nit für nüt.. nur fascht...Basler_Monarch hat geschrieben:Mach mi nid fertig, indem du mir klar ufzeigsch, dassi Ziit für nüt investier![]()
...

Danke BirkenheadBirkenhead hat geschrieben:http://www.diariodelfutbol.com.ar/modul ... cleID=5965
http://www.wikio.it/news/Christian+Nasuti
News?Basler_Monarch hat geschrieben:Schwache Leistung der Transferabteilung
[/B].
.
It's over / GAME OVER.Sharky hat geschrieben:News?
Ach chum maradoo, du weisch genau wie ich, dass dr FC Basel konkret an de Nasuti dra gsi ischmaradoo hat geschrieben:chill emol monarch!!!! nonig gmerggt das en nit kasch do ahne schriebe?
weisch wär lut zytige scho alles bi uns sött spiele in dene johre!?
bringt jo nix usser das di sälber schissig machsch...Basler_Monarch hat geschrieben:Ach chum maradoo, du weisch genau wie ich, dass dr FC Basel konkret an de Nasuti dra gsi isch.
Und jetzt, jo jetzt chill ich denn wirklich, ke Bogg meh.
Fakten, kann man sich vielleicht von der anderen Partei holen.quasimodo hat geschrieben:Wird der Vorwurf des unseriösen Verhandlens mit Fakten untermauert? (Sorry, kann kein Spanisch.) Ansonsten denke ich, dass der Spieler (und seine Berater oder der Club, der ihn gerne verkaufen möchte?) einfach enttäuscht ist, dass es nicht so schnell zu einer Einigung gekommen ist, wie er es gerne gesehen hätte.
Nein, es wäre mir schon mit einer etwas detaillierteren Übersetzung der Artikel gedient, damit ich mir ein genaueres Bild machen kann, was der Spieler sagt. Aber nur wenn du magst ...Basler_Monarch hat geschrieben:Sorry quasimodo, was willst du?
Dass ich dir Auszüge aus den zugefaxten Unterlagen Online stelle?
in etwa soDomingo hat geschrieben:Sieht es nicht so aus, das gar nie konkret mit dem FC Basel verhandelt wurde sondern ein Mittelsmann ihm was vorgesetzt hat und das beim FCB versuchte durchzubringen?
Kein Wunder wenn der Klub dann umsonst auf eine konkrete Offerte vom FCB wartet!
Schissig isch's richtige Wort. Eigentlich recht bedenklich, find ich.maradoo hat geschrieben:bringt jo nix usser das di sälber schissig machsch...
und wievielmol isch das scho so gsi mitem fcb? facundo imboden, luna etc...
Gut, du hast Heuslers direkte Aussage vernommen. Das spricht für deine Meinung.tanner hat geschrieben:in etwa so
der fcb ist an einer verpflichtung (wenn) auf die neue saison interessiert
(da maischter noch da ist) nur des spielers berater setzten diese meldungen in die presse, um dem ganzen einwenig pfeffer (oder geld) einzuimpfen, nur wer der fcb und seine verantwortlichen kennt, lässt sich von solchen dubiosen machenschaften nicht beeinflussen
(heuslers aussage zu den machenschaften um diesen miller bolionos ??? oder wie der heisst, waren ja eindrücklich genug)
Mittelsmänner und glühendi Fax-Apparat werde oft iigsetzt.Domingo hat geschrieben:Sieht es nicht so aus, das gar nie konkret mit dem FC Basel verhandelt wurde sondern ein Mittelsmann ihm was vorgesetzt hat und das beim FCB versuchte durchzubringen?
Kein Wunder wenn der Klub dann umsonst auf eine konkrete Offerte vom FCB wartet!
danggscheen au, lionelbaasel hat geschrieben:messi
hesch aber öppis wichtigs vergässeBasler_Monarch hat geschrieben:
Allg. find ich so Ussage vomene Verein, dass de einti Club us dr Schwiiz unseriös
verhandlet, extrem bedenklich.
Man City bekundet uf ihre offizielle Website e Interesse de Caicedo vom FC Basel
z'verpflichte.
My 2 cents.
.
... wo villicht au mol gschiid investiert wird.tanner hat geschrieben:hesch aber öppis wichtigs vergässe
manu isch e verein us europa und somit wäre settigi üsserige und statments undänkbar
in südamerika isch das aber gang und gäb
entwäder isch den der spieler in dubiose macheschafte verwigglet, wo nur der no bsitzendi verein cha ufflöseoder der verhandligspartner (wenner nid nach der pfiffe vo dene verantworliche tanzt) unseriös
aber lömmers, mir wärdes gseh was no goot
seinzige wasmer alli wüsse, es goot hauptsächlich um gäld
bitte united nit mit shity vrgliche!!!!tanner hat geschrieben:hesch aber öppis wichtigs vergässe
manu isch e verein us europa und somit wäre settigi üsserige und statments undänkbar
in südamerika isch das aber gang und gäb
entwäder isch den der spieler in dubiose macheschafte verwigglet, wo nur der no bsitzendi verein cha ufflöseoder der verhandligspartner (wenner nid nach der pfiffe vo dene verantworliche tanzt) unseriös
aber lömmers, mir wärdes gseh was no goot
seinzige wasmer alli wüsse, es goot hauptsächlich um gäld![]()
Isch doch egal, sind beides Schissvereins....maradoo hat geschrieben:bitte united nit mit shity vrgliche!!!!