soulwind hat geschrieben:ahjo diä halb mannschaft het jo au e fcb schal in aller öffentlichkeit vrbrennt *bravo* .. jetzt fehlt nurno dr spruch -> es isch e ANTI-fcb schal gsi

..
petric raus!
mir isch es absolut Scheissegal, ob e Spieler friener emol e FCB Fahne oder e
FCB Schal verbrennt het, druff gschisse oder gspuckt het. I haa im mim jugendliche Lichtsinn au scho e FCB Fahne verbrennt, wo der FCB e totale Schiessdrägg zämme gschuttet het und im Cup gegene 1. Ligischt usekait isch. Wägedämm bi I trotzudem e FCB Fan und für mi zellt nur Laischtig, wo e Fuessballer uf em Platz bringt und die bringt dr Petric.
Es sinn jo sowieso nur die pubertäre Fans, wo das im MP übel nähme. Und do derfür ha I sogar absoluts Verständnis, wie si no an a gwüssi Ethik glaube, wo's leider nümme git. Und si möchte no gärn e suuberi Fan Kultur läbe. Schön, isch aber leider im Spitzefuessball nur no Iillusion. Die bringt au die ewigi Zwängerei nit zrugg. Mir alte Seggle hän das no dörfe erläbe wo e Fuessballer 12 Johr lang für dr glich Verein us überzügig gschuttet het.Damals isch halt noni soviel Geld im Spiel gsi. Dr Massimo Cecceroni isch dr letscht gsi vo däre Gattig. Die findet me hütt nümme. Leider.
Du muesch jetzt nit meine, dass i totale MP Fan bi, i ha nüt für und nüt
gege ihn izwände, do ich ihn privat gar nit kenn. So dängg i übrigens über
die meischte Spieler. I beurteil si nur uff Grund vo ihrer sportliche Laischtig.
Es het Spieler gää vom jetzige FCB, I nenn jetzt kaini Näme, die hän im Joggeli im Pubikum dr Stinkfinger zeigt, 2 Monet spöter hän si e Vertrag bim FCB unterschriebe. Und jetzt gib i Rueh, wie das Thema mi total aschiesst und ich
di Standpunkt respektier.