Politk: Hanf-Initiative und Referendum BetmG
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
booom - zums in dr sproch vo de ganz dumme uszdrugge..Russe hat geschrieben:jetzt haltisch aber dr latz!! dumms gelaafer do!! ächt!!
isch jo nid zum usshalte - nur wills dir nid passiert, passierts allne andere au nid??
ich kenn lüt die hän uffs übelschte müesse bläche, job an nagel hänge, paar täg bau, etcetc....nur well si mol gärn e gugge rauche!!!
zzzzzzz.......wenn das nid verstohsch - wenn nid schnallsch, dass me die verdammti kriminalisierig vo harmlose bürger muess beände.....und xtuusigi stunde administrative uffwand uff site vo behörde......
....denn...naja....pfffff.....kei ahnig - sogar dr dümmscht schnallt doch das!
2 x Jo Hanflegalisierig + BetG
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
hui hab dich wohl ein bisschen falsch eingeschätzt. dachte wir können ein bisschen erfahrung / meinung austauschen. aber anscheinend klappt das nicht.E`Glaibasler hat geschrieben:hör ich öfters, ich kenn niermts, absolut niermts wo in sim läbe wägem kiffe mit mehr als 220.- verfahrensköste bestroft worde isch. und au die 220.- sind die absoluti usnahm. ich bi im läbe no nie mitm gsetz in konflikt ko wägem kiffe, und so guet wie alli mensche wo ich kenne au nid.
das argumänt isch eigentlich haltlos, sorry.
nur weil du noch nie probleme hattest, heisst das noch lange nichts. ich hab z.b. mal ne busse von 280 stutz bekommen, und das wegen 0.7 gramm gras. nur so....
und dann noch DAS argument als haltlos zu betiteln... echt ne frechheit, sorry

- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
*aufstreck* 400.-- hebel habe ich bezahlt!E`Glaibasler hat geschrieben:hör ich öfters, ich kenn niermts, absolut niermts wo in sim läbe wägem kiffe mit mehr als 220.- verfahrensköste bestroft worde isch.
canabis ist illegal, weil anno tuback die amis um ihr opiumgeschäft fürchteten. leider hat sich die illegalität bis heute gehalten. die illegalität macht canabis zur einstiegsdroge, die illegalität macht aus konsumenten verbrecher, die illegalität führt zu beschaffungskriminalität etc. pp.
im prinzip kanns mir egal sein, ich hab mich von der illegalität nie vom kiffen abhalten lassen und heute kiffe ich nur noch extrem selten. trotzdem ist es endlich an der zeit, dass mit diesem unsinn schluss ist.
2x JA!
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
-
- Erfahrener Benutzer
..thats the point my man!! yes we can!Latteknaller hat geschrieben: und heute kiffe ich nur noch extrem selten. trotzdem ist es endlich an der zeit, dass mit diesem unsinn schluss ist.

LATTENKNALLER - einer von uns!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
ich denke seine aussage ist auf die CH bezogen - aber der vergleich bleibt bestehen...von wegen falsche signale senden und sonidganzbache hat geschrieben: Was ist mit Somalia, Jemen, China, den Saudis, Nigeria, USA, etc, sind sicher über 50 Staaten, die de facto noch die Todesstrafe führen..
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
Rede denk von hier, wir diskutieren ja auch keine weltweite Hanflegalisierung. Die von dir genannten Staaten sind fast alle Staaten die sich gar nicht erst auf die Aufklärung berufen, natürlich herrschen da archaische Rechtssysteme. In den USA mittlerweile weitgehend auch, war früher mal anders...nidganzbache hat geschrieben:at Alge
Die Todesstrafe wurde abgeschafft?? Hast du eins geraucht?
(Ps - Die Welt besteht nicht nur aus Westeuropa)
Was ist mit Somalia, Jemen, China, den Saudis, Nigeria, USA, etc, sind sicher über 50 Staaten, die de facto noch die Todesstrafe führen..
Ich meine doch ein Gesetz muss inhaltlich Sinn machen, nicht symbolisch. Leider läuft es heute meistens so, ist irgendwo irgendwas passiert gibts ja auch ein neues, meist sinnloses Gesetz als Zückerchen fürs Volk.
