überall nurno Tempo 80!!

Der Rest...
RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

Dark Coyote hat geschrieben:Mir scheiss egal ich fahr immer no mini 120 aber leider halte de schrott soviel i do chunsch fast nüm dezue! :D

aber hauptsach e par Politiker händ sich wieder chöne wichtig mache!

Wie het dr blick doch gschriebe: 1. Tote durch Feinstaub aber das die alti sicher so oder so gstorbe wär interessiert niemerts isch jo dr Feinstaub gsi :o :rolleyes:
du wotsch es nit kappiere gäll. es gooht doch gar nit allei um dr fyynstaub. aber dir kaa das jo egal si, in spöt. 80joor hesch eeh abdanggt... :o
F.R.B. - Freie Republik Basel

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Dark Coyote hat geschrieben:Mir scheiss egal ich fahr immer no mini 120 aber leider halte de schrott soviel i do chunsch fast nüm dezue! :D
immer schön lichthupe usw. geben wenn du von hinten heranbraust...

hmm 120... mit sicherheitsabzug und tachougenauigkeit kommst du wohl knapp um einen ausweisentzug rum ;)
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

mimpfeli hat geschrieben:Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DANKE!!!!

Verdammi nonemol!

80ig, isch Müll aber dodrmit ka ich läbe. Aber wenn die alte Babbelis und d'Wyyber hinter em Stüür sich jetzt plötzlig sooooooooo wohl fühle, HEISST DAS NO LANG NITT DASS ME JETZT ÜBERALL KA 60IG FAHRE!!!!!!
wotsch sage hesch di gnärvt hüt am morge :D

RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

The Moose hat geschrieben:etwas bewirkt.

Unsere mutlosen Politiker müssten (wie schon mehrfach erwähnt) mal bei den Partikelfiltern den Hebel ansetzen. Aber eben...

In der Armee ist Umweltschutz sowieso ein Fremdwort. Würde man da mal genau hinschauen, wäre dieser Verein schon lange verboten...
bi y voll und ganz dinere meinig. es muess no viel me gmacht wärde (dr fyynstaub isch jo nur eins vo de kleinere problem)

über d armee äussere ych mi lieber nit... :)

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

RED&BLUE hat geschrieben:du wotsch es nit kappiere gäll. es gooht doch gar nit allei um dr fyynstaub. aber dir kaa das jo egal si, in spöt. 80joor hesch eeh abdanggt... :o
Eh, pardon, aber um was gohts denn bi dere TEmporeduzierig?

Bistokid

Beitrag von Bistokid »

Na ja die Polizeiautos die auf der Autobahn rumkurven, um zu kontrollieren, ob das Tempo 80 wirklich eingehalten wird, machen ja schon Eindruck. Aber liebe "ich-fahr-ja-so-gerne-50-auch-auf-der-Autobahn-Fahrer" WENN DA EIN SCHLID STEHT MIT 80 DANN DARF MAN 80 FAHREN und muss nicht im 3 Gang mit Tempo 50ig auf der ÜBERHOLSPUHR fahren! :mad:

Bistokid

Beitrag von Bistokid »

mimpfeli hat geschrieben:Eh, pardon, aber um was gohts denn bi dere TEmporeduzierig?
Es geht darum, dass ALLE (auch die jenigen welche nur bis anhin den 2. Gang und Temp 50 kennen) auf der Autobahn rumgurken können! :mad:

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

mimpfeli hat geschrieben:Eh, pardon, aber um was gohts denn bi dere TEmporeduzierig?
schikane?

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Basic hat geschrieben:wotsch sage hesch di gnärvt hüt am morge :D
E bitzeli, ganz klei weneli

Bild

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Basic hat geschrieben:schikane?
Jäjääääää, dasch mir scho klar.

Aber ich ha's eso verstande das uns dumme Bürger die Reduzierig als Rezäpt gege dr Fyynstaub apryyse worde isch.....

;)

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

[quote="mimpfeli"]Jäjääääää, dasch mir scho klar.

Aber ich ha's eso verstande das uns dumme Bürger die Reduzierig als Rezäpt gege dr Fyynstaub apryyse worde isch.....

]
das glaubi eher nit - mini vermuetig verlauft eher dörthi, dass unseri politigger so dumm sind, dass sies sälber dängge :rolleyes:

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

RED&BLUE hat geschrieben:du wotsch es nit kappiere gäll. es gooht doch gar nit allei um dr fyynstaub. aber dir kaa das jo egal si, in spöt. 80joor hesch eeh abdanggt... :o
Genau und Kinder setzt ich au keini uf d Welt also spielts jo sowiso kei rolle! :rolleyes:

Hallo ich dänk do gits no gnueg anderi wo d luft verpeste aber janu d autofahrer sind jo die böse! :o das isch mir scho ganz klar userdem hesch nid s gfühl das ich will ich jetzt 80fahr d Umwelt rett oder? :p
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

Dark Coyote hat geschrieben: Hallo ich dänk do gits no gnueg anderi wo d luft verpeste
das isch richtig. ych sag jo, es muess no vieeeel meh gmacht wärde (nit nur gege d auto fahrer !!)

