Schweizer Cup 2019/2020
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
- Käppelijoch
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- rotblau.app
- Neuer Benutzer
Entschuldigung, aber warum schreibt Ihr immer nur "Lausanne", wo der Gegner doch Stade-Ouchy heisst? Ich denke die sind stolz sind sie Ouchy und eben nicht Lausanne, auch wenn es der Vorort ist. Ich jedenfalls würde grossen Wert darauf legenrotblau.app hat geschrieben:Unser Matchbericht:
https://rotblau.app/news/598-Erkrampfte ... onen-Toren
Abstinenzler sind Leute, die niemals entdecken, was sie versäumen.
Grundsätzlich guter Matchbericht. Nur: Warum kommst du als Einleitung mit vermeintlichen "Marktwert"-Vergleichen (=transfermarkt.ch)? Das hättest du eigentlich nicht nötig.rotblau.app hat geschrieben:Unser Matchbericht:
https://rotblau.app/news/598-Erkrampfte ... onen-Toren
in däre truppe steggt mehr potential, als die letschte joor irgendöpper usegholt het... aber jo, ich wüsst au keine grad, woni würd sage, dä isch in riichwitti vom fcb und dä könnti mit zimmliger wohrschiinligkeit mehr useole, als dr koller... und dr cupfinal gege thun hesch scho gseh, oder? liideschaft isch anderscht. und das isch das wo ich wott gseh. und do bruuchts eigentlig au e trainer, wo sich d spiiler drfür verrisse, und nid wäge ihm zur vereinsleitig renne...Rey2 hat geschrieben:.....und hän drmit dr letschtjöhrig Cuptitel gholt.
Btw. Bi au kei Kollerfan, aber dä holt halt no öppis use us sällere Truppe.
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Das Problem isch halt, dass de bi 3-4 Dääg Pause halt grad no d'Erholig und es bitzeli Vorbereitig anebringsch. Ich han Liideschaft gege Getafe gseh. Me het gwüsst, dass die hart und dräckig spiele werde. Und me het sie mit ihre eigene Waffe gschlage. Gege Züri bini enttüscht gsi. Weils halt de FCZ isch und me dä Gegner abgebutze muess. Das hüt isch e Cupspiel gege e Unterklassige gsi. E Klassiker. So öppis sehsch in jedere Liga dauernd. Me isch wiiterkoh. Job done.MistahG hat geschrieben:in däre truppe steggt mehr potential, als die letschte joor irgendöpper usegholt het... aber jo, ich wüsst au keine grad, woni würd sage, dä isch in riichwitti vom fcb und dä könnti mit zimmliger wohrschiinligkeit mehr useole, als dr koller... und dr cupfinal gege thun hesch scho gseh, oder? liideschaft isch anderscht. und das isch das wo ich wott gseh. und do bruuchts eigentlig au e trainer, wo sich d spiiler drfür verrisse, und nid wäge ihm zur vereinsleitig renne...
Das mit de Vereinsleitig renne isch eigentlich Schnee vo geschter. De Albian isch Ersatzbankwärmer. Und de Frei isch riif und Profi gnueg. Der hets grafft.
Mit Liideschaft am Laufband z'arbeite kriegt viellicht no de Rocco ane. Aber bi änglische Wuche im Accord luegsch wohl eher, dass es halbwägs überstohsch.
Notiz am Rande: schon Renato Steffen hat sich über mangelnde Einsatzbereitschaft / Leidenschaft / Willen / Emotionen der Truppe genervt. Den Zeitpunkt seiner Äusserung müsste ich ergooglen - Trainer damals war Raphael Wicky oder Urs Fischer.MistahG hat geschrieben:...liideschaft isch anderscht. und das isch das wo ich wott gseh. und do bruuchts eigentlig au e trainer, wo sich d spiiler drfür verrisse, ....
wollte ich auch schreiben. Der FCZ kackte gegen YB diese Saison drei Mal ab und zwar jedes Mal mit 0:4. aber wir kassieren drei Eier gegen den FCZ... weil er so gemein ist und sich nur gegen uns voll anstrengt.MistahG hat geschrieben:me ka au mol schnäll sage, dass dä superstarki FCZ wirklig au e super resultat igfahre het gege YB...
Wo du Recht hast, hast du Recht. Aber man kann eben nicht immer so top motiviert ein Cupspiel absolvieren wie unter Sousa jenes gegen Sion. Das ist 5 Saisons her. Und dieses meintest du glaub nicht, oder?MistahG hat geschrieben:all 1-2 saisons? di ärnschd? mir spiile sit 3-4 saisons eso... mit gelägentlige usflüg nach obe...