Hass thread!
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Hesch wenigstens nur no 4 Minute uff s näggste miesse warte...sirpfli hat geschrieben:die gumsle wo ungfohr 3 minute brucht hett ums trambilet useloh - und ych wägedäm mi drämmli verpasst ha!![]()

[SIGPIC]http://is.blick.ch/img/txt/F/z/QmFzZWwg ... 0xA_35.gif[/SIGPIC]
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
HASS auf die stricher.. mit ihren "momentan sind alle leitungen besetzt, bitte haben sie etwas geduld"-gefolgt-von-scheiss-musik-ansagen... bei der nach 10 minütigem warten eine gestresste was "wasauchimmer" dann sagt "es tued mer leid.. do simmer NÖD zueständig.. do müend sie xy alüte".. bei xy nochmals das gleiche mit der antwort "nei sie, das isch NÖD üses ufgabegebiet.. do müend sie de frau blabla (übrigens die erste) alüte" 
könnt ihr euch bitte mal absprechen?!?!?!?!
und dann noch dieses verdammte NÖD, gepaart mit der unerträglichen musik.. da könnt ich ausrasten!!!

könnt ihr euch bitte mal absprechen?!?!?!?!
und dann noch dieses verdammte NÖD, gepaart mit der unerträglichen musik.. da könnt ich ausrasten!!!

FCB what else?
Hass uff Miles and More!
Syt 2 wuche will ych e Flug online bueche (resp. luege was es an meile und Taxe kostet): Immer widr de glychi Systemfähler wo kunnt "versuchen sie es später wieder". Gester e Mail gschryybe, hütt e standard-antwort. Ych gang uff antworten und verlang e genaueri analyse. Mail zrugg, dass ych übers Kontaktformular miesst kontakt uffnäh! Goooohts no???? Ych will über das Problem wyter rede und nidd nomol miess vo vorne aafoh!!! s Delifon ind Hand gnoh und aaglütte (Gebührepflichtigi Nummere!), mi Problem nomol gschilderet und d Date aagäh. Kei wunder kunnt e systemfähler - die Flüg sin scho lang ussbuecht! Und wiso saits mir denn das nidd, wie an de anderne Dääg wo d Flüg ussbuecht sin? "Ja, da ist irgendwo ein Fehler bei uns im System" Super... OK, nomol vo vorne mitemene andere Datum. Dört hetts nur Business uffem Hiiwäg, sie git mr de Pryys dure, ych find das no güsntig mit Meile und nochdäms nur e glaine Unterschyyd isch, ob ych nur de Hiiwäg oder au Ruggwäg mit Business flieg (4000 Meile differänz), reservier ych grad alles Business! Denn sait sie no dass d Taxe 205.- Euro sin, oder 10000 Meile. Nochdäm ych sowiso gnueg Meile ha, nimm ych das und loss mr e Reservation mache. Nomol alles durecheckt, Pryys, alles Business, Zytte - stimmt alles.
Jez gang ych uff d Homepage und will mr mini Buechig aaluege und was gsehn ych? Sie hett nur de Hiiwäg Business gmacht. OK, ych lüt nomol aa und nochdäm d Paulina vo hütte Morge scho frey hett, begnieg ych mi mit de Frau Pietsch. Sie luegts aa und sait denn irgend öbbis vo 60000 Meile Business hii und zrugg? Wuuuuaaaas? Sie hett mr am Morge gsait 42000 (3 mol nochegfroggt)!!! "Nein, das kann nicht sein, denn dies ist ein interkontinentaler Flug und der kostet Business 60000, und halb-halb 50000" (am Morge no 38000). Ha nomol insistiert und denn verzellt sie mir doch, dass d Pauline mir am Morge d Pryyse für e Europaflug aagäh hett! Ahjo und Taxe sin nidd 205.- Euro, sondern 285.- (und ka me nidd mit Meile zahle...)!!!

