FC Basel - FC Luzern Sa 13.09. 17:45

Diskussionen rund um den FCB.
zizou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zizou »

Bafana Bafana hat geschrieben: aber dasses am SA e doch zimlich miesi Stimmig gsi isch het mehreri Gründ:

- scheiss Wätter
- scheiss Gegner
- langwiligs Spiel
(e roti Karte, Schiri-Skandalentscheid oder 0:3 Pauserückstand no ins 4:3 dreihe, hätte sicher s Stadion zum kochä brocht)

aber so Spiel gits, hets früehner scho immer geh und wirds au immer widr geh, also nid gross über Liederuswahl diskutierä sondern IMMER voll mitzieh...

well gege Guimares und Göteborg sin die genau gliche Lieder gsungä wordä, äs händ eifach vill mehr Lüüt mitgmacht und dasch entscheidend!!!
danke...so isches doch, was gfählt het am samstig (und au an de andere spill wo denn nochär übere support gmotzt worde isch) sin schlicht und eifach d'emotione!! an cl-spill, und ich bi 100%ig übrzügt dass es am zystig widr so sy wird, sin alli plötzlich topmotiviert und singe mit, und zwar genau die glyche lieder wie au am samstig gsunge worde sin!! s'problem isch dass mir alli vrwöhnt sin und uns e sieg gege luzärn nüm zum duregheye bringt, abr die einte wirke däm entgäge in däm si singe und vrsueche trotzdäm alles zgäh, und die andere, die chille eifach und meine sligt an dr art vom support dass es eher lislig isch für basler vrhältnis....
cigán hat geschrieben:polizia assassini

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

Bafana Bafana hat geschrieben: well gege Guimares und Göteborg sin die genau gliche Lieder gsungä wordä, äs händ eifach vill mehr Lüüt mitgmacht und dasch entscheidend!!!
Das stimmt nid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gege Guimares hets nur 1-2 Mol so es Geträller gäh! nach dr Pause s'erschte Mol, do hän sogar Lütt vom C probiert dr gege hebe und verzwiflet es FCB, FCB astimme... het aber nid klappt...
d'Mannschaft isch wie mes kennt lahmer worde und erscht dr mega Lapsus vom Marque
(Kurz nach der Pause ein weiterer Bock von Marque, der den Gästen eine 3 zu 2-Situation ermöglichte. Desmartes konnte aber nicht erfolgreich abschliessen. Drei Minuten später war es Marquinho, der das Leder nur knapp am Tor vorbei köpfte) ....
hets gschafft d'Fans widder wecke! und denn villicht no kurz 1x.....

E`Glaibasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von E`Glaibasler »

Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Hesches du Persönlich scho mol probiert? Wenn nit, denn würd ich bitz ufpasse mit dine behauptige...
ich habe es nicht nur schon probiert, sonder schon x mal getan. bringt allerdings nicht viel. ihr habt eure meinung von fankultur und dazu passendem liedgut, ein immer grösser werdender teil von andersdenkenden eine andere.

da wir euch damals den unteren teil der kurve "überlassen" haben, nehm ich mir auch nicht wirklich das recht heraus euch zu kritisieren. ich habs euch jungs schon öfters gesagt, passt einfach auf das ihr es nicht zu weit treibt. irgendwann werdet ihr die unterstützung komplett verlieren und dann gehts ruck zuck und eine neue generation steht da ;)

oben hat einer etwas von eckball und weiter singen gschrieben. mal ehrlich, findet ihr sowas gut? ich finde zu einem eckball gehören pfiffe wenn der gegner ihn schlägt und ein "ohhhohhhhhhhhhhhhhhhh" wenn wir ihn schlagen. aber sicher nicht die 37 strophe eines neuen fansongs!

viva la revolution :D :D
Lebenskunst besteht zu 90 Prozent aus der Fähigkeit, mit Menschen auszukommen, die man nicht leiden kann.
Samuel Goldwyn

Hasta La Victoria Siempre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hasta La Victoria Siempre »

one_love hat geschrieben:Nei mir sin kei jäääse ecke...
und du kennsch mi jo nid, wohär willsch du wüsse, wie oft oder nid oft ich mitgsunge ha ???

