männer sin wie wc's entweder verschisse oder bsetzt..hohohoBasic hat geschrieben:welli mitem wc? kenni nit.

männer sin wie wc's entweder verschisse oder bsetzt..hohohoBasic hat geschrieben:welli mitem wc? kenni nit.
das es eher selten ist, dass Frauen gross Trennungsschmerzen zu verdauen haben. Liegt vermutlich daran, dass sie sich schon lange zuvor innerlich getrennt haben, während die Männer noch immer glauben alles sei im Butter.AJZ hat geschrieben:das mag sein. aber was willst du damit sagen?
lass dich küssen!!Lou C. Fire hat geschrieben:Meine Beobachtungen besagen, dass das Verhältnis der aus Enttäuschung alleine bleibenden Frauen zu jenen, welche bereits nach einer Woche, wenn nicht schon vor der Trennung, beim nächsten im Bett liegen etwa 1:10 ist!
liggt nidemol nur an däm. het no viili anderi gründ. eifach konsequänze wo ich uss däm zoge ha was ich au in mim umfäld so gseh. bi sid klei a mid jungs unterwägs gsi. kenn wenig wo irne fründine je treu gsi sin etc. lieber elei, als in schlächter begleidigLou C. Fire hat geschrieben:das es eher selten ist, dass Frauen gross Trennungsschmerzen zu verdauen haben. Liegt vermutlich daran, dass sie sich schon lange zuvor innerlich getrennt haben, während die Männer noch immer glauben alles sei im Butter.
Dich hat es vermutlich aus heiterem Himmel erwischt. Entweder war der Typ dein absoluter Traummann oder der Scheisser hat Dich total verarscht!
darf ich mitküssen? der russe fassts korrekt zusammen.Russe hat geschrieben:lass dich küssen!!
aber wir, die bösen männer........wir haben dem armen geschöpf gar keine andere wahl gelassen und sie mit unseren aktionen direkt mit den lippen an den andern schwanz getrieben........kurz bevor wir den noch salzigen abschiedskuss bekommen.....!
was isch jetzt das wieder füre haltloses pauschalurteil ? es goht nid um dyni erfahrige und prägige, sondern um individualität und statistike. viellicht söttisch dy au mol innere andere soziale klass bewege.AJZ hat geschrieben:liggt nidemol nur an däm. het no viili anderi gründ. eifach konsequänze wo ich uss däm zoge ha was ich au in mim umfäld so gseh. bi sid klei a mid jungs unterwägs gsi. kenn wenig wo irne fründine je treu gsi sin etc. lieber elei, als in schlächter begleidig![]()
hädd sölle heisse, das ich vill männer/buebe sid langem kenn, somit au als mensch/kolleg/ma und die meiste sin in de erste beide püngt adsolut toll, aber im letschte e katastrophe wenn me die wohre gsichter kennt. egal.Basic hat geschrieben:i glaub du kasch nit buebe mit männer vergliche...
...AJZ hat geschrieben:hädd sölle heisse, das ich vill männer/buebe sid langem kenn, somit au als mensch/kolleg/ma und die meiste sin in de erste beide püngt adsolut toll, aber im letschte e katastrophe wenn me die wohre gsichter kennt. egal.
the kaiser. hat geschrieben:was isch jetzt das wieder füre haltloses pauschalurteil ? es goht nid um dyni erfahrige und prägige, sondern um individualität und statistike.
ps: e gueti frau betrügt me nid, und schlampe sin übrigens gschlächtsneutral.
moral und aschtand isch s' wichtigschte, wär btrügt, het dorum e niedere charakter.
Was het denn das mit sozialer Klass ztue....the kaiser. hat geschrieben:was isch jetzt das wieder füre haltloses pauschalurteil ? es goht nid um dyni erfahrige und prägige, sondern um individualität und statistike. viellicht söttisch dy au mol innere andere soziale klass bewege.
ps: e gueti frau betrügt me nid, und schlampe sin übrigens gschlächtsneutral.
moral und aschtand isch s' wichtigschte, wär btrügt, het dorum e niedere charakter.
mit grundwärt, wo in soziale klasse unterschiedlich sin, nid pauschal, aber tendentiell.Nur So... hat geschrieben:Was het denn das mit sozialer Klass ztue....![]()
het mid däm gar nüd zdue. ha me als ei fründeskreis und es isch bi alne ungfähr s gliche.the kaiser. hat geschrieben: viellicht söttisch dy au mol innere andere soziale klass bewege.
so Grundwärt(Moral) unterdrugge aber eher so Sache, Verhindere si aber nit... me ka nit gäge d Natur akämpfe... und s sexuelle ghört bim Mensch zum vererbte Guet au wenn mes probiert z stüüre..the kaiser. hat geschrieben:mit grundwärt, wo in soziale klasse unterschiedlich sin, nid pauschal, aber tendentiell.
aber nomoll: d' gsellschaft bestoht nid nur us dyne fründeskreise.AJZ hat geschrieben:het mid däm gar nüd zdue. ha me als ei fründeskreis und es isch bi alne ungfähr s gliche.
the kaiser. hat geschrieben:aber nomoll: d' gsellschaft bestoht nid nur us dyne fründeskreise.
ich weiss für my, dass i anderi wärt ha, und ha kollege, wo ähnlig dänke (nid alli). wenn mer z'blöd isch zum e partner finde, wo vollumfänglich s' optimum darschtellt, denn muess i mi halt scho frooge, denn e guete partner muess me nid betrüge, wieso sött me au.
Trotzdäm gits Männli (teils au Wybli), wo bi jedere Glägeheit ihres Schwänzli ins neggscht beschte Lechli inestegge bzw. natirlig vice versa und anderi wo dr "Triib" e weneli besser unter Kontrolle hän. Das unterscheidet sich aber in keinschter Wiis noch sozialer Schicht!Nur So... hat geschrieben:so Grundwärt(Moral) unterdrugge aber eher so Sache, Verhindere si aber nit... me ka nit gäge d Natur akämpfe... und s sexuelle ghört bim Mensch zum vererbte Guet au wenn mes probiert z stüüre..
will dr inhalt nid verschtande hesch.Seemann hat geschrieben:het dini frau e rote punkt uff dr stirn?
sälte sone bullshit gläse.
will me amene schwein nid ka bälle lerne.the kaiser. hat geschrieben:denn e guete partner muess me nid betrüge, wieso sött me au.
ich ha nid eimol gseit ALLI männer.the kaiser. hat geschrieben:pauschalurteil: alli männer betrüge, numme will ich dä und dä kenn, kann i nid ärnscht näh.
ok, denn hani dy missverschtande bzw. nid so genau gläse, aber ich glaub eifach, dass e machotürk oder e schläger eher betrüge als e schtudänt.AJZ hat geschrieben:ich ha nid eimol gseit ALLI männer.
also i ha niene me als währendem studium vo fremdgehereie ghört....the kaiser. hat geschrieben:ok, denn hani dy missverschtande bzw. nid so genau gläse, aber ich glaub eifach, dass e machotürk oder e schläger eher betrüge als e schtudänt.
ich fühl mi eifach nid agschproche.
Ganz dinere Meinig...Lou C. Fire hat geschrieben:Trotzdäm gits Männli (teils au Wybli), wo bi jedere Glägeheit ihres Schwänzli ins neggscht beschte Lechli inestegge bzw. natirlig vice versa und anderi wo dr "Triib" e weneli besser unter Kontrolle hän. Das unterscheidet sich aber in keinschter Wiis noch sozialer Schicht!
und was isch wenn ich nid uff studände stand?the kaiser. hat geschrieben:ok, denn hani dy missverschtande bzw. nid so genau gläse, aber ich glaub eifach, dass e machotürk oder e schläger eher betrüge als e schtudänt.
ich fühl mi eifach nid agschproche.
s' betrüge passiert, will mer oft die näggschtbeschti nimmt, will mr nid dr glaube het, e frau vo sym optimum könne zfinde. denn isch me nid zfriide und betrügt sie.Basic hat geschrieben:was du wolle sage?