Dark Coyote hat geschrieben: aber janu d autofahrer sind jo die böse! :o das isch mir scho ganz klar userdem hesch nid s gfühl das ich will ich jetzt 80fahr d Umwelt rett oder? :p
du hesch immer nonig verstand was ich möcht sage.
klar kaa meh mit 80 fahre nonig d'umwält rette. aber meh bringt vellicht wider e bitzli meh bewusst si in d köpf vo de lüt was d umwält isch, was sie zerstört und das es kei freipass git für unändlig suubere luft zum atme ohni gegelaischtig....

RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

siehe byytrag grad oobe dra vo mir !

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

RED&BLUE hat geschrieben:das isch richtig. ych sag jo, es muess no vieeeel meh gmacht wärde (nit nur gege d auto fahrer !!)

du hesch immer nonig verstand was ich möcht sage.
klar kaa meh mit 80 fahre nonig d'umwält rette. aber meh bringt vellicht wider e bitzli meh bewusst si in d köpf vo de lüt was d umwält isch, was sie zerstört und das es kei freipass git drfür....
Ich bin mit dir absolut iverstande das meh öpis für d Umwelt muess mache! Für das zahlt ich au gnueg Geld jedes Johr für so Organisatione will die mache e gueti Sache. Dänk aber das Tempo 80ig blibt genau so lang in de Köpf bis es ufgohbe wird und den interessierts kei Sau mehr. Isch nume recht schwer wenn sich e Ami Land us em Kyoto Protokoll chan zieh und mir müend 80ig fahre......... und do gits no 1000 so bispiel!

Was sinn wür mache d LKW (wo chöne) uf e Zug und den fahr ich au 80ig die nächst Wuche.......

Aber egal gester isch jo im AG dr wert au s erstemol über d Grenze gstiege trotz 80ig :rolleyes:

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

und s'wychtigschte - d'luft het kai gränze... was bringts scho wenn mir schwitzerli nur 80 fahre während in andere, x-fach grössere länder d'luft verpeschtet wird :rolleyes:

denn sagi lieber schissemeer uf "vorbildsrolle" "umwältschutzpionier" oder was au immer und läbe witer ohni uns um das leidige thema luftverschmutzig z'kümmere.

egoismus allez...

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Basic hat geschrieben:und s'wychtigschte - d'luft het kai gränze... was bringts scho wenn mir schwitzerli nur 80 fahre während in andere, x-fach grössere länder d'luft verpeschtet wird :rolleyes:

denn sagi lieber schissemeer uf "vorbildsrolle" "umwältschutzpionier" oder was au immer und läbe witer ohni uns um das leidige thema luftverschmutzig z'kümmere.

egoismus allez...
jep verallgemeinern auch!

TOT UND HASS DEM 80ig PACK! :D

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Noch was.....

.....ratet mal welche Autonummern gestern mit 120-140 an mir vorbeizogen?!? (kein Einzelfall...heute morgen dasselbe in grün....)

(Okay, ich bin ehrlich, hab sehnsüchtig hinterher geschaut....)

D/68er und ZH.....

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

mimpfeli hat geschrieben:Noch was.....

.....ratet mal welche Autonummern gestern mit 120-140 an mir vorbeizogen?!? (kein Einzelfall...heute morgen dasselbe in grün....)

(Okay, ich bin ehrlich, hab sehnsüchtig hinterher geschaut....)

D/68er und ZH.....
da gibts nur eins, an die fersen kleben und denen folgen bis sie geblitzt werden, abbremsen mit einem breiten grinsen im gesicht überholen und wieder schön brav mit 80 auf der rechten spur einreihen :cool:

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Dark Coyote hat geschrieben:Für das zahlt ich au gnueg Geld jedes Johr für so Organisatione will die mache e gueti Sache.
So eine Überweisung kann das Gewissen doch unheimlich erleichtern. Gute Sache.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Black Squad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Black Squad »

Dark Coyote hat geschrieben:Ich bin mit dir absolut iverstande das meh öpis für d Umwelt muess mache! Für das zahlt ich au gnueg Geld jedes Johr für so Organisatione will die mache e gueti Sache. Dänk aber das Tempo 80ig blibt genau so lang in de Köpf bis es ufgohbe wird und den interessierts kei Sau mehr. Isch nume recht schwer wenn sich e Ami Land us em Kyoto Protokoll chan zieh und mir müend 80ig fahre......... und do gits no 1000 so bispiel!