und sorry, das wo momentan botte wird, isch kei support, das isch e langwiligs, öds, geträllere, wo eher dr Aschien macht vo eme lasche Gsangsverein als vo ere "gfürchtete" Fankurve...
würdi dr FCZ oder GC oder YB so "Support" mache, würdi mi glaub wirklich drüber luschtig mache, ob sie jetzt e Sälbschthilfetruppe für die Anonyme-Fuessball-Fans bildet hän, dos aber bi uns in dr MK passiert, chani fascht nur hüüle, wills eso jämmerlich isch...
Denn gang doch ind Südkurve wenns dr nit passt. Du würsch di drüber lustig mache?? Dass heisst du machsch di über d'Muttenzerkurve lustig. Du bisch aber e jässi!! Abartig!! Du hesch kei ahnig was jämmerlich isch, jämmerlich isch wenn me kei eignigs Gsicht, wenn me sich vo anderne Kurve unterscheidet, lueg mol Dütschland ah, dört isch jedi Kurve obs jetzt BVB,Schlalke oder Wolfsburg, dass isch alles dr glichi Schalala scheiss!! Überlegg mol was du do uselosch!!!
Und ihr sind ind Kurve cho, sicher nit zum umestoh, also singet sunscht verpisset euch vo do!!!

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

absolute bullshit wo wider mol do inne stoht - go d kurve aprange wäge langwilige lieder.. hallo? WENN JEDE D FRÄSSI WÜRD UFFMACHE - WÜRDE DIE LIEDER NIT ISCHLÖFERND SIH... aber das isch wahrschinlich no e keim ins gedächtnis ineplatz. lieber jetzt gross go sage pfui, die lieder sin langwilig.. bringts doch.. würde in däre kurve 5000 die lieder jewilgs mit härz singe denn wärs absolut - denn würds genau die stimmig gä wo dir alli wän.. aber wenn notürlig keine singt muess me sich au nit wundere..

und genau die wo do wider langwiligi lieder finde wän, schreye die ganz zyt wäge choreos.. toll.. also mich würds derb aschisse e choreo zmache damit i denn im internet wider cha go läse wie scheisse d lieder sin.. jede isch e teil vonere kultur - e skater mit em skateboard uff em mässeplatz isch e teil vo sinere skaterkultur, e sprayer mit ere spraydose bim bhf isch e teil vo dr graffitikultur... jede wo in dr kurve stoht sött sich doch verdammi nomol als teil vo däre kultur seh - und für die kultur läbsch.. resp. singsch..!! alli andere sin irgendwie fähl am platz..

und kömmet nit mit "alte lieder" - mag mi an die letscht saison erinnere.. wenn mir au emol verliere.. KEI SCHWANZ HET D PFRÄSSE UFFGMACHT!! was wän dir überhaupt? ich verstands nit... jede muess e teil vo sich gä damits gsamtbild stimmt..

Bafana Bafana
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bafana Bafana »

Luigi hat geschrieben:Also du würdsch ihne zuetraue, dass sie d Ussag vom Flyer zrugg nämme und wieder alti Lieder ahstimme und ihri eigeni neui Identität verzichte, wenn me das bi ihne persönlich goht go wünsche?
jä ich glaub, wenn du Ihnä seisch dass dr Spielbezogeni Support mängisch e biz z kurz kunnt (wo ich übrigens diner Meinig bi) würdi si das versuechä z änderä...

Usserdäm ich verstand au nid ganz was du meinsch mit "es wärdä kei alti Lieder mehr agstummä"

klar so scheiss wie "Alles ausser Basel ist scheisse" und "FC BAsel, Walzer tanzen wir" wird GOTTSEIDANK nümm gsungä

aber es git vill alti Lieder wo fascht jedä Match agstummä wärdä:
- hüt Znacht isch z Basel öbbis los...
- Los wied Füürwehr...
- usw.