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Ha bis jetzt Glück kha. Usser in dr letschte Wuche RS het mi sone Lütnand ibuchtet und i ha dörfe bis am Mändig bliebe. Dä Wixxer het jo au nit minere Fründin miesse alütte und das verzelle, i ha hüt ame no e lichts Pfiffe im Ohr..Asselerade hat geschrieben:do hend die meiste miesse dure wo zu uns ghöre![]()

- Snowy
- Erfahrener Benutzer
Do gits nüt mehr drzue zsage.Latteknaller hat geschrieben:*aufstreck* 400.-- hebel habe ich bezahlt!
canabis ist illegal, weil anno tuback die amis um ihr opiumgeschäft fürchteten. leider hat sich die illegalität bis heute gehalten. die illegalität macht canabis zur einstiegsdroge, die illegalität macht aus konsumenten verbrecher, die illegalität führt zu beschaffungskriminalität etc. pp.
im prinzip kanns mir egal sein, ich hab mich von der illegalität nie vom kiffen abhalten lassen und heute kiffe ich nur noch extrem selten. trotzdem ist es endlich an der zeit, dass mit diesem unsinn schluss ist.
2x JA!
Knapp, gut, richtig beschrieben!
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
möcht das posting unterstütze. das sin genau die beobachtige wo ich sälber au gmacht ha, wobi dassi do ganz klar muess erwähne dassi nonie au nur 1 zuug voneme joint gnoh ha. ich ha nüd gege kiffer und nüd gege skiffe. aber ich ha gnueg lütt kenneglernt und e stück witt au "verlore" well si jede daag mehreri joints kifft hän... immer wie luschtloser worde sin, immer meh arbetslosi phasene kah hän... immer meh kifft hän... immer meh nur no mit kiffer ummeghange sin bis si schlussändlig ine völligi depression keiht sin. das isch in eim fall au sowitt gange dass sichs läbe gnoh het.E`Glaibasler hat geschrieben:weisch wos problem liegt? heeeeee? heeeeeeee?
wenns legal isch gids no mehr armi sieche wo die schönsti zyt em läbe (anmerk. der redaktion 18-31) verhänge und nid schnalle, dass läbe au ohni e graue mantel vor em gsicht läbenswärt isch!
i ghör genau zue dene, ha graucht bis i 28 gsi bi, jede tag wenn i haim ko bi, ha das derzuemals angäblich brucht zem obeabecho. leider hani erscht wo ich ufghört ha mit däm scheiss gmerkt, dass es besseri wäg fyr das gid! hüt rauch i no 1 mol pro monet im usgang und merk am nächste dag sehr scheen was s dope mit mr macht...
wenn ich mir jetzt vorstell, dass chrut wär no legal, wirds fyr vieli no schwieriger sich vo däm s löse, oder ned dermit afange. lueg doch mol bim alk, dert sufe die glaine au scho. isch jo au glar wenns de bape vormacht und d lüt s aktzeptiere.
dr vergliech mitm alk hinkt sowieso, ai oder zwai bierli am obe isch den definitiv nids gliche wie eins rauche. aber um das izgseh muess me zerscht mol ufhöre sich sälber z beliege!
kiffer möche sich nume ebis vor, ha no kaine kenneglernt wo täglich kifft aber suscht 100% normal isch!
täglich dope rauche ohne driftige grund isch scheisse!
E: und die wo halt trotzdäm rauche wänd, die finde mittel und wäg... goht jo hyt au scho!
i has gfühl i merk sälber efangs scho zimli guet wärs verdreiht und wär nid.... wär all die pünkt abstrittet isch schomoll uffem falsche wäg.
wäge däm stimmi aber glich nid nai ab. ich enthalt mi dasmoll, welli würgli ndi weiss was besser isch.
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Und wenn der aufgrund seines totalbenebelten Zustandes gar nicht mehr frei entscheiden kann, muss man ihm halt helfen. Provokativ, aber nicht unwahr!Turiddu hat geschrieben:1. Grundsätzlich sollte ein 18-31-Jähriger frei entscheiden können, ob er nun mit einem Nebelschleier vor dem Gesicht durchs Leben gehen möchte oder halt nicht. Das ist nicht Sache des Staates.