Was sinn wür mache d LKW (wo chöne) uf e Zug und den fahr ich au 80ig die nächst Wuche.......

Aber egal gester isch jo im AG dr wert au s erstemol über d Grenze gstiege trotz 80ig :rolleyes:
Das glaubsch jo sälber nid :D

Bistokid

Beitrag von Bistokid »

Dark Coyote hat geschrieben: userdem hesch nid s gfühl das ich will ich jetzt 80fahr d Umwelt rett oder? :p
Doch und wenn du gar nicht mehr fährst, bist unser Held :p

Ne aber mal im Ernst. Tempo 80 bringt also schon was, was die Umwelt und so angeht... Mal sone weiterführende Idee.. warum schaffen wir die Autos nicht ganz ab. Problem gelöst! :rolleyes:

Ne also ehrlich, ich mein bei mir macht das pro Tag eine gute Stunde mehr Arbeitsweg. Und wenn ich ehrlich bin hab ich darauf gar keinen Bock.

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

IP-Lotto hat geschrieben:So eine Überweisung kann das Gewissen doch unheimlich erleichtern. Gute Sache.
naja, aus irgend einem komischen grund habe ich ein grösseres interesse daran, dass der regenwald erhalten bleibt, in afrika der hunger bekämpft, die panda-bären nicht aussterben und die zwergwale nicht den löffel abgeben als dass ic mich für ein paar füdlischweizer die sich ein gewissen machen weil sie gefährlichen feinstaub (an dem jedes jahr notabene 3700 leute sterben :eek: :eek: :rolleyes: ) einatmen einschränke... ein stündiger aufenthalt in einer bar ist mE die grössere bedrohung als ein bisschen feinstaub

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

Basic hat geschrieben:naja, aus irgend einem komischen grund habe ich ein grösseres interesse daran, dass der regenwald erhalten bleibt, in afrika der hunger bekämpft, die panda-bären nicht aussterben und die zwergwale nicht den löffel abgeben als dass ic mich für ein paar füdlischweizer die sich ein gewissen machen weil sie gefährlichen feinstaub (an dem jedes jahr notabene 37000 leute sterben :eek: :eek: :rolleyes: ) einatmen einschränke... ein stündiger aufenthalt in einer bar ist mE die grössere bedrohung als ein bisschen feinstaub
es sind in der schweiz "nur" 3700 leute............. ;)
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

IP-Lotto hat geschrieben:So eine Überweisung kann das Gewissen doch unheimlich erleichtern. Gute Sache.
JA emol besser als wenn ich mit 80ig durch d schwit gurck aber hauptsach e dummi schnurre! :rolleyes: :o

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

[quote="AVATAR"]es sind in der schweiz "nur" 3700 leute............. ]

war ein druckfehler :cool:

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Black Squad hat geschrieben:Das glaubsch jo sälber nid :D
isch emol so hüt im radio gseit worde! ;) :rolleyes:

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Bistokid hat geschrieben:Doch und wenn du gar nicht mehr fährst, bist unser Held :p

Ne aber mal im Ernst. Tempo 80 bringt also schon was, was die Umwelt und so angeht... Mal sone weiterführende Idee.. warum schaffen wir die Autos nicht ganz ab. Problem gelöst! :rolleyes:

Ne also ehrlich, ich mein bei mir macht das pro Tag eine gute Stunde mehr Arbeitsweg. Und wenn ich ehrlich bin hab ich darauf gar keinen Bock.
den fordere ich au abschaffig vo

-allen millitärische FZ
- alli Flugzüg au die wo nume über d schwitz (mit terroriste) wänd fliege
- Abschaffig vo allne OV wo Diesel verbrenne
- Abschaffig vo allne LKW
- Abschaffig vo allne Oel Heizige
- Abschaffig vo allne Chemie wo Dreck uselöhnt

usw. und den verzicht ich au uf s Autofahre ;) :D

Black Squad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Black Squad »

[quote="Dark Coyote"]isch emol so hüt im radio gseit worde! ]

naja, glaubsch jo wohl nid ernschaft, dass genau im AG wo zwüsche basel, züri, bern und luzern ligt wo die wert in de letschte wuche ums x-fache überschritte wärde und die ganz ziit näbel het erst sit geschter so hoch sind... usser die händ villicht irgendwie uf de staffelegg gmässe oder sunscht somene berg im AG...

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

Dark Coyote hat geschrieben:JA emol besser als wenn ich mit 80ig durch d schwit gurck aber hauptsach e dummi schnurre! :rolleyes: :o
Jetzt hört emol uf mit dene komische Zahle! 80 heisst doch scho "achtzig" was söll also das ig no hindedra? Achtzigig oder wie? :confused:
's Runde muess ins Eggige!

Antworten