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

Bellach SO hat geschrieben:Und denn stieget dir jewils nur bim ne jääse "FCB, FCB...."-Geschrei wieder i? Toll! Es gäbt sunscht e paar Kurve in dr Schwiz, wo das s'komplette Repertoir isch. Die bruche sicher au no Lüt!

I verstands nid... anstatt Stolz z'si uf so einzigartigi Lieder in Basel, uf dä bsunderig Geischt in dr Kurve, füehrt me persönliche Krieg gäge d' "Macher" vo dene Lieder... Wenn mol alli würde mitsinge (mitschreie), käme alli Lieder ganz geil. Solang sich aber e paar in persönlichem Krieg mit de andere befinde und das stärker gwichte als d'Kurve und dr FCB, cha das nid guet ko.

Im übrige empfiehl i mol allne Motzer für 1 Spiel ins C go z'sitze und z.b. mol "Fuessball das isch unser Läbe" (söll jo au eins vo dene neue, langwiligi, ischlöfernde, grausam eintönige Lieder si) inezieh... isch mr sälte so kalt dr Rücke abgloffe...
nei... Buebeli.... s'Meiteli het bis jetzt immer jedes Lied mitgsunge... au wenn anschienend es Frauestimmli nid viel bringt... ;)

s'Problem isch, dass dä spezielli Kurvegeischt in mine Auge nur bi dene im D4-Mitti exischtiert und dört es paar Lütt nid igseh wänn, dass jede in dr MK es Individuum isch, wo Fuessball anderscht erläbe duet...
Dorum söttis für alli öpis drbi ha... aber wenn die Lütt sich usenähme eifach e Tradition, wo d'MK isch, welle neu erfinde, denn hani e Problem....

Es brucht alli Lieder... au es jäses FCB, FCB.... au wenns e 0815 Lied isch, es triebt eifach a...
Aber wie chönne sich die Lütt use näh, eifach das welle verbanne???

Wohär nämme sie sich s'Rächt eifach e künschtligi Fankultur welle schaffe und uf Tradition, wies dr Luigi seit, kei Rücksicht näh....
jede het sini ganz eigeni FCB-Fan Gschicht und manch einem bedütet au e alts Lied öpis, wills mit Erinnerige und Emotione VERBUNDE isch... me dörf doch das eme Fan nicht eifach näh, will me sälber findet, me muess sich jetzt distanziere....

E`Glaibasler
Erfahrener Benutzer

Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Denn gang doch ind Südkurve wenns dr nit passt. Du würsch di drüber lustig mache?? Dass heisst du machsch di über d'Muttenzerkurve lustig. Du bisch aber e jässi!! Abartig!! Du hesch kei ahnig was jämmerlich isch, jämmerlich isch wenn me kei eignigs Gsicht, wenn me sich vo anderne Kurve unterscheidet, lueg mol Dütschland ah, dört isch jedi Kurve obs jetzt BVB,Schlalke oder Wolfsburg, dass isch alles dr glichi Schalala scheiss!! Überlegg mol was du do uselosch!!!
ich kenne viele leute aus dem C welche sich über die kurve lustig machen, ist nichts neues. ich kenne aber auch viele leute aus der kurve welche übers publikum im C herziehen. problem wo?
Lebenskunst besteht zu 90 Prozent aus der Fähigkeit, mit Menschen auszukommen, die man nicht leiden kann.
Samuel Goldwyn

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

E`Glaibasler hat geschrieben:ich kenne viele leute aus dem C welche sich über die kurve lustig machen, ist nichts neues. ich kenne aber auch viele leute aus der kurve welche übers publikum im C herziehen. problem wo?
was bringe die fuessballexpärte us em c? sie wän e kurve so damit si ihre match chöne gniesse.. e choreo.. stimmig damit me mol schnäll ka mitsinge wenns zwüsche dr wurst und em bier längt.. notürlig kei gepiffe oder hass lieder.. au kei pyro (isch jo hytzetags verbote :rolleyes: ) ... sorry, und dasch nit dmeining vo wenige im c, keine dänkt zwei meter wit - aber alli stelle erwartige uff..

E`Glaibasler
Erfahrener Benutzer

stacheldraht hat geschrieben:jede wo in dr kurve stoht sött sich doch verdammi nomol als teil vo däre kultur seh - und für die kultur läbsch.. resp. singsch..!! alli andere sin irgendwie fähl am platz..
.
seit wann ist die basler fankultur singen, singen und singen??? das ist vielleicht deine kultur, aber sicher nicht die meine!!
Samuel Goldwyn

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Bafana Bafana hat geschrieben:jä ich glaub, wenn du Ihnä seisch dass dr Spielbezogeni Support mängisch e biz z kurz kunnt (wo ich übrigens diner Meinig bi) würdi si das versuechä z änderä...
Freut mi dass du do scho so zueversichtlich bisch. Vilicht wird ich jo würklich positiv überrascht.

Das mit de alte Lieder stoht im Flyer so. Frog mol dä wos gschribe het was er drfür meint. Für mi sind die tolle "Fuessballlieder" gsi wo kurz und bündig gsi sin und wo me eifach nur het könne "brülle". Und ebe das spielbezogene halt, wo du jo au vermissisch. Denn wäisch jo vo was ich red.

TonofBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TonofBasel »

Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Hesches du Persönlich scho mol probiert? Wenn nit, denn würd ich bitz ufpasse mit dine behauptige...
hahaha sunst chummt MK mafia und bringt die um!

kinder :rolleyes:

E`Glaibasler
Erfahrener Benutzer

stacheldraht hat geschrieben:was bringe die fuessballexpärte us em c? sie wän e kurve so damit si ihre match chöne gniesse.. e choreo.. stimmig damit me mol schnäll ka mitsinge wenns zwüsche dr wurst und em bier längt.. notürlig kei gepiffe oder hass lieder.. au kei pyro (isch jo hytzetags verbote :rolleyes: ) ... sorry, und dasch nit dmeining vo wenige im c, keine dänkt zwei meter wit - aber alli stelle erwartige uff..
da sieht man wie wenig ahnung du vom C hast... weisst du wer früher auf dem bahndamm war? ;-) viele sind heute noch da, ein wenig älter aber noch da... wir lieben pyros, die kurve und fussball im allgemeinen, wir sind primitiv und wir sind basler!!! aber wir sind keine chorknaben!! :D :p
Samuel Goldwyn

Erfahrener Benutzer

Luigi hat geschrieben:Freut mi dass du do scho so zueversichtlich bisch. Vilicht wird ich jo würklich positiv überrascht.

Das mit de alte Lieder stoht im Flyer so. Frog mol dä wos gschribe het was er drfür meint. Für mi sind die tolle "Fuessballlieder" gsi wo kurz und bündig gsi sin und wo me eifach nur het könne "brülle". Und ebe das spielbezogene halt, wo du jo au vermissisch. Denn wäisch jo vo was ich red.
Eifach nur fordere und nüt drfür mache, das isch e tolli Mentalität. Aber genau sind das die wo sich denn wieder freue wenns e Choreo git und denn wird im Internet gschriebe, wow voll geil, das gits nur in Basel...
Und ihr sind ind Kurve cho, sicher nit zum umestoh, also singet sunscht verpisset euch vo do!!!

BS-Supporter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BS-Supporter »

[quote="stacheldraht"]notürlig kei gepiffe oder hass lieder.. au kei pyro (isch jo hytzetags verbote :rolleyes: ) QUOTE]

I wär froh wenn wenn mol wider so öppis wie "hass" durch unser Stadion zieh würd.

E`Glaibasler
Erfahrener Benutzer

Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Eifach nur fordere und nüt drfür mache, das isch e tolli Mentalität...
jetzt hör doch mal auf! du würdest ihn doch auslachen wenn einer während des spiels zu dir runter kommen würde und sagen "hey, deut doch bitte mol dr support mehr im spiel apasse".
Samuel Goldwyn

zizou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zizou »

E`Glaibasler hat geschrieben:seit wann ist die basler fankultur singen, singen und singen??? das ist vielleicht deine kultur, aber sicher nicht die meine!!
seit wann wurden diese lieder gesungen, die hier von luigi und konsorten als "tradition" verkauft werden?? nicht seit 35 jahren, glaubs mir...

Erfahrener Benutzer

TonofBasel hat geschrieben:hahaha sunst chummt MK mafia und bringt die um!

kinder :rolleyes:
Ich ha drmit welle sage, dass me über mensche nit sött sache behaupte wo me nit kennt, es chönt jo au ganz anders use ko...

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Denn gang doch ind Südkurve wenns dr nit passt. Du würsch di drüber lustig mache?? Dass heisst du machsch di über d'Muttenzerkurve lustig. Du bisch aber e jässi!! Abartig!! Du hesch kei ahnig was jämmerlich isch, jämmerlich isch wenn me kei eignigs Gsicht, wenn me sich vo anderne Kurve unterscheidet, lueg mol Dütschland ah, dört isch jedi Kurve obs jetzt BVB,Schlalke oder Wolfsburg, dass isch alles dr glichi Schalala scheiss!! Überlegg mol was du do uselosch!!!
du seisch mir jämmerlich isch es, kei anders Gsicht ha?
Schlussändlich bisch aber du genau öper, wo anderi Meinige und do drmit anderi Gsichter nid akzeptiere cha... das isch in mine Auge nid logisch...

Wenn du e eiges Gsicht ha möchtisch, denn muesch akzeptiere das anderi das au hän und wenns numme isch, dass sie sich ere Meinig nid aschliesse!

E eigeni Meinig ha, isch nid schwierig, aber sich mit anderne Meinige usenand setze und die probiere verstoh, das macht denn s'eigenige us, wo sich abhebt. Verstohsch, wasi sage will?
Ich ha mi immer mit dr Meinig und de Gedanke vo dr MK-Mitti usenand gsetzt, aber, jetzt wänn sie afo, ihri eigeni Meinig und Kultur de andere ufoktruiere und das los ich mit mir nid mache... WILL ICH EBE MIS EIGENE GSICHT HA

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Also was hier wieder abgeht spricht wiedermal für die von mir Persönlich schon viel zitierte Intolleranz der Kurve.

Es sind nicht mehr alle um die 20 haben gleis 7 Uabo, Kämpfen gegen jeden und jedes (obwohl es das auch braucht) und sind für jede Aktion zu gewinnen. Eigentlich schade, dass man diesbezüglich anstelle einer offenen diskussion wieder mit der Persönlichkeitsschublade kommt: Herren wir haben 5000 individuelle Meinungen in der Kurve.
Um soviele Leute zu einen muss man Kompromisse eingehen und auch etwas an Spielraum lassen. Ich bitte dies zu berücksichtigen.

To topic: Die neuen Lieder finde ich zum Teil richtig geil, dennoch hat es ein paar Songs die m.M. nicht livetauglich sind. Besonderes Ärgernis ist der 12 Stropher der seit neustem kusiert. Text ist toll und herzig, leider kann ich ihn nach etwa 20 Spielen immer noch nicht auswendig. Mann sollte sich überlegen ob man nicht die 3 besten, reisserischsten Strophen rausnehmen sollte und die dafür richtig singen...

Auffällig finde ich übrigens, dass in letzer Zeit die Spielbezogenen Lieder nicht mehr vom Kapo angestummen werden, sondern dass diese von oben in der Kurve, gegen die Portugiesen sogar einige male von der Bahndammecke(!) kamen. Eigentlich Schade, dass omnipräsente Fussballklassiker aus Inuvidialitätsgründen ganz aus der Kurve verschwinden sollten. Bin eher der Meinung dass es hier die Mischung ausmacht.

Wird sich hoffentlich in den nächsten Monaten vor alleine einpendeln, so dass sich hier die grosse Polemik die gemacht wird, von selbst erledigt.

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Eifach nur fordere und nüt drfür mache, das isch e tolli Mentalität. Aber genau sind das die wo sich denn wieder freue wenns e Choreo git und denn wird im Internet gschriebe, wow voll geil, das gits nur in Basel...
Verdammi nomol. Langsam fohsch bitz afo närve. Lies doch bitte dä Thread nomol dure bevor du witer diskutiert. Wer säit das ich nur due fordere und nüt drfür mach? Es isch no kei Stund her wo ich gschribe ha, dass ich au die Lieder mitgsunge ha wo ich nit so toll find, in der Hoffnig dass mol Kompromiss ihgange wärde. Also überleg jetzt dini Ussag nomol. Han ich nüt drfür gäh, für öpis z kriege an was ich wieder mini Freud hätt?

M.Monroe
Neuer Benutzer

Beitrag von M.Monroe »

one_love hat geschrieben: s'Problem isch, dass dä spezielli Kurvegeischt in mine Auge nur bi dene im D4-Mitti exischtiert..
Zum Glück gibt es dort noch Fans mit em "Kurvegeischt". Willst du jahrelang dieselben Lieder singen? Willst du keine Choreos oder Fahnenmeere? Ja meine liebe, dies alles kommt grösstenteils von dort unten. Dies sind die Personen, die die Fankultur erhalten!

Auch wenn es nicht jedermanns Geschmack ist, oder die Lieder nicht jedem entsprechen, sie lassen bestimmt mit sich reden, wenn es um neue Ideen oder Verbesserungsvorschläge geht.

Aber denke mal darüber nach, ob du ohne den "Kurvegeischt" noch dieselbe Freude und Emotionen an den Spielen hättest wie bisher....
!! GUNS 'N' ROSES !!

nicolmo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nicolmo »

Dr FCB isch dr "glainschti gmeinsami nenner" vo uns allne, mir hänn gar kai diskussion nötig welle Klub dr Schadtclub, dr Arbeiterverein oder säll und jenes isch und wär die "richtige" fäns sin wo die ainzig woori art kenne wie me unsere FCB unterschtützt. Es isch genau dä querschnitt durch die ganzi bevölggerigg vom dreiländeregg wo dr FCB treit und in dr Schwiz unverglichlich macht.

Es git mr drum z'dängge wenn die ainte die andere uff e "richtige" wäg wänn bekehre.

zizou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zizou »

one_love was du forderisch bringts doch eifach nit! wemme nur no fcb,fcb schreyt wo fiert das ane?? denn ischs villicht 5 sekünde mol e chli lut, abr nochär singt 5 minute lang me keine me! und nachem 20ste fcb in 10 minute gohts dr eso ufe seggel, dass de au bi däm nüm mitmachsch...fazit: e paar mol kurz lut, und sunsch gar nüt...wär nit das lächerlich?? wär nit esone kurve lächerlich, e kurve wo schlussändlich genau sglyche singt wie jedi anderi kurve, sodass me eigentlich gar kei untrschid me erkennt? isch es nit vill geiler inere kurve zstoh, wo ebe 90 minute und no länger singt, mol lüter mol lisliger? glaubs mr nit nur du hesch di am samstig ufgregt, abr das ligt wie erwähnt an de erwartige und an de emotione vo jedem einzelne, und nit an dr art vo dr untrstützig!!

Luigi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Luigi »

M.Monroe hat geschrieben:Willst du jahrelang dieselben Lieder singen?
Du hesch zwar nit mi gfrogt, aber trotzdem: Wenn sie geil, lut und fürd Mannschaft ahtriibend sind, denn JOOO!

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

E`Glaibasler hat geschrieben:da sieht man wie wenig ahnung du vom C hast... weisst du wer früher auf dem bahndamm war? ;-) viele sind heute noch da, ein wenig älter aber noch da... wir lieben pyros, die kurve und fussball im allgemeinen, wir sind primitiv und wir sind basler!!! aber wir sind keine chorknaben!! :D :p
es git die und die im c... ;) ich waiss was uff em bahndamm abgange isch.. als glaine bueb bini dört in d fcb gschicht igfiert worde.. ich waiss au das es e huffe no git wo basel liebe, pyro ect.. aber es git vermehrt au die andere.. wo nur no fordere... und das hani leider scho oftmols mir gnueg miesse alose...

