Mr sin NUR kollege...

Der Rest...
fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

stacheldraht hat geschrieben: Abr jo, do ischs e kli prüde. Im dütsche ect. heschs mit tinder eifacher, die sin offe für so sache. Russinne sin doch eh e jackpot, gsehn guet us und sin willig
Allgemein sind Fraue im Usland viel offener (in jedere Hisicht ;) ), als do in de Schwiz. Bisch du schomol z Russland gsy?
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von heisser drnoo »

fixi hat geschrieben:am dag? nei ehnder nid und wenn jo, wie gosch du vor?
also kunnt bi mir au sehr sälte vor.. nur wenn mir grad eini abartig guet gfallt (so hanni mini 2 ex fründinne kenneglernt, e 9 und e 8.5 würdi mol sage :D )

wenns dr fall isch, sagi eifach kurz und bündig dasi se eifach ha miesse aaspreche und ob se lust het emol e kaffi go trinke :D het vo ca. 10 mol sicher 7 oder 8 mol klappt :cool:
Fuessball ufem Rase und Emotione uf de Räng isch das wo zellt!

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

fixi hat geschrieben:Allgemein sind Fraue im Usland viel offener (in jedere Hisicht ;) ), als do in de Schwiz.
und wieeee!! s het e grund dasi 2x im joohr in barcelona bi :D

empfähle kanni uf jedefall barcelona, berlin, budapest (aiiiii), porto, amsterdam und stockholm!

wo hend ihr so euri beste erfahrige gmacht?

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

heisser drnoo hat geschrieben:also kunnt bi mir au sehr sälte vor.. nur wenn mir grad eini abartig guet gfallt (so hanni mini 2 ex fründinne kenneglernt, e 9 und e 8.5 würdi mol sage :D )

wenns dr fall isch, sagi eifach kurz und bündig dasi se eifach ha miesse aaspreche und ob se lust het emol e kaffi go trinke :D het vo ca. 10 mol sicher 7 oder 8 mol klappt :cool:
tönt jo sehr erfolgrich..gib doch d nummere mol durre, will mir jo nid kollege sin, kanni vlt au mol drüber. spass ufs velo :D
heisser drnoo hat geschrieben:und wieeee!! s het e grund dasi 2x im joohr in barcelona bi :D

empfähle kanni uf jedefall barcelona, berlin, budapest (aiiiii), porto, amsterdam und stockholm!

jää barcelona bini letzt joor gsy und es lohnt sich wirklich :D berlin ebeso, vor allem in däne technoschuppe findsch no einiges. budapest sowieso, die ostblockfraue sin nid e 10 sondern 12. in porto und stockholm bini leider nonie gseh, aber schwede stoht bi mir ganz wit obe. schins stöhn sie uf type wo nid wie dr typische schwed usgseht - stimmt das?

Prag(!!!), Budapest und barcelona ;)
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schambbediss »

In thailand chunnsch als schwiizer au guet ah!
Diender au groundhoppe? Wieviel länderpünggt händers scho?

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

fixi hat geschrieben:tönt jo sehr erfolgrich...
weisch warum? du stichsch als maa grad use wenn du das machsch, will das 99% vo de männer ebbe nit mache :cool:

fixi hat geschrieben:in porto und stockholm bini leider nonie gseh, aber schwede stoht bi mir ganz wit obe. schins stöhn sie uf type wo nid wie dr typische schwed usgseht - stimmt das?
kanni nur bestätige mit mine dunkle hoor :D

aber isch scho unglaublich wie do in basel de wurm dinn isch bi de fraue (oder ebbe nit :D ). gsehn teilwiis halb so guet us wie im usland, meine aber sie sigge d'königine vo de wält oder sie sind verklemmt bis weiss nit was.

