, wenn sie "Schiri, i fi**ä dini Muättär" oder "dini Muättär isch än baslär Huäräsohn" singe.
Ächt behinderet, das "Mamibashing-/Böller-Niveau", das löhn mr doch besser de Bachels us Z.!
XXXXX [SIGPIC][/SIGPIC]
#10# Admir Smajic
#10# Admir Smajic
Ähhm, nur so zur erinnerig: "OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH Bullshit....wähhhhhhhhhhhhhhhhhh Arschloch, Wixxer, Hueresohn"Massimo hat geschrieben:Nei ich gsehs nid, dass Du wäge däm söttsch e Weichbächer sy...
Im Gegeteil, dä ganzi Scheiss mit Müettere beleidige goht mr scho syt eh und je uf e Sack! Het eifach nüt z sueche im Stadion (und au sunscht niene)!
Sottigi Beleidigunge chöme vo de "krasse Gangsters am Bahnhof z Prattele" (oder ähnliche ganz coole Type), aber als Schwizer Fuessballfan isch es eifach nur no piinlich...
Ha mi ächt gfrogt, was sich d Stricher drbi dänke, wenn sie "Schiri, i fi**ä dini Muättär" oder "dini Muättär isch än baslär Huäräsohn" singe.
Ächt behinderet, das "Mamibashing-/Böller-Niveau", das löhn mr doch besser de Bachels us Z.!
...also so viel gepflegter wie manchi dien, sin mir au wieder nid

@Adriano91...sodelli, jetzt kennt de glai Adi au de Text zum mitsinge

adriano91 hat geschrieben:was schreiet ihr eig in de Kurve bim Abstoss vom Goali vo de uswärtsmannschaft ? :-D
Ich verstands eif nid.. scho sit eh und je![]()
Alles für BS
- Idefix
- Erfahrener Benutzer
die letzten 3 primitiven AusdrückeLaufi hat geschrieben:Ähhm, nur so zur erinnerig: "OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH Bullshit....wähhhhhhhhhhhhhhhhhh Arschloch, Wixxer, Hueresohn"
@Adriano91...sodelli, jetzt kennt de glai Adi au de Text zum mitsinge![]()

[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]
Laufi hat geschrieben:Ähhm, nur so zur erinnerig: "OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHH Bullshit....wähhhhhhhhhhhhhhhhhh Arschloch, Wixxer, Hueresohn"
@Adriano91...sodelli, jetzt kennt de glai Adi au de Text zum mitsinge![]()
Genau... Und wenn doch, finde ich es trotzdem scheisse. Aber nach meinem Empfinden sind wir Basler mit durchaus weniger Mamikomplexen behaftet als die Z-ler.Idefix hat geschrieben:die letzten 3 primitiven Ausdrückewerden schon eine Zeitlang nicht mehr skandiert.
I wot jo niemerem do inne uf e Schlipps trätte, villicht bin ich eifach langsam z alt für so Zügs...

XXXXX [SIGPIC][/SIGPIC]
#10# Admir Smajic
#10# Admir Smajic
- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
I glaub fascht, do drzue chönnte mir uns dr Pfote schüttle !Massimo hat geschrieben:Genau... Und wenn doch, finde ich es trotzdem scheisse. Aber nach meinem Empfinden sind wir Basler mit durchaus weniger Mamikomplexen behaftet als die Z-ler.
I wot jo niemerem do inne uf e Schlipps trätte, villicht bin ich eifach langsam z alt für so Zügs...![]()

(Nai, s' Rollator-Röösli, wo d' Inkontinentia bsuecht het bin ich doch nonig

- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
em Da Costa sini Huere isch si Mueter....*duggundweg*Brummler-1952 hat geschrieben:Richtig, aber au dä cha me (im Verglych zu wieschte Mami-Gsäng und Hiewys uff Kinder vo Proschtituierte) uff e gepfläggt-arrogants Niveau mit diräggtem Bezug uff die entsprächende Person hebe !![]()

look up 2 the sky . . .it's a bird ...punkassmuh'fucker!!!!
Em Da Costa sini Muetter isch für GC....Brummler-1952 hat geschrieben:Richtig, aber au dä cha me (im Verglych zu wieschte Mami-Gsäng und Hiewys uff Kinder vo Proschtituierte) uff e gepfläggt-arrogants Niveau mit diräggtem Bezug uff die entsprächende Person hebe !![]()

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- black/white
- Erfahrener Benutzer
..., dann ist er ein Taugenichts, denn wer sich dem Gegner nicht stellt und den Platz in so einem Moment verlässt, der soll sein Trikot ausziehen und es zurückgebenNobby Stiles hat geschrieben:Und war das wirklich ein Trikot Ausziehen im Sinne der Fussballregel ?
Wenn ein Spieler den Platz verlässt, weil er eingewechselt wird, dann ist das Spiel ja unterbrochen. Wo steht geschrieben, dass man bem Verlassen des Spielfeldes sein Trikot nicht ausziehen darf ?

- black/white
- Erfahrener Benutzer
- black/white
- Erfahrener Benutzer
Ob ärs als Komplimänt aagluegtGCZ-Fan hat geschrieben:Ich dachte die wollen ihn beleidigen, nicht ihm Komplimente machen?![]()

Sowieso, wenn me als Basler wott stichle, miessts heisse "GC und dr FCZ - Fusion da laufts"

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
Alles falsch !Laufi hat geschrieben:De Brummler isch in däm Fall sicher au gege d'Yhfüehrig vo de neue Holzbänkli bi de BVB![]()
Ich ha jo gschriebe, dass ich (trotz halbwäggs furtgschrittenem Alter

Zuedäm fahr ich so wenig Drämmli, dass es mir wurscht isch, öb sy dörte Holzbängg, de Sede-Canepas -eh.. -Canapées, oder vo mir uss Mälcherstiehl ynemontiere.
Ich bi lieber z'Fuess, mit em Roller, Velo oder Auti unterwäggs als in däne oft gruusige Drämmli, wo's zuedäm ab em Donnschtig zu de Stoss-Zytte no rächt "müffelet". Es git offebaar no e Mängge, wo nonem Motto läbbt: "am Samschtig isch Bade-Daag und denn wärde au grad no d'Sogge und d' Unterhose gwäggslet". Und im Räscht vo dr Wuche goht in däre Beziehig nüt bis gar nüt (würg und kotz)
Jo ich weiss, isch eigetlig OT, es het sich halt so ergä. Ich sag nüt meh drzue

- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
@brummler
hast du dir vielleicht mal überlegt, dass nicht jeder mit seinem faulem arsch in einem büro vor den computer sitzt, sondern auch einer physisch anstrengenden arbeit nachgeht? dann kann es auch vorkommen, dass man schwitzt und etwas müffelt nach der arbeit! ich fahre ebenfalls zu stosszeiten mit dem tram und mich stört das eigentlich nicht gross. habe eher mühe mit frauen mit deinem jahrgang, welche riechen als hätten sie in parfüm gebadet!
PS: jo, ich bi au e bürogummi!
hast du dir vielleicht mal überlegt, dass nicht jeder mit seinem faulem arsch in einem büro vor den computer sitzt, sondern auch einer physisch anstrengenden arbeit nachgeht? dann kann es auch vorkommen, dass man schwitzt und etwas müffelt nach der arbeit! ich fahre ebenfalls zu stosszeiten mit dem tram und mich stört das eigentlich nicht gross. habe eher mühe mit frauen mit deinem jahrgang, welche riechen als hätten sie in parfüm gebadet!
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
- Brummler-1952
- Erfahrener Benutzer
Ich gehe freundlicherweise davon aus, dass Du des Lesens kundig bist. Dann hättest Du merken müssen, dass ich vom "Müffeln ungefähr ab Donnerstag" geschrieben habe.Kurtinator hat geschrieben:@brummler
Und glaub mir: Wenn man am Tag zufolge schwerer körperlicher Arbeit geschwitzt und T-Shirt oder Hemd durchnässt hat, dann müffelt das (gleichentags) anders als wenn einer einfach ein Sauniggel ist und nur ein-, zweimal wöchentlich badet oder duscht und die Unterwäsche und Socken gleich selten wechselt.
Zweimal die Woche gehe ich ins Fitness und komme dort mit durchgeschwitzen Lümpen wieder raus (leider wird dr Ranze drotzdäm nit viel weniger :rolleyes

Also nicht einfach nur motzen, sondern differenzieren.
Und mit den Frauen die literweise "lauf mir noch und wart mr niene" über sich schütten kann ich auch nichts anfangen, da geb ich Dir recht. Jean-Baptiste Grenouille lässt grüssen

Allerdings hat das nichts mit dem Jahrgang zu tun. Eine jugendliche Tusse mit mit zuviel starkem "Schmöckiwasser" ist auch unangenehm. Also nicht einfach ältere Jahrgänge beleidigen, gäll!