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

[quote="M.Monroe"] Dies sind die Personen, die die Fankultur erhalten! QUOTE]

Es sind nur die Personen, welche die jetzige Fankultur gestalten...
Es ist der Fussball selber, welche eine Fankultur erhalten wird, weil es immer Fussball-Fans geben wird und sich die Kultur immer wieder verändern wird...

Oder meint ihr, dass die heutige Fankultur identisch ist, mit jender in den 80er und 90er Jahren??? ;)

E`Glaibasler
Erfahrener Benutzer

Heavy hat geschrieben:Also was hier wieder abgeht spricht wiedermal für die von mir Persönlich schon viel zitierte Intolleranz der Kurve.

Es sind nicht mehr alle um die 20 haben gleis 7 Uabo, Kämpfen gegen jeden und jedes (obwohl es das auch braucht) und sind für jede Aktion zu gewinnen. Eigentlich schade, dass man diesbezüglich anstelle einer offenen diskussion wieder mit der Persönlichkeitsschublade kommt: Herren wir haben 5000 individuelle Meinungen in der Kurve.
Um soviele Leute zu einen muss man Kompromisse eingehen und auch etwas an Spielraum lassen. Ich bitte dies zu berücksichtigen.

To topic: Die neuen Lieder finde ich zum Teil richtig geil, dennoch hat es ein paar Songs die m.M. nicht livetauglich sind. Besonderes Ärgernis ist der 12 Stropher der seit neustem kusiert. Text ist toll und herzig, leider kann ich ihn nach etwa 20 Spielen immer noch nicht auswendig. Mann sollte sich überlegen ob man nicht die 3 besten, reisserischsten Strophen rausnehmen sollte und die dafür richtig singen...

Auffällig finde ich übrigens, dass in letzer Zeit die Spielbezogenen Lieder nicht mehr vom Kapo angestummen werden, sondern dass diese von oben in der Kurve, gegen die Portugiesen sogar einige male von der Bahndammecke(!) kamen. Eigentlich Schade, dass omnipräsente Fussballklassiker aus Inuvidialitätsgründen ganz aus der Kurve verschwinden sollten. Bin eher der Meinung dass es hier die Mischung ausmacht.

Wird sich hoffentlich in den nächsten Monaten vor alleine einpendeln, so dass sich hier die grosse Polemik die gemacht wird, von selbst erledigt.
schön geschrieben!!
Samuel Goldwyn

E`Glaibasler
Erfahrener Benutzer

und was natürlich auch häufig vergessen geht bei der kritik der beiden seiten.

früher war es natürlich auch einfacher stimmung zu machen, da fast jedes spiel auf messers schneide stand und man auch mal ein spiel gewinnen konnte. heute können wir unsere spiele eigentlich nur noch verlieren :D :D :rolleyes:
Samuel Goldwyn

one_love
Erfahrener Benutzer

Beitrag von one_love »

zizou hat geschrieben:one_love was du forderisch bringts doch eifach nit! wemme nur no fcb,fcb schreyt wo fiert das ane??
denn ischs villicht 5 sekünde mol e chli lut, abr nochär singt 5 minute lang me keine me! und nachem 20ste fcb in 10 minute gohts dr eso ufe seggel, dass de au bi däm nüm mitmachsch...fazit: e paar mol kurz lut, und sunsch gar nüt...wär nit das lächerlich?? wär nit esone kurve lächerlich, e kurve wo schlussändlich genau sglyche singt wie jedi anderi kurve, sodass me eigentlich gar kei untrschid me erkennt? isch es nit vill geiler inere kurve zstoh, wo ebe 90 minute und no länger singt, mol lüter mol lisliger? glaubs mr nit nur du hesch di am samstig ufgregt, abr das ligt wie erwähnt an de erwartige und an de emotione vo jedem einzelne, und nit an dr art vo dr untrstützig!!
Das ha ich nie gforderet, ich fordere e MIX.... Dass me s'Spielgscheh beobachtet und Gsäng däm apasse duet... Und ich möcht eifach nid, dass NUR no so langi Lieder gsunge wärde, vor allem, wenn me beobachtet, wie d'Mannschaft grad 1-2 Gäng zrugg lege duet

Antworten