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

[quote="heisser drnoo"]

Stinkt so! *applaudiert*

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

heisser drnoo hat geschrieben:weisch warum? du stichsch als maa grad use wenn du das machsch, will das 99% vo de männer ebbe nit mache :cool:

kanni nur bestätige mit mine dunkle hoor :D

aber isch scho unglaublich wie do in basel de wurm dinn isch bi de fraue (oder ebbe nit :D ). gsehn teilwiis halb so guet us wie im usland, meine aber sie sigge d'königine vo de wält oder sie sind verklemmt bis weiss nit was.
Stinkt so! *applaudiert artig*

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Schambbediss hat geschrieben:In thailand chunnsch als schwiizer au guet ah!
Diender au groundpoppe? Wieviel länderpünggt händers scho?
Eher e so!
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Was mached ihr aigentlig wenn euch aini mol eso chunnt: "was isch dir wichtiger? Dr FCB oder ich?!"

RL88
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RL88 »

FCB ganz klar bleibt für immer! ;)
1893  :cool:

gego
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gego »

heisser drnoo hat geschrieben:und wieeee!! s het e grund dasi 2x im joohr in barcelona bi :D

Ich liebe deutesche Frauen, bin öfters in der Region Stuttgart unterwegs... und Schwäbinen sind klasse!!! und als Schweizer im Schwabenland hast sowiso schon gewonnen!
Zur "Fasnachtszyt" kannst Du auch gleich über die Grenze, egal ob Lörach Weil, oder sonstige Dorffeste... Da hat es immer was zum nach Hause nehemen, oder noch besser die nehmen dich nach Hause :D :cool:

THOR29
Erfahrener Benutzer

Beitrag von THOR29 »

Schambbediss hat geschrieben:Was mached ihr aigentlig wenn euch aini mol eso chunnt: "was isch dir wichtiger? Dr FCB oder ich?!"
Schambbediss, langsam ha ich s Gfyhl, du bisch e Wyyb und machsch e Studie yber Männer!
R. I. P. TILIKUM
Boycott Seaworld & Loro Parque

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

Schambbediss hat geschrieben:Was mached ihr aigentlig wenn euch aini mol eso chunnt: "was isch dir wichtiger? Dr FCB oder ich?!"
"Dänksch ich würd dir durch halb Europa nochereise?!"
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

stacheldraht hat geschrieben:Also uff tinder eifach diräggt sage bzw froge was de wilsch.. aka " luscht uff e träffe und kli spass zha?"
Jä, was jetzt? Diräggt froge oder zwaidüttigi Sprüchli? :confused: :p
fixi hat geschrieben:aber schwede stoht bi mir ganz wit obe. schins stöhn sie uf type wo nid wie dr typische schwed usgseht - stimmt das?
Denn stöhn sie aber uff halb Stockholm... Die Zytte, wo in Stockholm nur blondi, hochgwaggseni Type umelaufe sind längscht verby.

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

THOR29 hat geschrieben:Schambbediss, langsam ha ich s Gfyhl, du bisch e Wyyb und machsch e Studie yber Männer!
Für mini studiearbet an dr fraue-uni :p

Fulehung
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fulehung »

Mundharmonika hat geschrieben:Jä, was jetzt? Diräggt froge oder zwaidüttigi Sprüchli? :confused: :p

Denn stöhn sie aber uff halb Stockholm... Die Zytte, wo in Stockholm nur blondi, hochgwaggseni Type umelaufe sind längscht verby.
Pssssst... sonst merken all die Herren hier plötzlich noch, dass auch die Zeiten vorbei sind, in der nur Heidis und andere Eidgenossinnen in der Schweiz herumgelaufen sind. 1 Million Frauen in der Schweiz sind Ausländerinnen, mindestens eine weitere halbe Million sind Doppelbürgerinnen. Wenn hier schon von Länderpunkten die Rede ist: Was mir noch fehlt, ist die Eidgenossin. :cool:

Nervenbündel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nervenbündel »

Auf Tinder habe ich mal gar kein Erfolg. Bin wirklich kein Wüster (siehe Profilbild), aber die Matches auf Tinder sind rar. Gut, habe auch nur ein Foto drauf. Trotzdem. Lovoo geht schon eher.

Das mit dem Profilbild war ein Witz
Unter Sousa waren die Spieler vielleicht weniger verletzt.
Aber sie spielten so, dass man hätte glauben können, sie wären verletzt.

