capello het en schiins persönlich usgsuecht

quelle: kei plan. lueged selber

aber e guete maa. cha links wie rechts schutte im mittelfäld.
jo aber wemmer dr camo cha für circa 10 mio verkaufe denn auf!!!!!!brewz_bana hat geschrieben:scho e guete maa und erscht no italiäner.... aber so goht villicht dr camo wäg![]()
bei einem 1:4 im Rückspiel....wieso nicht...stjakobgirl hat geschrieben:Dein Tipp Juve-Roma? 1-2![]()
Soviel ist den führenden Anstalten Coppa Italiana wert, dass sie RAI UNO gerade mal die Cupmatches verkaufen. Sollte öfter mal so sein.stjakobgirl hat geschrieben:Dein Tipp Juve-Roma? 1-2![]()
de zebrone isch gest beschäftigt gsi, pippe und so...dorum giz kei matchanalyse,chinatown hat geschrieben:moll luege ob sich dr zebrone mäldet...
SCHEISSJUVE
starki teamleistig gsi vo Roma. kompakt gstande und kämpft. Mexes isch wieder am ko, gfallt mir dr Jungi. Roma het die letschte 5 Meisterschaftspiel gwunne. Dr cassanoabgang het anschinend em kollektiv guet do!
ok Minimalischte Fuessball in Sache attraktivität. Hinde ine stoh, bzw. ussere gsicherte Abwehr usespiele und sSPiel vom Gegner durch grandioses SChiebe und Stelligsspiel regelrächt zerstöre und offensiv sehr effizient sy... findi eifach nid attraktiv. Sie mache uf em Fäld genau das wo dr Trainer verlangt nid mehr aber au nid weniger. SCHiss Roboter Mannschaft ohni Fans in Turinalduccio hat geschrieben:Ich nim a du hesch in letzter Zyt weing Italo Fuessball gluegt...
Minimalischte.....vielicht uf dr Insle....![]()
Jetzt gwünne die e Match und scho mache einigi do inne grossi Schnurre uff...chinatown hat geschrieben:moll luege ob sich dr zebrone mäldet...
SCHEISSJUVE
starki teamleistig gsi vo Roma. kompakt gstande und kämpft. Mexes isch wieder am ko, gfallt mir dr Jungi. Roma het die letschte 5 Meisterschaftspiel gwunne. Dr cassanoabgang het anschinend em kollektiv guet do!
Do hesch scho rächt....dr Capello isch e trainer wo pingelig isch.....RALE BALE hat geschrieben:ok Minimalischte Fuessball in Sache attraktivität. Hinde ine stoh, bzw. ussere gsicherte Abwehr usespiele und sSPiel vom Gegner durch grandioses SChiebe und Stelligsspiel regelrächt zerstöre und offensiv sehr effizient sy... findi eifach nid attraktiv. Sie mache uf em Fäld genau das wo dr Trainer verlangt nid mehr aber au nid weniger. SCHiss Roboter Mannschaft ohni Fans in Turin
Sprisch mir us em Härzäääää....NKBS hat geschrieben:de zebrone isch gest beschäftigt gsi, pippe und so...dorum giz kei matchanalyse,
ABER die romanisti hend gmeint sie hole e 3-0 sieg im Delle Alpi...haha, bevor Alex der Grosse no 2mol töpft het(s zweite ide 48te minute)....o fenomeno
fürs rückspiel stellt juve schnell d top11 e facciamo piazza pulita.
Es spricht für ihn, dass er aus seiner passiven Rolle heraus aktiv wurde, oder nicht?brewz_bana hat geschrieben:serschte goal vo roma isch offside gsi...
Yüüüüar.stjakobgirl hat geschrieben:22. Spieltag Serie A
US Palermo - AC Siena
AC Mailand - Sampdoria Genua
26.Spieltag Serie B
Catania - AS Bari