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.
Aber nid präventiv. En liberale Staat heisst ebbe nid, dass alli s richtige mache. Oder hesch scho sovil Kiffer in dr Gosse gseh, wo me het miesse hälfe.Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Und wenn der aufgrund seines totalbenebelten Zustandes gar nicht mehr frei entscheiden kann, muss man ihm halt helfen. Provokativ, aber nicht unwahr!
So Fäll kenne wohl vil, ich au. Viel Kiffe isch nid harmlos und ka zu däm füehre was du beschribsch. S löst zwar nid diräkt Depressione us, aber dass es in gwüsse Stimmige kei gueti Idee isch zkiffe hani sälbr erläbt... do kame denn wirkli abrutsche.brewz_bana hat geschrieben:möcht das posting unterstütze. das sin genau die beobachtige wo ich sälber au gmacht ha, wobi dassi do ganz klar muess erwähne dassi nonie au nur 1 zuug voneme joint gnoh ha. ich ha nüd gege kiffer und nüd gege skiffe. aber ich ha gnueg lütt kenneglernt und e stück witt au "verlore" well si jede daag mehreri joints kifft hän... immer wie luschtloser worde sin, immer meh arbetslosi phasene kah hän... immer meh kifft hän... immer meh nur no mit kiffer ummeghange sin bis si schlussändlig ine völligi depression keiht sin. das isch in eim fall au sowitt gange dass sichs läbe gnoh het.
i has gfühl i merk sälber efangs scho zimli guet wärs verdreiht und wär nid.... wär all die pünkt abstrittet isch schomoll uffem falsche wäg.
wäge däm stimmi aber glich nid nai ab. ich enthalt mi dasmoll, welli würgli ndi weiss was besser isch.
Nur sind das alles kei Gründ so Lüt zverfolge und in Schwarzhandel tribe, das isch jo s einzige wo jetzt drüber abgstimmt wird. Das löst keini Problem, schafft aber sälbr e Huffe - Stichwort Einstiegsdroge bi Junge, es isch enorm gföhrlig weme s irgendwenn no afoht glatt finde "Drogemilieu" zsy. Drum hoffi doch dass mänge trotz em schlächte Buuchgfühl gegenüberem weed trotzdäm Jo stimmt.
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
ich stritt sicher nit ab dass s kiffe au schlächti siite het - aber mit 12 - 16 weiss me das halt nonig - dorum gitz jo hoffentlich au e wirksame jugendschutzbrewz_bana hat geschrieben:möcht das posting unterstütze. das sin genau die beobachtige wo ich sälber au gmacht ha, wobi dassi do ganz klar muess erwähne dassi nonie au nur 1 zuug voneme joint gnoh ha. ich ha nüd gege kiffer und nüd gege skiffe. aber ich ha gnueg lütt kenneglernt und e stück witt au "verlore" well si jede daag mehreri joints kifft hän... immer wie luschtloser worde sin, immer meh arbetslosi phasene kah hän... immer meh kifft hän... immer meh nur no mit kiffer ummeghange sin bis si schlussändlig ine völligi depression keiht sin. das isch in eim fall au sowitt gange dass sichs läbe gnoh het.
aber wem das es guet duet und wem nit dass söll doch bitte jede für sich entscheide. ich bi zum glügg au wäg ko vom exzess kiffe - aber das isch e phase gsi wo ich mit 16 gha ha und ha trotzdäm e aständige lehrabschluss und gnueg motivation..
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
du ich ha nid sgfühl dass sone exzessivi phase in däm alter allzu schlim isch wenn me denn wieder ewäg drvo kunnt. ich red vo vo lütt ab 20 wo so witermache und zt au mit 30 noni uffghört hän. kasch sage was de willsch aber dene lütt merkschs ah, die hän aifach e ecke ab...Nino Brown hat geschrieben:ich stritt sicher nit ab dass s kiffe au schlächti siite het - aber mit 12 - 16 weiss me das halt nonig - dorum gitz jo hoffentlich au e wirksame jugendschutz
aber wem das es guet duet und wem nit dass söll doch bitte jede für sich entscheide. ich bi zum glügg au wäg ko vom exzess kiffe - aber das isch e phase gsi wo ich mit 16 gha ha und ha trotzdäm e aständige lehrabschluss und gnueg motivation..
