UEFA Fünfjahreswertung
- charliesheenFCB
- Erfahrener Benutzer
13. Zypern: 26,333
EL - M'gladbach : Limassol
EL - Limassol : Marseille
14. Schweiz: 25,175
EL - FC Basel : Sporting
EL - Genk : FC Basel
EL - Liverpool : YB
EL - YB : Anji Mak.
15. Dänemark: 25,100
CL - Nordsjaelland : Shakhtar Donetsk
CL - Chelsea : Nordsjaelland
EL - Molde : Kobenhagen
EL - Kobenhagen : Steaua Bukarest
EL - FC Basel : Sporting
EL - Genk : FC Basel
[CENTER]FC Basel 1893 bei Club-Vote
[/CENTER]
[/CENTER]
13. Zypern: 26,333
EL - FCB : Sporting
EL - Genk : FCB
EL - FCB : Sporting
EL - Genk : FCB
[CENTER]FC Basel 1893 bei Club-Vote
[/CENTER]
[/CENTER]
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
Doch doch, die Ösis darf man vergessen:Voyager hat geschrieben:Die Ösis darf man nicht vergessen. Mit nur einem Sieg überholen sie uns wieder (sofern wir punktelos bleiben) und Rapid spielt noch zuhause gegen Charkow und auswärts gegen Rosenborg.
12. .. Turkey ......... 29.300
13. .. Cyprus ........ 26.333
14. .. Switzerland ... 25.925
15. .. Denmark ...... 25.500
16. .. Austria ..........24.875
Könne mir Zypern no yhhole und wenn ja wie (welli Konstellatione bruuchts defür)? Thanksmacau hat geschrieben:Doch doch, die Ösis darf man vergessen:
12. .. Turkey ......... 29.300
13. .. Cyprus ........ 26.333
14. .. Switzerland ... 25.925
15. .. Denmark ...... 25.500
16. .. Austria ..........24.875
Alles für BS
Entweder in der letzen Runde einen Sieg mehr als Zypern holen oder bis nächstes Jahr warten, dann verliert die Schweiz nur 2.9, Zypern aber 6.333 Punkte.Laufi hat geschrieben:Könne mir Zypern no yhhole und wenn ja wie (welli Konstellatione bruuchts defür)? Thanks
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uef ... k2014.html
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
Genau, sollte Möglich sein denke ich... Für einmal gilt es YB zu danken für die Punkte, während Basel bisher das geholt hat was man von einem FCB erwarten darf, ist YB über sich hinausgewachsen. Ich habe vor der Gruppenphase gesagt, Basel muss in der eher einfacheren Gruppe weiterkommen, jeder Punkt von YB ist eine Überraschung, jetzt sind es bereits deren 7... Schade dass die Aussichten für ein weiterkommen dennoch eher gering sind, YB könnte mit 10 Punkten auf der Strecke bleiben, das wäre schon sehr hart...The_Dark_Knight hat geschrieben:wenn wir oder yb diese saison bis ins achtelfinal einziehen könnten, dann könnte die schweiz für 2 jahre einen fixen championsleague platz erobern!!
Bei Basel hoffe ich dass sie es packen, aber ein Unentschieden sollte reichen wenn ich es richtig im Kopf habe. Ein Sieg mehr als Zypern und wir sind nochmals einen Rang weiter vorne, der Abstand auf die Türken ist dann aber doch ziemlich gross... Ich bin aber schon jetzt froh, dass endlich diese 2.7 Punkte weg sind, und mit einer Punktezahl über 5 ersetzt wurden. Nächste Saison werden die erspielten Punkte dann aber wieder durch 5 geteilt...
wenn nicossia verliert länget uns 1 sieg oder 2 unentschiede...Laufi hat geschrieben:Könne mir Zypern no yhhole und wenn ja wie (welli Konstellatione bruuchts defür)? Thanks
wenn sie gwinnet wenn YB und FCB gwinnt.
bi unentschiede vo nicossia sinds halt 1sieg 1 unentschiede....
----
aber mr miend au noch hinde luege: wenn kopehaven, dihaime gwinnt sind sie wieter und die sind au nur 0.4 hinter uns...
aber mr chenet sogar mal waage noch vorne zluege... s chemet beidi schwiezer wieter und mr griffet d tirke ah

ahjo: negst joor starte mr scho uff rang 12...

Bier ist ein Grundnahrungsmittel
- charliesheenFCB
- Erfahrener Benutzer
Und das wird ein heftiges Problem wenn GC und St. Gallen oben bleiben.TO BE hat geschrieben: Nächste Saison werden die erspielten Punkte dann aber wieder durch 5 geteilt...
Deswegen kann man eigentlich nur hoffen, dass St. Gallen abrutscht und YB einen Lauf bis zum 4. Platz gelingt. Die brauchen nur ne bessere defensive die im Winter eingekauft werden soll, dann klappt das schon.
Mit GC könnte ich gut leben, sofern ihre Mannschaft nicht ausverkauft wird. Am besten wären Basel, YB, Sion, GC und... tja, jetzt wirds schwierig. Der internationalen Erfahrung nach wohl der FCZ, die sind derzeit aber dermassen im Sand. Der fünfte Vertreter dürfte echt zum Problem werden, man hat ja gesehen was uns Luzern und Servette dieses Jahr gebracht haben!charliesheenFCB hat geschrieben:Und das wird ein heftiges Problem wenn GC und St. Gallen oben bleiben.
Deswegen kann man eigentlich nur hoffen, dass St. Gallen abrutscht und YB einen Lauf bis zum 4. Platz gelingt. Die brauchen nur ne bessere defensive die im Winter eingekauft werden soll, dann klappt das schon.
Super, danke für d'Info!Mindl hat geschrieben:ahjo: negst joor starte mr scho uff rang 12...![]()
Es bruucht aber sowieso über kurz oder lang (eher kurz) e allgemeini Uffwärtig vo unserer Super League, im Sinn vo Investore, weil suscht wärde mir bald vo de Oscht-Nordländer komplett überholt! Mir könne kurzfrischtig in e positivi Zuekunft luege, aber wenn ich seh was dört Geld in de Fuessball butteret wird, denn macht mi das scho e bitz noochdänklich!
PS es brüücht vorallem e G'samtkonzept, wie dazumols wo Premier League g'ründet worde isch und nid nur vereinzeltes Mätzetum, wo sich immer nur uff 1 Verein konzentriert! Den würd de CH-Fuessball wirklich mol uffg'wertet!
Klar, het d'Schwiiz nid das Potential vo England, scho klar, aber es muess öbbis goh!Die am 20. Februar 1992 als „FA Premier League“ gegründete Spielklasse nahm am 15. August desselben Jahres offiziell ihren Spielbetrieb auf. Die Vereine der damaligen Eliteliga First Division profitierten damit erheblich von deutlich erhöhten Fernseheinnahmen und spalteten sich von der Football League ab, die selbst damit die seit 1888 bestehende Vorherrschaft als Plattform für den englischen und walisischen Spitzenfußball verlor. Die Premier League hat sich seitdem zu der Sportliga mit der weltweit höchsten Zuschaueranzahl entwickelt.
Alles für BS
servette hat immerhin zwei runden überstanden, oder?Voyager hat geschrieben:Mit GC könnte ich gut leben, sofern ihre Mannschaft nicht ausverkauft wird. Am besten wären Basel, YB, Sion, GC und... tja, jetzt wirds schwierig. Der internationalen Erfahrung nach wohl der FCZ, die sind derzeit aber dermassen im Sand. Der fünfte Vertreter dürfte echt zum Problem werden, man hat ja gesehen was uns Luzern und Servette dieses Jahr gebracht haben!
Wenn Basel und YB hüt gwinne und Limasol und Kopehage uusefuule, denn isch uns dr 13. Platz uff sicher was wieder 1 diräggde und 1 mit Quali zur folg het. Eigendlig gsehts guet uss, es könnt aber knapp wärde.
Bis jetzt an Pynggd gholt:
FCB 9.5
YB 8
Luzärn 1
Servette 3
Total 21.5 das durch 4 git 5.375 Pynggd... mir näme was es git...
Näggschd Joor denn GC diräggd qualifiziert und Basel durch Quali. Somit 2 CH Manschafte am Start.... (glaine Scherz, nadydderli wird Basel Maischder und GC schiiteret an de groosse Gegener in dr Quali wie Arsenal oder Milan)
Aber wär scho aimol toll wenn mr mit 2 Mannschafte könnte uffstarte... rein us dr Gsamtsicht... und vorallem Punggdetechnisch spitze (elaige je 4 Pynggd fir d'Dailnahm an dr Gruppephase...)
FCB 9.5
YB 8
Luzärn 1
Servette 3
Näggschd Joor denn GC diräggd qualifiziert und Basel durch Quali. Somit 2 CH Manschafte am Start.... (glaine Scherz, nadydderli wird Basel Maischder und GC schiiteret an de groosse Gegener in dr Quali wie Arsenal oder Milan)
Aber wär scho aimol toll wenn mr mit 2 Mannschafte könnte uffstarte... rein us dr Gsamtsicht... und vorallem Punggdetechnisch spitze (elaige je 4 Pynggd fir d'Dailnahm an dr Gruppephase...)
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
Was eso nit ganz stimmt. Sött d schwiz uff em 13. rang lande, isch dr meischter nit diräkt qualifiziert ( nur bis rang 12 het me mind. 1 platz in dr cl). D ranglischte vo däm joor zellt für d meischterschaft vom nögste joor.Brausebad hat geschrieben:Wenn Basel und YB hüt gwinne und Limasol und Kopehage uusefuule, denn isch uns dr 13. Platz uff sicher was wieder 1 diräggde und 1 mit Quali zur folg het. Eigendlig gsehts guet uss, es könnt aber knapp wärde.
FCB 9.5
YB 8
Luzärn 1
Servette 3
hmmm. aber es isch doch so, wenn sich dr CL Sieger (Chelsea) yyber d'Maischderschaft muess gwallifiziere, denn het au dr 13. e Startplatz.D-Balkon hat geschrieben:Was eso nit ganz stimmt. Sött d schwiz uff em 13. rang lande, isch dr meischter nit diräkt qualifiziert ( nur bis rang 12 het me mind. 1 platz in dr cl). D ranglischte vo däm joor zellt für d meischterschaft vom nögste joor.
Ich loh mi aber gärn "eines besseren belehren". Es isch ebbe nid so aifach mit de "wenn" Formele, do isch sogar no s'excell aifacher...

