Heavy hat geschrieben:Word! Vor allem isch der Dünki nid nur kompetent sondern au lernfähig und im Rahme vo sine Möglichkeite fair. Und ganz toll an ihm findi, dass er eine vo de einzige bim FCB isch wo kommunikationsfähig isch.
denn hesch aber noni mit vielne gredet, oder?!
ussrdäm heissts "eine vo de wenige" wenn scho vo nid kommunikationsfähig redisch
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Domingo hat geschrieben:denn hesch aber noni mit vielne gredet, oder?!
jo denk. ich glaube mir hend bisher nur mitem laub, mitem dünki, mitem heusler gredet. wer vum fcb kunnt no uf uns zue? wer vum fcb kunnt ade uswärtsspiel in uswärtssektor und frogt nach problem und k unnt denn vo ellei wieder zrugg und erzählt der stand der dinge vo sinere abklärig? sorry, mir könne nit uf d haupttribüne, das goht ellei weg dr ganze gitter nit. kommunikationsfähig sind villicht vieli, aber nur wenigi kümmere sich um d basis!
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
Bender hat geschrieben:Nachdem dieser vom FCB abserviert wurde?
Zudem ist die Position eines CEOs zu besetzen und nicht die eines Teammanagers. Fachlich war Laub gut (ausgeschlossen die Fanarbeit natürlich).
Der neue CEO wird aus eigenen Reihen rekrutiert (z.B. Jaus oder Heusler) oder aus den Reihen von Gigis Privatarmee.
Ja, ja, ja, aber träumen darf doch noch erlaubt sein. Aber welches sind die "Key-Qualifications" für diese CEO Stelle? Zu dieser Zeit vielleicht Fanarbeit?
Aber ist ja nur ein Traum und wird eh nicht zutreffen.
Asselerade hat geschrieben:fanarbeit ist menschenarbeit!!! da kommt es nicht auf auszeichnungen, titeln oder die vergangenheit drauf an. wer immer es macht, hat es noch nie gemacht und darum ist jeder ein unbeschriebenes blatt und jeder kann ein genialer typ werden jeder aber auch ein laub (=arschloch)
jä das glaubi au aber der heuler dänki würdi eher zu däm poste passe will
sini kinder au e mol dört wärde sto wo mir jetzt stön!!!!!!
aber mir wärs eigentlich egal d hauptsach isch eifach nur
der laub isch wäg und mir könne ufschnufe und afo träume..... bis der nägschti laub2 kunnt.
Jamiroquai hat geschrieben:
wieso gehst du an ein spiel ? um zuzusehen wie der fcb gewinnt, oder ? und nicht ob er schön spielt.......
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Ich glaube nicht, dass Laub vom Vorstand zum Ruecktritt "genoetigt" wurde. Zu Gisela-Hoerig (die die Massnahmen ja so toll findet) sind all diese Memmen dort. Genau so eine Memme ist wohl Laub... ..der hat wohl einfach Schiss, dass er sich in Basel nicht mehr frei bewegen kann. Wahrcheinlich zu Recht.. Das Agressionspotential waechst von Heimspiel zu Heimspiel ohne faire Loesung.
"Die Fans, vor allem die fanatischsten, sind keineswegs - man kann es nicht deutlich genug sagen - die Perversen, allenfalls die Sektierer des Fussballs: Sie sind seine Orthodoxen und Traditionalisten, seine Fundamentalisten."
Leseempfehlung: "Ein Tor, in Gottes Namen!"
Ueber Fussball, Politik und Religion