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
möchte hiermit den "missbrauch einer fernmeldeanlage" melden!brewz_bana hat geschrieben:so witermache und zt au mit 30 noni uffghört hän. kasch sage was de willsch aber dene lütt merkschs ah, die hän aifach e ecke ab...

schnabel!Riesespächt hat geschrieben:Lobenswärt, nur dänki vieli mache dr Link "Hamf > Schlächt > NEI" und überlege gar nit um was es eigentlich goht. Bimer sogar fascht sicher, dass es klar abglänt wird.
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
betreffend depression und gras..
naja, man muss das differenzierter sehen. das kiffen als solches führt eine person nicht in die depression, sondern der kiffer sich selber..
das kiffen ist sehr wohl ein "fluchtmittel", raucht man um dem alltag zu entflliehen dann wird es früher oder später scheisse ausgehen.
diese fluchtmittel haben aber die meisten menschen, bzw jugendliche. nehmt doch den ausgang am wochenende. man arbeitet die ganze woche / geht zur schule und freut sich auf die party am weekend. man lebt und arbeitet unter der woche eigentlich genauso für die party (emotional gesehen) wie ein kiffer dies fürs gras macht..
nehmt auch den alkohol, fussball oder auch frauen...alles punkte die EINEM SCHADEN können (wenn es als fluchtmittel angesehen wird), aber auch GANZ NORMAL sind, wenn man damit umgehen kann...
naja, man muss das differenzierter sehen. das kiffen als solches führt eine person nicht in die depression, sondern der kiffer sich selber..
das kiffen ist sehr wohl ein "fluchtmittel", raucht man um dem alltag zu entflliehen dann wird es früher oder später scheisse ausgehen.
diese fluchtmittel haben aber die meisten menschen, bzw jugendliche. nehmt doch den ausgang am wochenende. man arbeitet die ganze woche / geht zur schule und freut sich auf die party am weekend. man lebt und arbeitet unter der woche eigentlich genauso für die party (emotional gesehen) wie ein kiffer dies fürs gras macht..
nehmt auch den alkohol, fussball oder auch frauen...alles punkte die EINEM SCHADEN können (wenn es als fluchtmittel angesehen wird), aber auch GANZ NORMAL sind, wenn man damit umgehen kann...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
ARENA-Teilnehmer
Ka emol öbber luege, wär hüt zobe in dr Arena alles drbi isch? I ka ebe nit sälber und s nimmt mi wunder.
Zur Hanf-Initiative:
Auf der Pro-Seite:
Christa Markwalder, Nationalrätin FDP/BE
Auf der Contra-Seite:
Andrea Geissbühler, Nationalrätin SVP/BE
Zum Betäubungsmittelgesetz:
Auf der Pro-Seite:
Ruth Humbel Näf, Nationalrätin CVP/AG
Pascale Bruderer, Nationalrätin SP/AG
Auf der Contra-Seite:
Toni Bortoluzzi, Nationalrat SVP/ZH
Christian Waber, Nationalrat EDU/BE
(sf.tv)
Auf der Pro-Seite:
Christa Markwalder, Nationalrätin FDP/BE
Auf der Contra-Seite:
Andrea Geissbühler, Nationalrätin SVP/BE
Zum Betäubungsmittelgesetz:
Auf der Pro-Seite:
Ruth Humbel Näf, Nationalrätin CVP/AG
Pascale Bruderer, Nationalrätin SP/AG
Auf der Contra-Seite:
Toni Bortoluzzi, Nationalrat SVP/ZH
Christian Waber, Nationalrat EDU/BE
(sf.tv)
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Snowy
- Erfahrener Benutzer
I verreck. :-)Riesespächt hat geschrieben:Hey was geht!!? Jo verdammi!! PAL Zug Küng Kompanie Drüüüüüü![]()
Bisch aber demfall nit dä woni mein.
Bisch demfall in Thun gsi?
20min 25.5.2007: