Live Thread gg. Skopje
- Bebbi_1975
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
scheisse, das närvt jetze 

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- Bogenlampe
- Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Na wenigschtens trifft'r...Staplerfahrer_Klaus hat geschrieben:...Eigegoal Buckley
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- seth
- Erfahrener Benutzer
scheisse, das närvt jetze 

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
- Beizensportler
- Erfahrener Benutzer
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Pfff, das passiert au de Brasilianer, chum mol aabe. E total alltäglichi Situation, wenn me 6:0 führt. Unglaublich das Gehüüle.Tschägg hat geschrieben:Schämmer! Und leider ziemlich typisch... Der Siegeswille mag da sein, der Wille das Spiel total zu beherrschen fehlt meist.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
wasch das für e regle ?Sir ZZ hat geschrieben:bim ne 0:4 gäbs immer no verlängerig...
kunnt mr irgenwie malatya in sinn.
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. 
die schwerste tugend ist die objektivität
wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb
da hat aber einer keine wirklich grosse ahnung von den fussballregeln ... eine verlängerung gäbe es nur bei einem spielstand von 2:6 nach 90 minuten.Sir ZZ hat geschrieben:bim ne 0:4 gäbs immer no verlängerig...
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
är het scho rächt. byn eme 1:3 gege malatyaspor wärs in d vrlängerig.
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. 

- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Auch falsch, es heisst 6:2nogomet hat geschrieben:da hat aber einer keine wirklich grosse ahnung von den fussballregeln ... eine verlängerung gäbe es nur bei einem spielstand von 2:6 nach 90 minuten.

Keine Ahnung, keine Ahnung...
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Du verglichsch dr FCB mit Brasilianer und seisch mir, ich söll abekoh? Usserdäm het dr FCB d'Tendänz, s'Spiel am Schluss us dr Hand z'gäh au wenn si nit 6:0 füehre.Diggi_Eier hat geschrieben:Pfff, das passiert au de Brasilianer, chum mol aabe. E total alltäglichi Situation, wenn me 6:0 führt. Unglaublich das Gehüüle.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Du bisch sone Gaggi-Maa! Klar isch dr FCB besser als d'Brasilianer!Tschägg hat geschrieben:Du verglichsch dr FCB mit Brasilianer und seisch mir, ich söll abekoh? Usserdäm het dr FCB d'Tendänz, s'Spiel am Schluss us dr Hand z'gäh au wenn si nit 6:0 füehre.
Tschöss, was due ich mir do aa...
ich ka nur e zyyle vom baze zitiere:
hueref!ggers, was isch los mit eu
ich weiss es tönt lächerlich, aber jetzt hani plötzlig sone bammelgfüül. e schnälls 2:0 und denn ...
hueref!ggers, was isch los mit eu

ich weiss es tönt lächerlich, aber jetzt hani plötzlig sone bammelgfüül. e schnälls 2:0 und denn ...