ahhh, s'Edith meint: das isch jo in däm Joor so, die Tabälle zellt jo erschd fir näggschd Joor. Hesch zimlig sicher rächt. Aber denn griffe mir dr 12. Platz aa....
Wie Sigi und Ceccaroni, wie Hauser und Knup träum’ auch ich manchmal ganz leise davon, dass es dem FCB einst wieder besser gehen möge. Es muss nicht gerade ein Titel sein oder gar eine Teilnahme im Europacup, behüte nein, nur so, dass der FCB zu Hause gegen Bulle gewinnt, einfach gewinnt. JOZ 1988
Mir hän uns diräkt qualifizert well dr cl-sieger sich au diräkt via meischterschaft qualifiziert het. Anderlecht het z.b. dasjoor nit devoo könne profitiere well chelsea nur 6. worde isch.Brausebad hat geschrieben:hmmm. aber es isch doch so, wenn sich dr CL Sieger (Chelsea) yyber d'Maischderschaft muess gwallifiziere, denn het au dr 13. e Startplatz.
Ich loh mi aber gärn "eines besseren belehren". Es isch ebbe nid so aifach mit de "wenn" Formele, do isch sogar no s'excell aifacher...![]()
ahhh, s'Edith meint: das isch jo in däm Joor so, die Tabälle zellt jo erschd fir näggschd Joor. Hesch zimlig sicher rächt. Aber denn griffe mir dr 12. Platz aa....
Es sieht gut aus? Komm, bleib bitte realistisch. Kann mir beim besten Willen nicht vorstellen, dass YB und der FCB heute gewinnen, das wäre ja wirklich der Supergau!Brausebad hat geschrieben:Wenn Basel und YB hüt gwinne und Limasol und Kopehage uusefuule, denn isch uns dr 13. Platz uff sicher was wieder 1 diräggde und 1 mit Quali zur folg het. Eigendlig gsehts guet uss, es könnt aber knapp wärde.
Hejo, wär jo tödlich schlimm, wenn Basel und d'Berner würde wiiterkohVoyager hat geschrieben:Es sieht gut aus? Komm, bleib bitte realistisch. Kann mir beim besten Willen nicht vorstellen, dass YB und der FCB heute gewinnen, das wäre ja wirklich der Supergau!

Alles für BS
ich weiss nicht ob du den begriff "super-gau" hier bewusst gewählt hastVoyager hat geschrieben:Es sieht gut aus? Komm, bleib bitte realistisch. Kann mir beim besten Willen nicht vorstellen, dass YB und der FCB heute gewinnen, das wäre ja wirklich der Supergau!

auf jedenfall hast du natürlich recht, das wär schon eine ziemliche überraschung

Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Dir isch scho bewusst, dass d Resultat wo in dere Saison erziehlt wärde erscht nächst Saison ifluss hän, sprich für d Quali im 2014!?Brausebad hat geschrieben: Näggschd Joor denn GC diräggd qualifiziert und Basel durch Quali. Somit 2 CH Manschafte am Start.... (glaine Scherz, nadydderli wird Basel Maischder und GC schiiteret an de groosse Gegener in dr Quali wie Arsenal oder Milan)
declaravit iam mortuum vivere
Asche über mein Haupt! Jo ich ha das scho gmerggd wo mi dr nääti Herr vom D-Balkon druff hiigwiese het. Aber das isch jo s'Ziel vomene Forum, damit mr sich ussdyschle und drzue lerne ka...shady hat geschrieben:Dir isch scho bewusst, dass d Resultat wo in dere Saison erziehlt wärde erscht nächst Saison ifluss hän, sprich für d Quali im 2014!?

Klar d'Chance dass beidi gwinne isch bi hmmm 30 %... egal... Basel kunnt wiiter und ka no im friehlig Pynggd sammle. wichtig isch das Limasol und Kopehage ussefuule. Es gseht guet us in dämm Sinn das mir wohl statistisch die greschdi Chance hän vo dene 3 Natione (CH, Cyp, Den) uff Platz 13 z'ko.Voyager hat geschrieben:Es sieht gut aus? Komm, bleib bitte realistisch. Kann mir beim besten Willen nicht vorstellen, dass YB und der FCB heute gewinnen, das wäre ja wirklich der Supergau!
...aber die meischde glaube eh keinere Statistik.... das sage immerhin 80% vo de befroggde us...
Morn sind mir schlauer (bzw. hyt zobe). Guggschd du. Kasch mr jo denn morn schriibe: Ich ha dir's doch gseit.

-
- Erfahrener Benutzer
Limassol isch scho dusse, aber sie könne natürlig im letschte Spiel no scoreBrausebad hat geschrieben:Klar d'Chance dass beidi gwinne isch bi hmmm 30 %... egal... Basel kunnt wiiter und ka no im friehlig Pynggd sammle. wichtig isch das Limasol und Kopehage ussefuule. Es gseht guet us in dämm Sinn das mir wohl statistisch die greschdi Chance hän vo dene 3 Natione (CH, Cyp, Den) uff Platz 13 z'ko.
...aber die meischde glaube eh keinere Statistik.... das sage immerhin 80% vo de befroggde us...
Morn sind mir schlauer (bzw. hyt zobe). Guggschd du. Kasch mr jo denn morn schriibe: Ich ha dir's doch gseit.![]()
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer