luegsch das nit wieder soviel Lärm zobe machschIdefix hat geschrieben:ih wohn hinterem stadion, chasch jo vrbi choe schuttplatz hän mr au, denn wird widr ufs gool pfefferet
![]()

luegsch das nit wieder soviel Lärm zobe machschIdefix hat geschrieben:ih wohn hinterem stadion, chasch jo vrbi choe schuttplatz hän mr au, denn wird widr ufs gool pfefferet
![]()
ein grill kennt kein schlechtes Wetter, nur schlechtes feuer....Kurtinator hat geschrieben:Ändlig gohts wieder los. Mi 15 jährige könig-grill muess au wieder uss em winterschlof gholt wärde.Katastrophales wätter gsi bis jetzt.
Aber ich bin kein Grilll'antimilan hat geschrieben:ein grill kennt kein schlechtes Wetter, nur schlechtes feuer....
http://www.chefkoch.de/rs/s0/grillen+filet/Rezepte.htmltommasino hat geschrieben:hat jemand gute filet-auf-dem-grill-rezepte??
upnoomy hat geschrieben:brauche für meinen weber hk-grill kohle oder briketts für ein schönes grillerlebnis..
welche art bevorzugt der fachmann & sind die hauseigenen produkte (weber) zu empfehlen? der anzündkamin stellt sich für mich als laien jedenfalls bei brikettgebrauch als äusserst dienlich dar.
s Forum izlade...Ludwig van hat geschrieben:am sunntig machi für d verwandtschaft e grillade (17 persone) im garte. an würst vom mezger, 2-3 salät, gemüse füre grill, wyy, bier, desserts, schärme, pingpongtisch, lampions und apero hani dänkt. an was chönti no dänke, damits no chli besser wird? i bi nid riich und möcht au nid dä waahnsinns über-bbq biete, eher e währschaftlichs, friedlichs zämmesii.
1 Grill längt lengschtens. Ha au nur eine und ha zum Teil bis 30 Lüt derbie.Idefix hat geschrieben:s Forum izlade...
nai spass ufs velo, also bi soviel lüt
2 Grill
2-3 Salat zwenig
Sound hesch vergesse.
Stromkabel zieh odr Generator
Eventuell 2-3 "Spiel"
Hets au Kiddis drbi odr aifach Erwachseni ?
Kreativ si !![]()
Mann Sharky, het nid jede e Militär Grill wie DuSharky hat geschrieben:1 Grill längt lengschtens. Ha au nur eine und ha zum Teil bis 30 Lüt derbie.
Salät würdi scho meh mache als nur 2-3.
Musik isch glich, bruchts nit unbedingt bi soviel Lüt, vorallem nit wenns "nur" Verwandti sind![]()
Anstatt nur Würscht, evtl. no Kotelettes oder Schwienshaltssteaks?
Aber hauptsach Sunne und gueti Luhnedr räscht chunnt vo allei.
Ich kauf immer die im Coop, aber nur die vom BELL, aber die richtige, es git zwei.Dr. House hat geschrieben:Wo gits die beste Spare Ribs zum kaufe?
Kennt eper gaileri als die vom Denner?
Migros sind au gail. Aber keine chunnt jetzt an Denner ane.
Coop und Bell findi jetzt gar nid guet.