QUOTE]
ich gebe dir ausnahmsweise recht... wenn es bei diesem einen schlechten spiel bleibt. von mir aus können wir jedes 7. spiel verlieren, wenn wir die jeweils 6 spiele dazwischen gewinnen. das sollte dann locker zum meistertitel reichen.

Soll das heissen, dass Sommer gestern unterirdisch gespielt hat ?nobilissa hat geschrieben:Es befiel mich auch schon der Gedanke, dass es schade ist, dass Yann Sommer nicht mehr vom Training mit Franco Costanzo profitieren kann.
Es gab schlechtere auf dem Platz. Da müsste man die halbe Mannschaft wegjagen.d_te_te hat geschrieben:kein Beinbruch, aber eine Enttäuschung, vorallem aufgrund des fehlenden Kampfgeistes. Was mir nicht gefällt, dass Spieler wie Trainer die Niederlage als eher harmlos abtun ...
Und eine grosse Bitte: schickt M. Diaz wieder zurück nach Chile, einfach nur ein Ärgernis, sorry !
Ich stimm Dir zue, mich und alli andere FCB-Fans hets natürlich au uffg'regt, wie sie in de 2.te HZ g'spielt hän, kei Froog!ivan hat geschrieben:Das nid. Abr es isch doch offesichtlich, dass d mannschaft nach dr erste mini serie (6 Sieg) widdr s Gfühl ussgstrahlt het, dass alles e sälbstläufer wird. Das isch s Problem unterm Vogel gsi (die Saison). Denn gitz e Mini-Krise, alli risse sich zämme, erbringe gueti leistige, gwünne 6 mol nachenand und scho foht alles widr vo vorne a. Kasch mr nid sage, dass dr FCB gestr (und vorallem in dr 2 HZ) Thun no ärnst gno het (und au die 1. HZ isch bis uff d chancevrwärtig völlig ungniegend gsi). Die hän ab dr 2 HZ mitere "ah jo, 2:1 vorne, no bitz zit vrplämperle und denn trifft denn scho eine no s goal" - attitüde gspihlt. Do könnti eifach nur Kotze. Vrliere dörf me jo mol, abr doch nid so...
also mit 6 siig und jeweils einere niiderlaag wärich imfall voll zfriideivan hat geschrieben:Das nid. Abr es isch doch offesichtlich, dass d mannschaft nach dr erste mini serie (6 Sieg) widdr s Gfühl ussgstrahlt het, dass alles e sälbstläufer wird. Das isch s Problem unterm Vogel gsi (die Saison). Denn gitz e Mini-Krise, alli risse sich zämme, erbringe gueti leistige, gwünne 6 mol nachenand und scho foht alles widr vo vorne a.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Nid wenn dr Gegner FC Thun heisst und gege dr Abstihg spihlt und vorallem nid wenn MIR dr FCB sin. Ich weiss nid wies dir goht, abr i hätt liebr 7 Sieg in Folg. I gib mi drmit nid z frihde, nur will mr in dr SL spihle und s schlussändligg sowiso füre Titel längt.Master hat geschrieben:also mit 6 siig und jeweils einere niiderlaag wärich imfall voll zfriide![]()
bi gschetzte 50 saisonspil gäbti das rund 7 niiderlaage - im momänt hemmer bereits 3 us dr liiga, 1 us dr EL und 3 us dr CL-quali...und das bi 17 ligaspil, 2 cup und 11 europäische spil.
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
Beim 1:0 locker überlaufen worden. Nachher kamen zu seinem Glück praktisch alles Angriffe über die andere Seite. Keine Ahnung warum Park wieder besser weg kommt als Stein - ich denke hier ist ein starkes symphatie und antiphatie Deenken vorhanden. Beide wurden bei je einem Tor locker überlaufen.Patzer hat geschrieben:park war stark verbessert zu seinen letzten einsätzen, aber für einen ausländer immer noch zu schwach
salah fand ich gut, war der einzige der für etwas gefahr gesorgt hat
diaz und steini eher schwach, ja
In Leverkusen kotzen sie nicht...Pipi hat geschrieben:Stimm dir in allne Pünkt zue! BTW Könntisch du bitte mol dini Signatur ändere? Ich könnti jedes mol kotze...![]()
sicher 2,5Mio euros???Cocolores hat geschrieben:In Leverkusen kotzen sie nicht...
http://www.fussball.ch/Wechselt+Basels+Diaz+in+die+Bundesliga/565147/detail.htm
Är isch zwar schlächt gseh, aber so schlächt jetzt au nit, das dr fähler under dr duschi oder uff dr usswächselbank zum 3:2 gfiert het.Nobby Stiles hat geschrieben:[/B]
welche schlussendlich zum 3:2 führte. Beim Stand von 2.2 wenige Minuten vor Schluss geht man keine Risiken mehr in der eigenen
Platzhälfte ein.
Hm, und wenn im nächsten Sommer unsere grössten Kämpfer weg sind (Dragovic, Frei, wohl auch Stocker, und Cabral sucht sicher auch eine neue Herausforderung) dann haben wir ein kleines Problem...Laufi hat geschrieben:Ich stimm Dir zue, mich und alli andere FCB-Fans hets natürlich au uffg'regt, wie sie in de 2.te HZ g'spielt hän, kei Froog!
Aber was ich uss Dine Wort ussläse kah, find ich viel intressanter. I weiss nid wie Du zum Heiko stoohsch, aber wenn das eso zuetrifft wie Du schriebsch, denn liegts eidüütig an de Mannschaftsyhstellig!
Das den e junge Trainer wie de Heiko e Problem mit de "Menscheführig" bekunnt, vorallem bi de alte routinierte Spieler, wo wüsse wie de Hase lauft, dass verwundert mi rückblickend nüme!
Das wird im Heiko zum Verhängnis worde sii...ob's sich das jetzt aber au bim Muri yhg'schliche het, kah meh nach däre Niederlag nid pauschal sage, e g'wüssi Tendenz zum Schlendrian isch aber nid vo de Hand z'wiiese, gib i zue!
Zuerst möchte ich noch ein paar gute Spiele unseres "Leistungsträgers" sehen. Danach darf er von mir aus verreisen, aber natürlich nicht für diese lächerliche Summe.Cocolores hat geschrieben:In Leverkusen kotzen sie nicht...
http://www.fussball.ch/Wechselt+Basels+Diaz+in+die+Bundesliga/565147/detail.htm
Wieso nicht? In Anbetracht der wohl nicht geringen monatlichen Bezüge und seiner Leistungen wäre das wohl noch die höchstmögliche Schadenbegrenzungs-Summe...Mundharmonika hat geschrieben:Danach darf er von mir aus verreisen, aber natürlich nicht für diese lächerliche Summe.
Gestern lag es wohl am Kunstrasen. Ich glaube nicht das er Erfahrung mit dem Untergrund hat.Mundharmonika hat geschrieben:Zuerst möchte ich noch ein paar gute Spiele unseres "Leistungsträgers" sehen. Danach darf er von mir aus verreisen, aber natürlich nicht für diese lächerliche Summe.
Diaz macht mir einen sehr unmotivierten und leicht arroganten Eindruck. Manchmal habe ich das Gefühl, er hätte erst bei Ankunft in Basel realisiert, dass FCB in seinem Fall für FC Basel und nicht für FC Barcelona steht und er seither die List am Fussballspielen verloren hat...
Null ahnig hesch!Mundharmonika hat geschrieben:Zuerst möchte ich noch ein paar gute Spiele unseres "Leistungsträgers" sehen. Danach darf er von mir aus verreisen, aber natürlich nicht für diese lächerliche Summe.
Diaz macht mir einen sehr unmotivierten und leicht arroganten Eindruck. Manchmal habe ich das Gefühl, er hätte erst bei Ankunft in Basel realisiert, dass FCB in seinem Fall für FC Basel und nicht für FC Barcelona steht und er seither die List am Fussballspielen verloren hat...
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Du hast recht. Er hatte keine Pause zudem muss sich Diaz erst noch mit dem neues System anfreunden. Man spielt hier ganz anders als in Chile. Habe ihn etliche Male bei La U und in der Chilenischen Nationalmannschaft verfolgt. Der kann schon was!Längi hat geschrieben:Null ahnig hesch!
Dä Herr het kai Pause ka und sini Familie isch erscht vor kurzem igfloge, d'sproch isch au e glaine hindernis, wart mol bis d'Saison 12/13 fertig isch und denn darfsch gärn nomol de Diaz bewärte oder mini Antwort go usebudle wenn er sich nid gsteigeret het![]()
Nai, schlächt isch er sicher nit gsi. Er het gueti und weniger gueti Momänt kaa. Denn isch es halt 2:2 gsi. Uf alli Fäll het er sich in dr eigene Platzhälfti zwüsche 2 Thuner sich dure tripple welle und isch hänge blibe. Das isch dr Ursprung vom Thuner Usglich.D-Balkon hat geschrieben:Är isch zwar schlächt gseh, aber so schlächt jetzt au nit, das dr fähler under dr duschi oder uff dr usswächselbank zum 3:2 gfiert het.