-footbâle 20.06.2015

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Wichtig au, löhnd d'frau ebitz zapple! Wenn ihr euch de holde dame grad vor d'fiess wärfed sinder nüm intressant, will das scho ca. 20 anderi badchappetaucher mache. :cool:

GranitXhaka
Benutzer

Beitrag von GranitXhaka »

Porto? War zwar nur wegen Fussball dort, aber fand ich ein wenig langweilig..

Barcelona und Malaga finde ich sehr gut für Spanien.

Sonst alle Skandinavischen Länder und auch Budapest, Sofia und Lettland..

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

In hamburg uf dr reeperbahn sin d'miggeli au immer willig ;)

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

GranitXhaka hat geschrieben:Porto? War zwar nur wegen Fussball dort, aber fand ich ein wenig langweilig..
als ich für den fcb dort war, war ich anschliessend auch nicht begeistert von der stadt. war jetzt vor zwei wochen dort und habe seit dem ein ganz anderes bild von der stadt... sei es bei tag oder bei nacht!

ist direkt unter die top 5 städte gerutscht für mich :cool:

Zaunbesteiger
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zaunbesteiger »

Schambbediss hat geschrieben:In hamburg uf dr reeperbahn sin d'miggeli au immer willig ;)
Ich weiss natürlich auf was du hinaus willst, aber da lob ich mir in jeder Beziehung das Schanzenviertel...

Zaunbesteiger
Erfahrener Benutzer

Bierathlet hat geschrieben:"Dänksch ich würd dir durch halb Europa nochereise?!"
Hahaha, absolut Klasse! :D

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

wenn dr bi einere glandet sind wo immer wieder öbis lauft, luege dr euch do no nach andere willige umme oder lön drs denn guet si und händ denn immer mit dr gliche spass. bestoht do d gfohr, dass me, wenn me mit mehrerne öbis laufe het plötzlich alles kompliziert wird und me am schluss plötzlich 2 am gliche tag vor dr türe het? wird denn no plötzlich kompliziert mitem terminkaländer...

fare
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fare »

http://www.20min.ch/schweiz/news/story/ ... n-27598232
Passend dazu, kommt eben gut an bei den Eltern :D

Zaunbesteiger
Erfahrener Benutzer

Apropos Terminkalenderkollision/Glück/Pech/Schicksal: Hat jemand von euch schon mal am gleichen Abend zwei Frauen gevögelt? (nicht gleichzeitig versteht sich...)

GranitXhaka
Benutzer

Beitrag von GranitXhaka »

heisser drnoo hat geschrieben:als ich für den fcb dort war, war ich anschliessend auch nicht begeistert von der stadt. war jetzt vor zwei wochen dort und habe seit dem ein ganz anderes bild von der stadt... sei es bei tag oder bei nacht!

ist direkt unter die top 5 städte gerutscht für mich :cool:
Vielleicht hatten wir einfach nur den FCB im Kopf :rolleyes: :D
fare hat geschrieben:http://www.20min.ch/schweiz/news/story/ ... n-27598232
Passend dazu, kommt eben gut an bei den Eltern :D
Meiner Meinung nach schlimm, dass das schon ein Thema bei 15 und 16 Jährigen ist..

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

I ha bis jetzt sälte aini droffe wo gsait het: "fründschaft plus? Jo eh! Gib ihm!"
Bi mir isch eher d'antwort cho: "i wott lieber öpis feschts."

basler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basler »

canon hat geschrieben:wenn dr bi einere glandet sind wo immer wieder öbis lauft, luege dr euch do no nach andere willige umme oder lön drs denn guet si und händ denn immer mit dr gliche spass. bestoht do d gfohr, dass me, wenn me mit mehrerne öbis laufe het plötzlich alles kompliziert wird und me am schluss plötzlich 2 am gliche tag vor dr türe het? wird denn no plötzlich kompliziert mitem terminkaländer...
ha mol e johr mit zweine öbis laufe ka und beidi hän gmeint sin mit mir zämme. s schlimmste gsi, huere stress. muesch denn au no aufpasse wäm was vo wellere verzellsch. kunnt uf jedefall nie guet wenn mit mehrere öbis laufe hesch, au nur affäre-mässig und eini erfahrt öbis vonere andere :o
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o

Gesperrt