Ha ihre gsait dass ych die ganzi Gschicht nidd uff mir hogge loss und ych e Stellignahm vo de Paulina, oder em Vorgsetzte erwart ("ja, rufen sie am besten morgen früh nochmals an" und uff mini Froog ob sie au e anderi Nummere wie die für -.85/min. hän, kunnt e NIET)! Ha ihre denn nomol fründlich aber bestimmt gsait dass ych e Delifon vo ihne erwart und sie sich au überlege sölle, wie sie mir entgege ko wänn...
So, jez isches duss
Syt 2 wuche will ych e Flug online bueche (resp. luege was es an meile und Taxe kostet): Immer widr de glychi Systemfähler wo kunnt "versuchen sie es später wieder". Gester e Mail gschryybe, hütt e standard-antwort. Ych gang uff antworten und verlang e genaueri analyse. Mail zrugg, dass ych übers Kontaktformular miesst kontakt uffnäh! Goooohts no???? Ych will über das Problem wyter rede und nidd nomol miess vo vorne aafoh!!! s Delifon ind Hand gnoh und aaglütte (Gebührepflichtigi Nummere!), mi Problem nomol gschilderet und d Date aagäh. Kei wunder kunnt e systemfähler - die Flüg sin scho lang ussbuecht! Und wiso saits mir denn das nidd, wie an de anderne Dääg wo d Flüg ussbuecht sin? "Ja, da ist irgendwo ein Fehler bei uns im System" Super... OK, nomol vo vorne mitemene andere Datum. Dört hetts nur Business uffem Hiiwäg, sie git mr de Pryys dure, ych find das no güsntig mit Meile und nochdäms nur e glaine Unterschyyd isch, ob ych nur de Hiiwäg oder au Ruggwäg mit Business flieg (4000 Meile differänz), reservier ych grad alles Business! Denn sait sie no dass d Taxe 205.- Euro sin, oder 10000 Meile. Nochdäm ych sowiso gnueg Meile ha, nimm ych das und loss mr e Reservation mache. Nomol alles durecheckt, Pryys, alles Business, Zytte - stimmt alles.
Jez gang ych uff d Homepage und will mr mini Buechig aaluege und was gsehn ych? Sie hett nur de Hiiwäg Business gmacht. OK, ych lüt nomol aa und nochdäm d Paulina vo hütte Morge scho frey hett, begnieg ych mi mit de Frau Pietsch. Sie luegts aa und sait denn irgend öbbis vo 60000 Meile Business hii und zrugg? Wuuuuaaaas? Sie hett mr am Morge gsait 42000 (3 mol nochegfroggt)!!! "Nein, das kann nicht sein, denn dies ist ein interkontinentaler Flug und der kostet Business 60000, und halb-halb 50000" (am Morge no 38000). Ha nomol insistiert und denn verzellt sie mir doch, dass d Pauline mir am Morge d Pryyse für e Europaflug aagäh hett! Ahjo und Taxe sin nidd 205.- Euro, sondern 285.- (und ka me nidd mit Meile zahle...)!!!

Ha ihre gsait dass ych die ganzi Gschicht nidd uff mir hogge loss und ych e Stellignahm vo de Paulina, oder em Vorgsetzte erwart ("ja, rufen sie am besten morgen früh nochmals an" und uff mini Froog ob sie au e anderi Nummere wie die für -.85/min. hän, kunnt e NIET)! Ha ihre denn nomol fründlich aber bestimmt gsait dass ych e Delifon vo ihne erwart und sie sich au überlege sölle, wie sie mir entgege ko wänn...
So, jez isches duss

- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Glaub mir, die sin im Gegesatz zue Dir genau druss ko was für Seich sie abgloh hänn - drum au d Verantwortig abschiebe...Riesespächt hat geschrieben:Hätti au gseit, do kunnt jo kei Sau me drus. Kauf dr doch eifach e Döffli wenns z kompliziert isch.
- Ranzehänger
- Erfahrener Benutzer
Autofahrer die ausserorts von einer Nebenstrasse auf die verkehrsarme Hauptstrasse einbiegen wollen. Man sieht sie schon von Weitem, sie warten auch noch brav auf dich und du denkst "aha, sehr gut, der wartet bis ich durch bin" und wenn man dann nur noch 100m vor ihm Ihnen, fahren sie dir genau vor die Fresse und kriechen mit 60km/h vor deiner Kühlerhaube. 

Abstinenzler sind Leute, die niemals entdecken, was sie versäumen.
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
HASS uff all die futzdumme, hirnamputierte Arschlöcher wo
(sehr beliebt: Haltstell Bahnhof SBB, bevorzugt dr 8er...)
inere Gruppe vo 5-10 Lüt (dumm und dumm gesellt sich gern!)
and Türe aanedrugge, sobald s Drämmli yyfahrt, und denn sogar
wenn d Tür uffgoht und me wott usstiige IMMER NOONIG kapiere
as sie erscht yystiige könne wenn di andere USgstiege sin und
WIE AAGWAGGSE stohbliibe, nochem Motto: Du wottsch uuse?!
Tja, aber ich wott YYNE, lauf doch dur mi duure!
Verdammti egoistischi Wixxers sinders alli, irgendwenn haui aifach mol,
ohni z luege, e faadegradi Rächti ind Mängi bim Usstiege
(s verwütscht sowieso dr Richtigi... leider numme aine...
)
So, das het jetzt mol uuse miesse...
(sehr beliebt: Haltstell Bahnhof SBB, bevorzugt dr 8er...)
inere Gruppe vo 5-10 Lüt (dumm und dumm gesellt sich gern!)
and Türe aanedrugge, sobald s Drämmli yyfahrt, und denn sogar
wenn d Tür uffgoht und me wott usstiige IMMER NOONIG kapiere
as sie erscht yystiige könne wenn di andere USgstiege sin und
WIE AAGWAGGSE stohbliibe, nochem Motto: Du wottsch uuse?!
Tja, aber ich wott YYNE, lauf doch dur mi duure!

Verdammti egoistischi Wixxers sinders alli, irgendwenn haui aifach mol,

(s verwütscht sowieso dr Richtigi... leider numme aine...

So, das het jetzt mol uuse miesse...

- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
GENAU!!*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:HASS Verdammti egoistischi Wixxers sinders alli, irgendwenn haui aifach mol,
(s verwütscht sowieso dr Richtigi... leider numme aine...)

Ich geh dann halt mit vollem Anlauf raus und mach ein paar "Bodychecks" auf dem Weg nach draussen. Selber schuld...soll mir bloss keiner kommen...macht mich sowas von sauer.
reach out and touch faith; your own personal jesus
Isch au mini Standardreaktion. Was allerdings ganz doof isch, wenns sich um so 70jöhrigi Grossmietere handlet! Was willsch do mache? Eifach wägschupfe kanni die nid, do druggt d Erziehig duure und wenn de öbbis seisch luege si nur blööd oder motze über die hüttigi Jugend...starshine hat geschrieben:Ich geh dann halt mit vollem Anlauf raus und mach ein paar "Bodychecks" auf dem Weg nach draussen.
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
Machi jo au, reg mi aber ainewäg uffSubComandante hat geschrieben:Bebbi, die alte Lösung - einfach durchlaufen, nicht lange überlegen.

Machi au so... irgendwie SCHAAD as mr no kaini dumm ko isch...starshine hat geschrieben:GENAU!!
Ich geh dann halt mit vollem Anlauf raus und mach ein paar "Bodychecks" auf dem Weg nach draussen. Selber schuld...soll mir bloss keiner kommen...macht mich sowas von sauer.

Ok, Omis isch e Spezialfall, die ka me (wemme e weeneli ErziehigCrane hat geschrieben:Isch au mini Standardreaktion. Was allerdings ganz doof isch, wenns sich um so 70jöhrigi Grossmietere handlet! Was willsch do mache? Eifach wägschupfe kanni die nid, do druggt d Erziehig duure und wenn de öbbis seisch luege si nur blööd oder motze über die hüttigi Jugend...
gnosse het und/oder e Gwüsse het) nid aifach umdätsche...

Aber sunscht, egal ob Maa, Frau odr Goof, s näggscht Mol rammi aifach
alles wo mr vord Fiess stoht in Bode! *stampft* *nimmt Anlauf*
*wuchtet seinen Sumo-ähnlichen Prachtskörper in Richtung Feind*
*ist gespannt wer das Massaker überleben wird...*

Ja die hüttige Alte...Crane hat geschrieben:Isch au mini Standardreaktion. Was allerdings ganz doof isch, wenns sich um so 70jöhrigi Grossmietere handlet! Was willsch do mache? Eifach wägschupfe kanni die nid, do druggt d Erziehig duure und wenn de öbbis seisch luege si nur blööd oder motze über die hüttigi Jugend...

Manchmal frag ich mich echt, wer diesen Leuten ins Hirn geschissen hat, dass sie sich so direkt vor die Türe stellen müssen (vorallem mit den verd... Kinderwagen)...wovor haben die Angst? Dass das Tram abfährt bevor die drin sind? Manchmal...argh.
Ich nehm das nächste Mal ne MG mit...dann ist garantiert Platz.*BEBBI*4ever!!! hat geschrieben:Aber sunscht, egal ob Maa, Frau odr Goof, s näggscht Mol rammi aifach
alles wo mr vord Fiess stoht in Bode! *stampft* *nimmt Anlauf*
*wuchtet seinen Sumo-ähnlichen Prachtskörper in Richtung Feind*
*ist gespannt wer das Massaker überleben wird...*![]()

reach out and touch faith; your own personal jesus
- JohnHolmes
- Erfahrener Benutzer
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
starshine hat geschrieben:Ich geh dann halt mit vollem Anlauf raus und mach ein paar "Bodychecks" auf dem Weg nach draussen

y sag jetz nüt

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Hat manchmal eben auch rationelle Gründe.Crane hat geschrieben:Was allerdings ganz doof isch, wenns sich um so 70jöhrigi Grossmietere handlet!
Wenn die Oma gehbehindert ist will sie eben als erste einsteigen um dem Sturzrisiko bei den automatisch sich schliessenden Türen auszuweichen (sie weiss ja dass sie lange braucht um reinzukommen) ...
HERBALIFE!
Die Idioten klingeln an der Haustüre und labern dich voll von wegen Herbalife trinken und abnehmen, Spitzensportler nehmen es auch blabla und dann schaust du was vor dir steht: Ein 1,65 Zwerg mit Übergewicht, o-Beinen und Brillengläsern wie Flaschenböden (nichts gegen kleine, dicke Menschen aber die taugen für so einen Job einfach nicht)! Und das am Samstag Morgen!
Die Idioten klingeln an der Haustüre und labern dich voll von wegen Herbalife trinken und abnehmen, Spitzensportler nehmen es auch blabla und dann schaust du was vor dir steht: Ein 1,65 Zwerg mit Übergewicht, o-Beinen und Brillengläsern wie Flaschenböden (nichts gegen kleine, dicke Menschen aber die taugen für so einen Job einfach nicht)! Und das am Samstag Morgen!

...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
mach türe nit ufhanfueli hat geschrieben:HERBALIFE!
Die Idioten klingeln an der Haustüre und labern dich voll von wegen Herbalife trinken und abnehmen, Spitzensportler nehmen es auch blabla und dann schaust du was vor dir steht: Ein 1,65 Zwerg mit Übergewicht, o-Beinen und Brillengläsern wie Flaschenböden (nichts gegen kleine, dicke Menschen aber die taugen für so einen Job einfach nicht)! Und das am Samstag Morgen!![]()