cha jo noni mitrede. bi erscht bi dr nr. 38, aber im forum hets freds für d'levels über hundert. was chunnt denn, wenns richtige lösigswort fürs 99 tippt hesch?Lou C. Fire hat geschrieben:hani ebe au dänggt und trotzdäm gohts nymmi widdr obwohl d Antwort richtig gsi isch....![]()
Ihr Hirnis!
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Bi de Rune han-y miesse cheate (Lösigsforum)... do wär y ächt nie druf ko. Drfür dä mit'em Torwächter scho nach knapp 10 Min. knackt. Es git Sache, die liege einem und anderi, do loht me sich glyy mol iiwyyse. C'est la vie. Kein Schwanz ist so hart wie das Leben.
Muess grad uusefinde, wär die Person isch bim Rätsel "Film ab". Bi so sicher gsi, dass en gfunde ha, wäg de Orde uff dr Bruscht und em Vollbart. isch leider si Doppelgänger gsi.
Muess grad uusefinde, wär die Person isch bim Rätsel "Film ab". Bi so sicher gsi, dass en gfunde ha, wäg de Orde uff dr Bruscht und em Vollbart. isch leider si Doppelgänger gsi.

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
word!crypto hat geschrieben:hahaha
i ligg ab! i ka nümm!
level 30 findi bis jetzt mit abschtand s'geilschte rätzel ("von hier aus eroberten wir deutschland")!
![]()
Es hilft nicht immer Recht zu haben.
Johann Wolfgang von Goethe
Es ist schon alles gesagt worden, aber noch nicht von allen.
Karl Valentin
Karl Valentin
Mit däm Siech ha ich mi au bsunders schwer do...Pips hat geschrieben:also bi mir hilft bim 17 (am Tor) das ganze zahleufschribe etc... nüt
blick eifach nit duure aaaaarrrrrggg![]()

Zitat von Gazza: "Ich mache nie Voraussagen und werde das auch niemals tun!"
Quatsch, dr Blauderi isch scho am 33, muess jetzt aber an e Sitzig...Platini hat geschrieben:s 25 ändlig gschnallt, s 26 bim erschte aalauf, und jetz bini bim blauderi level !
Good luck!
Karl Valentin
Karl Valentin
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
aaaargh!
ka mr öpper e tipp geh bim 38? dr typ vom stuel petris hani uusegfunde. so noochfolger, sofärn'i dr richtigi ha, au. aber was bitte söll'i für e glücklichi gsellschaft finde???

@diggi_eier: wo bitte hesch du e lösigsforum gfunde? no ei stund und i ha gnueg vo däne geischtliche und ihrne gsellschafte!
ka mr öpper e tipp geh bim 38? dr typ vom stuel petris hani uusegfunde. so noochfolger, sofärn'i dr richtigi ha, au. aber was bitte söll'i für e glücklichi gsellschaft finde???

@diggi_eier: wo bitte hesch du e lösigsforum gfunde? no ei stund und i ha gnueg vo däne geischtliche und ihrne gsellschafte!
[CENTER] [CENTER][CENTER]Um ein vollständiges Mitglied einer Schafherde zu sein, muss man vor allem ein Schaf sein.
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Ha mehreri gfunde. Gib aifach d'Frog und Levelaazahl bi Google ii. Ha die mit de Rune bimene Pfadfinderforum gfunde.crypto hat geschrieben:aaaargh!
Wenn's nid findsch, stell y dir dr Link zue...
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
ha bluet gschwitzt wie dr papscht persönlig und ha s'38 ändlig glöst! aber s'39 hani nur miesse aaluege und ha gwüsst, dass das bis morn cha warte... 

[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
[CENTER][CENTER]* * *
Albert Einstein[/CENTER]
[/CENTER]
[/CENTER]
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Mi würd's mol Wunder näh, mit wellem Syschtem ihr zerscht an's Wärgg göhn bi bestimmte Ufgoobe. Wie sehr hänget ihr euch an Titel und an's Froogezeiche? Schriebet ihr d'Zahle uff jedesmol? etcetc.
Bi Bilderrätsel gang ich eigentlich sträng nach'em Titel... Dorum han-y au e weeneli Mieh mit dr Katz im dunggle ka. Worträtsel unterschiedlich... wenn y merk, dass es e gwüssi Logik het (Torwächter), vrsuech y hinter dr Code z'ko. Kunnt ebbis nach Allgemeinbildig übere, gang-y go google...
Bi Bilderrätsel gang ich eigentlich sträng nach'em Titel... Dorum han-y au e weeneli Mieh mit dr Katz im dunggle ka. Worträtsel unterschiedlich... wenn y merk, dass es e gwüssi Logik het (Torwächter), vrsuech y hinter dr Code z'ko. Kunnt ebbis nach Allgemeinbildig übere, gang-y go google...
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Pffff, die Rätsel sin ab und zue so hirnrissig, dass sie kuum zum Bild passe. Duuregwürkt zum 21, dank Klischees und blinde vrsuech... Dä mit'em Zug isch jo wohl dr gröscht Nonsenslieferant gsi. Merci für dr Mail- Tip. 
Dä mit'em Backgammon- Game und em Schinke isch jo wohl au mega billig.
Wenn d'Schwierigkeite dorin beruhe, in's blaue iine z'rote, macht's denn wirklich glyy kai Spass me. Do müen denn langsam Droge aane.

Wenn d'Schwierigkeite dorin beruhe, in's blaue iine z'rote, macht's denn wirklich glyy kai Spass me. Do müen denn langsam Droge aane.
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Jo, sags nit. Das isch jo als wie schlimmer worde und gar nümm drum gange, dr "Trüc" z'finde, sondern nachem Trüc no siibehundertfümfezwanzig Moll en anderi Wortkombinazion usszprobiere, wo irgendwie villicht au no öbbis mit däm Plunder könnt z tue ha.Diggi_Eier hat geschrieben:Pffff, die Rätsel sin ab und zue so hirnrissig,
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
Aber jetzt weiss ich wenigschtens wienär uff dütsch heisstDiggi_Eier hat geschrieben:Pffff, die Rätsel sin ab und zue so hirnrissig, dass sie kuum zum Bild passe. Duuregwürkt zum 21, dank Klischees und blinde vrsuech... Dä mit'em Zug isch jo wohl dr gröscht Nonsenslieferant gsi. Merci für dr Mail- Tip.

Dass du aber obe Problem mit em Zug ka hesch, dä ghört doch ins gliiche ine wie dr Schungge

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Ah jo schloht mi mol eine wägem 22?
Ich ha schnäll eigentlich s PW ka, aber ich has irgendwie vermischt, drbii ischs sudoku sälber scho ne Hiiwiis
Ich ha schnäll eigentlich s PW ka, aber ich has irgendwie vermischt, drbii ischs sudoku sälber scho ne Hiiwiis

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
[quote="Gascoigne"]Mit däm Siech ha ich mi au bsunders schwer do...
Aber mir isch denn in däm Thread d'Antwort wirklich in Kopf g'hämmeret worde, also lies Di chli widder vorne dure! Es isch schlussändlich ziemlich eifach! ]
has gschafft... man wenn me drufchunt chönt me sich an kopf länge s isch so simpel..