i ha e schiss match erwartet und au gseh
aber nach so villne schöne gfüel in dere wuche channi das akzeptiere und wünsch de spieler und allne vom fcb schöni feschttäg und gueti erholig
Oooojjji lies ich das richtig? Simmer scho sowiet es Uentschiede als Niederlag z'betitle? Ämmel au ich wünsch e schöni WinterpauseDome hat geschrieben:wie meischtens, het dr FCB hüt kly müeh gha uf Kunschtrase.
Hüt isch mol wieder e Match gsy, wo meh extrem viel Glück gha het, dass eh meh oder weniger guete Gegner sini Chance nit gnutzt het.
Näbebi findi, isch das Unentschiede gar nit so schlächt gsy, zum noch däm geile ManU Spiel alli wieder bitz abe z hole.
Guet jetzt isch eh Pause, aber sooo schlimm isch die Niederlag im Momänt nit.
wie zu sehen ist, wäre ich vor dem spiel zufrieden gewesen. bei dem spielverlauf bin ich natürlich leicht enttäuscht. aber dank dem FCL und der tollen vorrunde natürlich rasch wieder happyOnkel Tom hat geschrieben:wäre mit einem unentschieden auch sehr zufrieden, unter diesen umständen (viele ausfälle, mittwochspiel in den beinen und köpfen). und xamax hat ein paar sehr gute und torgefährliche leute. daher 1:1 als wunschresultat.
eine niederlage wäre kein guter abschluss einer super-vorrunde.
Danke. Vorallem seine Heber aus dem Stand, welche meistens von den Gegner geblockt werden, sind an Arroganz nicht zu überbieten. In der ersten Halbzeit gingen praktisch alle gefährlichen Aktionen von Xamax von ihm aus.Vali hat geschrieben:g.xhaka und f.frei zusammen im zentralen mittelfeld funktioniert einfach nicht. frei war immerhin bemüht. aber xhaka war nur ein ärgernis. diese überheblichkeit muss er wieder abstellen. so geht es nicht. praktisch jeder ball landet beim gegner.
nur die abwehr hat ihre arbeit korrekt gemacht. der rest war klar ungenügend. schade, dass man unnötig zwei punkte verschenkt hat.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen