Miss-FCB Forum 2006
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Nai, jezz isch sowieso Barfis-Zyt. Und was hesch du eigentlich gege dä Gschmagg?Zemdil hat geschrieben:trifft mi momentane Gschmagg nid ganz, sorry!![]()
Hesch keini andere? Schwarz? Schwarz-rot? ... oder wenigstens e anderi Frisur?

"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
-
- Erfahrener Benutzer
isch schyynt's ungsund!IP-Lotto hat geschrieben:Nai, jezz isch sowieso Barfis-Zyt. Und was hesch du eigentlich gege dä Gschmagg?

Uss em Pippi-Alter bini halt scho lang use. Ich stand eher uff ryffer's und es zellt vor allem d' Erfahrig und e gwüssi Schamlosigkeit. E versauti Schlampe zieh ich amene schüüche Huscheli vor!

Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Huber
- Erfahrener Benutzer
Demfall ist deine Frau eine ...?Zemdil hat geschrieben:isch schyynt's ungsund!![]()
Uss em Pippi-Alter bini halt scho lang use. Ich stand eher uff ryffer's und es zellt vor allem d' Erfahrig und e gwüssi Schamlosigkeit. E versauti Schlampe zieh ich amene schüüche Huscheli vor!![]()

Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Hiess es etwa, er sei glücklich verheiratetHuber hat geschrieben:Demfall ist deine Frau eine ...?![]()

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
-
- Erfahrener Benutzer
jo scho .... aber im Momänt isch mer nid so nach dine SM-Spieli.redangel hat geschrieben:was heisst do "wieder"........ immer noch mein Herzblatt, immer noch....![]()

Isch scho alles wieder verheilt? Hett's no lang g'eiteret?
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Jä Zemdil, dämfall wird us uns nie öbbis, denn ych bi s genaue Gegedail vo dämm wo du do schrybsch.Zemdil hat geschrieben:Ich stand eher uff ryffer's und es zellt vor allem d' Erfahrig und e gwüssi Schamlosigkeit. E versauti Schlampe zieh ich amene schüüche Huscheli vor!![]()
I ha gar nit gwüsst, das die blaue Dablettli au für das guet sinn?Zemdil hat geschrieben:Uss em Pippi-Alter bini halt scho lang use.

"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
-
- Erfahrener Benutzer
ups.... hani öppis verpasst? Hätt uss "uns" öppis sölle wärde??IP-Lotto hat geschrieben:Jä Zemdil, dämfall wird us uns nie öbbis, denn ych bi s genaue Gegedail vo dämm wo du do schrybsch.

Kei Angscht, es isch nonig z' spoot. Jedi Frau isch formbar. Au uss dir könnt ich no "böses" Maitli mache ....

aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
Entschuldigung, aber do muess y ygriffe: Dr Master Po sait nämlig, dass d'Wyyber nur bis Mitti tsbanzig "formbar" sy - drnoh syn sie karaggterligi Apparatschik!Zemdil hat geschrieben:ups.... hani öppis verpasst? Hätt uss "uns" öppis sölle wärde??![]()
Kei Angscht, es isch nonig z' spoot. Jedi Frau isch formbar. Au uss dir könnt ich no "böses" Maitli mache ....![]()
-
- Erfahrener Benutzer
Dr Master Po hett dämmfall kei Ahnig vo Fraue!Kwai Chang hat geschrieben:Entschuldigung, aber do muess y ygriffe: Dr Master Po sait nämlig, dass d'Wyyber nur bis Mitti tsbanzig "formbar" sy - drnoh syn sie karaggterligi Apparatschik!

aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
- Huber
- Erfahrener Benutzer
@Female Supporter: Ich hab leider nicht für dich gestimmt. Hättest du ein Foto gepostet, wär's vielleicht anders gekommen. Tja, tja, tja. Selbstschuld.
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
-
- Erfahrener Benutzer
ou .... die au no!Female-Supporter hat geschrieben:Ou doch hetter, nochhär wärde d'Männer gformt![]()

E guete Maa gitt jedere Frau 's Gfühl, dass sie 's Sage hett und jongliert dezänt im Hintergrund und ohni, das sie 's merggt.

aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
schliffts? Dr Ma sait wos duregoht und sie kuscht, Punggt!Zemdil hat geschrieben:ou .... die au no!![]()
E guete Maa gitt jedere Frau 's Gfühl, dass sie 's Sage hett und jongliert dezänt im Hintergrund und ohni, das sie 's merggt.![]()
PS: figg s Lotti, s Engeli und s Süppli nid a, die stehn unter mim persenlige Schutz, suscht fehlsch! Klaro?
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- Female-Supporter
- Erfahrener Benutzer