das Forum, wie es leibt und lebtgruusigeSiech hat geschrieben:Jaaaaaaa. Fickt Euch gegenseitig an ...![]()

also mal angenommen ich sässe im sektor b. dann hätte ich ehrlich gesagt keine grosse lust wegen ein paar grossmäulern die nicht wissen wann sie die klappe halten sollen, mich auf ein rudel besoffene engländer zu stürzen. zudem würde ich meine freundin nicht alleine rumsitzen lassen wenn mein block von tommies gestürmt würde...Ernesto hat geschrieben:Und genau wegen dieser "Brav wegschauen-Verantwortung abschieben-keine Eigeninitiative zeigen-niemanden bei Fehlverhalten zurechtweisen-da sind andere zuständig"-Haltung geht unsere Gesellschaft schlichtwegs vor die Hunde!
ich habe da eher das gefühl, das keiner von ihnen in diesem moment anwesend war und die glöggli´s vom sicherheitsdienst es verpasst haben diese in angemessener zeit zu rufen.könig hat geschrieben:@mimösli und badcop
nur will dr bullekollege hän (oder sälber dött schaffed) heisst das no lang nicht, dass alles woe die euch verzelle, au stimmt.
si hän jo au 7 rädelsfiehrer festgno gäll?!?....
überleged emol 2 sekunde (das sött länge), was dir do behauptet. e private muess de bulle d erlaubnis gä, iizgriffe. (vor allem, wenn dr privati e verastaltig durefieht, wo gschläggti 30000 lüt teilnämme)
mässige di bitz mimösli, informier DU di, mit däne wo du redisch, die hän das nämlig inde letschte joore zur genüge gmacht, in zämmearbet mit fanprojäkt etc. also chill, BABY!!
----------------------
zum thema:
wie scho vor fünf joor gsait.
e haag um dr gästesktor, e haag vor d MK.
oh nei das jo Wucher, wie will sich das e Arbetslose wie ich leiste chöne ?könig hat geschrieben:sicher. 15.- s stück
und im fall: dr mimösli isch 193 und het glert sich z verteidige: uuuuh
wäre doch nur alli so geili siech wie du...könig hat geschrieben:@mimösli und badcop
nur will dr bullekollege hän (oder sälber dött schaffed) heisst das no lang nicht, dass alles woe die euch verzelle, au stimmt.
si hän jo au 7 rädelsfiehrer festgno gäll?!?....
überleged emol 2 sekunde (das sött länge), was dir do behauptet. e private muess de bulle d erlaubnis gä, iizgriffe. (vor allem, wenn dr privati e verastaltig durefieht, wo gschläggti 30000 lüt teilnämme)
mässige di bitz mimösli, informier DU di, mit däne wo du redisch, die hän das nämlig inde letschte joore zur genüge gmacht, in zämmearbet mit fanprojäkt etc. also chill, BABY!!
Wenns nur die Nase wo dr Max gmacht hän verwytscht hätt, denn wyrd wohrschynz niemer hyyle... Aber y cha s scho verstoh wenn sich eine im B wo mit em Bueb dr Match isch go luege und het welle e Brotwurscht hole nid so wohl gfyhlt het, wo plezzlig e paar Ängländer afange umepryygle oder was meinsch?bulldogu2122 hat geschrieben:back to the roots ...
do macht meh joorelang im B dr max gegenüber de gäschtefans ...
bierwurf allez ... ibere rotze und fingerzeige etc ...
die im gäschteblogg kusche allewyl ...
meh hett jo d sec's drzwische wenn's mol rumplet und schwelgt sich in sicherheit ...
und jetzt ?
ischs halt emole in d hoose gange ... denn wird ghyylt ... !
das es irgendwenn im B wird gläppere isch numme e froog vo dr zyt gsi ...Grga Mali hat geschrieben:Wenns nur die Nase wo dr Max gmacht hän verwytscht hätt, denn wyrd wohrschynz niemer hyyle... Aber y cha s scho verstoh wenn sich eine im B wo mit em Bueb dr Match isch go luege und het welle e Brotwurscht hole nid so wohl gfyhlt het, wo plezzlig e paar Ängländer afange umepryygle oder was meinsch?